Maks031 0 Posted June 5, 2015 Pozz momci, evo jedno za naučnike Jel netko slučajno upoznat, ili je radio "weight reduction" na Kappi 2.0, ili sličnom autu.Dakle, radi se o ful olakšavanju za utrke. Dedre sam viđao na stazi, i s njom se čudo može napravit, ali kappu još nisam. Prije nego me pošteno ispljujete , da, znam da je teška, i znam da je trenutno možda lakša opcija s fiatom, ali u konkretnom slučaju zasad to MORA biti Kappa da ne radim dupli posao.S obzirom da je cijela u dvostrukom limu, i da ima težak interijer, vjerujem da se može puno oduzet s tih 1400 kg kolko otprilike ima. Znači režem sve kompletno s nje, skidam jos masu na apsolutni minimum.Suludo zvuči, ali mora bit Kappa jer je idealna platforma zbog nekih drugih preinaka u budućnosti, da sad ne duljim. P.S. Ići će u kompletan remont za 402, pa će mi dobro doć i netko s dijelovima. Blizu granice sam. Ima li netko iskustva ili kakav prijedlog? Lijep pozdrav svima Quote Share this post Link to post Share on other sites
lanciathema 1 Posted June 10, 2015 Mislis ovako Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted June 10, 2015 Znači, pitaš šta još može pored onog standardnog tipa vađenje svih sedišta, tapacira, itisona, skidanje kompresora klime i svega ostalog što neće trebati autu koji će biti isključivo za 402?Npr. takvom autu ne trebaju ni brisači. 402 se po kiši voziti neće, auto će služiti samo za to, znači skidaj brisače, motorić brisača, poluge...sve do posude za tečnost. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 13, 2015 evo kako su cuvene batajnicke korse kasapljene, sada je to mnogo extremnije , sa dva motora je teska nekih 900kg, a milanova sa jednim motorom je nepunih 600kg evo i kako ide , sve je iskasapljeno, stakla su od pleksija itd itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maks031 0 Posted June 16, 2015 E to momci. Upravo te stvari me zanimaju. Stara Corsa je inače jako popularna u ovome, a ovaj video je baš iz mog kraja sa Osječkog Street Race-a.Radi se o tome da je Kappa dosta rijetka, i svidilo mi se kako je Kovačić sastavio Dedru za nekih 12-13 sec, a u pričuvi imam spreman jedan Fiat Bravo za mašinu od Lancie, i sklopili bi HGT-a danas sutra.Inače su svi dobra podloga zbog serijskog turbo motora, bilo 4/16 ili 5/20 nebitno.. Može se nać povoljno u Italiji.Zanima me jel ima netko konkretne brojke otprilike do koje kilaže se može spustit Kappu, ili eventualno kolko Bravo HGT vozi na 402m? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted June 16, 2015 (edited) Mislim da kappa moze bas puno da se olaksa ali je pitanje isplativosti. Ako bi radio bas neki ozbiljan projekat to bi bilo ok ali bi ti trebalo mnogo novca. Kappa je aerodinamicna i ima svojih prednosti pri velikim brzinama, ali bi ti to tek doslo do izrazaja na 300ks. I morao bi da radis pola auta od carbona ili nekih lakih materijala da bi je olaksao. Edited June 16, 2015 by dellas Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 16, 2015 carbon je jednostavno preskup, naravno da bi to bilo najbolje resenje ali to su vec paprene cifre primeticemo da Bulicic i Konopek voze kola od 1000ks i da nema tu nekog velikog kasapljenja limarije, cak su im i enterijeri gotovo fabricki ali velika snaga ipak zahteva i neku svoju da kazemo "dozvoljenu" tezinu ako se ne varam Kovacic cepa dedru integrale turbo 4x4??? fabricki bravo hgt u najboljem slucaju moze voziti klasu 15 , to je bar neko moje misljenje Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted June 17, 2015 Nema nikakve sanse da vozi klasu 15 bravo hgt fabricki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Maks031 0 Posted June 17, 2015 Hm.. Ne znam kak je u calibri, ali kod Kone je cijeli auto od carbona. No nebitno, znači ako HGT mora bit ultra olakšan da bi ušao u 15 (tako sam i mislio), Kappa će teško išta postić sa atmosfercem.Ali ako se može skinut težina s nje, mislim da je bolja platforma od fiata. To je u startu 220 ks ako se ubaci turbo petarda. Dedra jest integrale 4x4, i sva je izrezana. Mislim da je slična Kappi po pitanju limarije, samo malo manja. Al mi nekako Lancia bolje odgovara i zbog motora, al najviše zbog pogonskih opcija. Ono što me kod nje privlači, osim što ju nitko još nije stavio na pistu, je to da ima težak interijer, i da su po cijelom autu komore, maltene svuda dupli lim. Čini mi se da bi mogla bez problema ić ispod 1000 kg. Moža nekako najrealnija opcija prebacit 5.20 u fiata za sezonu dvije, dok je Kappa u radioni i čeka donora s turbom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 925 Posted June 17, 2015 Ako se ne varam onaj prijasnji Konopekov Audi je bio tezak oko 1500Kg i napravljen je od (da tako kazem ) Audija dok ovaj poslednji auto nema veze sa fabrickim Audijem osim po izgledu-cevasta sasija i karbonska oplata kao i Edin Camaro. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 17, 2015 Nema nikakve sanse da vozi klasu 15 bravo hgt fabricki. pod "fabricki" sam mislio na motor bez dorada a sa iskasapljenom sasijom Quote Share this post Link to post Share on other sites
chela 2 Posted August 26, 2015 Uzmes brusilicu i jedno 5-6 diskova i seci...Vrata komplet osim rama i spoljnog lima. Hauba i gepek vrata fiberglas(sto tanje), stakla od lexana, limovi izmedju sedista i gepeka... seces sve, go enterijer sa jednom kadicom, volanom i obrtaljkom... bez sedista, table, tepiha... Akumulator sto manji, Branici seceni maximalno, Klima out(komplet instalacija). Sve ovo nabrojano je - tristotinak kilograma. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted August 26, 2015 bice uskoro u mojoj temi dosta vezanog za to, odradio sam neke delove i sve ce biti pojasnjeno i uslikano Quote Share this post Link to post Share on other sites