Jump to content
FAS Goran
N.N.

Jeep Compass / Patriot / Commander / Jeep Meridian

Recommended Posts

Hyundai Tucson, Škoda Qaroq, Seat Ateca, VW Tiguan... svi imaju jaki dizel u kombinaciji sa AWD pogonom. 

 

Ja bih uvijek uzeo radije tu komninaciju nego pomodni mali TB motor i hibrid. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
42 minutes ago, Elra said:

Škoda Qaroq, Seat Ateca, VW Tiguan...

...kao što znaš, sve je to 1 auto.

 

Inače, možeš lako pogledati šta su drugi u tom segmentu (gde pripada Jeep Compass) uradili, npr:

- Peugeot je iz 3008 izbacio veći dizel iz ponude (2.0 sa 180 konja) i ostala je samo jedna dizel opcija - 1.5 sa 130KS. 

- Toyota C-HR nema nijedan dizel u ponudi.

- Novi Nissan Qashqai, koji izlazi do kraja ove godine, neće imati nijedan dizel u ponudi (slobodno onda povući paralelu i sa novim Renault Kadjar).

- Volvo XC40 nema više nijedan dizel u ponudi...

 

Imajući sve ovo u vidu, u tom segmentu nemati uopšte dizel u ponudi, ili imati samo 1 dizel motor, nije nikakav poseban specijalitet Jeep-a sa svojim Compassom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas zbog toga Compas je trebao da ima 2.0 TD sa 4x4 pogonom. To je njihov specijalitet. 

Sta bi ti prije kupio 1.3 4xe ili 2.0 TD AWD? 

 

Koliko god novinari forsirali male TB motore u kombinaciji sa hibridima racunica na kraju ispada nepovoljnija u poredjenju sa klasicnim motorima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
15 minutes ago, Elra said:

Sta bi ti prije kupio 1.3 4xe ili 2.0 TD AWD? 

1.3 4xe.

U odnosu na 2.0 MJet, pogon 1.3 GSI 4xe daje više KS, više Nm, takođe pogon na svim točkovima, a za po gradu može i samo na struju da ide par desetina kilometara sigurno.

 

Pojedinačne (tvoje ili moje) preferencije su jedno...a, stvarnost je mnogo šira od nekoliko pojedinačnih primera. Očigledan je pravac kojim idu dizel motori u autoindustriji.

Jednim delom dizelaši idu tim putem i jer ih kupci više ne žele kao pre 10-20 godina.

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dodajem CX5, X1, GLA, Q3, Sportage, Kuga... imaju TD motor i 4x4 pogon

 

Ne bih rekao da ih ne zele vec im je uskracen izbor. 

Kod 4xe pogona i sl rjesenja ako nema struje nema ni pogona na zadnjoj osovini. 

 

El. pogon je nepraktican za vecinu kupaca jer ljudi zive u zgradama gdje nema punjaca u dvorištu. Punjenje traje dosta duze od sipanja nafte/benzina na pumpi. I nikada nece postojati energetska mreza sposobna da opsluzi domacinstva, industriju i baterije za el vozila i hibride. 

Tehnologija vodonika je nesto drugo i prvi bih kupio takvo vozilo. 

Ovako danasnja auto industrija je izgubila kompas pocetkom prosle krize (2008/09) i na silu uvodi promjene samo da se nesto promijeni. 

Naravno to je samo moje misljenje. 

 

Edited by Elra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja vrsta automatskog mjenjača ide u 4xe Compass? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

 

Dok ima struje za baterije odličan 4XE pogon.

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg Emisija SAT: Jeep Compass

 

U svetu automobila, naročito među mnoštvom SUV modela, Jeep je nesumnjivo koji je uspeo na najbolji mogući način da iskoristi svoj identitet koji, već na prvi pogled na bilo koji od njegovih modela, stvara osećaj slobode i želju za avanturom. Vozili smo Compass, a ovaj automobil nije klasičan Amerikanac, pre svega zato što modeli namenjeni za EU se i prave u Evropi, tačnije u Italiji.

Na testu je sa novim 1.3 benzincem (4 cilindra) sa 150 konja:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

automotovisionHR.jpg Automotovision.hr: Jeep Compass

 

Novi Jeep Compass 4xe, uz model Renegade iste oznake, prvi je elektrifikovan model marke Jeep - 1.3 PHEV 240KS S 4Xe:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

mobilautotv.jpg MobilAutoTV: Jeep Compass 1.3

 

Jeep Compass je debitovao sa novim 1.3 turbo-benzinskim motorom sa dva nivoa snage (130 KS ili 150 KS), što povećava optimizaciju potrošnju goriva i obezbeđuje manje emisije štetnih gasova i povećava performanse. Prvi put Compass ima pogon na prednje točkove uparen sa automatskim Dual Dry Clutch Transmission (DDCT) menjačem, koji je bio u našem vozilu, i novim ''Sport'' režimom vožnje:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Jeep Compass 4XE

 

Jeep sve svoje hibride okiti oznakom ''4xe'' - za sada Renegade i Compass.

Osnova pogona za Compass je 1.3 turbo-benzinac koji može imati 130 ili 180 konja, plus jedan elektromotor napred, plus još jedan elektromotor pozadi između točkova, dok je baterija (11.4 kWh) ispod zadnjih sedišta. To u praksi znači da ima pogon na svim točkovima i da mu nije manji gepek (zato što je postao plug-in hibrid) jer baterije nisu u njemu. Samo na struju može da pređe do 50 kilometara, brzinom do 130 km/h. Može se puniti preko klasične kućne utičnice, ili regenerativno od energije koja se stvara kočenjem, kao i preko bržeg punjača.

 

Auto ukupno ima 190 ili 240 KS, zavisno da li je jača ili slabija varijanta benzinca kao osnova. Elektromotor daje 60 konja.

Elektromotori daju 250 Nm obrtnog momenta, a benzinac još 270 Nm. Naravno, ne možete istvoremeno imati 100% obrtnog momenta od obe vrste pogona, tako da auto nema prosti zbor obrtnog momenta koji daju njegovi motori. Koliko snage imate najbolje ipak govore njegove cifre jer Compass uhvati stotku za 7.5 sekundi i može sve do 200 km/h - drugim rečima, nećete sa ovim plug-in hibridom stvarati kolone na putu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Compass 1.3 150 na testu Auto magazina

 

Akcijske cene su uvek dobar povod za kupovinu novog automobila. Odnose se na primerke koji su još uvek u ponudi, iako je predstavljena novija verzija. Konkretno, u slučaju Jeep Compass-a nedavno je premijerno prikazan redizajnirani model.

 

cmp 027.jpg

 

Za one kojima razlika u dizajnu nije toliko velika da bi propustili uštedu od preko sedam hiljada evra u odnosu na redovne cene, testirali smo Compass sa bogatim Limited paketom opreme kakav je na akciji. Ovo je druga generacija Compassa čija je prodaja počela 2017. godine. Dakle, uopšte nije reč o starom modelu, pogotovo ne kada su u pitanju tehnička rešenja i bezbednost.

 

cmp 026.jpg

 

Za Evropu stiže iz fabrike Melfi u Italiji. Dizajniran je, odnosno, da budemo precizniji, projektovan je po ukusu evropskih kupaca u smislu kvaliteta materijala, završne obrade, pa i načina na koji se vozi. Osim toga, izgleda kao daleko veći Grand Cherokee, tako da sama njegova pojava ostavlja vrlo snažan utisak.

 

cmp 025.jpg

 

Nije mala stvar i to što je Jeep premium brend, pa su u skladu sa tim primetne razlike u odnosu na konkurente. Već sam zvuk zatvaranja vrata se ozbiljno razlikuje u odnosu na, na primer, azijske modele. Unutrašnjost je najvećim delom tapacirana mekim materijalima.

 

cmp 024.jpg

 

Svi dugmići i tasteri ostavljaju utisak kvaliteta. Tek po koja sitnica je preuzeta sa Fiata, kao što su ručice ablendera, odnosno migavaca i brisača. Sve drugo je kao na najvećem Jeep Grand Cherokee, uključujući i komande na centralnoj konzoli i interfejs multimedije.

 

cmp 023.jpg

 

Akcijske cene se odnose na bogati Limited paket koji uključuje polu-kožna sedišta (eko-koža), automatsku klimu, navigaciju, radar i kameru za automatsko kočenje, automatsko aktiviranje dugih svetala, a ima čak i automatsko parkiranje, što će svakako mnogo značiti nekim vozačima.

 

cmp 022.jpg

 

Bitna stavka je i to što ima beskontaktno otključavanje i startovanje motora, što znači da ne morate da vadite ključ iz džepa ili tašne.

 

cmp 021.jpg

 

Može čak da se podesi da se automatski otključa čim se približite vozilu, sa ključem, naravno. Za one koji preferiraju Apple Car Play i Android Auto sistem povezivanja sa mobilnim telefonom, i ova opcija je na raspolaganju. Dakle, oprema je vrlo bogata i sadrži sve što je neophodno za komfornu i bezbednu vožnju.

 

cmp 020.jpg

 

Jeep Compass je SUV C segmenta. U odnosu na direktne konkurente ima nešto više prostora, posebno na zadnjim sedištima. Doduše, nazad se sedi nešto uspravnije nego što smo navikli, ali osoba prosečne visine i dalje ima pet prstiju između glave i krova. Za noge ima pregršt prostora.

 

cmp 019.jpg

 

Napred se već sedi zavaljenije; kolena nisu previše savijena, s obzirom da je ovo automatik pa smo sebi dozvolili luksuz da se malo odaljimo. Volan se dosta izvlači po dubini, što je omogućilo da ovo pomeranje sedišta unazad bude bezbedno za optimalno držanje upravljača.

 

cmp 018.jpg

 

Četvorocilindarski turbo-benzinac zapremine 1.3 litra je najnovije generacije i dolazi iz Fiatovog razvojnog centra. Ima dva nivoa snage; verzija od 130 konja je rezervisana za kombinaciju sa manuelnim menjačem, dok je snažniji od 150 KS uparen sa šestostepenim automatizovanim menjačem sa dve lamele.

 

cmp 017.jpg

 

Klasičnog pogona na sva četiri točka više nema u ponudi, već ga menja hibrid, kod koga zadnje točkove pokreće elektro-motor. Test primerak je sa prednjim pogonom, što je više nego dovoljno za sve one koji ne nameravaju da se upuštaju u ozbiljan Off Road.

 

cmp 016.jpg

 

To ne znači da nije sposoban za savladavanje prepreka, zahvaljujući velikom odstojanju od tla od skoro 20 centimetara. U odnosu na konkurente, možemo da kažemo da Jeep Compass ima jednu od najbolje izolovanih kabina. Tu, pre svega, mislimo na izolaciju od vibraciju ali i buke.

 

cmp 015.jpg

 

Na leru se gotovo praktično uopšte ne oseća da je motor upaljen. U vožnji auto jednostavno klizi, sa vrlo efikasnim upijanjem sitnih neravnina. Ni veće rupe nisu nikakav problem, Compass ne lupa preko oštećenja na putu, dok je na pravcu stabilan kao da vozite limuzinu.

 

cmp 014.jpg

 

Vrlo je upravljiv, tako da nismo primetili bilo kakvo neuobičajeno naginjanje. Nema ni tipičnog ''plivanja'' za SUV modele, što dodatno uliva sigurnost vozaču prilikom naglih manevara. Sa svojih 150 konja 1.3 turbo-benzinac je više nego dovoljan za gradsku vožnju, pa i za duge staze. Snažno povlači čak i pri velikim brzinama, pa su preticanja na auto-putu više nego bezbedna.

 

cmp 013.jpg

 

Pri 130 km/h se ''vrti'' na oko 2.700 obrtaja i troši oko 7.6 l/100 km. Po gradu već treba računati na 10 litara po toplom vremenu. Iako nema adaptivni tempomat, Jeep Compass ima radarski senzor koji, između ostalog, omogućava vožnju na leru kada ispred nema drugog vozila.

 

cmp 012.jpg

 

Ovo se odnosi na situacije kada pustite gas u cilju smanjenja potrošnje goriva, ali čim pritisnete kočnicu ili ispred sebe prepozna drugo vozilo, menjač se ponovo ubacuje u brzinu kako bi kočio motorom. Menjač je uvek u pravom stepenu prenosa, mada voli da zadržava obrtaje, pogotovo kada je nezagrejan.

 

cmp 011.jpg

 

Ukoliko želite sami da menjate brzine, na primer, prilikom spuštanja niz duge nizbrdice, tu je manuelni mod; dovoljno je da ručicu gurnete ulevo i uživate u brzoj reakciji menjača na zadatu komandu. Osim bogate opreme i sjajnog motora moramo da pohvalimo i veliki prtljažnik. Nažalost, nema rezervni točak, već komplet za popravku pneumatika.

 

cmp 010.jpg

 

Duplo dno je standard kao i svetlo sa obe strane. Utičnica od 12 volti se podrazumeva. Za navedeni iznos Jeep Compass je jedna od najboljih kupovina u ovom trenutku, posebno kada se ima u vidu njegova prostranost i bezbednosni sistemi.

 

cmp 09.jpg

 

Za one koji uživaju u kvalitetnom ozvučenju, reći ćemo i da Jeep Compass ima jedan od najboljih nebrendiranih audio sistema.

 

cmp 08.jpg

 

Standardni deo opreme akcijskih primeraka je i automatsko parkiranje. Auto skenira parking prostor na strani za koju je vozač dao migavac.

 

cmp 07.jpg

 

Prethodno, može da se odabere da li je parking mesto paralelno ili je ''garaža''. Sve što vozač treba da uradi je da kontroliše gas i kočnicu, dok Jeep potpuno samostalno upravlja.

 

cmp 06.jpg

 

Pozadi je samo jedan USB priključak, ali zato je tu utičnica sa naponom od 220V. Maksimalna snaga uređaja koji se uključuje je 150 W, što znači da bez problema možete da uključite laptop.

 

cmp 05.jpg

 

Jedini problem je što prethodno morate da nabavite šuko adapter, s obzirom da je utičnica britansko-američka.

 

cmp 04.jpg

 

Multimedijalni displej služi i za brojna podešavanja. Možda deluje zbunjujuće, ali parametri klime mogu da se podese preko displeja ali i preko fizičkih tastera ispod njega.

 

cmp 03.jpg

 

Osim toga, tu su i brojna druga podešavanja, na primer, centralne brave. Možete da podesite opciju da se vrata automatski otključaju čim priđete vozilu. Naravno, bitno je da je ključ uz vas, odnosno, u dometu.

 

cmp 02.jpg

 

Isto tako, možete da podesite i koliko rano će vas auto upozoriti na potencijalnu opasnost od sudara, kao i koliko će volan biti snažan pri ''otimanju'' prilikom nenamernog prelaska preko linije.

 

cmp 01.jpg

 

Autor: Aleksandar Bursać

 

preuzeto sa - magazinauto.com

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stiže Jeep Commander

 

jeep grand commander compass.jpg

 

Jeep je objavio novi video kao najavu za svoj novi crossover koji će se prodavati u Južnoj Americi. U pitanju je model sa sedam sedišta baziran na Compassu, ali ovaj novitet se neće zvati Grand Compass, već Jeep Commander.

 

U odnosu na standardni Compass ovaj novi model će dakle imati duže međuosovinsko rastojanje, prostraniju unutrašnjost, nešto duža zadnja vrata, duže zadnje prepuste, izmenjena zadnja stakla i zadnje stubove. U unutrašnjisti se očekuju 10.25-inčna digitalna instrument tabla, 8.4 odnosno 10.1-inčni ekran infotainment sistema i naravno tri reda sedišta. U gami motora će se naći agregati poznati iz Compassa, a nudiće se verzije sa samo prednjim i pogonom na sva četiri točka.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Jeep Compass 1.3 GSE

 

Na testu našao se najnoviji Jeep Compass opremljen 1.3 turbo-benzincem. Redizajniran pre svega iznutra, Compass sada nudi mnogo toga što nikada pre nije viđeno u jednom Jeep-u.  Zapremina korisnih pregrada u unutrašnjosti je sa 2.8 litara porasla na čak 7.2, što bi trebalo da garantuje visoke ocene na ispitu praktičnosti. Da li je to zaista tako, pogledajte u našem novom testu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nova najava za Jeep Commander

 

Jeep je objavio novi video kao najavu za svoj novi crossover koji će se prodavati u Južnoj Americi. U pitanju je model sa sedam sedišta baziran na Compassu, ali ovaj novitet se neće zvati Grand Compass, već Jeep Commander. U odnosu na standardni Compass ovaj novi model će imati duže međuosovinsko rastojanje, prostraniju unutrašnjost, nešto duža zadnja vrata, duže zadnje prepuste, izmenjena zadnja stakla i zadnje stubove, digitalnu instrument tabua, infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir i naravno tri reda sedišta. U gami motora će se naći agregati poznati iz Compassa, a nudiće se verzije sa samo prednjim i pogonom na sva četiri točka:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoshopmagazin.jpg AutoShopMagazin: Jeep Compass

 

Estetske promene na karoseriji su minimalne, npr. sedmodelna maska hladnjaka je malo sužena u korist modernizovanog branika, dok su farovi dobili novu LED tehnologiju i nešto ''namršteniji'' pogled.

Unutra su promene ipak znatno veće, čak bi se moglo reći i radikalne:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Commander

 

jeep commander 5.jpg

 

Jeep je objavio prve zvanične fotografije i video o svom novom crossoveru koji će se prodavati u Latinskoj Americi.

 

jeep commander 4.jpg

 

U pitanju je model sa sedam sedišta baziran na Compassu, ali ovaj novitet se ne zove Grand Compass, već Jeep Commander.

 

jeep commander 3.jpg

 

U odnosu na standardni Compass ovaj novi model dakle ima duže međuosovinsko rastojanje, prostraniju unutrašnjost, nešto duža zadnja vrata, duže zadnje prepuste, izmenjena zadnja stakla i zadnje stubove, kao i drugačije branike i zadnja svetla.

 

jeep commander 2.jpg

 

U unutrašnjisti su digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa ekranom osetljivim na dodir i naravno tri reda sedišta.

 

jeep commander 1.jpg

 

Za sada se pominju 2.0 turbo dizel motor sa 200KS (uz 9-stepeni automatski menjač i 4x4 pogon), kao i 1.3 turbo benzinac sa 185KS i 270 Nm (uz 6-stepeni automatik i 4x2 pogon, opciono 4x4 pogon). Zvanični start prodaje u Brazilu je najavljen za 26. avgust.

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijaSATyoutubelogonovi.jpg EmisijaSAT: Jeep Compass

 

Compass je prošao kroz restajling. Sada još više podseća na Grand Cherokee po tome što je napravljen po evropskom ukusu, ne stidi se poređenja sa nemačkim rivalima, i sve je to Jeep ponudio po veoma konkurentnoj ceni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Grand Commander restajling

 

217703-Jeep Commander 6.jpg

 

Jeep je 2018. godine na sajmu automobila u Pekingu prikazao i model Grand Commander koji je sada na kineskom tržištu prošao kroz manji redizajn. To uostalom potvrđuju i ove prve zvanične slike obnovljenog Grand Commandera.

 

217706-Jeep Commander 4.jpg

 

Što se tiče vizuelnih promena u odnosu na dosadašnju verziju, treba pomenuti manje izmene na prednjim svetlima, maski i braniku, kao i novi dizajn točkova, drugačiju grafiku zadnjih svetala i novi zadnji branik.

 

217702-Jeep Commander 3.jpg

 

Za unutrašnjost su predviđeni unapređeni infotainment sistem, doterana centralna konzola i kvalitetniji materijali.

 

217704-Jeep Commander 2.jpg

 

Radi se o vozilu sa tri reda sedišta (za ukupno sedam putnika, u konfiguraciji 2-3-2), kojim Jeep u Kini konkuriše modelima kao što su Volkswagen Teramont (Atlas), Ford Edge i Toyota Highlander.

 

217705-Jeep Commander 1.jpg

 

Grand Commander je dugačak 4.895 mm, širok 1.892 mm, visok 1.738 mm, dok mu međuosovinsko rastojanje iznosi 2.800 mm. U gami motroa su 2.0 turbo-benzinac sa 234KS u varijanti sa pednjim pogonom (265KS u 4x4 izdanju), u paru sa devetostepenim automatskim menjačem, kao i plug-in hibridna verzija. Ova poslednja verzija kombinuje 2.0 turbo-benzinac i dva elektromotora, baterije od 13 kWh, na struju može da pređe oko 70 km, a ukupna autonomija je oko 900 km. Cene u Kini startuju od 239.800 juana (31.410 evra), a kao i ranije i ovaj doterani model se najverovatnije neće prodavati van Kine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas na kratko pogledah redizajniranog Compasa. Deluju mi "na oko" baš dobro izvršene izmene i unapredjenja.

Sa motorom 1,3 T 150 DDCT u opremi "paket 2" (tako prodavac reče) cena 27.290, a "paket 3" (ako sam razumeo, to je sa dodatkom panorame i felni 19" na "paket 2" ), cena je 28.290.

Sve je to daleko niže od onoga što kaže zvaničan cenovnik, a u granicama cena sa oglasa sa sajta "Polovni automobili".

1.jpg

2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeep Compass 1.5 e-Hybrid stiže u Srbiju u martu, po ceni od 29.500 evra

 

221839-Jeep-Compass 02.jpg

 

Uskoro nam stiže inovacija u vožnji brenda Jeep, i to nova tehnologija, nova energija koja će sigurno promeniti Vaš pogled na vožnju Jeep Compass-a.

 

2022. Jeep Compass 1.5 e-Hybrid DCT7 150KS

  • Airbag za vozača i za suvozača, bočni airbag, vazdušni jastuci za kolena
  • Child lock
  • ABS
  • ESP
  • ASR
  • Alarm
  • Kodiran ključ, blokada motora
  • Centralno zaključavanje
  • Ulazak bez ključa, paljenje bez ključa
  • Asistencija praćenja trake
  • Automatsko kočenje
  • Branici u boji auta
  • Servo volan, multifunkcionalni volan
  • Adaptivni tempomat
  • Daljinsko zaključavanje
  • Putni računar
  • Tonirana stakla
  • Električni podizači
  • Električni retrovizori, grejači retrovizora
  • Sedišta podesiva po visini
  • Svetla za maglu
  • Senzori za svetla i kišu
  • Parking senzori
  • Krovni nosač
  • Aluminijumske felne
  • Navigacija
  • Bluetooth
  • LED prednja svetla
  • LED zadnja svetla
  • Naslon za ruku
  • Kamera
  • Hands free
  • ISOFIX sistem
  • Start-stop sistem
  • Multimedija, ekran osetljiv na dodir
  • Glasovne komande
  • Dnevna svetla
  • Kožni volan
  • Elektro otvaranje i zatvaranje prtljažnika
  • USB, Hard disk
  • Digitalni radio
  • Utičnica od 12V
  • Podešavanje volana po visini
  • Držači za čaše
  • Automatsko zatamnjivanje retrovizora
  • Indikator niskog pritiska u gumama
  • Elektronska ručna kočnica
  • Asistencija za kretanje na uzbrdici
  • AUX konekcija
  • Postolje za bežično punjenje telefona
  • Apple CarPlay
  • Android Auto
  • Automatski menjač 7 brzina

jeep-compass 01.jpg

 

Isporuka: Mart 2022.

Garancija: 4 godine/120.000 km

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...