Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Moj prvi Citroen i prvi dizel u životu. U pitanju je C4 II iz 2011. godine sa 1.6 HDI motorom od 92ks. Ispala je to neka suluda kombinacija za koju kad bi vam ispričao pola vas mi verovatno ne bi poverovala nego bi rekli ovaj laže ko pas :D Elem čudni su putevi Božiji pa tako nekim čudom dođoh u posed ovog pomalo neobičnog auta.
Za početak evo par slika pa ćemo dalje da pričamo u nastavku:

cxcv2501.jpg  cxcv2502.jpg

 
cxcv2503.jpg  cxcv2504.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi li ga ovo uzeo bez cajgera? :D

 

Šalim se, super deluje, dosta dobro očuvan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas lepo izgleda auto. :unworthy:

Onaj prethodni je totalno avangardan dizajn imao i po meni jos uvek jako jako atraktivno izgleda.

Ovaj je tipican kompromis,da bi se dopao sirem spektru ljudi,jer svi danas zive od para,pa tako idu na manje eksperimentisanja.

Kvalitetan autic,i motor odlican.

Meni po malo hladan enterijer,i na ovom i na prethodnom,ali verovatno bih se navikao za dan dva.

E da,mene bas interesuje kombionacija i ta neverovatna prica,ispricaj nam... :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@joshi

Uzeo sam ga sa cajgerima al ko da nisam :D Trenutno ima problem sa ABS centralom pa zbog toga ne pokazuje brzinu i potrošnju, ne radi mu ABS, hill holder...Milina  :construction: Sad jurim polovan deo ali pošto je relativno nov auto...

 

@asterix

Ispričaću je samo da se nakanim :)

Edited by sErGiO-AR

Share this post


Link to post
Share on other sites

A kažu Stilo ima problem sa elektronikom :)
Srediće se to, ne brigaj.

 

Inače nekada mi nisu jasne neke stvari. Kolega skoro kupio Megana 1.9 žabu.

Napucan opremom, ima sve što pomisliš. Pali na dugme, cruise control, tempomat, elektro sklopivi retrovizori, panorama itd, itd.

 

A npr nema zvučno upozorenje kada je dignuta ručna.

Kolega malo neiskusniji, spustio ručnu tek kada je počelo da smrdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je nastao, kako kaže majstor, zato što su ovi seljoberi na placu dopunjavali akumulator direktno na autu pa je skočio napon i spržio najverovatnije ABS centralu. Problem je u tome što ni majstor (koji inače radi samo elektroniku na kolima) nije baš 100% siguran da je do toga nego da nađemo negde pa da probamo  :vava:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim da se kod nas masovno prodaju ti Citrusi baš sa tim motorom od 92ks jer ih napolju firme masovno, jeftiniji su za održavanje (taj sklop nema dpf i plivajući)

Pitanjce, reci ti nama kakav je to motor, kako povlaci, jel malo slabašan za takav auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za po gradu je sjajan, povlači veoma dobro već preko 1600-1700 rpm. Jutros sam preticao kamion tegljač sa prikolicom na uzbrdici i to je odradio bez imalo muke za par sekundi. Trebalo bi da troši malo. Za sada ne znam koliko ali videćemo vremenom. 

Kakav je na auto putu to ne znam još uvek, ali ima vremena :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem je nastao, kako kaže majstor, zato što su ovi seljoberi na placu dopunjavali akumulator direktno na autu pa je skočio napon i spržio najverovatnije ABS centralu.

 

Novijim automobilima hoće i buster da napravi problem, pa čak i paljenje na kablove. A ne mogu da verujem da neko dopunjava aku, a da ne otkači makar jednu klemu :question: Ako je aku smešten kao na starijim, onda mi je razumljivo zašto ga ne vade potpuno iz auta  :D  

Sigurno je ekstremno mali potrošač  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni se ovaj auto svidja vec duze vreme, pogotovo sto ima gepek i po za razliku od ostalih u klasi + dobar dizajn + extra unutrasnjost

Malo taj zadnji deo odbija ali je*at ga, ne moze sve

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko

Nije osigurač, majstor koji radi samo elektroniku ga je pregledao 2 dana i ispitao je sve osigurače.

Hvala svima na lepim željama, ali bojim se da ovaj auto, nažalost, neće dugo ostati u mom vlasništvu.

Inače auto ide jako lepo, ne dimi i ne trese, ništa ne lupa...Sledeće nedelje ću najverovatnije da ga oteram u ovlašćeni servis da ga zakače na dijagnostiku pa da vidimo šta oni mogu da mi kažu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni se ovaj auto svidja, bas zato sto je pomalo neobican. Enterijer u nekoj jacoj opremi mu je vrh, ususkan...

A i zna se sta je Citroen i sta je bio kroz istoriju. Nije bas auto za svakoga.

 

Inace, svi ovi "noviji" dizeli (HDI, MultiJet) od 1.6 do 2.0 sa oko 90 KS su po meni bas lepo spakovani pre svega za kombinaciju grad+magistrala. U tom opsegu snage, uvek bih im dao prednost u odnosu na 1.3, bez obzira na cenu registracije i ostalog.

Malo stariji 2.0 od 90 KS imam u Xsari, ja sam se odusevio kako se taj agregat sasvim korektno ponasa. Naravno, nije za jurcanje (zbog manje snage, menjac je standardno kraci tako da je da je vec u 5. brzini na oko 85km/h @ 2000rpm), ali sasvim korektno povlaci i u preticanju kad je auto opterecen, izuzetno mali potrosac, pouzdan... 1.6 je jos i novija generacija.

 

Odlican izbor modela, da ga u zdravlju vozis i da resis te sitnice sto pre i jeftinije.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

A i zna se sta je Citroen i sta je bio kroz istoriju. Nije bas auto za svakoga.

Ceniš da je za mene?  :fun:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno, ti si covek sa stilom, prosto ne mogu da verujem da te po forumu ovako kleveCu, a ti to sve tolerises :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Priča ide otprilike ovako: Pre par meseci koleginoj ćerki su dijagnostikovali tumor, na sreću benigni. Međutim operacija kod nas se još uvek radi po starinski, razrežu te ko, da izvinete, svinju pa se posle oporavljaš mesecima. Pritom je žensko u pitanju pa shvatate da takvi ožiljci nisu baš od pomoći mladom ženskom čeljadetu u budućem životu. Stoga je lečenje moralo da se obavi u inostranstvu, gde se to radi laproskopski i gde se izlazi iz bolnice za 2 dana i to maltene bez ožiljaka. Ali znate i sami da to košta ko svetog Petra kajgana a mi pritom živimo u sVrbiji. Čovek je krenuo hitno da juri novac i svi se nešto natežu i nećkaju i oni koji imaju daju relativno mali novac iako se traži samo na zajam a ne na poklon. U jednom trenutku jedan kolegin drugar koji ima auto plac mu ponudi da izabere neki auto sa placa od 5-7 hiljada, da ga proda pa da mu vrati keš kad sve završi. U tome se pojavljujem ja i neplanirano kupujem auto da bi pomogao čoveku a da opet sebe nekako osiguram, jer su relativno velike pare u pitanju. Pritom nisam ni u snu plairao taj novac da dam za auto ali eto. Od gomile krševa sam izabrao ovaj jer je bio najmlađi a i učinilo mi se da je dobar. Samo još da mu rešimo ABS centralu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf jbte...

Te price sa decom me UBIJAJU!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nek je sa srecom.Lep auto, ne stoji mu lose boja, ali mi se ne svidja zadnji kraj, previse je "Buljav" :D

Neka te sluzi sto duze bez problema. Sa srecom. I nadam se da ce sve biti ok sto se ove price tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...