little 0 Posted May 18, 2015 Prvi Track Day za automobiliste zakazan je za 21.06.2015. godine, na stazi NAVAK. http://www.navak.rs/track-day/sledeci-track-day.html Za one koji nisu imali priliku da do sada čuju šta je Track day, to je dan kada možete da dođete na stazu svojim automobilom i ostetite čari vožnje po pisti Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted August 24, 2015 Ovo nije lose, samo se plasim da ne ishabam sve na autu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 24, 2015 Mali servis i komplet kocnice su posle obavezne ako ne sjebes jos nesto Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted August 24, 2015 Za Stla jtd verovatno i zamajac sa komplet kvačilom, trapovi, gume,.. Nisam baš siguran da su naša kola spremna za sat vremena ozbiljnog gaženja ili više. A šteta je da daš 5000 dinara i provozaš 15min po meni. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 24, 2015 I mnoooogo skuplji i pripremljeniji automobili ne mogu da izdrže 60 minuta na stazi. Ni WTCC automobili ne jurcaju po 60 minuta odjednom, a kamoli naši obični serijski automobili. Okvirno, izlazak na stazu izgleda po sistemu jednog ili dva kruga zagrevanja, i onda se tek vozi par krugova sa punim naprezanjem automobila kako po pitanju ubrzanja i krajnje brzine, tako i po pitanju kočnica.Onda se vozi još jedan krug lagano da se auto ohladi koliko toliko, i onda se izlazi sa staze.Iskulira se jedno 10 minuta, prekontroliše ako treba nešto...i onda opet na stazu.Što više puta se tako ponovi - super. Nastradaće gume - treba imati posebne gume za track day.Spaliće se ove naše standardne kočnice - treba spremiti keš sa strane za zamenu diskova i pločica nakon jurcanja po stazi, ili od starta kupiti neke sa boljim performansama koje mogu da izdrže jurcanje i da se posle nastavi sa njihovom upotrebom na putu.Treba prekontrolisati sve šelne, sva creva (naročito kočiona) - sve što je labavo, nedovoljno stegnuto, naprslo ili slično, prilikom vožnje na stazi će riknuti, pući, spasti.Svaki nosač motora ili menjača koji je ''načet'' će skoro sigurno biti dokrajčen. I taaaaaako... uglavnom, skup sport kao i svuda u svetu.Toliko skup da postoji čitava industrija koja pravi samo vozila za track day jer se po tom razvijenom svetu skontalo da nije rentabilno klasični serijski auto za svaki dan koristiti i za takva jurcanja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted August 24, 2015 Kada se sve stavi na papir možda se i isplati dati 400-500e i smiriti živce na onim njihovim Aurisima. Možda zvuči mnogo, ali može i više da košta ako se izveze na stazu 10+ godina star auto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
joshibeast 74 Posted August 24, 2015 Ja se sećam, ima tome 15-16 godina, kada se valjda na stazi za kružnu trku na Ušću pojavio stock Audi 100.Reakcija publike - zviždanje.Sada se ne sećam tačno koja fora je bila, da li je vozio kvalifikacije ili uleteo onako. Znam samo da je bilo ultra smešno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 24, 2015 Znam lika koji ima M3 i lozi se na te stvari,kaci slike na fb posle svakog odlaska na navak...na gumama se obavezno vide zice posle takvih voznji. To je ono ako se vozi kako bi trebalo na stazi da se vozi.Sve ostalo je samo da se prica da si bio tamo Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted August 24, 2015 Malo je glupo poređenje, ali uzmi npr Formulu. Kakve oni gume voze pa ne mogu jednu trku da izdrže. I onda treba moja Formula (guma, ne auto ) od 45e komad da izdrži takvu torturu. Imam ja drugara koji priča kako su to sve gluposti i kako on opegla svaki dan Octaviu u Jurija Gagarina pa joj ništa ne fali. Samo nije obraćao pažnju da je to vožnja 1-2 do 2500 obrtaja, onda nabode gas, 4. brzina i kruzira. Krene on na more i počne ozbiljno da pegla auto sa stalnim teranjem u 5000 (tdi) i naglim kočenjem i posle 20-30min zapali kočnice i još pukne kočiono crevo, jedva je stao. 4 diska i kočnice za zamenu momentalno, a nedugo posle toga je i turbo prosvirao i tek su ga posle 2 reparacije sastavili. Sve u svemu more propalo, a Octavia (ipak) nije auto za peglanje koji sve trpi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 24, 2015 Imate iskustva ljudi koji su isli pa pogledajte: Navak Track Day Track Day @ NAVAK - 23.10.2011 Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted August 24, 2015 Odgledao sam iz obe teme sve snimke i prepisku u jednom dahu, svako ko nije, preporucujem.Ako je neko pratio sve pomno, onaj seat ibiza sto cadi kao ne daj boze sam video vec na snimku lika koji je iz leona snimao. Mislio sam da sam ja odzacar Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2879 Posted August 24, 2015 Nemoj tako dok ne provozaš svoj auto na Navaku Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 25, 2015 Jesi video onog lika sto je okrenuo bmw na krov? Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 25, 2015 Usput...Ferrari F12 Berlinetta. Vettel je provozao neke ljude malo po Hungaroringu u tom autu, ali...ono što mi je zanimljivo je početak tog kratkog videa gde on razgovara sa jednim od Ferrari tehničara: Vettel: Jedno pitanje...auto je kompletno u standardnoj verziji?FT: Da.Vettel: Kočnice standard?FT: Standardne. Sve je standard.Vettel: Znači, laganije da vozim...FT: Da, da... Video je ovde:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51583-ferrari-f12-berlinetta-naslednik-modela-599/?p=1255549 Čak i na takvom autu nema prženja do maksimuma jer ne bi izdržao da provoza sve ljude sa spiska po par krugova... Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted August 25, 2015 Jesi video onog lika sto je okrenuo bmw na krov? Kako mi je to promaklo, gde? Nemoj tako dok ne provozaš svoj auto na Navaku I to sto kazes xD Video sam samo da se stilo nije proslavio, one bembare su doktori za one stvari. Slazem se da bi trebalo dati mali jaci kes pa da se arce njihova kola po stazi malo. Ne bih izlazio iz auta u tom slucaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted August 25, 2015 Tu treba da se kupi neki stari gt,gti,da se srede trapovi i gume i da se ne stedi na stazi!Skup sport,poredjenja radi,trkacka sada komercijalna guma za jugo hibrid Yokohama 175-50-13 kosta skoro 100e x4 a za jace masine ko zna! Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan-jtd 319 Posted August 25, 2015 (edited) Zamislite kako bi prosli "obicni" automobili Skup sport...Doduse za ovo je sam vozac kriv, nije hladio auto... Edited August 25, 2015 by milan-jtd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted August 25, 2015 Ja se izvinjavam, ali... mnogo paranoisete! Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 25, 2015 Svi nesto jure na more po auto putu i planinama a sad odjednom ne moze da obrne 5 krugova na stazi Nije to Nürburgring Nordschleife Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 25, 2015 Ja se izvinjavam, ali... mnogo paranoisete! Pa lako je tebi kad imas Brembo™ ® kocnice Quote Share this post Link to post Share on other sites
gorank82 183 Posted August 25, 2015 I NO2 uskoro multipoint Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted August 25, 2015 Ko je kriv onom sa Mustangom sto mu nije skinuo termostat Quote Share this post Link to post Share on other sites
silenci 2337 Posted August 27, 2015 ehh kad sam ja sa svojim punticem cepao na navaku,bio sam najbrzi od pozadi,sve sam ih jurio,al bilo mi je zanimljivo i lepa uspomenamoze da se izdrzi par krugova na maksimumu,al posle treba dobro ohladiti i smiriti motor,a pre svega kocnice gume,upravljanje na autu da budu skroz u fulu dobro sve,a i ostali delovi na autu da budu pregledani pre voznje Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 618 Posted August 28, 2015 Možeš i obrnutom logikom, ako nisi siguran da je nešto ispravno, izvezeš Navak dok ne crkne. Ako ne crkne, znači sve je u redu. Ako bilo šta ima na ivici, zagarantovano će crći na kolima. Prvo što je na tapetu su gume i kočnice, zatim transmisija. Ulje u menjaču može da se desi da proključa i da više nema podmazivanja, servo da proključa pa da izbaci napolje ulje i slično. Posle 2 Navaka sam sve zamenio na Alfi što je bilo kilavo, a posle više nisam išao. Prava stvar bi bila imati neki hobi auto, ne razvaljivati jedini auto koji poseduješ. Generalno gledano, skup sport, zato i ima slab odziv. Da imam hobi auto trebao bi mi Navak barem 1x mesečno, a ne 1x godišnje, tako da u svakoj varijanti otpada. Quote Share this post Link to post Share on other sites