Majstor_Paja 92 Posted May 12, 2015 Moram malo da se raspitam kod forumasa oko nekih stvari posto prvi put sedam u JTD...Cuje se pistanje turbine.Na auspuhu nema dima uopste, pufne jako malo dima na nekih 2500-3000 obrtaja i to jaaako malo vise kao crna magla.Kad krecem, pistanje turbine se cuje vec na 1000 obrtaja i kako dodajem gas, tako ona krene da zvizdi vislje i vislje..Zvuk je ekvivalentan kao kad police avion Jel to normalno ili je znak da nije bas nesto najbolje sa turbinom? Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted May 12, 2015 Vozi i prati potrosnju ulja. Da je dobro i nije ali ne mora biti kriticno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 12, 2015 Po mom nekom istrazivanju (ne mora da znaci) cuo sam da su neki ljudi namerno skidali jako malo parce sa leptira turbine kako bi dobili taj zvuk..Da je navodno o mikronskom ostecenju koje je normalno i koje nista ne mora da znaci..E sad mozda je neko imao neka iskustva pa nek se javi Vlasnik od koga sam kupio auto kaze da turbina tako zvizdi vec 3 godine kako je on ima i da uopste nije morao da doliva ulje u servisnim intervalima.E sad ok da ona zvizdi na 1800+ obrtaja..Cuje se i na 1100-1200 Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted May 12, 2015 Ne znam ko bi zeleo tak zvuk, meni se tako cula na jednom autu I to me je nerviralo uzasno. Ali nikakav problem nisam imao niti vlasnik posle mene, trosio je 200-300ml ulja na 1000km Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 12, 2015 Onda pretpostavljam da nema nekih razloga za brigu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1555 Posted May 12, 2015 Moze da bude ali ne mora da znaci Moze da predje 5, a moze I 50k Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 12, 2015 Iskreno, ne prelazim 2.000 obrtaja, samo kad je uzbrdo tad predjem 2000...Apsolutno nemam potrebe jer auto odlicno povlaci u nizim obrtajima.Valjda ce potrajati Quote Share this post Link to post Share on other sites
Marko Topola 45 Posted May 12, 2015 Vidi dal imas katalizator... Na Bravu se jedva priimetno cula turbina, posle skidanja katalizatora pocela da se cuje ... Sad na Lybri ista prica, nije se cula uopste, posle skidanja katalizatora, malo se cuje, na 1800-1900obrtaja...Mozda to i nema neke veze sa zvukom turbine, ali kod mene se pojavio nakon skidanja katalizatora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 13, 2015 Citao sam na forumu alfista da su neki nakon chip t®uning-a skidali katalizatore, dpf, egr disable itd..I nakon skidanja katalizatora su dobili pojacani zvuk turbine.Mogue da je kod mene skinut katalizator nisam jos proverio (ili je jednostavno izgoreo i izduvao se).U najboljem slucaju tako jer ako imam katalizator svakako cu ga skinuti jer sa 2.4 JTD, pogotovo ovih starijih, ima dooosta platine i to se moze utvrditi nekim brojevima koji tu pisu.Za jedan katalizator se moze dobiti oko 150 eura ukoliko ga ima Chipnuo bih Kappu ali se plasim da to ne naskodi motoru i agregatima. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted May 13, 2015 Ja sam se par puta okrenuo da vidim da nije hitna iza mene bas zbog tog fijukanja turbine. Pitao sam majstora, a on usao u svoju alfu 147,isti motor kao moj 1.9 jtd, dao gas i cuje se isto. Kaze teraj, nije to nista. I ja teram Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 13, 2015 Moja zavija tako nekoliko godina. Nije to bas toliko jako naravno ali se cuje. Ne bi trebalo tako ali teram dok tera. Isto ce da kosta i sad da se skine a i kad crkne.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted May 13, 2015 Isto i ja razmisljam, idemo linijom manjeg otpora Kad pocnem da menjam delove sakom i kapom znaci da sam upao u neke pare i vozim bolji auto, stilo 2005god recimo Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted May 13, 2015 Pa gledaj, i da je odlicna ti kad bi je poslao na proveru isto bi te rebnuli 200-300e ko i za najgoru, tako da nema smisla to cackati dok ne primetis neke znacajnije promene u radu, tipa da mnogo pisti, dimi, trosi ulje, guta knedle pri ubrzanju.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 13, 2015 Kod mene HVALA BOGU nema nikakvih problema, auto ubrzava, ne dimi uopste ali onaj zvuk ko da polece avion i prija moram da kazem Ma dobra je, samo sam se istripovao jer se kod nekih cuje kod nekih ne, sve zavisi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
m1hajlo 3 Posted May 13, 2015 Kucni 3 puta u drvo, okreni se 2 puta oko svoje ose, pomeri sa mesta i prospi vodu iza kola Da ne ureknes Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sedla 2538 Posted May 27, 2015 Moguce je da zvizdi zbog skinutog katalizatora,bar je i meni nekoliko majstora to reklo. Na mojoj Lybri je skinut kat,i turbina zvizdi kao mlazni avion zadnjih 75kkm,ali sve normalno radi. Ne trosi ulje,ne purnja,puni kao besna...Vozi to i uzivaj u zvuku i snazi JTD-a...(ja bar licno volim taj zvizduk,budes prilicno...originalan! ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
Majstor_Paja 92 Posted May 27, 2015 Da, zbog katalizatora se cuje posto sam skoro vido da ga nema Inace zvuk je fenomenalan i redak, jos petak Quote Share this post Link to post Share on other sites