neshaoct 9584 Posted August 16, 2018 Jedinstveni Mercedes G500 4×4² kabrio na prodaju Možda se sećate da smo prošle godine pisali o poznatom jutjuberu i skijašu Džonu Olsenu i njegovoj želji da svoj Mercedes G500 4×4² transformiše u kabriolet. Sada, samo par meseci nakon što je ostvario svoju želju, odlučio je da proda jedinstveni Gelandewagen. Zvezda društvenih mreža tek treba zvanično da potvrdi ovu informaciju, ali se na internetu pojavio oglas modela sa fotografija. Naime, na sajtu jednog prodajnog salona automobila koji se nalazi u blizini grada Marbelja u Španiji, gde Olsen živi. Naravno da ovakvo jedno vozilo nije jeftino. Zapravo, nekome bi možda bilo neshatljiv razlog zbog koga bi budući vlasnik ovog modela potrošio toliko veliku sumu novca na jedan automobil. Naime, cena po kojoj se ovaj jedinstveni G-Wagon prodaje je 699.000 evra! Iako nije poznato koliko je novca uloženo u njegovo kreiranje, sigurni smo da to nije toliko velika suma. Takođe, postavlja se pitanje da li su možda off-road sposobnosti (po kojima je G klasa postala legenda u automobilskoj industriji) ovog modela kompromitovane. Naime, da se podsetimo da je Olson odlučio da odseče krov svom automobilu, prilično visokoj G klasi zbog toga što je želeo da bude siguran da će on moći da uđe u niske garaže u Monaku. Iz tog razloga je krov uklonjen, vetrobransko staklo skraćeno, a B i C stubovi su odsečeni. Kao rezultat je nastao model G klase koji se može voziti jedino po vremenu bez padavina. Međutim, osim što je uklonjen krov, ovaj terenac prošao i kroz neke mehaničke modifikacije, kao na primer kroz štelovanje twin-turbo V8 agregata tako da on sada razvija 780 konjskih snaga. Tu je i crno-bela kamuflaža (folija), Akrapovic izudvni sistem, točkovi i felne sa modela G63 6x6 i vitlo montirano na prednjem delu automobila. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 22, 2018 FAB Design Mercedes-Benz G500 4×4² FAB Design u svojoj ponudi ima i tjuning program namenjen ionako impoznatnom modelu Mercedes-Benz G500 4×4² (karakteriše ga klirens od čak 450 mm), a koji pored modifikacija eksterijera podrazumeva i doterani enterijer. Aero body kit od kompozitnih materijala ili ugljeničnih vlakana između ostalog sadrži prednji i zadnji branik, proširenja blatobrana i revidirane pragove. Tu su i nova hauba, maska sa FAB Design logom, blago izmenjena dnevna svetla na krovu, integrisane bočne izduvne cevi, kao i doterana unutrašnjost (koža, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana...). Na kraju, pod haubom je 4.0 litarski twin-turbo V8 motor sa 422KS i 610 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 29, 2018 Test 2019. Mercedes-Benz G500 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted August 30, 2018 Mercedes G500 4x4² Landaulet Kombinacija Brabusovog Mercedesa G500 4x42 i Mercedesa G650 Landaulet: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 24, 2018 Brabus doterao unutrašnjost Mercedesa AMG G63 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted September 26, 2018 Brabus 700 Widestar Brabus već nudi brojne tjuning opcije za novu G-Klasu, a sada je ovaj nemački tjuner pažnju posvetio snažnijem modelu G63. Na Sajmu jahti u Monaku je prikazan Brabus 700 Widestar koji predstavlja kombinaciju povećanja snage i ''divljeg'' eksterijera. U srcu SUV-a je Mercedes AMG 4.0 litarski twin-turbo motor, koji je tjuniran za projekat 700 Widestar. U standardnoj konfiguraciji pomenuti motor isporučuje 577KS i 850 Nm obrtnog momenta, ali, sada razvija 691KS i 950 Nm obrtnog momenta. Brabus 700 Widestar od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 4.3 sekunde pre nego što postigne maksimalnih 240 km/h. Motor sada zvuči dosta agresivnije, a modove je moguće menjati. Među njima je ultra tihi Coming Home mod. Kupci mogu sa izaberu srebrne ili crne hromirane završetke izduvnih cevi. Spolja, blatobrani širi 10 cm doprinose širini SUV-a. Široka prednja maska sadrži mnogo tamne mrežaste rešetke, a to se može uočiti i na zadnjem delu. Na krovu je spojler s tri otvora, kao i svetlosna letvica. Brabus je izabrao set 23-inčnih Platinum Edition Monoblock točkova s kracima u obliku slova Y i sa titanijumskom završnom obradom. U unutrašnjosti je kombinacija kože i alkantare, kao i detalji od ugljeničnih vlakana. Iza upravljača su aluminijumske lopatice za kontrolu nad menjačem. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 1, 2018 Testosteeron video: Mercedes AMG G63 Test vožnja Nove G klase za 2018. godinu - G63 AMG 4.0l V8 BiTurbo: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 2, 2018 Lumma Mercedes G500 Lumma Design je još ranije ove godine pripremio kompletan tjuning paket za modifikaciju najnovijeg modela Mercedes AMG G63 (nazvan inače Lumma CLR G770), ali u njihovoj ponudi se nalazi i paket za verziju G500. Ipak, paket za G500 je mnogo suptilniji nego pomenuti CLR G770, a između ostalog podrazumeva elemente od ugljeničnih vlakana (okviri prednjih svetala, ručice na vratima, retrovizori, poklopac rezervnog točka na zadnjim vratima), kao i alu točkove od 23 inča i kit za pojačanje motora. Ovo potonje znači da G500 sada raspolaže sa 490KS i 705 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 16, 2018 Emisija SAT: Test Mercedes G-klase Tek posle 39 godina proizvodnje G-klase, Mercedes nam je prikazao naslednika. Iako neki ljubitelji ovog kultnog terenca tvrde da je sada reč o trećoj generaciji, sami inženjeri Mercedesa kažu da je takozvana ććserija 463ćć, koja je predstavljena 1990. godine, a koju mnogi greškom zovu drugom generacijom, u stvari redizajnirani original onoga što je prikazano još 1979. godine i da su tek sada po prvi put konstruisali potpuno novu platformu, karoseriju i oslanjanje ' praktično ceo novi automobil. G-klasa nam je dokazala da je brža i na asfaltu sposobnija, ali je najprijatnije iznenađenje koliko je komfornija, bez ikakvog gubitka svojih terenskih sposobnosti: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 20, 2018 Ubi Giulietta pored sa svetlima, ali tu je...nova G klasa, čini mi se da je BG-1497: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted October 23, 2018 2018. Mercedes G550 4x4² by Six10 Motoring Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 15, 2018 CarWOW video: Test 2019. Mercedes AMG G63 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 18, 2018 Mercedes AMG G63 6x6 sa Akrapovič izduvnim sistemom Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 19, 2018 Brabus 700 G63 Widestar Osnova je naravno AMG G63, ali dodata su proširenja, nov bučniji izduv, nove veće felne, a 4.0 V8 BiTurbo sada ima 700 konja: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted November 25, 2018 Range Rover Sport SVR vs Audi SQ7 vs Mercedes AMG G63 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 3, 2018 TheFastLaneCar video: Test 2019. Mercedes AMG G63 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 7, 2018 CarsGuide video: Test 2019. Mercedes AMG G63 Što rekoše u komentarima na YT: Mr Berry - Never. Do. That. Again. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 13, 2018 Brabus 700 4×4² ''one of ten'' Final Edition Stara Mercedes G klasa polako odlazi sa automobilske scene a od nje se opraštaju i tjuneri. Čuveni Brabus, koji je decenijama pravio razne dorade za ovaj auto, napraviće poslednjih deset primeraka finalne edicije ''one of ten''. Brabus 700 4×4² ''one of ten'' Final Edition ima odstojanje od tla koje iznosi 60 centimetara. Pod haubom je 5.5 litarski V8 benzinac sa 700 konjskih snaga i 960 njutn-metara maksimalnog obrtnog momenta. Iz stanja mirovanja do 100 km/h ubrzava za samo 5.0 sekundi, a maksimalna brzina je ograničena na 210 km/h zbog off-road guma dimenzija 325/55 R 22. Cena počinje od 209.000 evra plus lokalni porezi. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 14, 2018 2019. Mercedes G klase Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 17, 2018 Brabus Mercedes G550 Pažnju javnosti je privukla još jedna modifikovana Brabusova G klasa (prethodne generacije), pre svega kombinacijom boja za eksterijer. Vozilo je naime u Desert Storm Satin boji, sa kontrastom u crvenim Forgiato točkovima. Ističu se i Brabus aero body kit, Brabus prednja maska, dodatna LED svetla, kao i crno-crvena koža u enterijeru, uz patosnice u istoj kombinaciji boja. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2018 AutoExpress video: Test 2019. Mercedes G 350d Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 19, 2018 MotorWeek video: Proba 2019. Mercedes G klase 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 20, 2018 Autogefühl video: Test Mercedes G 350d 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 23, 2018 CarsGuide video: Test 2019. Mercedes AMG G63 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted December 24, 2018 2019. Mercedes G 350d Ova bazna verzija obnovljene G klase ima 3.0 litarski šestocilindrični dizel motor sa 210 kW/286KS i 600 Nm obrtnog momenta, uparen sa 9G-TRONIC automatskim menjačem. Prodaja startuje u januaru, dok će cena biti saopštena naknadno. preuzeto sa - Auto Blog 1 neshtry reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites