Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes G klase / Mercedes EQG

Recommended Posts

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart Mercedes AMG G63 na Autobanu

 

4.0 V8 BiTurbo sa 700 konja i 1.100 Nm obrtnog momenta. Pre Manhart dorade ova G klasa je imala fabričkih 585 konja i 850 Nm. Ubrzanje do stotke je palo sa fabričkih 4.5 na 3.8 sekundi.

Evo je na Autobanu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlex Design Mercedes G-Yachting Limited Edition

 

202087-carlex g 01.jpg

 

Uz kožu i drvo u enterijeru (uključujući i drveni pod u prtljažniku), tu su i dvobojni eksterijer i 22-inčni alu točkovi. Cena modifikacije nije saopštena.

 

202088-carlex g 02.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Mercedesa G63 AMG Brabus G850

 

Fabrički je bio 5.5 V8 motor, a posle dorade od Brabusa sad je 5.9 BiTurbo sa 850 konja (fabrički je imao 544 KS). Kada je auto izašao iz fabrike imao je 760 Nm obrtnog momenta, ali posle Brabus dorade ima 1.450 Nm. Sve se ovo veoma odrazilo na performanse, tako da ovaj teški i malo aerodinamički SUV sada do stotke ide za okruglo 4 sekunde (5.4 fabrički), odnosno juri sve do 260 Km/h (210 je bio fabrički maksimum):

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG G63 Black Bison by Wald International

 

202456-wald g 03.jpg

 

Pred nama je još jedna modifikovana Mercedesova G klasa za koju je zaslužan Wald International.

 

202457-wald g 02.jpg

 

Pre svega, japanski tjuner je za ovaj crni primerak predvideo kompletan aero body kit (drugačiji branici, proširenja blatobrana, zadnji krovni spojler, nova hauba od ugljeničnih vlakana...), opciona LED svetla na krovu, modifikovano oslanjanje, set novih točkova (do 22 inča), kao i opcioni paket za doterivanje enterijera.

 

202458-wald g 01.jpg

 

U vesti se ne pominje eventualno pojačanje 4.0 V8 motora koji fabrički raspolaže sa 585KS i 849 Nm obrtnog momenta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 700 Widestar

 

brabus g 04.jpg

 

Brabus u saradnji sa tjuning kućom Fostla, predstavlja još jedan modifikovani Mercedes AMG G63.

 

brabus g 03.jpg

 

Nazvan Brabus 700 Widestar, ovaj automobil sada raspolaže sa 700KS i 950 Nm obrtnog momenta (motor je 4.0 twin-turbo V8), pa ubrzanje do 100 km/h traje samo 4.3 sekunde dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h.

 

202752-brabus g 02.jpg

 

U paketu su između ostalog i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje (auto je 30 mm niži), widebody kit (proširenja blatobrana, branici, pragovi, zadnji spojler, hauba sa otvorom za vazduh od ugljeničnih vlakana...), LED dnevna svetla, Brabus Monobloc Z Platinum Edition točkovi od 24 inča, gume 295/35 i 355/25, Brabus kočiona klešta, Brabus poklopac rezervnog točka, kao i dorađeni enterijer (koža, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana, aluminijumske pedale, gloss black detalji, Brabus oznake, Fostla zvezdano nebo...).

 

brabus g 01.jpg

 

Cena u vesti nije navedena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hofele Mercedes G klase

 

hofele g 03.jpg

 

Na slikama je još jedna modifikovana Mercedesova G klasa, ovoga puta u režiji tjuning kuće Hofele-Design.

 

hofele g 02.jpg

 

Na vozilu se između ostalog ističu prednja maska sa Hofele logom, doterani branici, proširenja blatobrana od ugljeničnih vlakana, podesivi bočni pragovi, izduvni sistem od nerđajućeg čelika, modifikovano oslanjanje, alu točkovi i do 24 inča, kao i najkvalitetnija koža u enterijeru.

 

hofele g 01.jpg

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes G-klasa kao pickup

 

202870-mercedes g pickup 001.jpg

 

Mercedes X-klasa, zanimljiv klon japanskog pickup modela Nissan Navara, koji se proizvodio od 2015. do nedavno, zaustavljanja proizvodnje izazvanog pandemijom Covid-19 koncernu iz Štutgarta nije doneo sreću. Prodaja je bila loša i nije opravdavala tu saradnju sa Japancima. Ali, to je podstaklo razmišljanja na uvođenje kraćeg pickup modela izvedenog iz aktuelne G-klase. Zanimljivi renderi dolaze od renderiste j.b.cars koje napravio zanimljivu viziju pickupa baziranog na bazi Top Gun modela Mercedes AMG G 63, sa biturbo-benzincem 4.0 V8 snage 585 KS.

 

202871-mercedes g pickup 002.jpg

 

Koncept je inspirisan fabričkom pickup verzijom Mercedes 290 GD iz 1992. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

rocars.jpg RoCars video: Mercedes AMG G63 Steampunk Limited Edition by Carlex Design

 

4.0 V8 sa 585 konja i 850 Nm - do stotke za 4.5 sekundi, maksimum je na 240 km/h.

Cena ovako dorađene G klase je 535.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Brabus G850

 

Veoma glasan 5.9 V8 BiTurbo pravi 850 konja i 1.450 Nm obrtnog momenta - okruglo 4 sekunde do stotke i maksimum od 260 km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

carbuyer.jpg CarBuyer video: Mercedes G klase

 

Bila i ostala prepoznatljiva sa svojim kockastim dizajnom - pogledajte sve najbolje i sve ne tako dobro kod ovog auta:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Brabus G850

 

G63 AMG kojeg doradi Brabus postaje G850 - ima 850 konja, 1.450 Nm obrtnog momenta i proširen je jer ima Brabus body-kit. Nije samo spolja proširen, nego je i snaga povećana tako što sada V8 motor (koji fabrički ima 5.5L) sada ''podignut'' na 5.9:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Carlex Design Mercedes AMG G63 Yachting Edition

 

204401-carlex g 4.jpg

 

Carlex Design je pre skoro dve godine prikazao specijalno Yachting izdanje Mercedesove X klase, dok je sada pred nama i Yachting verzija legendarne G klase.

 

204402-carlex g 3.jpg

 

Poljski dizajn studio je za ovaj modifikovani Mercedes AMG G63 (inspirisan luksuznim jahtama) predvideo dvobojnu spoljašnjost, krov u istoj boji kao i donji deo vozila, Carlex natpis na haubi, masku sa Carlex logom, set 22-inčnih točkova i specijalni poklopac rezervnog točka.

 

carlex g 2.jpg

 

U unutrašnjosti su najfinija bela koža i (opciono i Cognac koža), kao i drvo, alkantara i doterani volan u kombinaciji koža/drvo.

 

carlex g 1.jpg

 

Automobil i dalje pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor sa 585KS i 850 Nm, ubrzanje do 100 km/h traje 4.7 sekundi, dok je najveća brzina 240 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G-Class sada kao standard ima digitalni kokpit, plus još novih boja za Evropu

 

mercedes-g-class-updates-for-europe01.jpg

 

Još jedna novina je da se sada može naručiti najmoćniji dizel motor za sve nivoe opreme. U maju ove godine špijunski fotografi uhvatili su test prototipa sledeće generacije Mercedes G550 4×4², ali još uvek čekamo službenu reč od same fabrike. Međutim, u međuvremenu, proizvođač sa sedištem u Stuttgartu ne ostavlja off-roader bez ažuriranja za novu modelnu godinu, i upravo je najavio niz poboljšanja za evropsko tržište.

 

mercedes-g-class-updates-for-europe02.jpg

 

Prvo i najvažnije, najmoćniji dizel za G - G400d - sada će biti dostupan za sve nivoe opreme i specifikacije modela. Do sada je bio ograničen samo na određene modele, ali od 1. septembra biće slobodan za konfigurisanje bez ograničenja. Redni šestak od 330 konja i maksimalnim obrtnim momentom od 700 Nm između 1.200 do 3.200 obrtaja. Pored toga, kockasti terenac sada ima novi režim vožnje u pustinji koji se može aktivirati prekidačem Dinamic Select. Dizajniran je za poboljšanu vuču na peščanim terenima zahvaljujući prilagođenom ESP-u i odzivu leptira za gas. Deo standardne opreme sada je digitalni kokpit, kao i unutrašnji retrovizor bez rama koji je do sada išao zajedno sa kožnim paketom.

 

mercedes-g-class-updates-for-europe03.jpg

 

Za novu modelnu godinu, Mercedes rekonstruiše opcije prilagođavanja modela. Tako se noćni paket sada može naručiti bez AMG linije i paketa od nerđajućeg čelika. Tu su i nove 20-inčni felni sa pet dvostrukih krakova u crnoj boji visokog sjaja ili himalajskoj sivoj boji. Asortiman boja G klase sada sadrži i tri dodatne sive, zelene i plave nijanse, inspirisane legendarnim bojama iz istorije Mercedesa. Dodatni vizuelni detalji dostupni su i zahvaljujući G Manufaktur paketu.

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 700 Widestar by Fostla

 

205296-brabus 700 04.jpg

 

Tjuning kuća Fostla je doterala još jedan Mercedes AMG G63 koji je pre toga već modifikovao Brabus. U pitanju je opet Brabus 700 Widestar, što znači da ovaj automobil raspolaže sa 700KS i 950 Nm obrtnog momenta (motor je 4.0 twin-turbo V8).

 

205297-brabus 700 03.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h traje samo 4.3 sekunde dok je najveća brzina el. ograničena na 240 km/h.

 

205294-brabus 700 02.jpg

 

Kompanija Fostla se pre svega pozabavila eksterijerom pa je ova G klasa dobila specijalnu foliju PWF (Platinum Wrapping Film) nazvanu ''Badass-Brewster CC4906'', a koja je takođe poznata pod imenom Tactical Green.

 

205295-brabus 700 01.jpg

 

U paketu su između ostalog i sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje (auto je 30 mm niži), widebody kit (proširenja blatobrana, branici, pragovi, zadnji spojler, hauba sa otvorom za vazduh od ugljeničnih vlakana...), LED dnevna svetla, Brabus Monobloc Z Platinum Edition točkovi od 24 inča, gume 295/35 i 355/25, Brabus kočiona klešta, Brabus poklopac rezervnog točka, kao i dorađeni enterijer (koža, alkantara, elementi od ugljeničnih vlakana, aluminijumske pedale, gloss black detalji, Brabus oznake, Fostla zvezdano nebo...).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

PerformMaster Mercedes AMG G63

 

205334-performmaster 03.jpg

 

Nemački tjuner PerformMaster u svojoj ponudi ima paket za Mercedes AMG G, i to pre svega što se tiče pojačanja 4.0 twin-turbo V8 motora.

 

205335-performmaster 02.jpg

 

Ovaj motor umesto fabričkih 585KS i 850 Nm sada ima 805KS i 1.020 Nm obrtnog momenta, ubrzanje od 0 do 60 milja na sat (96 km/h) je smanjeno na 3.9 sekundi, dok je najveća brzina sada 260 km/h.

 

performmaster 01.jpg

 

U PerformMaster paketu je i Aersphere body kit od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, dodatni otvori za vazduh, modifikovani branici, doterana hauba, dodatna LED dnevna svetla, proširenja blatobrana, zadnji difuzor i zadnji krovni spojler), modifikovano oslanjanje, kao i set alu točkova u crno-crvenom izdanju.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fostla Brabus 700 Widestar

 

rsz_brabus-700-mercedes-amg-g63-in-army-look-by-fostla_01.jpg

 

Mercedesova G-klasa jedan je od najpopularnijih SUV-ova u tuning zajednici, posebno u varijanti AMG G63. Ima dosta kompanija koje širom sveta naknadno sređuju/prilagođavaju G63, ali Brabus je tradicionalno na čelu svih tih naknadnih dorada AMG modela, pa tako i G63.

 

Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 02.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 03.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 04.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 05.jpg

 

Početni nivo G63 u Brabusovoj liniji je model 700, koji se može dobiti sa Widestar kompletom koji vizuelno širi auto. Ipak, najvažnija stvar kod Brabus G700 koju treba znati je podizanje snage 4.0 biturbo V8 motora do impresivnih 700 KS i 950 Nm obrtnog momenta.

 

Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 06.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 08.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 07.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 09.jpg

 

Momci iz Fostle mislili su da bi mogli dodatno poboljšati Brabus 700 Widestar približivši ga njegovim vojnim korenima. Ustvari, kompanija sa sedištem u Hanoveru ponosi se time što je prva primenila vojni stajling (army look) na najnoviji Mercedes AMG G63. Oni kažu da su prvi, možda i nisu ali njihov projekat svakako vredi pogledati.

 

Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 010.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 011.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 012.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 014.jpg

 

Najočitija modifikacija koju su napravili bila je stavljanje folije u specijalnoj PWF (Platinum Wrapping Film) boji pod nazivom ''Badass-Brewster CC4906'', poznatoj i pod nazivom ''Tactical Green''. Boja zaista dobro odgovara Brabusu G700 Widestar. Fostla je stavila i Brabus sportski izduvni sistem, Brabus dodatak za haubu, zadnji spojler, set točkova koji se sastoji od kovanih Brabus Monoblock Z 24-inčnih felni iz Platinum Edition, sa završnim slojem u sjajnoj crnoj boji. Na tolike felne napred idu 295/35, a pozadi 355/25 ZR24 gume, a iza tako masivnih felni vide se crvena kočiona klješta unapređenog kočionog sistema. U slučaju da već niste primetili, vozilo je i spušteno za 30 mm.

 

Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 016.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 018.jpg Brabus-700-Mercedes-AMG-G63-in-army-look-by-Fostla 017.jpg

 

rsz_flcs_logo.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: AMG G63

 

Dve iste AMG G klase sa 4.0 V8 twinturbo motorom sa 585 konja i 850 Nm, samo što je crna atraktivnija jer ima aftermarket dodatke i Vossen točkove...i malo su menjali vozače :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posaidon Mercedes AMG G63

 

mercedes-amg-g63 03.jpg

 

Nemački tjuner Posaidon se ponovo pozabavio G klasom, ovde u AMG G63 izdanju.

 

mercedes-amg-g63 02.jpg

 

Posaidon verziju pokreće 4.0 twin-turbo V8 motor pojačan na 940KS i 1278 Nm obrtnog momenta (novi turbo punjači, novi sportski izduvni sistem, reprogramirana ECU jedinica...), dok je najveća brzina el. ograničena na 280 km/h.

 

mercedes-amg-g63 01.jpg

 

Tu su i modifikovana transmisija, doterano oslanjanje, karbon-keramičke kočnice, modifikovana hauba sa otvorima za vazduh od ugljeničnih vlakana, kao i enterijer dotreran po želji klijenta. Cena ovakve G klase se u vesti ne navodi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

G 350 uz dvolitarski 4-cilindarski motor spreman za kinesko tržište

 

Mercedes-Benz g350 01.jpg

 

Luksuz i kvalitet su ono što većinu vlasnika Mercedes modela zanima. Ništa nije drugačije i na drugom kraju sveta. U Kini se kupci suočavaju sa visokom stopom poreza kada su luksuzni automobili u pitanju. Zato najnovije vesti otkrivaju da će Nemci, tačnije Mercedes na tamošnjem tržištu ponuditi verziju G350. Ništa ne deluje čudno dok ne pogledate ispod poklopca motora. Čuvena G-klasa voziće se 2.0 četvorocilindričnim motorom, potpomognutim turbinom. Iako zapremina ne deluje uverljivo, ovaj motor M264 serije nudi 299 KS uz prisustvo 9-brzinskog menjača. Osim smanjene zapremine, ova G-klasa biće prepoznatljiva po manjim točkovima. Kinezima ništa od navedenog neće smetati, samo da se voze u čuvenom Gelandewagenu...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Mercedes AMG G63

 

Nije klasični test, već je ovo njegov auto koji uskoro menja, tj. uzima neki drugi. Zato je u prilici da posle posedovanja ovog auta kaže šta mu se sve dopalo, a šta je mrzeo kod G klase:.

Kao nagoveštaj, 13 od 22 minuta je pričao o stvarima koje mu se dopadaju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

supercarblondie.jpg SupercarBlondie video: Brabus 800 XLP Adventure

 

G klasa pick-up, šira i duža od fabričke G klase. Ovde je širina porasla za 12 cm, plus što je čitav auto podignut....tako da sada liči na onu G klasu 6x6 u mini izdanju:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen Mercedes AMG G-klase 4×4²

 

Mercedes-G550 02.jpg

 

Mercedes G500/G550 4×4² prvi put je predstavljen u Ženevi 2015. godine. Najnovije špijunske fotke otkrivaju da će dobiti i naslednika, budući da Mercedes AMG planira novi G500/G550 4×4² model zasnovan na najnovijoj generaciji G-klase.

 

Mercedes-G550 01.jpg

 

Prototip terenca ekstremnih performansi vrlo je sličan prethodniku, sa portalnim osovinama i masivnim točkovima sa velikim razmakom od tla. Ostale novine uključuju mnogo šire bočne stepenike i lukove točkova, kao i nove prednje i zadnje branike sa čeličnim produžetkom. Mercedes još ne iznosi zvanične informacije o opcijama pogona - prethodnik novom 4×4² modelu imao je 4.0 twin turbo V8 agregat od 416 konja i 610 Nm obrtnog momenta, pa se očekuje da će to biti slučaj i sa novom generacijom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...