Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Mercedes G klase / Mercedes EQG

Recommended Posts

Brabus G V12 900

 

brabusg001.jpg

 

Brabus, specijalista za obradu Mercedesovih modela, za ovogodišnji sajam automobila u Frankfurtu najavljuje još jedan modifikovani Mercedes G klase. Nazvan Brabus G V12 900, ovaj automobil sada raspolaže sa 900KS i 1.500 Nm obrtnog momenta (mada je el. ograničen na 1.200 Nm), a treba reći i da twin-turbo V12 motor ovde ima zapreminu od 6.3 litre.

 

brabusg002.jpg

 

Ubrzanje do 100 km/h traje samo 3.8 sekundi, dok je najveća brzina 280 km/h.

 

brabusg003.jpg

 

Naravno, snažan motor nije jedino što karakteriše ovu G klasu. U paketu su između ostalog i sportski izduvni sistem, widebody kit (proširenja blatobrana, branici, pragovi, zadnji spojler, hauba sa otvorom za vazduh od ugljeničnih vlakana...), LED dnevna svetla, Brabus točkovi (do 24 inča sa gumama 355/25 R24), kao i dorađeni enterijer (koža, alkantara, Brabus pedale...).

 

brabusg004.jpg

 

Serija je ograničena na samo 10 primeraka, pri čemu svaki od njih košta 605.055 evra (i to bez lokalnih poreza).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes G by Carlex Design

 

carlex g 001.jpg

 

Za one koji žele vozilo koje će ostalim ljudima pokazati njihovu odvažnost, muževnost i imućnost, jedan od primarnih izbora je svakako Mercedes G-Klase. Ima li boljih alternativa na tržištu? Svakako. Na kraju krajeva, G-Klasa nikada nije bila poznata po udobnosti i konforu tokom vožnje na putu. Međutim, kao statusni simbol i off-road mašina, Gelendevagen je neprikosnoven. Međutim, može li on postati poželjniji? Pogledajte samo ovaj primerak poljske tjuning kompanije Carlex Design, pa odgovor na to pitanje izaberite sami.

 

carlex g 002.jpg

 

Carlex Design je primenio svoju magiju na SUV model sa oznakom G63 AMG. Najveća promena na njemu svakako jeste njegov enterijer. Zapravo, kabina izgleda kao da je iz nekog sportskog automobila. Bar dok se ne pogleda kroz prozore i vozač shvati da se nalazi na mnogo većoj visini od većine ostalih učesnika u saobraćaju. Kombinacija crvene i crne kože je uvek dobar izbor. Ni ovoga puta to nije izuzetak. Ovaj materijal se prostire na sedištima i na panelima vrata. Tu su i detalji od ugljenikovih vlakana na centralnoj konzoli, panelima vrata, ručicama i oko digitalne insturment table. Tu je i ugraviran natpis ''40 Years of Legend'' uz ilustraciju G-Klase.

 

Carlex Design nije otkrio koliko košta izrada ovakvog jedinstvenog enterijera za G-Klasu. U svakom slučaju, verujemo da vlasnici ovakvog automobila nemaju puno problema sa finansijama, tako da to možda nije ni važno...

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Test 2019. Mercedes AMG G63

 

AMG-ov odgovor na pitanje kako izgleda 577 konja u kockastom džipu. Da li leži lepo na putu? Ne onako kako pomislite.

Da li vredi para koliko Mercedes traži za njega? 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Expedition Motor nudi modifikovani Mercedes G-Klase koji je ''služio'' u nemačkoj vojsci

 

expedition 004.jpg

 

Američka kompanija Expedition Motor za 90.000 dolara nudi perfektno restauriranu i modifikovanu G-Klasu koja je početkom devedesetih godina služila u nemačkoj vojsci. Mercedes je u periodu od 1990. do 1993. godine za potrebe nemačke vojske pravio namensku G-Klasu sa kraćim međuosovinskim rastojanjem, preklopivim vetrobranskim staklom i platnenim sklopivim krovom koju je pokretao provereni 2.5 litarski 5-cilindarski dizelski motor (OM602).

 

expedition 003.jpg

 

Nakon otpisivanja iz vojne službe nekoliko primeraka G-Klase je završilo u specijalizovanoj kompaniji sa sedištem u američkoj saveznoj državi New Jersey, a rezultat temeljite restauracije i modifikacije (kojim u EMC-u istovremeno obeležavaju 40. rođendan jednog od najpoznatijih terenskih automobila) možete videti na fotografijama.

 

expedition 002.jpg

 

Za optimalno prilagođavanje civilnom životu dvovratne G-Klase (koja je zadržala sklopivo vetrobransko staklo i mekani sklopivi krov) potrošeno je nešto manje od 2.700 sati, a restomod proces uključio je šasiju, karoseriju, kabinu, oslanjanje, osovine, kočnice, menjač i originalni ''peri-deri'' motor koji je obnovljen do poslednjeg šrafa.

 

expedition 001.jpg

 

Među detalje koji EMC-ov automobil odvajaju od originala spadaju LED svetla, nova maska hladnjaka, modifikovani branici, novi točkovi... U opciji je i vitlo za izvlačenje, a boju sedišta i karoserije bira kupac.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

motorweek.jpg MotorWeek video: Test 2019. Mercedes AMG G63

 

Pogledajte da li nova G klasa može da se nosi sa gomilom ostalih Mercedes SUV modela u ponudi, tj. da li je jednako moderna kao svi oni:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: Mercedes G500 Cabrio

 

Nije nikakva naknadna prerada, nije niko sekao klasičnu G klasu, već je ovo fabrička varijanta G klase kabriolet onako kako ju je Mercedes napravio 1999. godine:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus Adventure D35

 

197658-brabus 04.jpg

 

Zasnovan na aktuelnoj generaciji besmrtne Mercedesove G-Klase, Brabusov turbodizelski Adventure je savršeno rešenje za sve koji, tu i tamo, vole pobeći u divljinu.

Brabusova G-Klasa koja se krije iza naziva Adventure D35 je nepravedno ostala u senci njihove nedavno predstavljene monstruozne G-Klase koju pokreće turbobenzinski V12 motor sa 900 konjskih snaga, jer je mnogo onih koji (opravdano) smatraju da dokazani terenski automobil na ultraplitkim gumama za asfalt koji pokreće 900 konja nema posebnog smisla.

 

197659-brabus 03.jpg

 

Kako god, za kupce koji preferiraju terenske automobile koje će koristiti u njima prirodnom okruženju (daleko od asfalta) Brabus nudi model Adventure D35 koji je nastao na osnovi Mercedesa G350d koji pokreće trolitarski 6-cilindarski turbodizelski motor sa 286 konjskih snaga i 600 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prenos snage na obe osovine je zadužen 9-stepeni automatski menjač.

 

197660-brabus 02.jpg

 

Deset cm širi od standardnog modela G350d, Brabus Adventure sa sobom donosi i dodatnih 40 milimetara udaljenosti poda od tla. Uz tradicionalno odličan Mercedesov sistem prenosa snage na obe osovine, zaključno sa blokadom diferencijala i reduktorom, za odlično snalaženje u situacijama daleko od bilo kakvog puta tu su i adekvatne gume dimenzija 285/55 R 20. Ako krene nešto naopako, Adventure je opremljen i vitlom za izvlačenje.

 

197661-brabus 01.jpg

 

Pored bogato opremljene kabine koja je obložena najkvalitetnijim materijalima, u standardnoj opremi Brabusovog ''zova divljine'' su dodatna LED svetla iznad vetrobrana, krovni nosač, lopata, štitnici motora i oslanjanja, kuka za vuču... Atipično za filozofiju koju inače preferiraju u Bottropu, motor je za ovu priliku pojačan samo 44 KS jer u Brabusu misle da će 330 KS i 690 Nm biti sasvim dovoljno za sve ''off-road'' izazove.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najavljen električni Mercedes G-Klase

 

kreisel 02.jpg

 

Mercedes G-Klasa nije baš najštedljivije vozilo, ali to će se promeniti u budućnosti, tvrdi šef digitalne transformacije u Daimleru Sascha Pallenberg.

Pallenberg je najavio da će se na tržištu pojaviti potpuno električna G-Klasa, a njegovo obraćanje na Twitteru i prenošenje reči njegovog šefa, direktora Daimlera Ole Kalleniusa jeste zaista veliko iznenađenje. G-Klasa je već jedan od najskupljih modela u bogatoj Mercedesovoj ponudi, a realno je očekivati da električna verzija bude još skuplja. Verovatno će se prodavati pod EQ oznakom te slediti EQC crossover i druge električne modele nemačke kompanije u narednoj deceniji. Među njima će biti flagship EQS koji će služiti kao električni ekvivalent S-Klasi. Već ranije smo videli spektakularni koncept koji ga najavljuje.

 

Međutim, nekima je poznato da električna G-Klasa već postoji, a kreirala ju je austrijska kompanija Kreisel Electric (na slikama) te tako preduhitrila Mercedes zamenivši motor sa unutrašnjim sagorevanjem - električnim. Kreisel Electric već ima i električni Hummer H1.

 

kreisel 01.jpg

 

Električna Kreisel G-Klasa razvija 483 KS i od 0 do 100 km/h ubrzava za 6.8 sekundi pre nego što dostigne maksimalnih 183 km/h. Kapacitet baterija iznosi 80 kWh, a domet je 300 km. Kada će se Mercedesova električna G-Klasa pojaviti na tržištu za sada nije poznato.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

unnamed.jpg.21c18636d2f1c65d394ba509d5eca01b.jpg Autoblog video: Mercedes G550

 

Ovaj G550, kao i svaki G550, dolazi sa 4.0L BiTurbo V8, 9-stepenim menjačem i standardnim pogonom na sve točkove, a može dostići brzinu od 0-60 milja na sat u 5,6 sekundi. Uopšte nije loše za vozilo koje teži skoro 3 tone.

 

 

 

 

Edited by neshaoct
popravio YouTube link

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lumma Design CLR G770

 

199105-lumma g 003.jpg

 

Lumma Design je svoju ponudu osvežio i unapređenim paketom CLR G770 za modifikaciju Mercedesove G klase. Novost su brojni elementi od ugljeničnih vlakana (zadnji krovni spojler, poklopac rezervnog točka, modifikovana hauba), LED svetla na krovu, kao i crne obloge retrovizora i ručice na vratima.

 

199106-lumma g 002.jpg

 

Osim toga, tu su i alu točkovi od 22 inča sa gumama 325/35 (opciono i točkovi od 23 inča sa gumama 305/35), šest bočno postavljenih izduvnih cevi, zatamnjena stakla, prednja maska sa Lumma logom, modifikovano oslanjanje i kočnice, kao i enterijer sa najkvalitetnijom kožom i aluminijumskim pedalama.

 

199107-lumma g 001.jpg

 

Cena za ovaj paket se u vesti ne navodi. Treba podsetiti da je Lumma Design još ranije ponudio i pakete za pojačanje motora, pa je tako Mercedes G500 pojačan na 392 kW/525KS i 750 Nm dok 4.0 litarski biturbo V8 motor pod haubom verzije AMG G63 nakon njihove intervencije raspolaže sa 478 kW/650KS i 950 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

carwow.jpg CarWOW video: Mercedes AMG G63 vs Range Rover Sport SVR

 

Poseban test u kojem je G klasa počela i da kopa rupu sebi - bukvalno:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: Mercedes G63 AMG 6x6

 

Ako ni zbog čega drugoga, ovaj video vredi pogledati samo da se bolje uvidi koliko je ovo veliki auto u odnosu na čoveka koji stoji pored njega...plus što je ovaj dodatno ''doteran'' od strane Brabusa:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

thestraightpipes.jpg TheStraightPipes video: Mercedes G550 4x4 Squared

 

U ostatku sveta se zove G500, ali u Americi i Kanadi ima oznaku G550 iako je potpuno isti auto u pitanju. Nije podignut naknadno, već iz Mercedes fabrike izlazi ovakav kao na videu.

Ustvari, osnova im je bila G63 AMG 6x6 sa kog su skinuli jednu osovinu. Kažem ''bila'' jer su ovakvu G klasu pravili samo dve godine zaključno sa 2017. godinom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

TopCar Mercedes AMG G63 Inferno

 

199954-topcar g klasa03.jpg

 

Ruski TopCar sada nudi još jedan tjuning paket za Mercedes AMG G63. U njihovom Inferno paketu za ovu G klasu su aero body kit od ugljeničnih vlakana, novi točkovi, kao i izduvne cevi.

 

199955-topcar g klasa02.jpg

 

Automobil tako može da ima elemente od ugljeničnih vlakana (prednji spojler, rubovi blatobrana, set pragova, hauba, pragovi, zadnji difuzor, zadnji krovni spojler...), dodatna LED svetla, mat crnu boju, crne točkove i crvena kočiona klešta.

 

199956-topcar g klasa01.jpg

 

Sve ovo košta skoro 45.000 dolara, dok 4.0 BiTurbo V8 motor i dalje ima serijskih 430 kW/585KS i 849 Nm obrtnog momenta (uparen je sa 9-stepenim automatikom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

emisijasat.jpg Emisija SAT: Test Mercedes G 400d

 

Legendarni Mercedesov terenac u novom izdanju pokušava da nas ubedi da donosi sve novo - iako se na oko ništa nije promenilo. I, kako je reč o jedinstvenom modelu, a imajući u vidu da je nastao na potpuno novoj platformi - uspeo je u tome. Danas ističe da, osim terenskih veština, pruža lakšu i dinamičniju vožnju, a da luksuzom parira modernim SUV modelima koji mu na terenu nisu ni ''do kolena''. Testirali smo ga na stazi, ali i na offroud poligonu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Limuzinska verzija G klase na prodaju za pola miliona evra

 

mercedes g limo003.jpg

 

Limuzinska verzija G klase se nudi po ceni od 499.800 evra i daje puno više nego prostora i luksuza nego prosečna G klasa koja se može videti na putu.

Proizvedeno je samo 10 primeraka limuzine AMG G63, a upravo jedan od njih traži novog vlasnika. Ova posebna limuzinska verzija Mercedes AMG G63 je predstavljena na sajmu automobila u Ženevi 2017. godine na štandu firme FAB Speed. Od obične G klase je produžena za 75 cm, što je svakako očigledno kako spolja tako i iznutra. To se odrazilo na veći prostor za noge u drugom redu sedišta koji je odvojen zidom, kao i u svakoj limuzini.

 

mercedes g limo002.jpg

 

Takođe, drugi red sedišta je detaljno preuređen pa sada ima kapetanske stolice i gotovo sve je presvučeno u bež kožu sa dijamantnim uzorkom. Tu su i stolići kao i ekrani za gledanje audio i video sadržaja. Off-road limuzina dolazi i sa vrhunskim ozvučenjem, ali uz zvuk moćnog V8 motora sumnjamo da je to prioritet.

 

mercedes g limo001.jpg

 

Naravno, reč je o twin-turbo 5.5 V8 motoru koji ima 563 KS i kamionskih 760 Nm obrtnog momenta. Ko želi da potroši gotovo pola miliona evra na ovu luksuznu terensku krstaricu, pravac u Nemačku u salon Auto Seredin.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mercedes AMG G63 Cigarette Edition

 

mercedes g amg cig03.jpg

 

Mercedes AMG i ''Cigarette Racing Team'' sarađuju već godinama, pa su tako i ove godine na International Boat Showu u Majamiju predstavili novi zajednički projekat (već 12. po redu). Tako je pred nama Mercedes AMG G63 Cigarette Edition kod koga su dizajneri unificirali specijalnu grafiku eksterijera sa jedinstvenim gliserom Cigarette Racing 59' Tirranna AMG Edition.

 

mercedes g amg cig02.jpg

 

To znači i da je gliser dobio eksterijer u crnoj boji sa zlatnim detaljima poput tog Mercedes AMG modela.

 

mercedes g amg cig01.jpg

 

Mercedes AMG G63 Cigarette Edition između ostalog ima i 22-inčne točkove, gloss black oznake, dark chrome prednju masku, mat crne detalje, Nappa kožu, Cigarette Racing oznake. Mercedes AMG G63 ima 4.0 V8 motor sa 577KS, dok se za pogon glisera brine šest Mercury Racing motora, sa ukupno 2700KS. Cena u vesti nije navedena.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Manhart Mercedes AMG G63

 

4.0 V8 BiTurbo sa 700 konja i 1.100 Nm (pre Manhart dorade je imao fabričkih 585 konja i 850 Nm), pogon na svim točkovima, ubrzanje do 100 km/h je palo sa fabričkih 4.5 na 3.8 sekundi, a maksimalna brzina je 220 km/h. Pogledajte kako izgleda ubrzanje iz mesta do maksimalne brzine ove G klase:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dougdemuro.jpg Doug DeMuro video: Mercedes AMG G63

 

Najjeftiniji AMG G63 je preko 100.000 evra, a na pojedinim tržištima je ova verzija trenutno i blizu 200.000 jer je tražnja mnogo veća od ponude.

Pogledajte šta to toliko vredi u ovom autu:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brabus 800 Adventure XLP

 

200968-Brabus-800 05.jpg

 

Brabus, specijalista za obradu Mercedesovih modela, predstavlja Brabus 800 Adventure XLP, u stvari Mercedes AMG G63 pretvoren u pick-up.

 

Brabus-800 04.jpg

 

Pritom, Brabus 800 Adventure XLP je i skoro 69 cm duži od fabričkog (sada 531 cm) i ima međuosovinsko rastojanje produženo za 50 cm. Takođe, klirens je povećan i sada iznosi 49 cm.

 

200969-Brabus-800 03.jpg

 

Ovaj pick-up raspolaže sa 800KS i 1000 Nm obrtnog momenta (motor je 4.0 twin-turbo V8), pa ubrzanje do 100 km/h traje samo 4.8 sekundi dok je najveća brzina el. ograničena na 210 km/h.

 

200971-Brabus-800 02.jpg

 

Naravno, pojačanje motora nije jedino što je Brabus uradio na ovoj G klasi. U paketu su između ostalog i novi izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, widebody kit (proširenja blatobrana, branici, pragovi, hauba sa otvorima za vazduh od ugljeničnih vlakana...), LED dnevna svetla, krovni prtljažnik sa dodatnim svetlima, Brabus točkovi, kao i dorađeni enterijer (koža, ugljenična vlakna, aluminijumske pedale...).

 

200970-Brabus-800 01.jpg

 

Cena iznosi 389.831 evro, dok specijalna ''First Editon'' verzija košta 575.630 evra. Na slikama je sajamski primerak koji ima cenu od 666.836 evra u koju je uračunat i Wingcopter dron (može da postigne 240 km/h i da pređe do 120 km).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mansory Mercedes AMG G63

 

201049-mansory g 03.jpg

 

Mansory je planirao da na otkazanom sajmu automobila u Ženevi između ostalog prikaže doterani Mercedes AMG G63, kao i modifikovani logo kompanije. Budući da je sajam otkazan slike su objavljene na FB-u, a one pokazuju da je Mansory Mercedes AMG G63 dobio aero body kit (novi prednji branik sa integrisanim LED svetlima, hauba sa otvorom za vazduh, proširenja blatobrana, crna Panamericana maska sa Mansory logom, zadnji krovni spojler), set novih točkova od 24 inča, kao i sportski izduvni sistem.

 

201048-mansory g 02.jpg

 

Osim toga, u vesti se navodi da će se klijentima nuditi i doterana unutrašnjost (koža, alkantara, alu pedale, elementi od ugljeničnih vlakana), kao i paket za pojačanje motora.

 

mansory g 01.jpg

 

Ovo oko motora podrazumeva da je 4.0 twin-turbo V8 motor pojačan sa 585KS na 720KS, ali podatak o ubrzanju do 100 km/h nije saopšten. Cena za Mansory Mercedes AMG G63 u Nemačkoj iznosi 329.990 evra.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

shmee.jpg Shmee150 video: Brabus G63 Adventure XLP

 

Podignut na 800 konja (nove turbine, novi ECU), a P u imenu je (kao što se vidi na slici) za ''pick-up''.

Brabus kaže da je ovo ultimativno off-road vozilo, produžen je u odnosu na fabrički G63 za pola metra, podignut za 35 cm, tako da je sada klirens celih 49 cm:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Električna G-Klasa stiže za nekoliko godina

 

kreisel 02.jpg

 

Mercedesova G-Klasa je jedan od najlegendarnijih terenskih vozila, a sada je potvrđeno da će dobiti i električnu verziju. Iz Mercedesa je saopšteno da je počeo rad na električnoj G-Klasi, odnosno na prvim skicama i konceptu. To je za magazin ''CarAdvice'' potvrdio direktor Mercedesa i predsednik Daimlera Ola Kallenius:

''G-Klasa prevazilazi sve segmente i gotovo logiku automobilske industrije. Da, G-Klasa će dobiti električnu verziju, počeli smo konceptni rad i za nekoliko godina ćemo imati električnu G-Klasu'', izjavio je Kallenius. Prošle godine je zabeležen rast prodaje G-Klase na globalnom tržištu za impresivnih 60%, prodato je gotovo 35.000 primeraka. Time je oboren rekord iz 2017. godine kada je prodato 22.000 primeraka. ''Doneli smo jasnu odluku da će moderni luksuz biti održiv'', dodao je Kallenius.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...