freemen 19 Posted May 7, 2015 Koliko je komplikovano zameniti mali hladnjak u kabini kod fiat tipa posto curi . Nabavio sam drugi pa me interesuje odakle da pocnem da nerasturam ono sto nije potrebno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted May 7, 2015 Mislim da samo srednju konzolu trebas da rasturis i da ces moci da pridjes, nisam bas siguran. Ako ne moze tako onda ti ne gine tabla napolje. Koliko si platio mali hladnjak i da li je nov? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasha015 34 Posted May 8, 2015 Ne rastura se nista ako radi onaj ko je vec radio.2 puta menjao za 10 godina.Posao od 20-25 minuta.Samo znam da se majstor nije mucio.Malo se zavlacio ispod papucica da mu prodje ruka jer je sa zadnje strane centralnog grebena.Inace,prvi put je curkao godinama,a onda je prokinuo i za 30 km je sve iscurilo.Prvi topli dani pokazu sve slabosti auta.Kako je iscurilo kad je grejanje bilo iskljuceno ,ne znam..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted May 8, 2015 platio sam 530 dinara neki tip iz rume ima rasprodaju polovnih delova za fiata meni je bitno da je slavina ok izgleda da mi curi na slavini i samo to cu da zamenim. Mislim da samo srednju konzolu trebas da rasturis i da ces moci da pridjes, nisam bas siguran. Ako ne moze tako onda ti ne gine tabla napolje. Koliko si platio mali hladnjak i da li je nov? HvalaNe rastura se nista ako radi onaj ko je vec radio.2 puta menjao za 10 godina.Posao od 20-25 minuta.Samo znam da se majstor nije mucio.Malo se zavlacio ispod papucica da mu prodje ruka jer je sa zadnje strane centralnog grebena.Inace,prvi put je curkao godinama,a onda je prokinuo i za 30 km je sve iscurilo.Prvi topli dani pokazu sve slabosti auta.Kako je iscurilo kad je grejanje bilo iskljuceno ,ne znam.....hvala na savetu inace i meni je procureo kada su poceli topli dani i grejanje je bilo iskljuceno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted July 2, 2015 Ovih dana zamena uspesno obavljena u samostalnoj reziji inace se skida samo plastila ispod volana ona od centralna konzole do vozacevih vrata pricvrscena ja sa cetiri srafa., posle toga se skine plastika koja sakriva hladnjak sa bocne strane orposti mala plastika doja nosi sajlu i sraf koji ucvrscuje sajlu da neispada izvuce plasticna poluga iz lezista otpuste selne na crevima i hladnak se izvuce. Ako smeta poluga za podizanje haube podignite je u gornji polozaj. Naravno pre toga ispustite antifriz.. Pre sklapanja nastelujte na poluzi uz pomoc srafa koji se nalazi na sredini da prekidac grejanja na centralnoj konzoli ide krajnje levo i krajnje desno odnosno toplo hladno. to je ukratko postupak zamene hladnjaka kabine. Quote Share this post Link to post Share on other sites