Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Recikliranje je cool! / Novo je cool

Recommended Posts

Akcija je proširena na druge modele:

 

Od sada i Fiat Panda u kampanji ''RECIKLIRANJE JE KUL''
 
Kompanija FCA Srbija nastavlja sa reciklažom starih automobila i proširuje ponudu modela uz FIAT PANDU i novi FIAT 500
 
post-3-0-04164200-1440789890_thumb.jpg
 
Kampanju ''Recikliranje je kul'', koja promoviše reciklažu i ekologiju, sprovodi kompanija FCA Srbija od maja ove godine i do sada je zabeležila veliki uspeh i interesovanje kupaca. Zbog velikog interesovanja odlučili smo da pop star ponudu proširimo na još dva modela.  Od sada  je u  komercijalnoj ponudi novi Fiat 500 sa Pop star i Lounge paketima opreme. Tako svi, koji poseduju vozilo starije od 20 godina, mogu kupiti model Fiat 500 Pop Star sa popustom od čak 3.700 evra, uz reciklažu starog vozila, po ceni od 9.490 evra.
 
post-3-0-84622500-1440789892_thumb.jpg
 
Posebna pogodnost u okviru kampanje ''Recikliranje je kul'', ostvaruje se  pri kupovini modela Fiat Panda pop star sa multimedijom koji je dostupan po ceni od 7.990 EVRA, takođe uz reciklažu vozila starijeg od 20 godina. U okviru kampanje u ponudi je i dalje dostupan model Fiat 500L, za koji je moguće ostvariti popust od 2.000 uz reciklažu automobila starijeg od 15 godina, odnosno popust od 2.500 EVRA u slučaju da je automobil stariji od 20 godina.
Za dodatne informacije kontaktirajte najbližeg ovlašćenog dilera kompanije FCA Srbija. Ponuda važi za ograničeni broj vozila.
Edited by neshaoct
preneta vest iz medija zamenjena zvaničnim saopštenjem by FCA

Share this post


Link to post
Share on other sites

E ja sam prokukao da ubace Pandu u ovu akciju i sad su mi želju ispunili.

 

Nije mi jasno samo zašto subvencija za Pandu važi za vozila starija od 20 godina?  I sad Mi sa nasšim stojadinom od 15 godina možemo da se slikamo ili da prodamo "stojka" za 200 eur i kupimo neko djubre staro 23 godine za 100 eura, platimo prevode i druge gluposti... 

 

Ma meni se sve više cini da oni iz Fiata sve nas po malo "zeke". Da je njima cilj stvarno da prodaju više vozila, što bi ih bilo briga da li je auto u reciklaži star 7, 17 ili 27 godina. E casti mi, u inat cu da kupim novu Daciu Sandero za 8150, a Stojadina cu da vozim u ribolov, selo i da ga cuvam za prljave rabote dok se ne raspadne!

Share this post


Link to post
Share on other sites

...Nije mi jasno samo zašto subvencija za Pandu važi za vozila starija od 20 godina? I sad Mi sa nasšim stojadinom od 15 godina možemo da se slikamo ili da prodamo "stojka" za 200 eur i kupimo neko djubre staro 23 godine za 100 eura, platimo prevode i druge gluposti...

Iznos subvencije se razlikuje zavisno od starosti automobila koji ide za reciklažu.

To ne znači da je nema, nego je manji iznos ako je stari auto mladji od 20 godina.

Pozovi "Ciao Fiat" i proveri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zasto je iznos manji ako je auto mlađi?

 

1. Jel Fijatu cilj da proda auto?

 

2. Zasto FIATA briga dajem li ja za reciklažu Peglicu iz 85 god. vrednosti 50 eur ili 101 iz 2000 god. vrednosti 150 eur ili Seicento

    iz 2002. vrednosti oko 1000 eur? Ja dajem sta imam, a oni hoće da me kazne zato što im dajem vredniji auto!? Čemu to?

 

3. Samo mi komplikuku život jer ja sad treba da prodam 15 godina starog keca da bi kupio neki drugi krš starosti 20+ godina i

    ostvario popust od 1250 eur za kupovinu nove Pande. Sve to može, ali je komplikovano i iziskuje vreme.

   

4. I umesto da sad obilazim banke i raspitujem se za najpovoljnije finansiranje, ja treba da jurim zamene po oglasima da utopim keca iz 2000 god za nesto iz 1995. godine ili starije da bih ispunio "hir" Fijatovog marketinga i komercijale...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali zasto je iznos manji ako je auto mlađi?

Ekologija i ekonomija.

Cilj je da se što više što starijih automobila skloni sa ulice. Zato je podsticaj veći ako je auto koji ide za reciklažu stariji.

Cilj je i da se najviše "pomogne" da dodju do novog auta onim ljudima koji voze najstarije aute. Što je auto mladji, to su podsticaji za reciklažu manji jer taj auto ima veću tržišnu vrednost, a za još mladje automobile i nema reciklaže kao opcije, već sistem "staro za novo" pošto ti automobili imaju još veću tržišnu vrednost.

Sve je veoma logično.

Ako bi se primenjivala tvoja logika, onda bi najveće podsticaje dobijali oni koji su u boljoj ekonomskoj poziciji (voze mladji auto).

Usput, pročitaj temu na kojoj smo od početka. Postoji minimalni broj meseci tokom kojih moraš biti vlasnik auta koji ide za reciklažu. Dakle, ne može sistem "danas kupim za male pare neki mator auto preko 20 godina starosti, a sledeće nedelje odem sa njim na reciklažu kako bi dobio podsticaje nekoliko puta veće nego što me je koštao taj stari auto." ;)

Ako se opet pitaš zašto postoji taj vremenski limit vlasništva nad autom koji se reciklira - ekonomija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj malo, mi pričamo ovde o kupovini novog auta i razlici u ceni od 250e? :question:

 

A akcija ne može biti bolja, a sad što bi svako heo da njegov auto, iz baš godine kada je proizveden i baš sa tom opremom najviše vredi to je već druga stvar.

 

Sličnu stvar su Reno i Opel imali u Hrvartskoj i odlično je prošlo, što veći krš - veća ušteda.

 

A sa druge strane ima kod nas ušteda i za staro za novo, ali za novija kola što je opet više nego pošteno.

Hoćeš 500L ili Pandu - daj bilo šta i ima popust,

Hoćeš Giuliettu, Jeep iil MiTo, daš nešto u zamenu i "realno", tj bolje nego realno procene i dobiješ 2000e bonusa.

 

Šta bolje tražiti?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa kud ćete veću uštedu, ekologiju i ekonomiju od sklanjanja 15 godina stare Zastave 101 sa ulice... To vam je kao da ste sklonili Punta starog 25 godina ili Renoa, Pežoa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste li znali da u Sloveniji Nova Panda (osnovni model) po redovnoj ceni košta 7990 eur? 

 

Ruku na srce, tamo se osnovni paket opreme zove EASY, ali obuhvata branike u boji auta, klima uredjaj, ABS, daljinsko zaključavanje, ele. podizače prednjih stakala, MP3 radio, crvenu cupido boju (bez doplate)... 

 

Ceo taj paket EASY me mnogo potseća na naš POP za koji morate da im date i neki krš pride (star najmanje 20 godina) da bi ga dobili po ceni od 7990, inače, po rečima ljudi iz Fiat Srbija, takav paket kod nas bez popusta košta 9250. 

 

Hoćete još pikanterija? U Sloveniji recimo važi garancija 5 plus koja obuhvata garanciju od 5 godina ili 120 000 km u zavisnosti šta pre istekne. Garanciju 5+ vam nude kao posebnu ugovorenu obavezu, ali besplatno gde se vi obavezujete da ćete vaš Fiat održavati isključivo u ovlašćenim Fiat servisima tokom celog trajanja garancije. 

 

I onda, jesmo li tržište trećeg reda ili  ce neko i sad da nadje opravdanje? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jesi znao da Giulietta košta u inostranstvu 18 000e a kod nas 16 9990 u AK Kole? :)

Ili da Mazda CX-3 kod nas košta 14 990e a reče kolega N.N. da je u inostranstvu oko 18 000e?

 

Ili da..neću više da smaram, vidi se poenta :)

 

Jednostavno kod njih je takva akcija.

Nismo mi tolika banana država koliko bismo želeli da budemo. Jeste loše, ali kada uporediš sa inostranstvom nije toliko strašno.

 

I opet se hvataš za sumu od 100-200e. Jednostavno ako kupuješ nov auto ne treba da gledaš na to.

 

Ova ušteda ne važi za punta 1.3 90ka? To nema kod nas da se kupi?

 

Mislim da nema više u ponudi 1.3 90ks, ali 1.3 85ks ima još duže prenose čini mi se ako nešto znači :)

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci

 

143273-fiat%20500l.jpg

 
Od januara 2016. godine prilikom kupovine vozila Fiat 500L očekuju vas brojne pogodnosti: stara cena - novi i bolji uslovi.
 
- Ukida se uslov da kupac koji reciklira vozilo mora biti vlasnik minimum 6 meseci. Od danas je moguće reciklirati svako vozilo starije od 20 godina, bez obzira na to koliko je vremena kupac vlasnik vozila koje reciklira.
- Nema više razlike izmedju domaćih i stranih vozila, za sve važe isti popusti.
- Popust na reciklažu je umesto 2.500 eur, sada 2.290 eur. Tako da cena POP STAR modela sa reciklazom je sada 10.800 eur
- Popusti za Keš i Trade In su povećani (sa 1.000 eur na 1.290 eur i sa 1.500 eur na 1.790 eur)
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo,

da li neko zna kako tacno reciklaza funkcionise? Konkretno me zanimaju sledece stvari:

 

1. Da li auto mora biti na mom imenu?

Kolega ima auto koji mu stoji pa bih ja uzeo od njega auto i odneo na reciklazu.

2. Da li moram da odjavim auto?

Ovo sam nacuo da treba, ali nisam nikad radio pa ako moze neko da objasni.

 

Hvala,

Ognjen

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Zavisi od kuće. Generalno mora biti na tvom imenu min 6 meseci.

2. Auto moraš da odjaviš. Jednostavna procedura. Odneseš tablice u MUP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...