Jump to content
FAS Goran
zunto

Milisav - BMW E39 525d sport M, optic touring

Recommended Posts

Ide Milisav za sve pare. A sto se pranja tice, dobra je pljeskina perionica. I ja perem tamo..kad stignem :(

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ide Milisav za sve pare. A sto se pranja tice, dobra je pljeskina perionica. I ja perem tamo..kad stignem

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk


Koja je to pljeskina perionica

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako sam i ja prao auto, dok nisam napravio dvorište. Jednostavno, perionice i te njihove "aktivne" pene nisu 100% delotvorne, a kada se auto ne pere dužđe vreme (10 dana je dovoljno da se stvori tanki sloj prljavštine koji se ne skida pod pritiskom). Mora da radi sunđer da bi se postigao rezultat. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zato samousluzna perionica na 3-5 dana i jedan zeton je dovoljan... 
Samousluzna ke dobra zimi samo koliko da skone so

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni u tim samousluznim treba minimum 200 dinara da auto lici na nesto, a pranje spolja u perionicama 250, za tu razliku ne razmisljam minut jedan.

To je imalo smisla u ns kad je pocelo tek pa u delfinu na naselju za 100 dinara peres 10 minuta, ovo sad je cirkus :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gde je rucno pranje spolja 250 u NS?
Za te pare se ne isplati samousluzno.
Recimo kad perem sam, 2 zetona spolja, 1 za usisavanje i minimum pola sata mog vremena da obrisem auto kako valja.
Umesto toga mi se vise isolati 500-600 din perionica.
Ali nazalost, sve ih je manje blize gradu, da mogu da ostavim auto za vreme posla ili dok sednem da popijem pice.
A i nema ih dobrih, fuseriraju sa onim plastikicama za skidanje vode, sundjeri ocaj zivi sto imaju, pokusavaju svakakve "voskove" i kreme da mazu, spolja i iznutra, jednom ce mi trajno usrati auto garant.


Sent from my SM-A510F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Manje vise u svakoj perionici je 250 spolja a oko 500 komplet pranje, bar koliko sam ja video.

Ja ponekad oteram u tires tim, bivsa laguma kod rodica na klisi, mada vecinom perem sam na dvoristu kad vreme dozvoli.

Edited by ChobbyNS

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zasto vozace BMW-a zovu kobrama?
Jer izviruju ispod haube kao kobre

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Na dobosu? Prodat? Cena? Zamena? 
Nije prodat. Nemam zivaca za tamene i probne vozace. Zato sam ga skinuo sa oglasa.
Lm, vrativsi se sa strucnog usavrsavanja presih malo da se vozam. Auto ide, pali, vuce a meni osmeh od uva do uva.
I onda stadoh prosli petak pored dz i ugasih ga. Kada sam se vratio probam onako toplog da ga upalim a on ni makac. Ohladio se, u medjuvremenu proverini senzori i ispostavi se da nije do njih. Problem je bio regulator pritiska.
Inpa pre zamene i skidanje grane i regulatora, prvih 6 slika. Zamenjen regulator i evo ponovo testiranja sa inpom, poslednje 4 slike. Vidi se da su dve dizne losije.
11c07204bee492c7f892d119866e2a62.jpg12136925490db067ef2210080542b57e.jpg04c005ae5c879467da2cfb4af5b5c418.jpg54079c92fd05ccd4db94255b5433af11.jpg86ecc3c662db77b0572e2dfb80d983ed.jpgffd3f13f5a5df394aebb484418c84f0a.jpg1ab763e186c762ae3df25ceb062f6d7d.jpgbd31b59afb0dab43c34f5a83650c31e8.jpgd8316aebb3ba514d8ff8aa2ff011a85a.jpgcb4806c122f532d41ee2a72185ba02fa.jpg

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Ovo je kazala dg posle zamene regulatora.
2550 Raildruckueberwachung im Start

Error frequency : 18 Logistic counter: 32

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 374.63 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.65 bar Einspritzmenge 21.51 mm^3 Raildruck 144.58 bar Fehler aufgetreten bei 259150.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.65 bar Einspritzmenge 22.02 mm^3 Raildruck 138.55 bar Fehler aufgetreten bei 259150.00 km

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Ovo su rezultati pre zamene regulatora
2550 Raildruckueberwachung im Start

Error frequency : 7 Logistic counter: 31

Error occured 1. times at:

Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.68 bar Einspritzmenge 20.99 mm^3 Raildruck 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 259130.00 km

Error occured 2. times at:

Motordrehzahl 249.75 1/min Kraftstoffvorfoerderdruck 3.68 bar Einspritzmenge 20.99 mm^3 Raildruck 84.34 bar Fehler aufgetreten bei 259130.00 km
Jasno je da je problem u regulatoru ali i da imam curenje na diznama. Sada ide onaj deo kod koga dizne na remont. Dule - S.Karlovci, Goran Stopanja ili Misic Nis.
Prvo cu videti ko daje najbolju garanciju.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Popularn i kvalitetan su dva razlicita pojma

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Sta ti kazes?

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni mogu biti usko povezana. Pa da njegov kvalitet rada i dovodi do te popularnosti. To kazem :)

Sad bez zezanja. Nosio sam vec jednu diznu, mislio sam da ce biti remont i bio spreman na trosak od 100e, covek je rekao da je dizna dobra, nastelovao elektro-ventil i naplatio simbolicnih 2000din, ta dizna mi je sada na korekciji od 0.05. Spremam se i ostale 3 da radim. Koga god cujem iz NS da prica vezano za dizne - spominje Duleta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec sam se dogovorio, na sva pitanja dao odgovor, videcemo ead

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet duze vergla vruc, wynns pre i posle. Ostalo ke da ispitam prelive, da vidim pumpu ispod vozaca i na kraju ostaje bos pumpa ili da se predihtuje i reglira ilibje kaput pa za remont.0eddb18012f10a998e8bb69ace90c8c4.jpg6424024f60568d53bd557dc771e873c7.jpg

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrednosti na inpi...vise nisam pametan. Definitivno idem na ispitivanje preliva. Nema mi logike da jedna bocica wynns-a napravi na diznama savrsenstvo. b2c8081edabdd542bb6f2a6a8380e295.jpge20cb05887dc0e965a818d2cff004a8b.jpg

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba to da uradis, drugar ima problem sa diznama na 535d, na dijagnostici je sve savrseno u voznji mu fali 100ak konja obzirom da sam ja malo brzi od njega sa nepunih 150hp. Probao je sve drugo sa stranca i sa drugim diznama auto se vraca na pravu snagu. Resio da remontuje, stavili ih na probni sto i 2 dizne ne valjaju iako su parametri bili dobri na dijagnostici. E sad ima i nastavak price da ni kad ih je remontovao nije dobio snagu kao sa polovnim ...ali to vec nije tema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve ovo pisem da ostane pisan trag, mozda nekome i zatreba. Koristio sam bosch kts dijagnostiku danas. On je pokatao da pumpa goriva ispod vozaca sporije postize zadate vrednosti. Sutra manometar i merenje.

Послато са LG-D855 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...