neshaoct 9584 Posted April 28, 2015 Završena dramatična prva etapa u Argentini Prvi dan relija u Argentini protekao je u znaku odustajanja i problema koji su zadesili čitav niz vozača. Nakon šest održanih brzinskih ispita, u vođstvu je Citroenov vozač Kris Meeke, koji je iskoristio ponuđenu priliku i na noćni odmor odlazi sa prilično velikom prednošću od 1 minuta i 8 sekundi. Drugo mesto je takođe u Citroenovim rukama, Mads Ostberg takođe se bez uzdržavanja poslužio serviranom šansom - ima 15,1 sekundu prednosti ispred Jari-Mattija Latvale u Volkswagenu.Proboj u vođstvo su Citroenovim vozačima olakšali njihovi glavni konkurenti, Volkswagen Motorsport. Nemačka ekipa je u Argentini pokazala neuobičajeno izraženu sklonost kvarovima; Sebastien Ogier ispao je na samom početku dana zbog kvara na motoru, a Latvalin Polo R WRC je u završnici etape nekako dopuzao do cilja sa pokvarenim prednjim diferencijalom. Treći Volkswagenov vozač, Andreas Mikkelsen je na jutarnjim ispitima probušio gumu, a na poslepodnevne nije ni stigao jer se Polo pokvario na putu iz servisa.Iz relija je ispao i M-Sportov vozač Ott Tanak sa čije je Fieste RS WRC otpao točak, a manjih problema imali su i ostali vozači. Iza pomenute trojke u vođstvu na četvrtom mestu relija je Dani Sordo (Hyundai), ispred Elfyna Evansa (M-Sport) i Martina Prokopa. preuzeto sa - Auto Blog ---------------------------------------------------- Meeke zadržao vođstvo Svetski reli šampionat se ponovo igra s vatrom i hoda po veoma tankom ledu. U današnjem izletanju novozelandskog vozača Haydena Paddona (Hyundai) povređen je još uvek nepoznati broj gledalaca. Potonji su stajali na spoljašnjoj strani krivine u kome je bio i skok; Paddonov i20 WRC je nezgodno doskočio i otputovao u publiku, a organizatori su nakon ovog incidenta poništili brzinski ispit. U vodstvu relija je i dalje britanski vozač tima Citroen, Kris Meeke. Težak i zahtevan dan Britanca nije izbacio iz takta, iako je imao nekoliko trenutaka straha. Njegova prednost, uoči poslednje etape relija, iznosi 38,6 sekundi, koliko kasni drugi Citroenov vozač, Mads Ostberg. Treće mesto je i dalje u rukama Jari-Mattija Latvale u Volkswagenu, a tako će verojatno ostati do kraja relija, jer je Dani Sordo (Hyundai) odustao zbog kvara. Aktuelni šampion Sebastian Ogier je i danas imao problema sa automobilom - na poslednjem brzincu otkazao je servo upravljača, ali Francuz je ionako daleko od vodećih pozicija i kasni više od 37 minuta za vodećima. preuzeto sa - Auto Blog https://www.youtube.com/watch?v=Xxb9SBA1PJg ---------------------------------------------------- Meeke pobedu posvetio McRaeu Britanski vozač Kris Meeke je pobednik relija u Argentini, četvrtog takmičenja u ovogodišnjoj sezoni svetskog prvenstva. Citroenov vozač se danas uspešno odbranio pred napadima timskog kolege Madsa Ostberga; mada ga napadi nisu preterano ugrožavali, Meeke je izbegavao preterane komentare i analize te se potpuno posvetio radu na prvoj WRC pobedi u karijeri. Meeke je toliko puta bio nadomak najboljem rezultatu, ali su greške gotovo uvek bile te koje su ga izbacivale iz trke za pobedu. Ali, sada to nije bio slučaj, Meeke je posao obavio odlično i upisao svoju prvu WRC pobedu, 18.1 sekundu ispred Ostberga. Britanski vozač je pobedu posvetio svom mentoru, velikanu relija, pokojnom Colinu McRaeu. Tokom poslednjeg dana relija došlo je do promene na trećem mestu - zbog kvara na automobilu odustao je Jari-Matti Latvala (Volkswagen), a ponuđenu priliku je iskoristio mladi Britanac Elfyn Evans iz tima M-Sport, ostvarivši tako prvi plasman na WRC podijum u karijeri. Pravi debakl Volkswagena potvrdio je Andreas Mikkelsen razbijanjem na brzincu El Condor, a jedini se do cilja uspešno dovezao Sebastien Ogier, doduše sa ogromnim zaostatkom zbog ranijih odustajanja, izazvanih neobično nepouzdanim Volkswagenovim automobilom. Ogieru za utehu može da posluži najbolji plasman na poslednjem, dodatno bodovanom brzincu. Iza Ogiera ''power stage'' su na drugom i trećem mestu zaključili Dani Sordo (Hyundai) i Ostberg.Sledeći reli je za nešto manje od mesec dana u Portugalu. Rally Argentina (4 od 13)April 23-26, 2015Villa Carlos Paz, Cordoba, Argentina Konačan plasman (prvih deset): 1. Kris Meeke (Citroen DS3 - Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team) 3h 41m 44.9s2. Mads Ostberg (Citroen DS3 - Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team) +18.1s3. Elfyn Evans (Ford Fiesta RS - M-Sport World Rally Team) +3m 27.4s4. Martin Prokop (Ford Fiesta RS - Jipocar Czech National Team) +6m 26.1s5. Dani Sordo (Hyundai i20 - Hyundai Motorsport) +10m 46.7s6. Khalid Al-Qassimi (Citroen DS3 - Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team) +11m 19.9s7. Adbulaziz Al-Kuwari (Ford Fiesta RS - Youth & Sports Qatar Rally Team) +16m 02.6s8. Diego Dominguez (Ford Fiesta RS - DMACK) +18m 48.2s9. Gustavo Saba (Škoda Fabia RS - Saba Competicion) +21m 20.6s10. Federico Villagra (Ford Fiesta RS - Federico Villagra Rally Team) +25m 19.6s Generalni plasman vozača (prvih deset): 1. Sebastien Ogier (Volkswagen Polo R - Volkswagen Motorsport) 842. Mads Ostberg (Citroen DS3 - Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team) 513. Andreas Mikkelsen (Volkswagen Polo R - Volkswagen Motorsport II) 474. Elfyn Evans (Ford Fiesta RS - M-Sport World Rally Team) 415. Kris Meeke (Citroen DS3 - Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team) 35 6. Thierry Neuville (Hyundai i20 - Hyundai Motorsport) 357. Dani Sordo (Hyundai i20 - Hyundai Motorsport) 308. Martin Prokop (Ford Fiesta RS - Jipocar Czech National Team) 269. Jari-Matti Latvala (Volkswagen Polo R - Volkswagen Motorsport) 1910. Ott Tanak (Ford Fiesta RS - M-Sport World Rally Team) 12 Generalni plasman konstruktora: 1. Volkswagen Motorsport 1032. Hyundai Motorsport 853. Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team 854. M-Sport World Rally Team 715. Jipocar Czech National Team 326. Volkswagen Motorsport II 157. Hyundai Motorsport N 98. FWRT s.r.l 3 preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites