Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Jeftina ruska vozila preplaviće Srbiju?

Recommended Posts

lada%20rus.jpg

 
Kako prenosi Blic, bescarinski izvoz srpskog Fiata na tržište Ruske Federacije za kupce u Srbiji moglo bi da znači jeftiniju kupovinu ruskih automobila na domaćem tržištu. I to bar za 12.5 odsto, koliko se danas plaća carina na uvoz vozila iz Rusije. Kako Blic saznaje, konačni dogovor o detaljima stavljanja vozila na listu proizvoda za koje između Srbije i Rusije važi bescarinski uvoz, po principu reciprociteta, očekuje se do kraja juna. - Srbija traži da se promet vozila uvrsti na listu roba za koje se u potpunosti ne plaća carina u trgovini sa Rusijom. Međutim, verovatno će se, ipak, utvrditi neke kvote, odnosno količina vozila za koje olakšice važe. Zasad se, nezvanično, najviše pominjala količina od 5.000 ili 10.000 vozila, objašnjava izvor Blica iz Nemanjine. I dok domaći Fiat za ulazak na rusko tržište još čeka pronalaženje dilera koji bi ga prodavali, ali i servisa koji bi bili ovlašćeni za održavanje, ruska vozila u Srbiji već imaju razrađenu mrežu i dilera i servisa.
 
- Zasad na ovom tržištu ''Avtovaz'' prodaje samo Nivu 2121. Ona košta 9.500 evra plus porez na dodatu vrednost. Uračunata je i carina koja se sada plaća na uvoz vozila iz Rusije od 12.5 odsto. Ne nudimo sve modele Lade jer zbog činjenice da se na njih plaća carina, a na vozila koja stižu iz EU ne, nismo konkurentni. Ako za automobil iz EU treba 5.000 evra, za ruski treba dati 5.750 evra, objašnjavaju za Blic u ''Rusautu'', ruskom zastupniku za Srbiju.
 
U Srpskoj asocijaciji uvoznika drumskih vozila veruju da će biti najveće interesovanje za ruska dostavna vozila iz GAZ-a, na koja se danas plaća carina od čak 15 odsto. - Još nije definisan model reciprociteta u bescarinskom prometu između Srbije i Ruske Federacije. Ukoliko to bude realizovano ''automobil za automobil'', može ozbiljno da utiče na druge proizvođače, jer se u Srbiji godišnje proda 19.600 vozila. Ne verujem da će, kada je u pitanju putnički program, pojeftinjenje ruskih automobila bitnije uticati na prodaju proizvođača iz EU - zaključuje Milan Vukasović, koordinator Srpske asocijacije uvoznika.
 
preuzeto sa - Auto Blog

serijska Lada Vesta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam se u vecini ovih novih Lada kojih nema kod nas. Dizajn kradu od svih pomalo, najvise od Opela, tako da i unutrasnjost uglavnom podseca na Corse C i Astre G.

 

Ruski komercijalni program Газель je vrlo popularan u Rusiji pre svega zbog cene a i zbog kvaliteta vesanja koji izdrzava lose ruske puteve bez problema. Imaju i 4x4 kombije:

 

http://azgaz.ru/stock/rasskochka_3goda/

 

Ako bude jeftinih rezervnih delova to su radne masine za malo para.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mala cena=mala provizija. Tako da direktori teško nalaze svoj prostor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko ga bilo. Nista losije nisam vozao i popravjao prvo od te Gazele, pa dalje redom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa logika je da kada sedaš u ta čuda imaš overenu zdravstvenu, potomke iza sebe i poželjno dodatno penziono.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma, da. Rusi su pametni. Uvali siromasnim Srbima takva kola, a npr SVI Rusi koji rade za NIS u NS kad dodju za gume voze samo Nemce i Japance. BMW i Honda uglavnom i sve po 17. 18 i vise cola. Maaa....Beli, poceo sam da zvucim kao ti.  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daleko ga bilo. Nista losije nisam vozao i popravjao prvo od te Gazele, pa dalje redom.

Misliš ovako nešto :D

SNC00134.jpg SNC00135.jpg SNC00136.jpg

SNC00137.jpg SNC00138.jpg SNC00139.jpg

SNC00140.jpg SNC00141.jpg SNC00142.jpg

SNC00143.jpg SNC00146.jpg

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor je iz W124D 250D. Originalni ruski ZMZ je ćale prodao nekom rusu kome je crkla Volga u Srbiji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oće neko da objasni kako je Rus otišao u svemir i vratio se. Kad na sve što naprave ili se isečeš ili dobiješ trajne povrede.  :laughing:  :laughing:  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nisu jasni zašto još uvek prave kombije i kamiončiće sa benzinskim motorima? Razumem da imaju potrebu za njima zbog veoma surove klime u ovelikom delu Rusije, ali i ti njihovi zmz motori sa 16 ventila koji idu u gazele i koji su išli u Volge su teško smeće. Ima na YouTube gomila klipova gde ih rasturaju i remontuju, kao i pregled konstrukcije motora i komentari. Ukraće, što su noviji motori to su veće biiip, imaju jaaaako mali resurs. Znači dihtung glave ode na 50.000km, pa posle se samo vučeš po servisima. Ovi noviji recimo 2007 ne e mogu da izvuku 150.000km. A troše 17-20l benzina, pa su većinom na plin. Starije verzije su mogle da izvuku čak 250000km. Zato rusi ugrađuju druge motore u ta govna, popularan je stari Toyota turbo dizel 2.5l. Najbolesnije što sam video je benzinac iz Toyota mark II, 2.5v6 od 220ks, komplet sa automatskim menjačem. Troši isto kao i sa fabričkim kršem od motora, do 100 ide za 11 i kusur sekundi. Okačiću klipove kada budem pri kompu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nisu jasni zašto još uvek prave kombije i kamiončiće sa benzinskim motorima? Razumem da imaju potrebu za njima zbog veoma surove klime u ovelikom delu Rusije, ali i ti njihovi zmz motori sa 16 ventila koji idu u gazele i koji su išli u Volge su teško smeće.

 

Pa sam si vec odgovorio. Klima je odgovor na sve. U firmi su kupili nove kamione Scanie i Volvoe i poslali na sever na -50, na vecini su se smrzla creva. Onda su dosli Kamazi i izvukli ih :D Sibir je cudo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma razumem sve to, ali da ne mogu da naprave kršten benzinski motor da može da pređe bar 400.000km, nego ugrađuju polovne motore koji su prešli ko zna koliko, i opet pređu više nego njihovi novi.

Bio sam u Sibiru, sve sam video svojim očima.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi Rusima Fiat 500L oni nama Lade

 

lada%20kalina.jpg

 
Krajem sedamdesetih i početkom osamdesetih godina prošlog veka ruska Lada bila je hit u SFRJ. Pogotovo u Srbiji, budući da su građani zapadnih republika bivše zemlje i u to vreme više preferirali nemačke polovnjake, nego nov automobil proizveden u SSSR-u. Da li bi Lada ponovo mogla da zauzme veće mesto na srpskom tržištu? To zavisi od aranžmana oko izvoza kragujevačkog 500L u Rusiju i druge zemlje članice Evroazijskog carinskog saveza – Belorusiju i Kazahstan. Taj sporazum, ako bude postignut, podrazumevao bi i recipročan uvoz ruskih automobila u našu zemlju.
 

lada%204x4%203299.jpg

 
Odluka o izvozu 500L u Rusiju trebalo je da bude doneta 15. aprila, ali je odložena iz ''tehničkih razloga'', izjavio je za ''Sputnjik'' načelnik pres službe Saveta evroazijske ekonomske komisije, Valerij Petrov. Odluka će, kako je rekao, biti doneta krajem ovog meseca ili početkom maja, ali samo ''preliminarna'', dok bi detalje trebalo da usaglase pregovarački timovi Srbije i zemalja članica Evroazijskog carinskog saveza. U toj organizaciji odluke se donese konsenzusom, što znači da i Belorusija i Kazahstan moraju da se slože sa ulaskom Fiata 500L na njihovo tržište.
 

lada%20largus%203222.jpg

 
Ako pretpostavimo da ove dve zemlje nemaju motiva da se usprotive predlogu ruskog ministarstva industrije i trgovine, ostaje da se u daljim pregovorima utvrdi koliko će Fiatovih automobila proizvedenih u Kragujevcu biti isporučeno na to tržište.
 

lada%20granta%2021.jpg

 
Premijer Aleksandar Vučić svojevremeno je govorio o izvozu 10.000 ''velikih fića'' u Rusiju, ali se sada pominje dvostruko manja kvota. To, praktično, znači da bi u drugoj polovini ove godine – do tada bi trebalo da budu definisani detalji sporazuma – na našim putevima moglo da se pojavi 5.000 novih ruskih Lada iz fabrike u Toljatiju. Ovakva mogućnost je izvesna ne samo zbog reciprociteta, koji bi bio sastavni deo ugovora o bescarinskom izvozu 500L, već, pre svega, zbog cene Lade koja bi, prema prvim procenama, koštala ne više od 8.000 evra. Imajući u vidu da je na nedavno završenom Sajmu automobila u Beogradu najveće interesovanje vladalo za automobile do 10.000 evra, jasno je da bi cena ruske Lade bila povoljna za našeg kupca plitkog džepa.
 
Pitanje je samo kako bi jedan ovakav aranžman uticao na prodaju drugih stranih automobila u našoj zemlji. Pre svega Škodinih i Dačijinih, čija je cena slična ceni ruske Lade. Distributeri ovih marki za sada se ne oglašavaju, ali je sasvim izvesno da novog konkurenta na ''tankom'' srpskom tržištu ne bi dočekali raširenih ruku. Ako bi se 500L prodavao u Rusiji po ceni od 15.000 evra, bez carine, kompanija Fiat Chrysler automobili Srbija ostvarila bi promet između 75 miliona i 150 miliona evra, dok bi neto zarada bila kudikamo manja. Podela zarađenog bila bi srazmerna vlasničkoj strukturi zajedničke kompanije u kojoj naša država ima 33, a grupacija FCA 67 odsto udela u kapitalu. Trampa srpskog 500L za rusku Ladu ne bi bitno uticala na saldo naše spoljnotrgovinske razmene, ali bi možda bila odskočna daska za neke druge poslove sa članicama Evroazijskog carinskog saveza. Istovremeno, sa izvozom pet do deset hiljada 500L, kompanija FCA Srbija donekle bi amortizovala nešto slabiji plasman ovog automobila u SAD, a i radnici kragujevačke fabrike bi imali više posla, dok ne počne (ne)izvesna proizvodnja drugog modela, definisana ugovorom koji su naša vlada i Fiat potpisali 2008. godine.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada planira prodor na tržište EU

 

lada%20vesta%20433.jpg

 
Poslednjih godina ruski automobilski div AvtoVAZ je najavio proboj ne samo na balkansko nego i na evropsko tržište. Ključni argumenti, bar prema medijima u Srbiji, biće im prihvatljiva cena, moderan dizajn i tehnološki napredna rešenja.
 

129868-lada%20vesta%2043.jpg

 
Upućujući na modele poput Lade Kaline, AvtoVAZ do kraja godine najavljuje izlazak na tržište dva nova modela – Vesta i Xray. U tom smislu, adut im je saradnja sa velikim stranim koncernima kao što su Renault-Nissan i General Motors, pa će Lada Vesta biti napravljena na Renaultovoj platformi, uz japanska dizajnerska rešenja i napredne motore u obe varijante.
 

lada%20x%2088888.jpg

 
Ključni argument ruskih proizvođača, uz sva tehnološka rešenja i dizajn, ipak je cena, koja bi trebalo da bude niža od 10.000 evra, što ih stavlja u rang modela koji su izašli na tržište u saradnji Renaulta i Dacije, poput Logana, Sandera i Dustera, piše Al-Jazeera Balkans.
 

lada%20xray%20879.jpg

 
Da se uveri u evoluciju ruske automobilske industrije, na modelu Lade Kaline, imao je Mirko Alvirović, urednik emisije SAT na RTS-u i automobilski novinar s dugogodišnjim iskustvom. On kaže da se već tada pokazalo da se ''ruska filozofija automobilske industrije počela naglo menjati, za razliku od onih godina kada su Lade sklapali samo da bi ih, zbog ogromnog tržišta, imali na gomili''.
''Sada se rade sofisticirani automobili, čemu je doprineo Zapad, jer je tamo ozbiljno ušao sa svojom tehnologijom. Više Lada nije ono što je bila, sada je potpuno drugačije i može da konkuriše svakom zapadnom automobilu. Da li je to onako pedantno i detaljno urađeno kao što to radi neki Francuz ili Nemac? Verovatno nije, ali je dovoljno dobro i kvalitetno da neće mnogo zaostajati u eksploataciji za onim što je napravio Nemac ili Francuz'', smatra Alvirović.
 

92964-lada%20granta%201111.jpg

 
Prema njemu, novi modeli i tehnološka rešenja u njima mogu doneti i na balkansko tržište ''automobile koji mogu itekako da konkurišu zapadnim proizvođačima, pogotovo cenom''. No, njemu je važniji drugi aspekt koji se ne odnosi na dolazak Lade u Srbiju i druge zemlje Balkana, nego odlasku Fiata u Rusiju.
 

lada%20granta%2021.jpg

 
''Prolazak na tržište iz Srbije, kao srpski proizvod iz Kragujevca, otvara Fiatu velika vrata da potpuno drugačije živi na ruskom tržištu, gde ovog trenutka nema kupce, nema popularnost, nema prijemčivost. I to više nije samo Fiat, nego Fiat-Chrysler, što daje mogućnost da i Chrysler nađe svoje mesto na ruskom tržištu. Srbija može da bude ili prolazna ili polazna stanica, ali svakako odskočna daska za Fiat'', prognozira Alvirović.
Dobar poznavalac prilika u automobilskoj industriji Milan Đurić podseća na neke konkretne brojke i činjenice kada je reč o AvtoVAZ-u. Navodi kako su prošle godine proizveli više od 575.000 vozila, od čega svaki četvrti za Renault Nissan, a najuspešniji model im je Lada Granta. ''Na još velikom ruskom tržištu Lada zauzima 19 posto učešća, što svakako nije zanemarljiv podatak. Sa ciljem ekspanzije prema evropskom i svetskom tržištu, Lada je pokazala zanimljiv pristup, pa učestvuje u WTCC šampionatu. Od ove sezone uzdanica je Lada Vesta, koja zaista izgleda moderno i zanimljivo'', objašnjava Đurić.
 

124106-lada%20wtcc.jpg

 
Govoreći o angažmanu Renaulta, podseća na činjenicu da su sa rumunskim proizvođačem Dacijom postigli odličan poslovni rezultat, iza čega stoje velika ulaganja i dobar strateški plan. Prema njemu, to je ''zaista izuzetan primer kako od posrnulog proizvođača, u relativno kratkom vremenu, doći do svetski priznatog brenda, čija se vozila prodaju širom sveta''. Ipak, upozorava da su ''pojaviti se na tržištu i uspeti na tržištu – dve različite stvari''. Podseća da ruska vozila nisu nepoznanica ni balkanskom, ni evropskom kupcu, ali reputacija koja ih je pratila iz prošlih vremena nije na željenom nivou.
''Velika potrošnja goriva, loša završna obrada i kontrola, postali su sinonimi za ruska vozila. To je nažalost ustaljeno mišljenje koje odbija kupce. Proizvesti vozilo dopadljivog i savremenog izgleda, sa modernim tehničkim rešenjima, prihvatljivog nivoa kvaliteta, sa niskom potrošnjom goriva i prihvatljivom cenom jeste problem, ali taj problem je rešiv'', kaže Đurić. ''Ono što je mnogo teže je izmeniti svest i poimanje kupca. Proizvođač treba uveriti kupca da njegov proizvod može zadovoljiti sve potrebe i ostati konkurentan. Jednostavan recept za tržišni uspeh ne postoji. Potrebni su kvalitet, kontinuitet, ustrajnost i, naravno malo sreće'', zaključuje Đurić.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lada X-Ray spremna za Srbiju

 

140109-lada%20x%2011.jpg

 
Kako piše Mojauto, prethodne godine zabeležen je blagi rast prodaje novih automobila na srpskom tržištu, a najtraženiji su bili modeli sa cenom oko 10.000 evra. Dacia i Škoda su tako iskoristili priliku jer praktično nemaju ozbiljniju konkurenciju. Slika bi međutim u narednih 12 meseci mogla da se promeni jer je ruski Avtovaz nedavno predstavio potpuno novi model Lade koji bi mogao da promeni odnos na tržištu.
 

lada%20x%2001.jpg

 
Utisak je da se kod nas na X-Ray gleda kao na legitimnog naslednika Dacia modela, pre svega Sandera koji se dugo nije menjao. Mislimo nije se promenio vizuelno, a ne cenovno jer je Sandero i dalje najjeftiniji model B segmenta.
 

lada%20x%201111.jpg

 
Poređenje je ima smisla jer je X-Ray proizvod iz kuhinje grupacije Renault-Nissan, a čak je baziran i na platformi ''M0'' koju koristi i Sandero. Ako dobro pogledamo, primetićemo i dosta zajedničkih elemenata i detalja između ta dva auta, kao sto su gotovo identični branici, farovi, točkovi, ručica menjača i tako dalje. Isto važi i za mehaniku s tim da Rusi ističu da X-Ray donosi kvalitetniju plastiku u kabini, bogatiju opremu, bolju zvučnu izolaciju i unapređene vozne karakteristike.
 

lada%20x%2011111.jpg

 
Za pogon su obezbeđena tri benzinska motora a za sada nema informacija o dizel agregatima. Ponudu otvara Avtovazov 1.6 motor sa 16 ventila i 106 KS, dok Renoov agregat, takođe zapremine 1.6 litara, razvija 114 KS. U ponudi je i potpuno novi 1.8-litarski benzinac koji razvija 122 KS i koji može da se dobije sa automatskim menjačem (1.6 motori su u kombinaciji sa petostepenom manuelnom transmisijom).
 

lada%20x%20111111.jpg

 
Lada X-Ray hečbek je dugačka 4.17 metara, široka je 1.76, a visoka 1.57 metara, dok je međuosovinsko rastojanje 2.59 metara. Avtovaz je objavio i podatke o prtljažniku osnovne zapremine 376 litara. Na početku prodaje dostupna su dva paketa opreme - ''bazni'' sa dva vazdušna jastuka, ESP sistemom i klima-uređajem i ''luksuzni'' koji donosi četiri vazdušna jastuka, savremeni multimedijalni sistem sa ekranom osetljivim na dodir (dijagonala 7 inča), blutut, tempomat, prednja sedišta sa grejačima, multifunkcionalni upravljač, kameru za vožnju unazad, aliminijumske felne…

 

lada%20xray%2011.jpg

 
Ipak, nije realno očekivati da se ova Lada pojavi na srpskom tržištu pre 2017. godine jer Avtovaz želi da se okrene ruskim vozačima kojima se automobil nudi za 8.500 dolara.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hoće li Lada X-Ray potisnuti Daciu sa srpskog tržišta?

 

142177-lada%20xray%201.jpg

 
Na ruskom tržištu Ladu X-Ray očekuju sa nestrpljenjem. Sa druge strane, kako navodi srpski portal Moj auto, proizvod ruskog koncerna Avtovaz bi mogao da promeni odnos snaga i na srpskom tržištu, za koje važi da su najtraženiji modeli koji koštaju oko 10.000 evra. Iako se, prema proceni portala ova nova Lada neće pojaviti u Srbiji pre 2017. godine, ruski analitičari ne isključuju mogućnost da Avtovaz ipak krene u ofanzivu na istočnoevropska tržišta. Prodaja Lade X-Ray u Rusiji počinje sredinom februara. Najskuplja verzija ovog vozila na domaćem tržištu će koštati 723.000 rublja, odnosno oko 8.500 evra. Za ovu cenu klijent će dobiti benzinski motor VAZ zapremine 1.8 litara i snage 122 ks, poluautomatski menjač sa pet brzina, kao i luksuzni enterijer i opremu. Najjeftinija verzija ima motor zapremine 1.6 litara i snage 105 ks, kao i manualni menjač (koji, uzgred, preporučuju oni koji su već testirali novu Ladu). Ova verzija će koštati oko 600.000 rubalja, odnosno oko 7.000 hiljada evra. Ruski vozači smatraju da bi nova Lada pre svega mogla parirati Hyundai Solarisu i Kia Rio, ali joj je glavni konkurent ipak Renault/Dacia Sandero. Ne čudi što bi rumunsko-francuski auto mogao da postane prvi rival ruskoj Ladi i u Srbiji, jer se radi o bliskim rođacima, objašnjava za Sputnjik Jurij Urjukov, zamenik glavnog urednika ruskog sajta Auto mejl.
 
''Promene se uglavnom tiču karoserije i dizajna enterijera. Ruski vozači iz sopstvenog iskustva znaju da je Sandero sigurno i izdržljivo vozilo, a Lada X-Ray će sigurno biti jeftinija od Sandera, iako ima mnogo bogatiju opremu u odnosu na svog francusko-rumunskog prethodnika'', kaže Urjukov. ''Lada ima povećani klirens, ali ipak je to vozilo sa prednjim pogonom, kao i običan hečbek, ono nije sposobno za vožnju van druma. Sa druge strane, duboki sneg ili rupe na putevima neće stvoriti prepreku za X-Ray. Rekao bih da je to univerzalno vozilo sa kvalitetnim bezbednosnim sistemom'', kaže on. I glavni urednik autoportala Za rulem Artur Saruhanov kaže, da  je upravljanje Ladom komfornije u odnosu na Sandero.  Pritom, X-Ray je nasledio ''sedišta koja su tipična za Renault'', što se  sigurno neće dopasti onima koji budu zaglavljeni u saobraćajnoj gužvi. Sa druge strane, Lada je uvek bila poznata po jeftinim auto delovima.
 
''Rusi, naklonjeni Ladama, uvek su imali mogućnost da kupe auto-delove u najbližem servisu i da samostalno poprave vozilo u svojim garažama. Ova mogućnost je pozitivno uticala na odluku kupaca i zato su ovi modeli popularni u ruskoj unutrašnjosti. Druga je stvar to što ne bi trebalo upoređivati X-Ray sa modelima koje je Avtovaz proizvodio pre pet godina. X-Ray je mnogo sofisticiranije vozilo'', kaže on. Saruhanov ne očekuje probleme ukoliko Lada i Dacia budu istovremeno prisutni na srpskom tržištu, s obzirom na to da je upravo Renault većinski vlasnik kompanije Avtovaz. Recimo, na ruskom tržištu koegzistiraju različiti modeli Renault zato što svaki od njih ima svog potrošača i misli da je to moguće i na evropskom tržištu.
''Drugo je pitanje, koliko je Renault spreman na taj korak. Prvo bi trebalo istražiti srpsko tržište. Ukoliko se bude ispostavilo da na srpskom tržištu koncern može da proda samo nekoliko desetina vozila mesečno, nema svrhe za stvaranje dodatne konkurencije između različitih modela iste kompanije. Zato što, recimo, na ruskom tržištu se prodaje do 400.000 automobila Lada godišnje'', ističe Saruhanov.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Srbiju stižu Lada Niva Urban, Granta, Kalina i Kalina Cross

lada%20cross%201.jpg

Firma Rusauto iz Beograda, uvoznik i distributer vozila marke Lada za Srbiju, otpočela je uvoz putničkih automobila ove ruske marke.

lada%20cross%20111.jpg

Razlog zašto se ovi automobili nisu poslednjih godina uvozili su visoke carine na ruska vozila koja iznosi 12.5 posto, što je svakako otežavalo borbu sa konkuretima iz Evrope, na čije automobile carina ne postoji.

lada%20kalina.jpg128088-lada%20kalina%2011.jpg

Uprkos ovoj činjenici ponuda Ladinih vozila na našem tržištu se proširuje. Pored Lade Nive, čija prodaja nije nikada prestajala, biće dostupna i vizuelno modifikovana Lada Niva Urban, a od putničkih automobila Granta i druga generacija Kaline, obe u sedan i hatchback verziji, kao i Lada Kalina Cross.

lada%204x4%2011.jpglada%204x4%201.jpg

Svi modeli imaju Euro6 1.6 litraski benzinac, slabiji od  87 i snažniji od 98 konja. Standardna oprema obuhvata manuelni klima uređaj, metalik boju, el. podizače prednjih stakala, alu felne, ABS, ESP, tonirana stakla, vazdušne jastuke za vozača i suvozača, radio sa blututom, USB priključkom i slotom za memorijsku karticu, automatska dnevna svetla, indikator pritiska u gumama...

98454-lada%20granta.jpg

lada%20granta%201111.jpglada%20granta%202111.jpg

Cene automobila kreću od 7.300 evra za Ladu Grantu sa slabijim benzincem, dok je najskuplji u ponudi Kalina Cross sa najbogatijim paketom i cenom od 10.500 evra.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...