Jump to content
FAS Goran
Ivan

192A1.000 - Torinska Mamba

Recommended Posts

Odradjena 11. registracija od kako je Stilo u mom vlasnistvu - tj. krajem avgusta ce biti evo i punih 10 godina lepog druzenja i uzivanja u peglanju puteva po regionu.

Sa lakocom je prosao tehnicki, kocnice su i dalje odlicne i sa cim sam narocito zadovoljan (pored intenziteta) je sto je kociona sila na obe osovine izjednacena maltene u 1% po levoj i desnoj strani. Sto i sam vidim kako se ponasa na kocenju, ali eto potvrdjeno i ove godine na masini. Mada i diskove i plocice sam uzeo svojevremeno OEM od Baneta AK Vozdovac, pre par godina su izmenjane gumice na zadnjim kocionim klestima, redovno na menjanju sipam ATE kociono ulje...

Odozdo sve suvo kao barut, nikakvog lufta na trapovima (sto sam sve i sam proverio jer sam skoro menjao stabilizator), isterava ga matori sa trake i kaze "Puska, mozes ovo komotno da gazis jos ohoho", a mislim se nemoj mi jos i ti to zeleti :D .

I ove godine, uz obavezno osiguranje, uzeo DDOR "Plus paket", cena je ista kao prosle godine 3400 din, a pokriva osiguranje stakala, osiguranje vozila od prirodnih rizika (grad, poplava...), pokriva troskove slepanja i manjih popravki na teritoriji Srbije i osiguranje vozaca i putnika. Naravno, izvadjen zeleni karton i polako se spremamo za put na more.

Kao nagradu za deceniju verne sluzbe :), na onih +42C u nedelju sam odvojio popodne i detaljno ocistio enterijer, namackao sa TW Dry Touch mlekom - peglamo dalje...

070820174773.thumb.jpg.bfaa6b2b1ba6d012129646e9438e0839.jpg070820174774.thumb.jpg.793be19c29d3e499fca4eabf221d43c9.jpg070820174777.thumb.jpg.57d18192f6d1caca7adf31f90311688d.jpg070820174769.thumb.jpg.f332aa5062e2df3dfd1e34b3a3ce83dc.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad se već polako izjednačuješ sa onim penzosima koji su vozili Lade po 30 godina
Svaka čast na održavanju

Sent from my SM-A500FU using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, totti said:

Sad se već polako izjednačuješ sa onim penzosima koji su vozili Lade po 30 godina emoji3.png

:lol: uvek si tu sa komentarom koji gadja pravo u srz.

Jbg, dajem sve od sebe kad vec neces penzosu da napravis cenu za neki DS :stuart: .

Mada mislim da bi najzesca fora bila da kupim Stila 2007. godiste, tj. onaj stari fazon:

Bvd3fqaCMAA_N0i.thumb.jpg.e824fa30fa41dec4174deda1ae105484.jpg

 

@gorank82

Fala puno dobri moj kolega, ali da ne preterujemo :D . Bitna stvar u zivotu je odradjena, Boze zdravlja bice potrebe i za auto sa 5 vrata, pa cu polako gledati sta dalje, trudim se da Stilo jos uvek lepo sluzi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi razmisljao da kontaktiras Fiat i da trazis da ti obezbede besplatno odrzavanje kao Opel onom taksisti ili nesto slicno? :D

Mislim da jos nisu culi za Stila koji nije promenio vlasnika 10+ godina.

 

Neka te sluzi i dalje kao sad dok ne prelomis za neki DS / Pro C'eed.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znate i sami da se Fiat grdno zeznuo sa Stilom, jer nije ispunio očekivanja prodaje itd. Trebali su odmah da ga prodaju kao polovonjaka, i bio bi u startu best buy :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A Srbija potencijalno jako trziste :lol:. Nije to nesto puno, ali zivo me zanima koji li je procenat od napravljenih 600 000 komada zavrsio kod nas.

Secam se da je bum u uvozu i masovnosti na ulicama krenuo 3-4 godine posto sam ga kupio, kada se JTD vec dokazao kao izuzetno izdrzljiv motor. Takodje se secam da sam i sve podatke o Stilu u pocetku nalazio na kasicicu po netu i na britanskom fiatforum.com, kao i u tata-mati odrzavanja "eLearn", posto je ovde bio prilicno nepoznat model :).

Kad smo vec kod polovnjaka, jedino mi je nejasno kako se Nuova Bravo nije omasovio kod nas (sad su ga vec i vremenski presisali ostali modeli C klase), a iz mog iskustva je vrlo dobar auto u pitanju, jedino sto su dizeli malo svileniji nego kod prethodnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog grande punta...

koji je u startu i jeftiniji za kupovinu, doduse, ne preterano ali u ovoj ekonomskoj situaciji gde 500 eura predstavlja ozbiljan novac, znaci dosta

a jeftiniji je i za odrzavanje...

minimalna razlika u velicini i skoro ista ponuda motora...

U poslednjih godinu dana su se bas namnozili, ima ih na svakom cosku...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni se cini od kako sam kupio svilenog i kako gledam da ih zapazim na ulici da ih ima sve vise...
Isto. Bas ih se mnogo pojavilo a u prilog ide nesto niza cena.. Secam se pre par nedelja Mkd granica ja i jos 2 Brava jedan do drugog :D

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 minutes ago, lufti said:

minimalna razlika u velicini i skoro ista ponuda motora...

Ne bih se bas slozio, GP je za klasu manji auto... Bravo je primetno komforniji unutra, mada ne bas ocekivano na zadnjim sedistima. Stariji Bravo dizeli iskljucivo 1.9, noviji 1.6 i 2.0, ni to bas nije za poredjenje, u Punticu je 1.3 najcesci. Licno auto biram prvo po velicini, pa prema motoru i dizajnu.

Ovo cisto pomenuh posto je Stilo bio prilicno redak kada sam ga pazario, pa je imao bas ogroman bum u uvozu kada je bio 7-8 godina star model i kada se JTD dokazao u eksploataciji. A Bravac ni posle 10 godina od pojavljivanja ovde ni blizu nije toliko zastupljen - opet je to (kod nas popularan) Fiat, lepo dizajniran, a iako dobrano na Stilovoj osnovi neosporno kvalitetniji auto u pitanju. Ne kazem da ih nema, nego ni blizu kao Stila koji je ista klasa, racunam naravno posle istog perioda u prodaji.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hteo sam da kazem u odnosu na stila i punta koji je tada bio aktuelan...tu je razlika u velicini, motorima, opremi i tehnoloskim resenjima bila ocigledna u korist stila...

Dok se ta granica kod gp/brava skoro i ne primecuje...gp ima preko 4m duzine, od opreme skoro sve sto i bravo, kod motora postoji razlika ali za prosecnog kupca kod nas, mislim da i motori koji se ugradjuju u gp zavrsavaju posao...

Sto se dizajna tice, diskutabilno je koji je auto pozeljniji, ali su i tu jako slicni...

Mislim da se vecina kupaca upravo zbog svega navedenog pre odlucuje za gp, pre svega zbog cene, ali i zato sto je ta razlika izmedju klasa sada znatno manja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za ovo cemo se vec sloziti, tehnoloski i u svakom smislu je dosta manja razlika Bravo-GP u odnosu na Stilo-Punto.

Ali opet je razlika u klasi evidentna, pocevsi od prostora. GP je trunku preko 4m, Bravo 4.34m, pri tome je jos i siri citavih 11cm, veci gepek...Opet gledam licno, ali sa koliko-toliko prosecnih 192cm visine, meni C klasa savrseno odgovara prostorom kao i performansama na otvorenom, a da auto opet moze da se korektno snalazi i parkira po gradu. Tako da bih tesko gledao ista u B klasi zarad ustede. Zato kazem da auto uvek prvo biram velicinom (za pare koje planiram), pa tek onda motorom i dizajnom, verujem da je tako i kod vecine.

Dalje, medjuosovinsko rastojanje kod GP je cini mi se 2.51m, za Bravo znam posto je isto kao kod Stila 2.6m. Trag tockova siri nekih 7-8 cm, generalno veci tockovi, sve to utice i na performanse, stabilnost, udobnost na otvorenom...

Na kraju ponuda motora (mislim na dizele), u novijim GP su najcesci 1.3 koji korektno nose tu karoseriju, redje 1.6. Dok je to kod Bravca 1.9 (nosio ih je i GP) i 1.9 16v u startnim verzijama, do 1.6 (90, 105, 120KS) i 2.0 165KS, ova poslednja dva su i najcesci. A dizajnerski, Bravo je u neku ruku cak i "naslednik" GP, koji je prvi izbacio novu "njusku" 2005., a Bravo je modifikovao 2007.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo je nekako na granici lep-ruzan tako da mislim da je to puno doprinelo tome sto ga nema u toj meri :) Licno mi se svidja ali nisam nesto odusevljen pojavom, onako, mogao bi a mogao bi i golf V , dok recimo za stila 3v mi nije bilo konkurencije :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo na granici? Mićo, loša rakija? A stilo 5v je lep? E svašta, mora da je već +40 u Magarevo, pa buncaš :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se na neki noviji restyle Bravo Sport ni dan danas ne bih zalio. Ima dinamicnu bocnu liniju, masivan zadnji deo, dobar mi je i ususkan enterijer i profilisana dvobojna sedista, a diskretni pragovi, kacket i felne ga taman odvajaju od standardnih. Mogli su malo da mu namunje prednji kraj, ali dobro... Generalno volim taj fabricki sportski izgled, ali dosta manje je takvih vozila u ponudi.

A Stilo 3v je 2002. bio itekako pojava i revolucija sto se tice dizajna kupea, da se ne lazemo (uporediti sa tada aktuelnim 3v modelima, recimo Golf 4 ili Astrom G). Pisao sam vec kakav je utisak ostavio na mene kada sam ga prvi put video na moru 2002., ni manje ni vise nego napucani Abarth - rekao sam sebi da cu ga pazariti sto se relativno brzo i ostvarilo. Petoodvratni i karavan su totalno druga prica.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pricao sam o obicnom, sport se vec nekako diskretno izdvaja :)
Marko, u magarevo +40 ne popusta jos od juna, a stilo 5vrata ne bih pomenuo ni u kosmaru :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, MS PK said:

Marko, u magarevo +40 ne popusta jos od juna

A rakija :D ?

 

@skile86

Hvala imenjace, za nama je 10 godina pozitivnih VIBRACIJA :lol: :

blackyellow10.thumb.jpg.caeb37a1dcda6945bbd78def1ab022d9.jpg

 

 

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa zameni te nosace :D
Rakiju ne pijem

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zamenjeno vec sa OEM, ali vidis, mudro zboris, mogao bih i po drugi put preventivno da zamenim :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...