neshaoct 9592 Posted November 30, 2015 Auto Express video: Audi A4 vs Jaguar XE vs BMW Serije 3 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 8, 2015 Test: Audi A4 Sedan 3.0 TDI Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted December 15, 2015 Proba novi Audi A4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 6, 2016 Audi A4: Na putu do vrha Novi Audi A4 nije predviđen da ide po vodi, tj. ulicama poznatog italijanskog grada, ali se nekako odmah našao ''u vatri'' zbog VW-ove ''Dizelgejt'' afere, a tu je i nikad jača konkurencija u D segmentu. Ipak, po onome u šta smo mogli da se uverimo tokom eksluzivnog testa, za ovaj Audi neće biti problema! Nekada je za ljude sa ovih prostora pojam automobila bio VW Golf, a za one baš uspešne, Audi 80. Upravo je taj model nemačkog proizvođača direktni predak najnovije, devete, generacije Audi A4, koja za osnovu ima MLB platformu VW grupe. U proređenju sa prethodnom generacijom A4, nova je porasla po sve tri dimenzije i sada je ovaj Audi, verovatno jedan od najvećih automobila u tržištnom D segmetu. Međutim, treba uzeti u obzir da je on istovremeno i jedan od najlakših zahvaljujući ''pametnom'' dizajnu i bogatoj upotrebi aluminujuma! Ne samo da je lakši od konkurenata, već je i od prethodnika lakši za 120 kilograma. A kako sve to izgleda u praksi, saznao sam na međunarodnoj prezentaciji novog A4, u okolini Venecije. Kada su se pre par meseci pojavile prve fotografije novog A4 i kada sam ih prvi put ugledao, tačno sam znao kakvi će kometari uslediti i… nisam se prevario! Svi od reda su kritikovali sveden dizajn koji se nedovoljno razlikuje od prethodnika. Zaista mi nije jasno zašto je ljudima teško da shvate i prihvate to da Audi, kao uostalom i veći deo brendova VW koncerna, ima takvu dizajnersku politiku da kupce ne ''kupuje'' dizajnerskim bravurama i insistiranjem na prolaznim trendovima. Kod Audija je dizajn na prvom mestu svrsishodan, odnosno ima praktičnu primenu. To možda najbolje ilustruju podaci da novi A4 ima rekordno nizak koeficijent otpora vazduha Cd 0.23, a da pritom raspolaže prtljažnikom zapremine 480 litara. Činjenica je da izgled novog A4 pomalo podseća na prethodni model, ali to je zato što je rad na ovom izuzetno značajnom projektu za Audi počeo Wolfgang Egger, sada bivši glavni dizajner, a potom ga je nastavio Marc Lichte, koji jednostavno nije imao više vremena da napravi neke značajnije izmene. No, i pored toga, ovo je bio i ostao jedan klasičan Audi, koji sada deluje mnogo veći nego što zapravo jeste. Po ugledu na najnovije modele, i novi A4 ima savremeno stilizovane svetlosne grupe sa LED dnevnim svetlima, kao i atraktivnu ''single frame'' masku hladnjaka koja je ukrašena sa velikim brojem hromiranih lajsni. Bočna linija je klasična, bez eksperimenata i beskrajno elegantna. Isto može da se kaže i za zadnji deo. Od nekoliko boja koje su mi bile na raspolaganju, odabrao sam crvenu, baš zato što su kod nas Audijevi modeli najčešće sivi ili crni, a crvena boja odlično naglašava bogat S-Line paket koji krasi testirani model. Kada je dizajn u pitanju, na kraju mogu samo da konstatujem da je novi A4 trenutno jedan od najlepših modela u segmentu. Ako neko želi upadljiviji automobil, to je drugo, ali moraće baš da se potrudi da pronađe lepši i elegantniji. Audi A4 je jedan od automobila koji prave kvalitete pokazuje tek kada se smestite za njegov upravljač. U novom enterijeru ima znatno više prostora za vozača, ali i ostale putnike, pogotovo kada su u pitanju glave, ramena i noge. Sedišta su potpuno redizajnirana, tako da sada pružaju mnogo veći komfor. Što se tiče naprednih sistema koji asistiraju vozaču i služe zabavnijem boravku u vozilu ostalima, njih ima na pretek. Pored toga, primetan je napredak i na polju završne obrade, koja je inače bila na visokom nivou. Takođe, ono što je evidentno je to da Audi trenutno najuspešnije kombinuje savremene trendove i tradiciju. Svima je već poznato da se novi A4 opciono isporučuje sa takozvanim viruelnim kokpitom, odnosno ekranom umesto klasičnih instrumenata. To znači da su se ispred mene nalazila dva velika ekrana - onaj umesto klasičnih instrumenata, kao i standardni na centralnoj konzoli. U prvi mah, zvuči kao preterano i isuviše zahtevno za nekoga ko je samo želeo da se preveze. Ne i u Audiju, jer digitalna instrument tabla, na prvi pogled, ne može da se razlikuje od analogne. Pritiskom na prekidač na obruču upravljača aktivira se drugi mod, kada dva analogna instrumenta postaju manja, a između njih se povećava prostor za saopštavanje drugih informacija, poput uputstava sistema za navigaciju. Sam displej je visoke rezolucije, a njegov rad se osvežava 60 puta u sekundi, tako da je rad fluidan, što se najbolje vidi po savršenom i uglađenom kretanju kazaljke obrtomera. Ono što mi se dopada je i način uređenja ostatka kokpita. Sve je logično raspoređeno, pozicija za upravljačem je praktično savršena, a najveća impresija je kvalitet završne izrade. Prosto je teško rečima opisati koliko je ovaj model namenjen masovnoj proizvodnji pedantno izrađen. Čini se kao da je svakom detalju posvećena posebna pažnja, kao da je u pitanju ručno izrađen automobil. Na promociji u Veneciji vozili smo Audi A4 3.0 TDI quattro tiptronic S line, što znači top verziju ovog modela. Pokreće je V6 turbo dizel od 2.967 ccm i 272 KS, sa čitavih 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To znači da snage ne nedostaje, a trim oslanjanja je, naravno, nešto tvrđi, u skladu sa performansama. Novi A4 u ovoj verziji do stotke stiže za 5.3 sekunde, maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h. Ipak, ovi podaci nikako nisu dovoljni da prenesu utiske. Zvučna izolacija je fantastična, a u pojedinim momentima sam zbog toga i žalio, jer je zvuk ovog dizela toliko dopadljiv, potpuno u rangu sa V6 benzinskim motorima. Vozač tokom vožnje nije samo pošteđen buke koju proizvodi motor. Automobil je do te mere dobro upakovan, da do kabine ne dopiru praktično nikakvi zvuci, sve je nekako prigušeno, pa i opstrujavanje vetra oko ove aerodinamične karoserije. Da snage ima dovoljno, ne moram ni da napominjem, ali ono što ovaj automobl radi bolje od konkurecije je to kako je iskorišćava. Ona se prenosi preko sva četiri točka do podloge, tako da tokom testiranja na suvom kolovozu i u otvorenom saobraćaju, nijednom nisam bio u situaciji da neki od točkova prokliza, čak ni u sporim krivinama, iz kojih se izlazi pod punim gasom. Audijev quattro pogon zaista odlično radi posao, a pretpostavljam da će većina vozača najviše benefita od njega imati tokom zimskih meseci. Motor je uparen sa osmostepenim ''tiptonikom'', koji stepene prenosa menja u treptaju oka, a posezanje sa opcijom manuelne promene stepeni prenosa je apsolutno nepotrebna radnja. Pretpostavljam da bih za tako nečim imao potrebe samo u trkačkim uslovima vožnje, kada bih iz motora morao da izvučem apsolutni maksimum, ali ovaj automobil za tako nešto apsolutno nije namenjen! Za sada možemo samo konstatovati da je Audi sa novim A4 ponovo otišao korak dalje na putu ka vrhu segmenta. Zapravo, on je već tu odavno, samo su sada standardi još više podignuti, a konkurencija mora da ih sledi. Andrej Kulundžić/TopSpeedFoto: Tobias Sagmeister preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 14, 2016 What Car? video: Test Audi A4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted January 28, 2016 Test 2016. Audi A4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 9, 2016 Utisak je da se Audi toliko zaigrao sa novom generacijom A4 da je stvorio bolji automobil nego što je očekivao. Vizuelne promene u odnosu na prethodnika nisu velike, snaga limuzine se krije pod karoserijom. Trendovi u automobilskoj industriji kažu da je vizuelni doživljaj važniji od magije koja se dešava pod stolom - kupuješ ono što vidiš! Zaboravite na osovine, ležajeve i ventile, glavne uloge su podeljene LED svetlima i virtuelnim kokpitima. Srećom, postoje primeri da je moguće biti aktuelan a da se ne izgube utemeljene vrednosti. U slučaju novog Audija A4 govorimo o tradiciji dugoj više od četiri decenije, tradiciji koja je počela da se piše 1973. godine predstavljanjem modela Audi 80. Pred nama je deveta generacija A4 koja ima i pune LED-ove i SF kokpit, ali i generacija koja nije okrenula leđa tradiciji. Prve reakcije na Audi A4 bile su mlake jer je novi dizajn na posmatrača ostavljao utisak da se radi o fejsliftingu. Ipak, verujte na reč, Audi A4 na fotografiji i uživo nije isti automobil! Dinamična limuzina je još privlačnija iako su se dizajneri držali stilskog pravca koji je utemeljen davno. Ukratko, svima je jasno da je Audi A4 potomak Audija 80. Inženjeri su u Audi A4 ugradili 90 odsto novih delova, a automobil je u proseku za 110 kilograma lakši od prethodnika. Spoljne dimenzije su ostale gotovo nepromenjene (duži za 3 cm od modela osme generacije), dok je međusovinsko rastojanje minimalno povećano na 2.82 metara (+ 1 cm). Međutim, razmeštaj ''pokućstva'' u kabini obezbedio je dodatnih 2.3 cm za kolena putnika na zadnjim sedištima tako da je Audi A4 jedan od prostranijih automobila u klasi. Upravo je osećaj većeg komfora bio potreban Audijevoj limuzini jer je sve ostalo u kabini, kao i do sada, uvek besprekorno. Izbačeni su nepotrebni prekidači dok je centralna konzola očišćena, a na vrh je postavljen ekran dijagonale 8.3 inča. Između vozača i suvozača se nalazi MMI kontroler dok se kao opcija nudi ''head-up'' ekran. Pored klasične instrument table, Audi u novom A4 nudi i takozvani virtuelnim kokpit (opciona oprema) dijagonale 12.3 inča. Predstavljen je na Audiju TT a ugrađuje se i u novi Q7. Vozač pritiskom na dugme bira izgled ''virtuelnog kokpita'', odnosno da li će pred očima imati klasičnu tablu sa obrtomerom i brzinomerom, ili navigacioni sistem sa spektakularno jasnom slikom. Uprkos skandalu kroz koji VW grupa još prolazi, kupci Audija A4 na srpskom tržištu i dalje radije biraju dizel agregat za ovu limuzinu srednje klase. Izbor je sveden na nama dobro poznatu oznaku 2.0 TDI pri čemu je snažnija (190 KS) za nijansu traženija od osnovne verzije sa 150 KS. Zbog visoke početne cene (48.003 evra) i astronomske registracije (136.000 dinara) verzija sa 3.0 V6 agregatom (272 KS) će predstavljati egzotiku na našim putevima. Testirali smo snažnije izdanje motora koji zadovoljava Euro 6 norme sa niskom emisijom štetnih gasova od samo 107 grama po kilometru. Maksimalnih 190 KS isporučuje u rasponu od 3.800 do 4.200 obrtaja u minutu, a performansama i prosečnom potrošnjom za klasu ''šije'' stariji, teži i ''prljaviji'' 3.0 TDI sa 204 KS. Više od čiste snage puls vozača ubrzava obrtni moment od 400 Nm koji ''ja sam gazda'' karakter otkriva pri 1.750 obrtaja i nastavlja da vuče sve do 3.000 obrtaja i brzine krstarenja. Prijatno smo iznenađeni i činjenicom da četovrocilindrični motor znake života pokazuje i na niskom obrtajima (između 1.200 i 1.500 obrtaja) karakterističnim za gradsku vožnju. Ako merimo ubrzanje od mirovanja do zakonom dozvoljenih 50 km/h, Audi A4 2.0 TDI ne spada među agilnije automobile. Međutim, zvučna izolacija kabine je odrađena na vrhunskom nivou i putnici će primetiti da automobil pokreće dizel motor samo prilikom starovanja na niskim temperaturama. Motor je povezan sa šestostepenim manuelnim menjačem, dok se kao 2.000 evra skuplja opcija može izabrati i automatski menjač S-tronik sa sedam brzina i dvostrukim kvačilom, kojim je bio opremljen testirani automobil. Brz i konkretan, S-tronik odgovara temperamentu vozača Audijeve limuzine koji se ne hvale i ne pokazuju snagu, ali vole da je uvek imaju u rezervi. Nemci su ''probrali'' i smanjili ponudu motora za novi A4, ali su sa druge strane potencijalnim kupcima ponudili više različitih tipova ogibljenja. Recimo, alternativa standardnom podešavanju su prilagodljivi amortizeri, orijentisani ka komfornoj, odnosno sportskoj vožnji. Senzori mere kretanja sva četiri točka, kao i uzdužna i poprečna ubrzanja, i zatim se prilagođavaju uslovima na putu u skladu sa situacijom. Ovo dovodi do poboljšanja dinamike vožnje (sport verzija) ili veće udobnosti (komfort verzija). Sve to je moguće zahvaljujući novorazvijenim CDC (continous damping control) amortizerima sa elektromagnetnim upravljanjem ventila u klipovima koji omogućavaju hidrauličnoj tečnosti da se, po potrebi, brže ili sporije kreće sistemom. Verzije sa CDC amortizerima su 10 mm (komfort verzija) niže od modela sa klasičnim ogibljenjem, odnosno 23 mm niže kod testirane verzije sport. Verzije sa snažnijim motorima (190 KS i više) serijski su opremljene ''audi drajv selekt'' sistemom koji, pored oslanjanja, utiče i na odziv upravljača i pedale gasa. U poređenju sa prethodnikom, novi A4 je više krut, bez obzira na podešavanje ogibljenja. To se ne može sakriti, kao ni da je Audi A4 neverovatno stabilan automobil koji bez straha možete da gurate do krajnjih granica. Plus u celoj priči je i komunikativan i precizan upravljač koji postavlja nove i više standarde u Audijevoj ponudi. Očigledno Audiju smeta da stalno bude u sredini, između sportskog BMW-a serije 3 i udobnog Mercedesa C-klase, i zato kreće u lov na komšije iz Minhena. Proizvođač za motor koji se ne nalazi na ''crnoj VW listi'' kaže da prosečno troši 4 litre, što je, naravno, nemoguće postići u realnim uslovima i sa gorivom koje se prodaje u Srbiji. Zato smo morali da se zadovoljimo duplim vrednostima (7.5 u gradu, oko 6 litara na otvorenom putu) koje su odlilčan rezultat za tonu ipo tešku limuzinu sa motorom na granici od 200 konja. Dizajneri su većim staklenim površinama i tanjim A stubom, uz za nijansu višu poziciju sedenja u odnosu na prethodnika, poboljšali preglednost novog Audija A4 koji, takođe, dolazi i sa najsavremenijim sistemima potrebnim za upravljanje automobilom u gradskim uslovima. Očekivano, deveta generacija je osvojila maksimalnih pet zvezdica na Euro NCAP testu bezbednosti, pri čemu je sakupila 90 odsto od maksimalnog broja bodova za zaštitu odraslih, 87 odsto za zaštitu dece i 75 odsto za protekciju pešaka. Audi je prvi put za A4 ponudio pakete opreme ''bejzik'', ''sport'' i ''dizajn'' koji se međusobno najviše razlikuju po dizajnerskim detaljima (maska hladnjaka, drugačiji branici i aluminijumske felne…). Tako Audi A4 u Srbiji startuje od 29.467 evra za verziju sa 1.4-litarskim TFSI motorom (150 KS). Bazni Audi A4 2.0 TDI košta 35.232 evra dok je model sa S-tronik menjačem 37.923 evra. Naravno, dostupna je i verzija sa Quattro pogonom (u kombinaciji sa S-tronik menjačem) i cenom 40.023 evra. preuzeto sa - mojauto.rs Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 14, 2016 Test 2016. Audi A4 i A4 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 18, 2016 YouCar test: 2016. Audi A4 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted February 26, 2016 Audi S4 Avant na sajmu u Ženevi Sem kao Sedan, novi Audi S4 će takođe biti dostupan i kao karavan (S4 Avant), a njega će moći da vide i posetioci predstojećeg sajma automobila u Ženevi. Ukratko, novi S4 Avant pokreće novi 3.0 litarski V6 TFSI motor sa 260 kW/354KS i 500 Nm obrtnog momenta, u paru sa osmostepenim tiptronic menjačem. Motor ima više snage od prethodnika, a pritom je i lakši i ekonomičniji. Kako se navodi u saopštenju nemačke kompanije, novi Audi S4 Avant od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekundi, može do el. ograničenih 250 km/h, a prosečno troši 7.5 l/100 km (emisija CO2 je 175 grama po km). S4 ima i quattro pogon na sva četiri točka, pri čemu se u normalnim situacijama 60% momenta prebacuje na zadnju osovinu, a kada je potrebno taj odnos može da bude i do 70% na prednju i do 85% na zadnju osovinu. Treba napomenuti da je S4 za 23 mm niži od običnog A4 modela, kao i da su točkovi od 18 inča sa gumama 245/40 (opciono se dobijaju i 19-inčni točkovi). Ovde i podatak da je S4 Avant težak 1675 kg, kao i to da je zapremina prtljažnika 505 litara (1510 litara sa oborenim zadnjim sedištima). U paketu su između ostalog i aero body kit, sportski podešeno ogibljenje, jače kočnice (diskovi 350 mm), sportski izduvni sistem, S sportska sedišta sa Nappa kožom, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, opcioni Audijev virtualni kokpit, LED prednja svetla, opciona matrix LED svetla... Novi Audi S4 Avant u Nemačkoj košta 61.150 evra, dok S4 Sedan ima cenu od 59.300 evra. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 16, 2016 PremiJumski Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted March 25, 2016 Caractere Audi A4 Avant U ponudi tjuning kuće Caractere se nalazi i stajling paket za modifikovanje Audija A4 Avant nove generacije. U najkraćem, Caractere je za A4 Avant predvideo aero body kit sa prednjim branikom sa velikim otvorima za vazduh, set pragova, revidirani zadnji branik i difuzor, a tu su i novi alu točkovi od 19 ili 20 inča. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 13, 2016 Snimljen novi Audi RS4 Avant Nakon promocije standardnog Audija A4 nove generacije (uključujući i A4 Allroad Quattro), u žiži interesovanja je sada naslednik RS4 modela koji se možeo čekivati tokom 2017. godine. Novi RS4 Avant bi navodno mogao da dobije 3.0 litarski V6 motor sa dva el. turbo punjača i 480-500KS, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem (pogon je naravno 4x4). Kao i standardni A4, i novi RS4 će izgubiti određeni broj kilograma, a deo paketa će činiti i agresivniji izgled (proširenja blatobrana, veliki otvori za vazduh napred, set pragova, zadnji difuzor...), komplet većih točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, jače kočnice i sportska unutrašnjost. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 18, 2016 Test Audi A4 Allroad Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 23, 2016 Evo je gospođa, sada testira Audi A4 2.0 TDI Style: Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 25, 2016 Produženi Audi A4 L za Kinu Audi je za ovogodišnji sajam automobila u Pekingu pripremio promociju produžene L verzije novog A4. A4L je namenjen samo kineskom tržištu gde će se nuditi sa dva benzinska motora: 2.0L turbo sa 190KS/320 Nm i 2.0L turbo sa 252KS/370 Nm. Ovaj potonji ima i quattro pogon na sva četiri točka, a oba su u paru sa sedmostepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom. Automobil ima za 88 mm duže međuosovinsko rastojanje od regularne verzije, što će najviše doprineti povećanju prostora za noge putnika pozadi. Novi Audi A4L će se u prodaji na kineskom tržištu pojaviti u avgustu ove godine (za proizvodnju će biti zadužen tamošnji FAW-Volkswagen), i to po ceni od oko 270.000 juana za osnovnu varijantu (što je 37.015 evra). preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 28, 2016 Proba 2017. Audi A4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted May 14, 2016 B&B Audi A4 Avant Nakon što je nedavno promovisao modifikovani Audi RS3 Sportback sa 550KS, tjuner B&B Automobiltechnik se pozabavio i doterivanjem novog Audija A4 Avant (B9). Osim paketa za pojačanje motora (o tome u nastavku), B&B Automobiltechnik je za A4 Avant predvideo i optimizaciju softvera za sedmostepeni S tronic i osmostepeni Tiptronic menjač, set sportskih opruga (auto je niži za 35 mm), nove izduvne cevi, komplet alu točkova od 19 i 20 inča, high-performance kočnice, kao i ukidanje blokade najveće brzine. Što se tiče pojačanja motora, 2.0 TDI dizelaš umesto fabričkih 140 kW/190KS i 400 Nm sada raspolaže sa 170 kW/230KS i 460 Nm, a u Stage 2 paketu sa 184 kW/250KS i 500 Nm. Sledi 3.0 TDI, pojačan sa 200 kW/272KS i 600 Nm na 228 kW/310KS i 670 Nm, u Stage 2 paketu na 240 kW/326KS i 695 Nm, dok u Stage 3 paketu ima 257 kW/350KS i 725 Nm (sa ovim poslednjim A4 Avant do 100 km/h stiže za 4,5 sekunde i može do 275 km/h). Takođe, pojačani su i benzinski motori. Tako 2.0 TFSI umesto 185 kW/252KS i 370 Nm sada ima 220 kW/300KS i 430 Nm, u Stage 2 paketu 235 kW/320KS i 460 Nm, a u Stage 3 paketu 268 kW/365KS i 530 Nm. Na kraju, dostupan je i kit za pojačanje Audija S4 Avant. Njegov V6 3.0 TFSI motor serijski ima 260 kW/354KS i 500 Nm, dok B&B njegovu snagu može da poveća na 294 kW/400KS i 560 Nm, na 316 kW/430KS i 585 Nm ili na 331 kW/450KS i 600 Nm. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 6, 2016 CarBuyer video: Test 2016. Audi A4 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 15, 2016 Test Audi S4 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 20, 2016 Novi Audi RS4 Avant stiže 2017. godine Nakon promocije standardnog Audija A4 nove generacije (uključujući S4 i A4 Allroad Quattro), u žiži interesovanja je sada naslednik RS4 Avanta koji se može očekivati tokom 2017. godine. Novi RS4 Avant bi navodno mogao da dobije 3.0 litarski turbo V6 motor (možda i sa el. kompresorom) koji će raspolagati sa nekih 480-500KS, u paru sa osmostepenim automatskim menjačem (pogon je naravno 4x4). Kao i standardni A4, i novi RS4 će izgubiti određeni broj kilograma, a deo paketa će činiti i agresivniji izgled (proširenja blatobrana, veliki otvori za vazduh napred, set pragova, zadnji difuzor...), komplet većih točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, jače kočnice i sportska unutrašnjost. Takođe, Audi planira da ponudi i RS4 u Sedan verziji. preuzeto sa - Auto Blog ----------------------------------------- Auto Express video: Proba Audi S4 Avant Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted June 30, 2016 DriveMag test: 2017. Audi A4 2.0 TDI Quattro Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted July 20, 2016 ABT Audi A4 Avant ABT Sportsline u svojoj gami ima i modifikovani Audi A4 Avant nove generacije (ovde nazvan AS4), za koga je ABT između ostalog predvideo aero body kit, hromiranu ABT prednju masku, više kompleta alu točkova od 19 do 20 inča, sportski izduvni sistem, modifikovano oslanjanje, elemente za doterivanje enterijera kao i pakete za pojačanje motora. Tako je 3.0 turbo dizelaš pojačan na 239 kW/325KS i 680 Nm, dok 2.0 TFSI benzinac sada raspolaže sa 243 kW/330KS i 440 Nm obrtnog momenta. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 2, 2016 ABT Audi AS4 Quote Share this post Link to post Share on other sites