Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Audi A4 / S4 / RS4

Recommended Posts

Šta znamo o novom Audiju A4?

 

Audi privodi kraju rad na novoj generaciji modela A4, a kako bi mogao da izgleda ovaj automobil pokazuju kompjuterski renderi iz francuskog magazina Auto-Moto

 

572228912552e61cca67b7246644550_640x3508

 

Nemački proizvođač već je saopštio da će novi A4 imati premijeru na auto-salonu u Frankfurtu, u septembru 2015. godine. Ipak, očekuje se da će prve zvanične fotografije i tehnički detalji biti dostupni tokom leta, par meseci uoči ove sajamske manifestacije. U međuvremenu, francuski Auto-Moto objavio je rendere novog Audja A4, koje je na osnovu "špijunskih" fotografija prototipova načinio ilustrator Žilijen Žordi.

 

1823140768552e60f157fd4277907032_640x350

 

Prema očekivanjima, A4 za 2016. predstavlja dalju razradu dizajna aktuelne verzije ovog modela, uz nove stilske detalje - preoblikovanu prednju masku, farove i stop svetla. Audi za sada ne otkriva tehničke detalje, ali poznato je da će novi A4 će biti postavljen na MLB platformu druge generacije i da će biti i do 100 kg lakši od prethodnika. Kada je reč o enterijeru, on je dizajniran po ugledu na najnovije modele Audija sa karakterističim ekranom multimedijalnog sistema izdvojenim na vrhu centralne konzole, poput tableta. Dizajn kontrolne table je pojednostavljen, a broj dugmića i drugih komandi smanjen.

 

1580165111552e60f179e75120037286_640x350

 

O ponudi motora još uvek se samo nagađa, ali Audi ima veliki izbor 1.4, 1.8 i 2.0 litarskih TFSI benzinaca, dok je za S4 rezervisan 3.0 litarski V6. U vrhu ponude trebalo bi da se nađe RS4 sa šestocilindričnim twin-turbo motorom, a njegova premijera očekuje se 2017. godine. Što se tiče dizelaša, na raspolaganju su pre svega TDI motori od 2.0 l. Audi će kupcima najverovatnije ponuditi i hibridnu e-tron verziju, koja bi snagu dobijala od 2.0 TDI jedinice sa 190 ks i dva elektromotora sa ukupno 136 ks.

 

izvor - b92.net

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dok ne stigne novi A4, evo malo o aktuelnoj generaciji:
 

Scuba Blue Audi A4 Allroad sa Vorsteiner točkovima

 

vorsteiner%20a%204.jpg

 
Američki Vorsteiner je svoje V-FF 102 točkove ponudio i vlasnicima Audija A4, ovde u Allroad verziji.
 

vorsteiner%20a%2044.jpg

 

vorsteiner%20a%2044.jpg

 
Automobil se takođe ističe i Scuba Blue bojom, dok su točkovi od 20 inča (20x9.5 napred i poazdi) u Mercury Silver boji i odlično se slažu sa eksterijerom vozila. 
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A4: prve zvanične slike

 

audi%20a4%20888.jpg

 
Audi je još pre nekoliko dana zvanično najavio da će promovisati dugo najavljivanu novu generaciju modela A4 (B9), i to u limuzinskoj i karavan verziji (Avant).
 

audi%20a4%207777.jpg


audi%20a4%2077777.jpg

 
Kao što se i očekivalo, a to su potvrdile i ove zvanične slike, dizajn nije pretrpeo nikakvu revoluciju, dok je u pogledu dimenzija novi A4 sa 473 cm dužine i sa 282 cm dugačkim međuosovinskim rastojanjem nešto veći nego dosadašnji model (širina iznosi 184 cm a visina 143 cm). To takođe znači i da je enterijer prostraniji nego ranije, sa više mesta za kolena putnika pozadi. Treba napomenuti i da je novi A4 u zavisnosti od verzije i do 120 kg lakši od svog prethodnika (recimo A4 1.4 TFSI je težak 1320 kg), kao i da se pojedine varijante odlikuju i za 21 odsto manjom potrošnjom goriva. U saopštenju se navodi i podatak da je zapremina prtljažnika u novom A4 Avantu sada 505 litara, a sa oborenim zadnjim sedištima iznosi 1510 litara. Ovde još i podatak da je koeficijent otpora vazduhu samo 0.23 odnosno 0.26.
Novi A4 između ostalog ima i svetla sa LED i Matrix LED tehnologijom, Head-up displej, digitalnu instrument tablu, 12.3-inčni LCD ekran, MMI infotainment sistem, adaptivni tempomat, sistem koji vozača upozorava da je izašao iz svoje trake, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, parking assistant, Bang & Olufsen sound sistem...
 

 
Na početku prodaje novi A4 će u Nemačkoj biti dostupan sa sedam motora, tri benzinca i četiri dizelaša, sa rasponom snage od 150KS do 272KS.
 

 
Posebno se ističe Audi A4 2.0 TDI ultra čija potrošnja goriva je po fabričkim podacima 3.7 l/100 km, dok emisija CO2 iznosi 95 grama po km (Avant verzija 3.8 l/100 km i 99 grama CO2 po km). Najsnažniji šestocilindrični TDI dizelaš ima 272KS i 600 Nm, a bazni benzinac je 1.4 TFSI sa 150KS i 250 Nm. Zanimljiv je i 2.0 TFSI sa 252KS i 370 Nm, kao i 2.0 TFSI ultra sa 190KS i 320 Nm (ovaj potonji sa potrošnjom od 4.8 l/100 km i emisijom CO2 od 109 grama po km).
 

 
Kupcima će biti dostupna i g-tron verzija sa pogonom na prirodni gas, a jedan od menjača u ponudi je i sedmostepeni S tronic. Prodaja novog Audija A4 sedan i A4 Avant će početi na jesen, a u Nemačkoj bi cene trebalo da startuju od oko 30.000 evra. Kasnije će ponuda biti obogaćena, između ostalog i novim motorima, kao i S4 varijantom.
 

audi%20a4%2088.jpg


133543-audi%20a4%208.jpg


audi%20a4%20777.jpg


audi%20a4%20777777.jpg


audi%20a4%2077.jpg


audi%20a4%2054.jpg


audi%20a4%20544444.jpg

 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi RS4 će stići ranije nego što se očekivalo

 

133591-audi%20rs4%201.jpg

 
Nakon što su nedavno objavljene prve zvanične slike i detalji o novom Audiju A4 (B9), koga će šira javnost moći bolje da upozna u septembru na sajmu automobila u Frankfurtu, pažnja se sada usmerava na njegove buduće varijante. Pre svega, u žiži interesovanja je naslednik RS4 modela koji se po ranijim navodima nije očekivao pre kraja 2016. ili početka 2017. godine. Međutim, poslednje vesti iz fabrike kažu da će se RS4 pojaviti ranije nego što se očekivalo.
 

133592-audi%20rs4%2011.jpg

 
To je u izjavi za pojedine medije nagovestio šef Audijevog Quattro GmbH-a Heinz Hollerweger.
 

133947-audi%20rs4%205.jpg

 
Neki izvori takođe dodaju da bi novi RS4 mogao da se pojasvi već u martu sledeće godine, na sajmu automobila u Ženevi, uz napomenu da bi u ponudi verovatno trebalo da se nađe i RS4 Sedan.
 

audi%20rs4%2055.jpg

 
Po nekim ranijim informacijama, novi RS4 Avant bi navodno mogao da dobije novi 3,0 ili 3,6 litarski twin-turbo TFSI motor sa oko 500KS, a koji bi trebalo da se nađe i u gami modela A6 i A8. Konkurentski Mercedes-AMG C63 T-model pod haubom recimo ima 4.0 litarski twin-turbo V8 agregat sa 510KS. Kao i standardni A4, i novi RS4 će izgubiti određeni broj kilograma, a deo paketa će činiti i agresivniji izgled (proširenja blatobrana, veliki otvori za vazduh napred, set ptagova, zadnji difuzor...), komplet većih točkova, sportski izduvni sistem, modifikovano ogibljenje, jače kočnice i sportska unutrašnjost.

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi S4 sa oko 350KS

 

Audi%20A4%20701.jpg

 

Audi je nedavno predstavio novu generaciju modela A4, pre nekoliko dana je iz samog vrha ovog proizvođača potvrđeno i da će RS4 Avant stići pre nego što bi inače mogli očekivati, a sada stižu i najnovije informacije o modelu S4. Naime, prema poslednjim saznanjima, novi Audi S4 bi na tržište trebalo da stigne tokom sledeće godine, a pokretaće ga već dobro poznati, ali značajno dorađeni 3.0L V6 FSI motor, čija snaga će biti povećana na oko 350KS, odnosno 257 kW. Drugim rečima, novitet će biti oko 13 kW, odnosno 17KS sažniji od modela S4 B8 (na slici). Takođe, očekuje se veći obrtni moment (prethodnik 440 Nm) što bi uz manju masu trebalo da rezultira značajno agilnijim vozilom. Naravno, pomenuta snaga i moment će se na podlogu prenositi putem Audijevog quattro sistema pogona na sva četiri točka, a tu je i 7-stepeni S tronic menjač. Sudbina 6-stepenog ručnog prenosa je trenutno nesigurna, odnosno zavisiće od potražnje tj. interesu kupaca za njim.
 
 
-----------------------------------
 
Ako i bude tako, nekako mi je to baaaaš premalo konja kad se imaju u vidu rivali, tj. M3/M4, C AMG, ili nova Giulia QV sa malo preko 500 konja.
Ok, ne treba S da juri BMW M, ili AMG, to će raditi Audi RS, ali opet ovoliko da zaostaje za njima...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Audi RS4 B7 sa alu felnama od 20 inča

 

136813-audi%20rs4%201.jpg

 
Kada želite da promenite izgled svog automobila najlakše je odlučiti se za nove felne. To isto uradio je i vlasnik ove limuzine iz Nemačke.
Kada se pojavio na tržištu 2006. Audi RS4 B7 predstavljao je primerak iz veoma retke serije sportke limuzine koja poseduje agregat zapremine 4.2 litara uz 420 konjskih snaga. Nije bilo za očekivati da dobije bilo kakve tjuning dorade ali zapravo, jeste bilo samo pitanje vremena.
 

136814-audi%20rs4%2011.jpg

 
Koliko god da je neki automobil dobar pre ili kasnije dosadiće svom vlasniku, onaj ko ga najviše vozi poželeće nešto drugačije. Kada se nema para za novi automobil onda se može poraditi na izgledu onoga što se ima. Najlakše je ugraditi nove felne.
 

136815-audi%20rs4%20111.jpg

 
Ova limuzina sa FSI agregatom ubrzava od 0 do 100 na sat za 4.8 sekundi čime se može porediti sa znatno ''izvikanijim'' modelima. Ono po čemu se ovaj primerak razlikuje jesu alu-felne dimenzija 20 inča. Dobavljač je ADV5.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi S4 uslikan bez kamuflaže

 

136870-audi%20s4%201.jpg

 
Novi Audi RS4 se, barem za sada, ne može nigde uslikati ali je zato model S4, koji bi trebalo da se pojavi u prodaji kroz dve godine, uslikan i to bez ikakve kamuflaže. Iako ovo nije prvi put da je Audi S4, model koji bi trebalo da se pojavi u prodaji 2017. uslikan tokom testiranja prvi je put da na ovoj snažnoj limuzini nema nikakve kamuflaže. Konkretne fotografije su načinjene na Alpima, a odmah su primetne izmene u dizajnu po kojima će se razlikovati od običnog Audija A4. Usisnici vazduha na prednjem braniku su nešto veći, rubovi su širi, a auspuh je četvorostruki. Prednja rešetka je takođe pretrpela određene izmene dok su i točkovi povećani. Snagu će i dalje obezbeđivati V6 agregat koji bi trebalo da daje između 340 i 350 konjskih snaga. Ta snaga će se na asfalt prenositi preko quattro sistema pogona na svim točkovima. Menjač bi trebalo da bude sedmostepeni sa dvostrukim kvačilom.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi S4 prikazan na sajmu u Frankfurtu

 

audi%20s4%2011111.jpg

 
Nakon što je još pre nekoliko meseci predstavio novu generaciju Audija A4 (u limuzinskoj i karavanskoj verziji), nemački proizvođač je na sajmu automobila u Frankfurtu prikazao i novi S4 (takođe kao limuzinu i karavan).
 

137413-audi%20s4%201111.jpg

 
Novi S4 Sedan i S4 Avant pokreće novi 3.0 V6 TFSI motor sa 260 kW/354KS i 500 Nm obrtnog momenta, u paru sa novim osmostepenim tiptronic menjačem. Motor ima više snage od prethodnika, a pritom je i lakši i ekonomičniji.
 

audi%20s4%20111111.jpg

 
Kako se navodi u saopštenju nemačke kompanije, novi Audi S4 Sedan od 0 do 100 km/h ubrzava za 4.7 sekundi, može do el. ograničenih 250 km/h, a prosečno troši 7.4 l/100 km.
 

137411-audi%20s4%2011.jpg

 
S4 ima i quattro pogon na sva četiri točka, pri čemu se u normalnim situacijama 60% momenta prebacuje na zadnju osovinu, a kada je potrebno taj odnos može da bude i do 70% na prednju i do 85% na zadnju osovinu. Treba napomenuti da je S4 za 23 mm niži od običnog A4 modela, kao i da su točkovi od 18 inča sa gumama 245/40 (opciono se dobijaju i 19-inčni točkovi).
 

137410-audi%20s4%201.jpg

 
Ovde i podatak da S4 Sedan ima 1630 kg, a S4 Avant 1675 kg. U paketu su između ostalog i aero body kit, sportski podešeno ogibljenje, jače kočnice, sportski izduvni sistem, S sportska sedišta sa pearl Nappa kožom i alkantarom, sportski volan sa zaravnjenim donjim delom, LED prednja svetla, opciona matrix LED svetla, head-up displej... Novi Audi S4 Sedan i S4 Avant će se u prodaji pojaviti tokom sledeće godine.

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Audi A4 na TopSpeed probi

 
U okolini Venecije, vozili smo novu, devetu, generaciju čuvenog modela iz Ingolštada.
Novi Audi A4 nije predviđen da ide po vodi, tj. ulicama poznatog italijanskog grada, ali se nekako, odmah našao ''u vatri'', pre svega zbog situacije u vezi sa VW grupom, kao i oštrom konkurencijom u D segmentu. Ipak, po onome u šta smo mogli da se uverimo tokom eksluzivnog testa, za ovaj Audi neće biti problema!
 

TS50203_resize.jpg

 
Nekada je za ljude sa ovih prostora pojam automobila bio VW Golf, a za one baš uspešne, Audi 80. Upravo je taj model nemačkog proizvođača direktni predak najnovije, devete, generacije Audi A4, koja za osnovu ima MLB platformu VW grupe. U proređenju sa prethodnom generacijom A4, nova je porasla po sve tri dimenzije i sada je verovatno ovaj Audi jedan od najvećih automobila u D segmetu. Međutim, treba uzeti u obzir da je on istovremeno i jedan od najlakših, zahvaljujući ''pametnom'' dizajnu i ''bogatoj'' upotrebi aluminujuma!
 

TS53772_resize.jpg

 
Kada je reč o dizajnu, izgled novog A4 pomalo podseća na prethodni model, ali je to zato što je rad na ovom izuzetno značajnom projektu za Audi počeo Wolfgang Egger, sada bivši glavni dizajner, a potom ga nastavio Marc Lichte, koji jednostavno nije imao više vremena da napravi neke značajnije izmene. No, i pored toga, ovo je bio i ostao jedan klasičan Audi, koji sada deluje mnogo veći nego što zapravo jeste.
 

TS53583_resize.jpg

 
U novom enterijeru ima znatno više prostora za vozača, ali i ostale putnike, pogotovo kada su u pitanju glave, ramena i noge. Sedišta su potpuno redizajnirana, tako da sada pružaju mnogo veći komfor. Što se tiče naprednih sistema koji asistiraju vozaču i služe zabavnijem boravku u vozilu ostalima, njih ima na pretek. Pored toga, primetan je napredak i na polju završne obrade, koja je već bila na visokom nivou.
 

TS53664F_resize.jpg

 
Na ekskluzivnoj promociji u Veneciji vozili smo Audi A4 3.0 TDI quattro tiptronic S line, što znači vrhunsku verziju ovog modela. Pokreće je V6 turbodizel od 2.967 ccm i 272 KS, sa čitavih 600 Nm maksimalnog obrtnog momenta. To znači da snage ne nedostaje, a trim oslanjanja je, naravno, nešto tvrđi, u skladu sa performansama. Novi A4 u ovoj verziji, do stotke stiže za 5.3 sekunde, a maksimalna brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h.
 

TS50012_resize.jpg

 
Za sada možemo samo konstatovati da je Audi sa novim A4 ponovo otišao korak dalje na putu ka vrhu segmenta. Zapravo, on je već tu odavno, samo su sada standardi još više podignuti. No, o tome i mnogim tehničkim novinama, više u narednom broju magazina TopSpeed…
 

TS59921_resize.jpg

 
Eksluzivno iz Venecije, Andrej Kulundžić
 
preuzeto sa - topspeed.telegraf.rs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...