francuz69 995 Posted April 15, 2015 Moguce da su klapne na usisu, moguce da je EGR, moguce da je protokomer. Ja bih problem trazio negde na toj relaciji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 15, 2015 Ako su klapne, one uglavnom pokazuju problem na hladnom leru, a nisam cuo da u voznji moze lose da ide zbog njih. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 15, 2015 Možda fali vazduha. Neka šelna popustila, crevo ima rupicu. Gledao bih iza turbine, oko interkulera. EGR može da pravi taj problem. DPF bi verovatno izbacio grešku i aktivirao safe mode. Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted April 15, 2015 Meni ne pokazuje nikakvu grešku Quote Share this post Link to post Share on other sites
nidza 621 Posted April 15, 2015 Odvezi auto kod majstora. Neće se rešiti problem čukanjem na tastaturi, niti sam od sebe. Ja tipujem da vazduh negde duvka ili na EGR. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sava 92 Posted April 15, 2015 Nije ni meni pokazivao gresku kada mi je puklo usisno crevo, a rupa je bila bar 1cm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted April 15, 2015 Baci pogled na ovu temu:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/47804-nuova-croma-19-trza-u-2-i-3-brzini/ Usput samo, to što osetiš da dobro povuče od oko 2.000 obrtaja, to ćeš uvek da osetiš tako, tako i treba, uvek (i kad je sve ispravno) će ispod tih obrtaja lošije da povlači...nemoj da te to možda zbunjuje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted April 16, 2015 Sutra je servis EGR-a Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted April 21, 2015 EGR očišćen! Croma jede cestu! Leti! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Vlajo93 1 Posted April 21, 2015 Mario, u buducnosti kada budes cistio EGR ventil, obavezno i klapni gasa posveti tracak vremena i ocisti i nju, jer i jedna i druga stvar mogu biti problematicne. Ja to radim jednom u 6 mjeseci ( posto imam prijatelja koji je mehanicar, i uz pivu se zezamo sa tim i nista me ne kosta). INA gorivo nije nista razlicito od goriva u BIH i Srbiji, tako da u tvom slucaju jednom godisnje vrsi provjeru i eventualno ciscenje te dvije stvari i nece biti frke. Pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted May 2, 2015 Meni je stepen zapušenosti 40% ali nije uradio regeneraciju, verovatno je spao sada pošto je uključio. I imam sličan problem, dijagnostika je pokazala da je sve ok, nema ni jednu grešku, a usisna grana je zamenjena i stavljena usisna bez onih klapnica od alfe 156, trokira u vožnji, slično je onom trokiranju kada na maloj kubikaži uključiš klimu pa auto kao da izgubi snagu na momenat, tako i croma, izgubi snagu na sekundu dve i posle tera. Više je izraženo na manjim brzinama,tipa druga i treća. To mi se dešava par dana,odnosno,posle malog servisa i promene ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 19, 2015 Ja sam imao problem sa klapnama na usisu, jedna mi se zaglavila u ventilu, napravila haos, bilo je dosta popravki...Pre popravke auto je išao slabo na nižim obrtajima, ali i na višim nije radio kako treba. Sada je sređeno to, ali mi se čini da i moj auto posle 2000rpm naglo povuče, a pre 2000 da je nekako neodlučan. Imao sam problem sa EGR-om, pa sam ga čistio, sad je pitanje da li on i dalje pravi problem. Da li se smanji potrošnja kada se reši problem sa zaglavljivanjem EGR-a? Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted May 19, 2015 (edited) Generalno Croma 150 je lenja do 2000 svaka i to je tako. To je jednostavno problem 1.9 16v Mjet motora. Na mojoj su svi problemi sredjeni, EGR softverski zatvoren, DPF fizicki i softverski odstranjen, uradjen remap i.t.d. dakle sve je perfektno o opet sto kolega kaze do 2000 obrtaja je neodlucna a posle 2k usinuce vrata koliko potegne.Sto bi rekli ovi moji IT-evci to nije bug, to je feature.Po mom iskustvu pitanje potrosnje je neresivo. Ona pije pa pije. Posle remapa mi je potrosnja pala sa 10-12 na 9-10 po Beogradu i to je to. Na otvorenom je vec druga prica, 150 kmh 6tom po autoputu je negde oko 6.5 l. Edited May 19, 2015 by francuz69 Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 19, 2015 Kada sam gledao jednu Cromu za kupovinu, malo je falilo da je uzmem, na njenom bordu je pisala potrošnja 6.5?? Zato mene stalno buni koliko taj auto u stvari troši. Ni ja ne mogu Brava da spustim ispod 8 po gradu. Posle remapa mi je potrosnja pala sa 10-12 na 9-10 po Beogradu i to je to. Na otvorenom je vec druga prica, 150 kmh 6tom po autoputu je negde oko 6.5 l. Gde si radio remap i da li ti sada dimi više nego ranije? Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted May 19, 2015 Slozio bih se. Do 2000 obrtaja, mozda cak i malo vise 1.9 m.jet je mlitav skroz.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 19, 2015 Voleo bih da mogu da uporedim sa drugim autom sa istim motorom, kako reaguje na gas, koliko oštro reaguje na "turiranje" itd.. Ali ne znam nikog ko vozi 1.9 16V Quote Share this post Link to post Share on other sites
77mario 0 Posted May 19, 2015 Meni troši do 7,5 litara. Imam pola grada, pola van grada. Ni po zimi nije išla preko 8 lit potrošnja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted May 20, 2015 (edited) Meni po board-u kombinovano, pola grad pola magistrala, troši okruglo 6 l/km a na otvorenom, tipa Kraljevo-Vienna 5,5 l/km , model od 150 ks . No meni se javljaju drugii problemi, vezano za trapove, malo imam mašinske prob. mada nisu ne rešivi. Edited May 20, 2015 by Ivan_KV Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted May 20, 2015 Ljudi, vec smo x puta pricali na temu potrosnje na Cromi. Po Beogradu sa njegovim guzvama i semaforima, kreni stani - prva druga, Croma nema sanse, i to kazem po ko zna koji put, POTPISUJEM NEMA SANSE da trosi ispod 9 kako god je vozio. Meni ona na magistrali trosi 5 ali to nije merodavno. To je auto koji je pravljen za put pa mu je tako i uparen menjac sa motorom i bazdarena potrosnja. Drugo je Bjelovar ili Vrnjacka Banja. Bez uvrede ali da su meni vase rute ja bih pevao po pitanju potrosnje. Inace v.petrovic, remap je radjen u Novaspeedu i odradjen je odlicno. Auto dimi jedino kada ga nagazis jace iz niskih obrtaja odnosno dok ne zavrti lepo turbinu. Dakle, recimo idem 40 kmh lagano u trecoj i odjednom potopim gas. Ona malo baci dima, cak ne ni crnog nego onako, garavog i ima zadrsku od oko sekunde dok ne nabije preko 2000 obrtaja i zavrti turbo. Cim cimne, svaki dim prestaje i auto polece. Quote Share this post Link to post Share on other sites
v.petrovic.rs 0 Posted May 20, 2015 Hvala francuz.OK, jedno je kada baci dim, a drugo kada dimi stalno dok je pod jačim gasom, zato pitam...Koje su im cene za remapu Novaspeed-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted May 20, 2015 Ne znam sto kukate toliko Bg gradsku voznju. Dodjite malo u manja mesta pa da vidite koja ce vam potrosnja biti. Relacije po 2-3km u vr glave, sve uzbrdo nizbrdo , prva druga. Ja ne mogu cisto grad da uhvatim prosecnu brzinu vise od 17-20km. U Bg-u jedino sto su guzve, inace podjes, pa vozis, pa motor postigne radnu temperaturu, pa imas deonice i sa po 50-60-80km/h.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Siciliano 1482 Posted May 20, 2015 Slazem se oko potrosnje u manjim mestima, ima svoje specificnosti pa se kolicine i ne razlikuju od beogradske potrosnje. Moja Croma trosi 5-5.5 na otvorenom a po Smederevu, sa 70% potpuno gradske voznje,uzbrdo i nizbrdo i prosecne brzine od 18 km/h, ide na 7.5.-8. Sve ovo sa lakom nogom, obrtajima do 2500, bez nekih ubrzavanja jer ovde ne sviraju ako vec na zuto ne saltas u 2.brzinu :-) Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted May 20, 2015 Pa 7,5 ili 8 i 9 litara je solidna razlika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted May 20, 2015 Bravo 1.9 MJ 8V povlači niže od JTD-a i to nema priče (bar ovaj). Koliko se sećam , probao sam par Alfi 147 16V i one povlače ispod 2000 o/min. Verovatno je presudna i težina vozila. Croma je daleko teža u odnosu na 147. Quote Share this post Link to post Share on other sites