ISV_01 3996 Posted September 28, 2021 Il su premije poskupele ili su ti obracunali na neko drugo osiguranje (ima razlike dal je DDOR, SAVA ili neko drugo osiguranje) pa mozda otud razlika. Dzaba i nizi premijski kada vidim da je tehnicki tu razliku 2-3x pojeo. Mislim da smo najskuplji u jevropi za tako nesto, kao avione da vozimo. Bokte sta je ostatak od 10k, imas neko jos osiguranje ili? Mene je sa sve osiguranjem za stakla iznosilo oko 32K, al tebe ubise Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 28, 2021 Nema brate ništa, samo osnovno osiguranje. Druge uplatnice nisam ni video. Tehnički platiš odmah, ostalo na šalteru. Skupa nalepnica Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17446 Posted September 28, 2021 7 hours ago, ISV_01 said: Il su premije poskupele ili su ti obracunali na neko drugo osiguranje (ima razlike dal je DDOR, SAVA ili neko drugo osiguranje) pa mozda otud razlika. Nema neke bitnije razlike, to je sve sitno, jer je u pitanju obavezno osiguranje. 6 hours ago, vicent said: Nema brate ništa, samo osnovno osiguranje. Druge uplatnice nisam ni video. Tehnički platiš odmah, ostalo na šalteru. Skupa nalepnica Pokusavamo da kazemo da em nisu fer da ti ne prebace premijski stepen - em da su te mozda i na to "rebnuli". Meni od pocetka nije jasno kako su ti naplatili tih 18.350 din, kada je i 4. stepen za tu snagu 18.135 din? A tvoj 3. stepen 16.230 din? Evo baci pogled na izuzetno tacan sajt po kome unapred racunam i sebi i drugima godinama unazad: https://registracija-vozila.rs/kalkulator-registracije-vozila Ovako kaze za 1.9 120 2010.: Ukupno 26.450 din za 3. stepen, plus 6000 tehnicki je 32.450 din. Da si po zasluzi u 1. stepenu, osiguranje bi bilo 14.300 din, papirologija oko 24.500 din, a sve ukupno sa tehnickim 30.500 din. 1 Reacher Gilt reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted September 28, 2021 Ne bih znao. Vrvt ima razlike u cenama osiguravajućih kuća, možda god. proizvodnje vozila, ko bi ga znao.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 16, 2022 Malo sam se prošlog vikenda otvorio za set kvačila. U ul. Kneza Miloša ostade pedala na podu. Kupljen Sachs, valjda je i najbolji kad je već najskuplji (19200 rsd.), Valeo je oko16300-16900. zamenjeno kućište termostata 30 eur. (curkalo na plastičnoj luli na izlazu iz aluminijuma), 3 litra antifriza. Majstor 100 eur. šlep 30. Sve skupa 340 eur. Lamela skroz OK, korpa se raspala, zamajac kao nov. Idemo dalje. 4 Dzimbo, MS PK, dach@ and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 16, 2022 Jel bilo bar tvrdo kvacilo? Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 16, 2022 Jeste, od kako sam je uzeo. Hvatalo je pri dnu ali nikad nije prošlajfovalo. Jednom je moralo.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted April 16, 2022 Kako hvata sad novo kvacilo ? Isto pri dnu ? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 16, 2022 Ne, sad je baš kako treba, negde na 2/3 hoda. Kretanje je mnogo elastičnije, ranije je znalo i da zadrhti. Pedala baš mekana.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 Martin reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted April 16, 2022 To je okej. Ja sam zamenio skoro set kvacila i bas mi hvata visokoo, bas nekako ljigavooo. Osecaj kao da je kvacilo za zamenu. Na nagovor majstora stavio valeo, a skinuo luk. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4904 Posted April 16, 2022 Jel postoji neko štelovanje na tim hidrauličnim kvačilima ili kad se stavi to je to Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted April 16, 2022 Koliko sam citaoo, nema stelovanja 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 16, 2022 Nema štelovanja, sve zavisi od debljina zamajca, lamele i korpe. Predpostavljam da ,ako je sve novo osim zamajca, jedini on određuje visinu pedale.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 dach@ reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted April 16, 2022 Citao sam po netu, vecina ljudi posle montiranja valeo seta ima taj problem. Sad mi je krivo sto sam skidao stari set kvacila, u top je stanju, sem sto je lamelu neko zapalio, pa je ima male pukotinice I majstor rece, menjajj. Inace zamajac nije imao lufta, a taj stari set kvacila je, hvatao nisko, lepo odvajao. Bas kako trebaa. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted April 16, 2022 Lično mislim da korpa ima najveću ulogu u odvajanju kvačila. Mnogi misle da peraja imaju najveću ulogu u odvajanju a zapravo tu ulogu imaju limovi koji su zapertlovani za samu korpu i peraja. Više puta sam proveravao, hod peraja je skroz korektan a konstrukciono spojena peraja sa korpom(limene pločice) su te koje malo odvajaju. Koga zanima, neka uporedi nekoliko korpi pa će biti jasnije. Postoji i varijanta gde se druk ukopava u korpu i tako smanjuje hod i otvrdnjava pedalu. Kod mene je sistem suprotan ali mu dođe na isto.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17446 Posted April 16, 2022 42 minutes ago, BaneAK74 said: vecina ljudi posle montiranja valeo seta ima taj problem. Verovao ili ne, uveliko sam u trecoj deceniji vozackog staza - a ni na jednom licnom ili sluzbenom autu do sada nije bilo potrebe da se menja kvacilo . Hocu da kazem da nisam licno menjao, ali da kod ljudi koji jesu, samo mogu da se slozim sa navedenim. Opet, na osnovu iskustava drugih i svega sto citam i cujem - mislim da bih na nasem trzistu birao jedino Sachs. 2 BaneAK74 and Markoni Bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
BaneAK74 113 Posted April 16, 2022 Inacee, gledam na yt lika iz Engleske, koji se samo bavi zamenom seta kvacila. Dodje ti kombijem na kucnu adresu i odradi posao. Kevin Williams, mozda neko zna za njega, u 90% slucajeva ugradjuje Sachs ili LuK. Ne radi to za dzabe. Evoo, prvi put sam uzeo deo koji nije bas na glasu i zajeb godine. Sam sam kriv. 2 1 Ivan, Martin and AleksaGP reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted August 27, 2022 Malo se išlo do CG, do mora. Na tamo, Ibarska, Preljina, Kraljevo, Raška, N. Pazar, Rožaje, Ribarevina, Mojkovac, Kolašin, novi AP do Podgorice, Sozina, Čanj. Malo vitlanja po primorju, Sutomore, Bar, Petrovac. Ukupno 730 km, potrošnja 4,7 l/100km. U Podgorici sipano max. 34,5 lit. što se i poklapa sa boardom. Prosečna brz. 56 kmh. Zaboravio da uslikam. U povratku, u Podgorici, napunio, do BGa 450km, potrošnja 4,5lit, prosek 61kmh. Zadovoljan jesam ali to je i dalje litar više od Punta. Alfa preskače par auta u koloni i slabo reaguje na krivine. Uživanje je voziti je, uliva moć i sigurnost, na spavanje zaboravite, to ne dozvoljavaju profilisana sedišta. ED u CG je 1,46 eur., što je skoro 50 rsd manje nego kod ekonomskog tigra. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 BaneAK74 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted August 28, 2022 Kao što reče kolega, *enjaju, dobra Alfa je top za uloženi novac. Ide ,leži, ne kvari se. Primedbe se, možda, odnose na benzince, kod proverenog JTDa nema greške.Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 1 Markoni Bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted August 29, 2022 (edited) Predpostavljam da alfa opravdava tu potrosnju za 1l vise u odnosu na punta , zanima me poredjenje izmedju ta dva auta na duze putovanje kao ovo sto si isao , ja sam imao punta mk2b 1.3 multijet i bio mi je ok , sad vozim Ypsilon 843 koji je na toj platforimi samo je za klasu iznad punta po kvalitetu.Nesto razmisljam da ga menjam za Alfu 147 Q2 , rekao bih da je alfa dosta udobnija i stabilnija na putu i da se sa njom lakse podnosi duzi put? Edited August 29, 2022 by Markoni Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted August 29, 2022 Upravo to što si i sam naveo. Udobnost, stabilnost, upravljivost, nema zamora prilikom dužih relacija, sedišta sa boljom potporom. Oseća se i razllika u težini, udoban a opet stabilan. Moji Puntići su bili prilično tvrdi, blago spušteni pa je možda i to znalo da umara. Jednostavno, Alfa je klasa iznad, mada je meni Punto 2 nekako prirastao, da postoji noviji model, sa ovom motorizacijom, verovatno bih ga opet uzeo. Mana kod Alfe je prilično veliki krug okretanja, treba ti veći prostor za polukružno okretanje. Sve drugo je na strani Alfe, ergonomija, unutrašnji i spoljašnji izgled, upravljivost, udobnost, veći gepek (kome je to bitno), više prostora za putnike...Upravljač Alfe je hidraulični, za razliku od Punta i Y koji imaju elektro-servo, tako da je malo tvrđi ali direktniji i ima odličan povratni osećaj. Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka 2 Ivan and Markoni Bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17446 Posted August 29, 2022 (edited) 4 hours ago, Markoni Bg said: rekao bih da je alfa dosta udobnija i stabilnija na putu i da se sa njom lakse podnosi duzi put? Bespredmetno je uopste i porediti te automobile sto se kvaliteta voznje tice, Subcompact i Compact klasa. Sto je najbitnije veca platforma i cela klasa razlike, uz sve sto to nosi. Dodatno, iako je 147 na matoroj C1 platformi (na kojoj su bili stari Bravo/Brava, Marea i Multipla, a ona je samo izmenjena Type Two na koju je isao Tipo Mk1) - u pitanju je varijacija C1 pod imenom Type Two Rev 3. Sa izmenama koje su uticale na primetno bolju dinamiku Alfe - duple viljuske napred, Mc (a ne greda) pozadi, vece medjuosovinsko... Potpuno novu C2 platformu razvijenu sa Magna-Steyr dobio je tek Stilo od 2001. (otuda delom i ona ogromna ulaganja u model, pored elektronike). Ali su zato maltene identicnu platformu kasnije koristili i Nuova Bravo/Delta sve do 2014., nazalost se (zbog svega poznatog) sa tom C2 nikada nisu makli dalje od "narodne" grede na zadnjem trapu, bar sa nekom varijacijom. Sto se Alfe tice, sledeca platforma u klasi je bila Compact, tek od 2010. na Giulietti, sa MultiLinkom pozadi. Tako da je, summa summarum, Alfa u to vreme pruzala vrlo lepu dinamiku, s obzirom na staru platformu u osnovi. A zbog njihove politike (ne)izbacivanja novih modela, Type Two Rev 3 se "rastegla" i potrajala cak do 2010. 3 hours ago, vicent said: veći gepek (kome je to bitno) Naravno da ce imati veci gepek od klase ispod, ali s druge strane zbog starije (manje) platforme i vesanja pozadi, 147 ima poprilicno mali gepek za Compact klasu. Bese oko 280-290 l (secam se kad sam se tamo 2007. dvoumio izmedju 3v Stila i 147), sto je blize nivou Subcompacta. Giulietta 350l, Nuova Bravo na okruglo 400l, aktuelni Tipo HB je na odlicnih 440l. Kome je to bitno, sto ti kazes... Edited August 29, 2022 by Ivan 2 vicent and Markoni Bg reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites