beli_Punto 123 Posted September 4, 2016 Ti to najbolje znaš Mićo Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted September 5, 2016 Ma svi to znaju, samo neće da priznaju ! Sent from my HTC Desire 626G dual sim using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 15, 2016 Ajd mali UP. Osim redovnih servisa, da malo obradujemo Puntića. Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 15, 2016 Dobar izbor Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20029 Posted November 15, 2016 Yugishi odma alarmira cim neko spomene Bilstein. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 15, 2016 Realno, i ja mislim da je najbolji izbor u ovom segmentu. Ima još Sachs koji je par stotina dinara skuplji, što naravno, nije razlog kupovine Bilsteina. Ostatak ponude je za izbegavanje.Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 15, 2016 Iz mog iskustva Sachs je u ponudi za izbegavanje tako da si imao jedan jedini izbor Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 15, 2016 Ima pritužbi na sve proizvođače. Ovo što sam kupio je iz Germany, garancija je 30 meseci. Moja iskustva sa Bilsteinom i KYB-om su skroz pozitivna. Videćemo kako sarađuju sa oprugama. Bojim se trvrdoće ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 736 Posted November 16, 2016 Ja sam cuo da se B4 uopste ne prave u Nemackoj, tj bar svi ovi kod nas sto stizu. Jesi siguran da su iz Nemacke? Preko koga si ih nabavljao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 16, 2016 Vecina amortizera koja kod nas stize nije iz zemalja koje kod nas vaze za kvalitet... A to vazi i za dosta auto delova. Nije ni stvar odakle stize, nego kakvu politiku ima sama fabrika... Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 16, 2016 Ma danas se svi svačim bave. Drugar me ubeđuje da jesu original i da je uvoz iz Švabije. Uvoznik je Wagen komerc. Evo deklaracije a dal je tačna, jbm li ga !Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 16, 2016 U Wagen se ne bih kladio Jer sam im ja vracao kopije Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 16, 2016 Nemaš pojma ! Iz pouzdanih obaveštajnih krugova mi je dojavljeno da je Angela Merkel kontrolisala moje amortizere ! Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted November 16, 2016 Al dzaba ako ih Vucic nije svercovao preko granice Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted November 16, 2016 A šta misliš, kako su stigli pre neki dan ?Pratiš li lik i delo našeg " prvog među jednakima " !Послато са HTC Desire 626G dual sim уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 4, 2016 Ugrađeni amortizeri, naštelovan trap, korisnik prezadovoljan ! Malo su mekši (taman kako treba) od zadnjih KYB "sport trim", baš kako sam i želeo . Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 5, 2016 Jel to znaci da su bolji od KYB? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 5, 2016 Znaš kako. KYB pozadi su baš brutalno tvrdi, nikako ne bi valjalo da su i prednji takvi. B4 su odprilike 20% mekši, tako da je to prava mera. Bilo bi pogubno za plombe u zubima da su jednako tvrdi. mislim da sam pogodio idealno rešenje .Послато са HTC Desire 626G dual sim Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 736 Posted December 5, 2016 Ne verujem ja da su KYB tako tvrdi kao sto kazes, vise se to oseti na zadnjem neopterecenom kraju, koji je prilicno lagan naspram prednjeg opterecenog dizel motorom. Ja imam Monroe nazad i takodje mi deluju previse tvrdi. Sa zimskim gumama auto sve nekako poskakuje, zapravo poskakuje (ne znam kako da opisem to seckanje koje osetim) zbog balon gume, dok sa nizim profilom toga nema. 1 vicent reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted December 5, 2016 (edited) Ili su prosto losiji Losije ventilisani i grublji u radu Amortizeri su slicni motoru, pik performanse nisu toliko bitne, koliko je bitno u kojem rasponu motor ostvaruje 90+% svojih pik performansi. Edited December 5, 2016 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted December 5, 2016 KYB jeste ekstremno tvrd. Pokušaš da sabiješ zadnji deo auta, on kao zavaren. Nisam očekivao ovakvu tvrdoću, klasični KYB touring nemaju veze sa ovim. Prelazak preko ležećeg ili silazak sa ivičnjaka je kao kad ideš BMX-om niz stepenice !Послато са HTC Desire 626G dual sim Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 30, 2017 Malo o potrošnji jer mnogi ne veruju. Svi km su Bg., relacije 90% Vukov spomenik- Miljakovac. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted January 30, 2017 Dobro, to je po bordu, a ovako kad sipaš pa izračunaš? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 30, 2017 Ovo je sipanje, dva puta mesečno, pun do čepa . Bord pokazuje tačno 18-18,5 km/l.Послато са HTC Desire 626G dual sim Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko.jovanovic 925 Posted January 30, 2017 Vicente, koja ti je prosečna brzina po gradu? Quote Share this post Link to post Share on other sites