Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sto se tice variranja lera mozda je dovoljno ocistiti leptir gasa i step motor i resiti problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pero cestitam na kupovini stila i sa srecom da ga vozis,trebace ti bas dosta vremena dok ne sredis stila kao sto je punto bio,da bude u top stanju

samo polako, resavaj problem po problem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo mehanički, pa da se odlučim koliko zapravo dugo želim da ovaj auto ostane kod mene, a onda ćemo da vidimo, imam neke planove, ali otom potom.. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Paune, jesi li snimio situaciju kod koga je otišao Punto? :rolleyes:

Kako da ne, jos sinoc kada sam procitao na ICS grupi sta si objavio znao sam kome si ga i prodao.

A i jutros me je pozvao i pohvalio mi se kako je kupio odlicnog Punta.

Drago mi je da si njega prvo ponudio, a i sto je Punto ostao u Ts-u.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je drago, pošto smo baš dobri drugari i ne dođem u Ts, a da se obavezno ne vidimo, tako da je po njega ispalo najbolje moguće, mislim da boljeg Punta za svoj budžet nije mogao da nađe, pogotovo jer je registrovan celu godinu, odrađen mali servis, sve sređeno i zategnuto, mislim da od kako je kod mene nije bio u boljem stanju i vizuelno i mehanički, ali ispade ova kombinacija totalno neplanirano, tako da mi je jedino žao što me Stilo od početka zeza, pa se više nerviram, nego što sam uzbuđen zbog novog auta.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaki dan smo na poslu pricali da li ima negde neki Punto, kakav je ovaj, kakav je onaj, zovi Peru pitaj ga sta misli, ali ovo mu je ispalo kao kec na deset.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas to, jedino ako si vozio yuga, pa sad u bravu kad potopis gas eto kao nesto se tek desi, a na yugu nekom raspalom ono nista bas...pa eto otud bravo cepa, gazi, jede asfalt...i uopste ali uopste nema potrebe dizati ga u obrtaje, prvo sto vidim da mu ni ne prija, a drugo sto nema svrhu...

PS - ne slazem se da je pogresio sto nije uzeo cumurasa/lozaka...mislim da ce biti odusevljen kada vidi koliko lepse moze da ga vrti nego 1.2 8v :)

Milutine, nećeš više voziti mog Yuga  :realmad:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam već pohvalio Stila pa da se nadovežem na ovo za 1.4.

Ja čak nisam video razliku između punog gasa i pola gasa. Neće nikako da povuče, a nisam ga uopšte nežno vozio. Štaviše u preticanjima uvek na preko 6000 šaltao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa jutros je i dalje bio upaljen check engine na prvom paljenju, auto smo ubacili u servis, podigli haubu, tu videli onaj činč, kolega podigao onu kutiju sa osiguračima da vidi gde je drugi činč, nije našao ništa i vratio je to nazad. Seo da upali auto sa dijagnostikom, kad ono ne svetli ništa, sve normalno, provozali auto, sve normalno funkcioniše, a od grešaka dijagnostika pokazala neki grešku vezanu za tempomat.

Kada sam krenuo kući i kada je auto došao na radnu temperaturu, počeo je ler da spada, a inače ovako auto ide skroz normalno, ali kada stanem na semafor, ler pada do 500-600 obrtaja i kao da će da se ugasi, pa moram da ga držim na gasu.. po svemu sudeći, čitajući i iskustva drugih, otprilike je leptir gasa u pitanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cestitke za nov auto :)

Pa pazikroz taj dzek je vezan i tempomat znam kad sam ga ugradjivao kod sebe na autu.

Ali nije mi jasno kako je izdzekan, ja kad sam dao kontakt kod mene dok su bili izdekani taj i onaj crni posto koliko se secam ima 2 crni i braon tu ispod osiguraca vristalo je milion gresaka :)

To sa lerom ja resio ciscenjem klapne i od tad ni da stucne.

Proveri i filter vazduha i kutiju u kojoj se nalazi, da nije nesto polomljeno pa vuce neki fals vazduh ili prljav filter...

I baci oko na svecica, posto kazes kad se zagreje.

Kad su lose svecice obicno zeza rad motora dok je hladan mada moze biti i obrnuto.

Kreni redom od najefnijih i najlaksih radova :)

Taj 1,6 ima fin zvuk.

I jos jednom, sa srecom da se vozis.

pozz

Edited by saledelagano

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo mi je trom dok se ne zavrti. Ono što nisam navikao je to što kada soliram na 2000-2500 obrtaja i potopim gas, nema neki odziv, ali kada se prešalta u nižu, veseloooo.. Sa obzirom da je pletenica za zamenu, a i zadnji lonac će verovatno da se pročuje uskoro, već razmišljam o nekom dubljem zvuku :rolleyes: 

 

Samo da neko od kolega u subotu bude imao vremena da se pozabavi sa tom klapnom, pošto ću biti sam u smeni, a posla sada preko glave, pa neću stići sam... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti ne hvata stanice, verovatno klasicna boljka za Visteon - crkao tuner.

Ako hoces da proveris zvucnike kao i ostale komponente, imas onaj ugradjeni test. Upalis uredjaj, pritisnes i malo zadrzis dugmad "3" i "6" u isto vreme. Cuje se pisak, kojim ulazis u Test Mode. Da proveris svih 8 zvucnika (tj. 4 glavna i 4 tvitera), pritiskaj dugme "'>>". Kada prodje proveru, automatski izlazi iz Test Moda.

Ako hoces da poveris i druge periferije posle "3" i "6" pritisni ostale brojne dugmice od "2" do "6". Jedna od opcija je i test jacine signala.

Posto kazes da si ga vec par puta potezao da probas, kakva je situacija sa velikim i malim servisom kod bivseg vlasnika? Nadam se da gresim, ali mi po stvarima koje opisujes ne deluje da je bas bio mazen?

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sikter i ja da cestitam na kupovini auta.

Imam par saveta za taj 1.6,vozio sam 3 modela sa tim motorom.

Prvo vidi da nije zaprljana klapna gasa,CARB KLINER i krpica resavaju problem,kad vec sve skidas proveri i stanje senzora na usisu (oni cesto crkavaju) i ocisti i njega,NEMOJ DA KORISTIS  carb kliner ni krpicu,uzmi neki manje agresivan sprej naprskaj (npr kontakt sprej),sacekaj da odradi malo i opet naprskaj da isperes prljavstinu.

Samo malo izduvaj kompresorom.

I jos jedna NEVEROVATNA stvar koja se desila a opet mene moralo da snadje je zupcenje.

Dakle ako si sve ocistio i vratio na mesto,proveri da li je uzupcen kako treba!!!

Meni se to desilo i ustanovljeno je tek kad je auto otisao KOD PRAVOG MAJSTORA!!!

Da bi se uzupcio taj motor potreban je specijalan alat koji blokira bregasti i onda se zupci.

Nevesti majstori zupce nekim polugama i glupostima pa onda pobegne zub.

Srecno

:thumbsup:


Malo mi je trom dok se ne zavrti. Ono što nisam navikao je to što kada soliram na 2000-2500 obrtaja i potopim gas, nema neki odziv, ali kada se prešalta u nižu, veseloooo..

 

 

 

I ovo mi NE DAJ BOZE lici na situaciju zupcenja.

Taj motor prima gas bas dobro i onako reze!

Edited by asterix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti ne hvata stanice, verovatno klasicna boljka za Visteon - crkao tuner.

Ako hoces da proveris zvucnike kao i ostale komponente, imas onaj ugradjeni test. Upalis uredjaj, pritisnes i malo zadrzis dugmad "3" i "6" u isto vreme. Cuje se pisak, kojim ulazis u Test Mode. Da proveris svih 8 zvucnika (tj. 4 glavna i 4 tvitera), pritiskaj dugme "'>>". Kada prodje proveru, automatski izlazi iz Test Moda.

Ako hoces da poveris i druge periferije posle "3" i "6" pritisni ostale brojne dugmice od "2" do "6". Jedna od opcija je i test jacine signala.

Posto kazes da si ga vec par puta potezao da probas, kakva je situacija sa velikim i malim servisom kod bivseg vlasnika? Nadam se da gresim, ali mi po stvarima koje opisujes ne deluje da je bas bio mazen?

 

U diskusiju oko prodaje auta smo došli u mom servisu gde je lik došao da zameni ulje i filter, tog dana sam ga i kupio od njega. Pošto mi se učinio interesantnim, rekao sam kolegi da ga malo pretrese, trap, pogleda da li negde curi ulje, da obrati pažnju na neke sitnice, kaže da je utegnut na trapu maksimalno. Od ulaganja je ta pletenica, gde se čuje da brunda, ne preterano, ali smeta mi, i zadnji paknovi bi trebalo da se zamene u dogledno vreme.

Račune od velikog servisa sam pronašao u kaseti, rađen je prošlog leta, ali čekam kolegu koji je glavni mehaničar da dođe sa odmora i da ga pregleda detaljno i da se krene sa nekim radovima ako bude potrebno. 

Kasnije ću baš da siđem i da proverim ovo za zvučnike, hvala ti na savetima, znao sam da ti znaš rešenje :turned:  Iskreno više volim aftermarket muziku, ali mi je greota da ove komande na volanu budu neiskorišćene... 

@Asterix, hvala na savetima, proveriću i pokušaću i to takođe :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa napisao je "zadnji paknovi" :) Lep Stilo, kao i kod svakog polovnjaka imas u startu neke sitnice da uradis. Ja mislim da nepostoji ni jedan polovan auto koji se prodaje a da ne treba bar nesto da se uradi

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha, jeste, i doboši imaju paknove  :harhar:  To me je čekalo i na Puntu da odradim, tako da neće teško da mi padne ta investicija.. Samo da ja rešim ovo sa lerom i da mogu da ga vozim i ne brinem mnogo, biću miran i lako ću jedno po jedno.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti ne hvata stanice, verovatno klasicna boljka za Visteon - crkao tuner.

Ako hoces da proveris zvucnike kao i ostale komponente, imas onaj ugradjeni test. Upalis uredjaj, pritisnes i malo zadrzis dugmad "3" i "6" u isto vreme. Cuje se pisak, kojim ulazis u Test Mode. Da proveris svih 8 zvucnika (tj. 4 glavna i 4 tvitera), pritiskaj dugme "'>>". Kada prodje proveru, automatski izlazi iz Test Moda.

Ako hoces da poveris i druge periferije posle "3" i "6" pritisni ostale brojne dugmice od "2" do "6". Jedna od opcija je i test jacine signala.

 

 

Isprobah malopre ovo, svi zvučnici pište, ali stanicu neće da uhvati nijednu. Koje je najbezbolnije rešenje, neki predlog? Uzeti fabrički CD? Popravljati ovo, ako je to moguće?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa probaj sa nekim drugim cd plejerom,pa ces znati jel crko tjuner ili ne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...