Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Evo plinskih problema. Na leru hoce da se ugasi i posle vergla predugo da upali opet i kada vozim, na svako saltanje u nizu kada oduzmem gas i stisnem kvacilo, on se ugasi. Preticem lika i idem ispred njega i gasim se na krivini jer je ispred bio kamion i dajem migavac, on staje sa strane i kaze brate, pozadi ti izbijaju plamenovi neki. Ja prebacim na benzin i dovezem se u Ts, ali na naglo potapanje gasa opet guta knedle. Ovaj lik koji je ugradio plin kaze da je 100% katalizator ili zapusen ili skinut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bre Tomco ti si veliki skeptik :)

Neka sitnica je, sredice se brzo i lako. Po tebi je samo 1.2 16v izgleda bez mana, nista drugo ne dolazi u obzir :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plin je ugradjen u Lovato servisu u Jagodini na preporuku vise ljudi da radi najpedantnije u krugu od 100km, tako da ne verujem da je stavljeno nesto fus..

Bez 1.2 nema nista, nije mi zadao ni upola glavobolji, koliko je ovaj zadnjih mesec dana..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mico daleko da je 1.2 najbolji i ovaj 1.6 je odlican nego sto kod nas rade svakojaki majstori.Imao sam ja 2 auta na plin i ni jedan nije zezao nista oko plina ali u zadnje vreme svi mi se zivi zale na uredjaje a u prodavnici auto delova radim.Makar je tako ovde u ks

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako i ja razmisljam o necem novijem, pa sve odlazem upravo iz tog razloga kojeg pominjes...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Veruj mi da sam i ja o tome razmisljao o Stilu sa 5 vrata od kako smo dobili prinovu jer je i te kako nezgodno sa 3 u Puntu, ali bolje malo i vratolomije nego da naletim na nesto sto bi mi zadalo jos vece glavobolje...Pu pu nek sluzi samo...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa Stikere, ponovio si se.. čestitsam sa zakašnjenjem, nek te služi stilo kao puntiša :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, sad me nervira vise nego Punto za sve ove godine, ali valjda ce da proradi jednog dana i da ga vozim, a da nista ne pisti, ne trza i ne zeza..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nikad nisam imao pomenute probleme zbog plina.
Slican sam imao zbog klapne gasa ali iskreno se ne secam dal je je na plinu bilo izrazenije.

Koliko sam skontao kod ovih novijih sistema je najbolje da plinski racunar onaj koji konstantno prepisuje mapu sa benzinskog racunara, u jeftinijim varijantama se na racunar jednom nabaci mapa o to oce da keca.
U svakom slucuaju treba ti dobar plindzija koji jos bolje zna dijagnostiku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze ti plamenovi iz auspuha nisu uopste za zezanje.

To ti kaze da nije sagore plin gde treba i da gori u izduvu.

Najmanje sto ti treba je detonacija zbog gasova,pa iako je sekvent moze da rasturi usis ili izduv kao nista.

Ja sam imao problem na alfi upravo takav,zbog jedne detonacije menjao sam usisnu granu.

Posle pregleda kod Ninica sve struje na autu (a alfa je itekako zajebana) nisu nasli nista sto je uzrok.

Kazu samo do smese.

Ustelovao plin opet i ode na oglas...

Prvo idi kod nekog drugog plinadzije da vidi kakva je smesa.

A onda kreni dalje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavili smo ga danas na plinsku dijagnostiku, učitali drugu mapu, radio je normalno, ja napravio par krugova, sve ekstra i parkiram ga i ostavim tako do kraja radnog vremena, krenem kući, a on opet počne da se gasi.. Sutra ćemo da se konsultujemo sa plinadžijom koji je postavio uređaj, pa ako bude problema i dalje, voziću kod nekog drugog, pošto mi je frka jbg da za svaku sitnicu idem u Jagodinu..

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jeste li gledali sondu da li je ispravna?

Kako radi na benzin?

I verovao ili ne pre ce praviti proble zbog kablova losih nego zbog svecica.

Treba i to da ispitas,jer ta struja (bobine i kablovi) za svecicu MORA da bude extra dobra.

Edited by asterix

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na benzin je juče dok je bio hladan imao neke knedle na naglo potapanje gasa, ali je posle toga radio odlično kada se zagrejao, vratio sam se iz Ts noćas, malo ga žišnuo, bilo je vožnje i do 160km/h, nije nijednog trenutka štucnuo, a baš sam ga ganjao muški i na pravcu i po krivinama. Stoji i ono da je možda loše uzupčen, ali je trenutno kod nas u servisu problem što nemamo taj alat, ali to pod obavezno planiram da odradim... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretresi ti svecice, bobine i zupcenje, nesto od toga je uzrok.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj ti je savet da sto manje vozis tako.

Samo vece biiip moze da se desi...

Rekao sam ti vec za zupcenje,bez alata tesko da moze da se uradi kako treba.

A onda kreni redom.

Mapu za plin kopira iz rada na bezinu.

Ako ti na benzin ne radi kako treba sigurno ima losu mapu za plin.

U BG-u ja znam da samo Ninic ima sprave za merenje struje i napona na bubinama.

Mozda gresim,ali SVI su me upucivali kod njih.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sagoreo je pun rezervoar sa Wurthovim aditivom za čišćenje dizni. Ler mu je na benzinu za moj pojam nizak. Deluje mi kao da će svakog trenutka da se ugasi.. Za sada ga vozim na benzin, nadam se da što pre pregledam to zupčenje, jedini problem mi je taj alat.  Iskreno dođe mi da izvadim ovaj plin i bacim ga na oglas, ali sa druge strane mislim da sam samo očajan jer od početka zeza, ali i kontam da to sve može lako da se reši. Najveći problem trenutno mi je vreme, a imam povoljnost što ne plaćam rad, ali tu je problem i što moram da čekam da majstori očiste posao koji je prioritet.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne nadaj se mnogo na te aditive, plus sto je na pun rezervoar slaba vajda. To na 20-ak litara u vr glave, mada ti ne bih savetovao jer nema ekonomske racunice. Pranje dizni je obicno 500din po komadu

Share this post


Link to post
Share on other sites

100 e da nije dobro uzupcen!

Sad sam 100 posto siguran.

Ako je ler nizak i varira,cistio si map i klapnu i nista nisi dobio,puca i bljuje vatru na plinu,potpisujem da nije uzupcen kako treba.

Skini deklo sa zupcastog kaisa pa vidi sam brate.

Nadji negde auto datu i pogledaj gde su reperi.

GARANT!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odatle cemo da krenemo, samo je problem alat za zupcenje, moram da nadjem gde mogu da ga pozajmim..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čekaj malo. Ako je faza razvoda, auto NIKADA neće raditi normalno ( nebitno vruć, hladan, mali ili veliki gas). Meni tu smrdi na struju i ubeđen sam da su kablovi (bobine). Nađi nekog krštenog električara i nek osciloskopom premeri struju na cilindrima. Imao sličnu situaciju, hladan kida, kad se zagreje brljavi. Kupim polovne kablove- isto. Odem na osciloskop, kaže IV cilindar struja. Kako se pogodi i moji i polovni da ne valjaju, bem li ga. Stavim drugi kabal, auto ujeda. Mnogo muke ni oko čega.

Normalno je da u takvoj situaciji ide bolje na benz.

Edited by vicent

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...