Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Sikter,ja odmah da ti kazem da ako te auto nije "dirnuo",ako nemas onaj osecaj u stomaku i ako nemas ono JEDVA CEKAM DA SEDNEM DA GA VOZIM,odmah batice na oglas.

To za potrosnju punto-stilo je bez veze poredjivati,iz vise razloga,veci auto,jaci,tezi....

Licno mislim da ne treba trpati gomilu para u nesto sto te nece veseliti.

Savet:probaj stila JTD,to ti je najbolji kompromis.

Jbga bas mi je zao sto si u toj situaciji.

Jos jedno pitanje,jesi li ocistio sve ono sto smo pricali i proverio zupcenje?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asterix, ne spominji dizelase, odmah se ovde pojedini malolitrazni uzbude i shvate ozbiljno :) . A za ostalo se apsolutno slazem, ako ti vozacki ne lezi i nemas emociju, bataljuj...

Mogu li ja da odgovorim za lokaciju fotkanja :) ?

Smeš  :turned:  To je to mesto gde si harao u cvetu svoje mladosti  :smoke:

Zahvaljujem. Axicu, u pitanju je pasarela preko pruge, u blizini zeleznicke stanice. a Petoletka je pored celog Trstenika :) .

Da se uozbiljimo:

Vožnja je duplo skuplja, registracija takođe. Prostora ima znatno više, što u kabini, što u gepeku. Ima puno nekih gedžeta, kojih u Puntu nisam imao, mnogo više nekih dugmića, koje još nisam ni pokušavao da saznam čemu služe.. Generalno mislim da što se snage tiče, ne treba mi ništa jače. Što se držanja krivine tiče, Punto je pegla za njega, ali opet, možda se nisam dovoljno opustio da ga poteram u krivinu brže.

Ne znam napamet da li si i sta cackao oko ogibljenja Punta, ali ako je sve OK ne bi smelo ni blizu da imas takav utisak. Stilo je daleko ozbiljniji i tezi auto, sa sirim tragom tockova, vecim medjuosovinskim rastojanjem, sirim pneumaticima, nizim tezistem... Meni je uzivancija razvlaciti ga po krivinama, pogotovo kad je na 16'' ili 17''. A poredim recimo sa novim sluzbenim Classicom 1.2 8v, cisto lezanje, tako da mi je cudna konstatacija, jedino ako nisi nesto cackao oko toga na tvom Puntu.

Jesi li proveravao amortizere na treskalici? Masa njih iz uvoza je jos uvek sa fabrickim amortizerima. Zaroni pozadi, ako ti je pri dnu zadnjih amortizera ugravirano "Cofap" u pitanju su fabricki amortizeri koji su isli na njega.

A sto se prostora tice, mogu ti reci da je od komotnijih u svojoj klasi, sa gomilom policica i pregrada na sve strane. Recimo, zimi sednem u jaknama sa matorim u Xsaru i maltene se dodirujemo rukavima. Dok se u Stilu razbaskaris, ima mesta za obojicu i na naslonu za ruku.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ivane,nemoj da porediš sa Z 10. Imam ih tri u firmi,oni su potpuno drugačije trimovani! Tamo gde Sporting, 16V, JTD, ulazi sa 80kmh, Z 10 ne sme više od 60kmh.

A slažem se da bi Stilo trebao da bude stabilniji!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se ovo za z10 i klasika, totalno drugacije podesen i u odnosu na 1.2 8v mk2a, kao kozica je i oce da se prevrne u svakoj krivini, takav ja makar imam utisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da se uvek trudim se da ne poredim babe i zabe, veci auto sa manjim, atmosferac sa turbakom itd., u tom smislu ciji je veci.

Samo mi je konstatacija nelogicna, jer ti automobili nisu za poredjenje. A opet, koliko znam bivsi Petrov Punto je bio 1.2 8v (ni JTD ni Sporting) pa iskljucivo zato navodim novog Classica kao primer.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Puntu su bile bivše Vilijeve opruge Weitec -35mm sve četiri i ležao je jako dobro. Mnogo puta sam bio u prilikama da se jurim sa novijim automobilima sa preko 100ks i na pravcu mi beže do prve krivine, a onda sledi krivina i nabijanje u branik.. Stilo je nekako ogroman u poređenju sa Puntom, kada se zaletim, ne zaustavim se tako lako kao što sam sa Puntom, tako da ću kočnice da prekontrolišem i da menjam šta je za zamenu.. Opet što se krivine tiče, nisam imao smelosti da ga zadam kako umem, čitao sam par situacija o pucanju prednjih opruga, pa mi je frka malo.. Nisam ih proveravao na treskalici, ali obično jednom godišnje nam dođe treskalica u firmu na neku akciju besplatne provere, pa kada bude proveriću ih obavezno, ali na trapu je utegnut baš kako valja, to smo prekontrolisali pre kupovine, sve je na svom mestu bez imalo lufta..

 

Što se tiče zupčenja takođe ništa nismo proverili, sve se desilo sa lošim tajmingom, pa ništa ne stižemo, kolega glavni mehaničar kod nas u firmi, koji je održavao Punta je imao smrtni slučaj, pa ne radi već nedelju dana, sutra počinje i auto odmah ide kod njega na testiranje i detaljne provere, prepustiću sve njemu, pošto već ima iskustva sa Stilom 1.6.

 

Moje generalno mišljenje je da auto ima potencijal, ali da je malo zapušten od strane prethodnih vlasnika. Gepek je očuvan i čist, zadnja klupa takođe, ali napred je štrokav, pa će na dubinsko prednja sedišta i tapaciri. Mislim da je što se snage tiče baš po mojoj meri, pre kupovine sam imao prilike da probam 1.6, 1.8, 1.9 od 100ks, 1.9 od 116ks, 1.9 od 140ks, sve u suštini ide lepo za moj standard, 1.6 mi se učinio kao nešto u čemu vidim sebe. Emocija još uvek nema jer je stock i pravi probleme, ali opet negde imam neku nadu da će to da bude pravi auto za mene. Kada ga sredim mehanički i vozim neko vreme tako, tek tada ću to da uvidim, a onda ću da krenem u sređivanje auta po svojoj meri..

Share this post


Link to post
Share on other sites

To sto se tice drzanja Punto-Stilo,nije za poredjene iz licnog iskustva....imao sam Sportinga spustenog na Eibach oprugama -35mm sa distancerima 20mm na gumama 195/45r15,montiranim na fabricke felne.U tom trenutku nije bilo (cini se)nicega sto tako dobro drzi.......

Onda je dosao Stilo 1.6 sa takodje Eibach oprugama -35mm,distancerima 15mm,gume 215/45r17 na felnama Azev 8x17....To trebas da probas da bi shvatio,u istim uslovima Stilo daleko,daleko bolje drzi put.Ipak prednos u sirini trapa,osovinskom rastojanju i rekao bih boljem tezistu...definitivno Stilo.

Sve ti ovo pisem iz licnog iskustva,oba auta sam sam radio tako da veruj mi znam sta pricam.Uradi dobar trap i dobro centriranje trapa kod nekog ko ume i zna da napravi nagib i raspon pa probaj.Bices odusevljen,veruj mi.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, on jednostavno mora da drži bolje, i širi je i šire su gume, samo što još nemam smelosti da ga poteram dok ga ne upoznam lepo. Reci mi gde mogu da nađem uopšte tako neke niže opruge za njega, ovih dana sam pretresao sve moguće oglase i sve što se tiče delova za Stila, jako loša ponuda na našem tržištu.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako se auto vodi jos na predhodnog vlasnika, po broju tablica se vidi da ga i on nije puno vozio i da je auto relativni skoro registrovan! Covek cesto zbog sitnica se odluci na prodaju...tvoja prednost je sto radis u servisu i sto mozes lako sitnice da sredis...Svakako lepo izgleda pa na njemu sigurno neces da izgubis!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sada sam ga oprao po drugi put, malo analizirao, zadnji branik je zreo za farbanje, desno krilo i zadnja desna stranica takodje nisu bas zlatni, ali to necu nista da diram, neka ga za sada, pa kada resim da stavljam pragove napravice se boja za sve skupa.. Ovo ostalo isto ima svuda po nesto, ali nista alarmantno. Ovaj put je detaljno opran unutra i sad vec lici na auto i malo sam veseliji :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opaaa,sikter cestitam.Bice to dobra makina,ti si picajzla dovesces ti to u savrseno stanje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala ljudi :thumbup:

 

Evo danas detaljno opran i spolja i unutra, konačno vidim kako stojim što se enterijera tiče... Generalno neka moja ocena 7/10

 

Plejer je dosta izguljen, dugmići su lepljivi, kao i dugmići na volanu. Volan i ručica menjača su izguljeni, a koža na menjaču ima jednu rupicu. Bubreg na sedalnom delu gde se ulazi u auto, na vozačevom sedištu je pojeden, pa bi trebalo da se iznutra sredi taj sunđer, generalno sedišta su u vrhunskom stanju. Guma na papučici kvačila bi trebalo da se zameni, i tepih ispod vozačevih nogu ima dve rupice od 1cm. Ventilacija ne svetli noću. Ima grešku suvozačkog air bega, taj čuveni ocs senzor, to planiram da rešim kod električara. 

 

Evo još malo slika enterijera i slika na standardnom mestu gde je palo i prvo fotkanje sa Puntišom.. 

 

IMG_1243.jpg  IMG_1249.jpg  IMG_1253.jpg 

 

IMG_1264.jpg  IMG_1265.jpg  IMG_1268.jpg

 

IMG_1271.jpg  IMG_1272.jpg  IMG_1273.jpg

 

IMG_1274.jpg  IMG_1275.jpg  IMG_1277.jpg 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sredi ga malo, bez puno ulaganja, do nekog pristojnog stanja - pa u oglas.
Vozi lepo šta ti leži, a ne šta ti je naišlo. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno je najlepši onaj beli sa sitnim tačkama.... Ne znam u koje je on verzije išao, ali ovaj je prvi sledeći. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da kazem da je uzivo lepsi nego na slikama,boja mu nekako vise dolazi do izrazaja.Videh malopre makinu u prolazu kada sam se vracao sa posla.☺

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu je. Sinoć sam se vratio iz Trstenika, vozio ga normalno, bez ikakve greške, ikakvih trzavica, jutros otišao na posao sa njim. Trenutno smo u haosu na poslu zbog ove zamene guma sa zimskih na letnje, pa ne znam gde teram i nikako nismo stigli da ga kolega pregleda i proba, pa da vidimo gde smo..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mislim da ti ovaj auto ne treba da menjas, vrlo brzo ce to da legne i bices vrlo zadovoljan, kad si bio srecan sa Puntom ,Stilo moze da ti pruzi samo jos mnogo vise i ja tako razmisljam...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno, ja bih posle ovog Stila samo jurio drugog sa istim motorom koji je u boljem stanju, mada otom potom, da vidimo kako će ovaj da služi kada se reše te boljkice.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kako sam kupio auto, auspuh se negde čuje. Podigli smo ga odmah prvog dana na dizalicu i ustanovili da se čuje na pletenici, mada ni oba lonca nisu baš u nekom stanju, pa kontam da će kroz godinu dana i oni da se pročuju :rolleyes: Pošto sam u Trsteniku imao pletenicu koju sam dobio na onoj nagradnoj igri "Auspuh Servisa Ljuba", za vikend sam je spakovao i poneo. Prekjuče podigli auto i premerili, kad ono prečnik odgovara. Danas sam zamenio pletenicu i sada imam utisak da se vozim u skroz drugom automobilu. Čak mi nije ni pravio probleme gutanja knedle na naglo potapanje gasa, tako da sam se po prvi put dostojno nauživao u par desetina kilometara vožnje u ovom automobilu, čak me još uvek drži taj utisak.. Nisam imao prilike da ga poteram u krivinu do gornje granice, ali kružni tok pun gas mnogo bolje drži nego Punto.

 

U ponedeljak ECU i leptir gasa idu kod Crnog Saleta na sređivanje, nadam se da će sve ispasti kako treba što se toga tiče, pa kada ECU i leptir stignu nazad, planiram sređivanje električnih problema. Na dijagnostici mi ECU ne registruje stiskanje pedale kočnice i zato mi je jedina greška koju dijagnostika očitava non stop neka greška tempomata. Drugi problem je što dijagnostika čita da je klima uvek upaljena. Treća stavka i ona sa kojom se većina vozača Stila sreće, OCS senzor u suvozačevom sedištu. Takođe planiram da problem nefunkcionalnosti radia rešim mikrolinkom.

 

Nakon što sve ovo rešim i presaberem se, ako ne bude nikakvih dodatnih izdataka, planiram ugradnju plina. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...