dellas 1483 Posted April 25, 2018 Kako idu ovi novi modeli sve je kraci vek i jednog i drugog, ali mislim da je odnos i dalje priblizan 1/2 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4394 Posted April 25, 2018 Ne bih se slozio, jer nije retkost da zamajac traje toliko recimo 200-300k, a cesto su tada automatici zreli za remont, neki kao bmw zf sealed for life masovno crkavaju na 150k, a svakako je retkost za automatik da dogura pola miliona bez remonta, ima slucajeva slazem se, ali ima i kvacila koja toliko potraju, to je uglavnom na vecim autima koji su peglali duze relacije, pa su nabijali km u idealnim uslovima. Aftermarket je druga prica, kao sto ni zamensko kvacilo nece gurati kao prva ugradnja, tako ni verovatno ti remontovani automatici nece gurati kao prva ugradnja. Jedino oko cega cemo se verovatno sloziti jeste da je sa najnovijim automaticima saltung izgubio dobar deo racionalne/ekonomicne prednosti, saltung ostaje za one koji vole, naustrb komfora kome znaci to Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1483 Posted April 25, 2018 Slazem se oko te poslednje stvari Noviji automatici su daleko ucinkovitiji od starih i sto se tice brzine i ekonomicnosti, ali sa druge strane daleko kratkotrajniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshtry 10956 Posted April 25, 2018 Ćaletu je na Opel Omega A 2.4 (c24ne),dva puta crkao automatski šestobrzinac....Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2077 Posted April 25, 2018 (edited) Ja bij za sledeci auto rado razmotrio automatik. Zasto? Jer sve vise ima menjaca sa 6+ brzina koji saltaju jednako kao ja ili bolje i ima ozbiljno zanimljivih automatika (ZF na Giulii sa Ferarri samaraljkama). Ne mrzi me uopste da saltam, stavise uzivam u tome, ali sto ne jos zanimljivije ako moze? Ali polovan automatik bih izbegao iz ociglednih razloga. Bas sam cuo za ZF8 kod BMWa da rekose "ne daj Boze da se to pokvari". Edited April 25, 2018 by igor0511 Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13019 Posted April 25, 2018 Samo te gledam i slušam...Sent from my SM-G950F using Tapatalk 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1483 Posted April 25, 2018 Ja znam za primer gde je otisao nakon 105kkm cim je izasao iz garancije, prva serija f10 2010 god, kazu da su popravili situaciju od 2013 ali nisam siguran. Raniji modeli sa 6brz nisu imali probleme. Kad smo vec kod tog sa 8 brzina, ne znam koja je poenta kad u 8. na 2400rpm ide 140, a moj sa 6 brzina u 6. ide na 2000rpm 140. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13019 Posted April 25, 2018 Kako koji Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4394 Posted April 25, 2018 Ja sam bas naopako cuo, da je zf6 djubre neopevano, malo su popravili situaciju ristajlom od 2008, ali su ubrzo ga izbacili, dok je zf8 neuporedivo izdrzljiviji i kvalitetniji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1483 Posted April 25, 2018 Svasta ljudi pricaju Naravno ima izuzetaka uvek. Ja sam se razoracao kada sam video da je crkao taj sa 105k pravih od prvog vlasnika u delti su tad trazili 9k eur za popravku, resen je u stefanovicu za 2500-3000. Tada su u servisu rekli steta sto nije u garanciji, imali smo sad x5 sa 25k km ali je u garanciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 343 Posted April 25, 2018 Meni je menjač savršen sto se tiče mehanike. Ali je crkao računar menjača i na prste možeš nabrojati “elektronicare” koji rade taj tip računara. Preko se to daleko lakše i jeftinije popravlja...VW DSG 6-speed DQ250 02ETako da, kako god okreneš, koji god tip tfansmisije, automatici ili imaju komplikovanu mehaniku sklonu crkavanju ili je mehanika odlična i lagana ali je Elektronika sklona crkavanju...Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6833 Posted April 25, 2018 8 brzina i ima neke logike tipa kod slabijih motora pa bolje idu inace kod jacih..kao sto je i Klarkson nekad opisao, ne vidi bas neku poentu, non stop UUU uuuu Uuuuuu uuuuu.. Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1483 Posted April 25, 2018 Nije cudo sto je u S65 AMG 5 brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 6833 Posted April 25, 2018 "Kolosal tork" Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1483 Posted April 25, 2018 Samleo bi taj od 8 brzina Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1492 Posted April 25, 2018 12 hours ago, dellas said: Ja imam u Holandskoj dokumentaciji da je radjen servis pre nekih 100k km, i sad ne znam kada bih trebao ja ponovo da radim ako neko u medjuvremenu nije opet uradio. pa obicno su servisni intervali na aut menjacu 60 kkm Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13019 Posted April 26, 2018 Na DSG sa mokrim kvačilom na svakih 60.000 km, dok kod ovih u Cayenne-u ili Q7 na 240.000 km ili 12 godina. Tako da sve zavisi od tipa menjača za interval.Jedino što nikako ne verujem u one "bez održavanja".Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4394 Posted April 26, 2018 Pa I taj sa 240.000km kao da je bez odrzavanje, kada prvi put dodje na red je odavno van garancije, pa ko prezivi hvalice se Trpi zf8 do 1000nm, ko hoce da se otvori za jacu varijantu kao recimo dodge hellcatovi (charger I challenger).Tako uvale zastarelu 5g tehniku, pa evo I neki cesto guraju 2-3-4 turbine u auta I izmisljaju toplu vodu, a nece da se otvore za ball bearing turbine, skupo jbg Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted April 28, 2018 Pozdrav svima, Nema me bas dugo, nema se bas vremena.... Elem..... Nudi mi se povolno Pug 508 1.6 ehdi sa svojim EGC. Mnogo ga ljudi pljuje bas zbog toga sto nije cisti automatik, ali ja sam vise puta vozio taj auto i dosao do zakljucka da ljudi u stvari ne znaju da voze auto sa tim menjacem.... Ako se podje sa stavom da to nije u stvari automatik nego tzv. polu-at onda ga tako treba i tretirati, ako se od njega ocekuje da saltta kao DSG ili ZF , nece da moze... Ja sam naucio da ga saltam tecno, bez ikakvog cimanja. Usled tog neznanja dota ih bude sa prolupalim zamajcem i setom kvacila ili pokidanim gonjim nosacem motora.... Sad, meni je on interesantan jer je jedini AT koji stvarno trosi manje od manulenog, (provereno) a motor od 112 ks uopste nije tako slab, niti je taj auto tezak kao ostali u nj. klasi (1430kg) karavan Razgovarao sam sa servisom EXPERT za Pug-Cit, gore na ibarskoj, oni kazu da Lukov ili Sach set kvacila sa zamajcem set kod njih izidje sa zamenom i kalibracijom nesto manje od 700e i da nisu imali nikakvih reklamacija za razliku od ovlascenih gde pada berba usiju. Veliki servis oko 30000 tako da bih rekao da taj auto uopste nije preterano skup za odrzavatii. Mene zanima da li neko zna da li se na tom menjacu menja jos stosta, tipa ulje, mada ulje bi trebalo da je klasicno menjacko kao i u svakom manuelnom, nisam ih pitao ni za aktuatore, da li crkavaju, ima li tu sta da se odrzava.... Totti, ajde ti si strucnjak za francuze, daj neki komentar.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 20440 Posted April 28, 2018 Taj servis je odličan, znam suvlasnika i konsultovao sam ga kad je drug razmatrao kupovinu baš tog tipa menjača. Pouzdan je i jeftiniji za održavanje od drugih automatika, a ako nemaš problema sa tim što je spor onda nema brige. Ja sam druga odgovarao od tog robotizovanog maneulnog međutim na kraju je kupio C4 baš kod Tottija. On je zadovoljan, mada, ne razume se puno u automobile, nije zahtevan i ima čudne kriterijume pri izboru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13019 Posted April 29, 2018 Ni ja ne volim njegov način šaltanja.Expert servis je po mom mišljenju najstručniji i najbolji servis za PSA, a Jugoslav je dugo godina radio u ovlašćenom. Sad i oni šalju njemu mušterije kad god nemaju neko rešenje Kao što već rekoste, taj menjač je klasičan manuelac sa dodatkom robotike. Čak ni ona više nije skupa, čini mi se da oko 250€ košta nova kod ovašćenih.Cene zamena seta kvačila se tako i kreću, 650-700€.Ako mene pitaš za mišljenje, ja nisam za taj motor u kombinaciji sa tim menjačem u tom autu Ali ako tebi sve to odgovara, šta ima mi da palamudimo Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted April 29, 2018 Tebe sam cekao.... Koliko vidim i ti imas taj motor u autu, pa sta se ond bunis? Inace je zivahniji od ovog 1.6tdi koji vozim u skodi. ko sto rekoh vec sam vozio taj auto i shvatio kako treba da se menjaju brzine, uopste nije tesko i lako se udje u stos. Problem je uglavnom bio pri saltanju 1-2... Trik je da pri saltanju treba malcice popustiti nogu na gasu kao i kod obicnog menjaca, jel jelte ovo i jeste obican menjac... nisam vozio prethodne PSA modele sa ovim manuelnim automatikom, ali kazu da je na 508 puno rafiniraniji tj. usavrsili su ga... Mogu jako brzo i tecno da ubrzam do 120-140 recimo bez ikakvog cimanja. Naravno nema tu nikakvog poredjenja sa DSG ili ZF... Mislis cela robotika je 250e? To kod njih? Nova ,polovna? Thans for info, Totti, Woodoo.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13019 Posted April 29, 2018 Pa imam taj motor, ali u 500 kila lakšem autu Nisam siguran od koje godine su na 508 počeli sa tim novijim menjačem, tj sa onim sa kojim auto kreće kad pustiš kočnicu, za razliku od starog tipa gde moraš da dodaš gas da bi krenuo. Nova robotika... E sad, dal beše 250 sa ili bez PDV ne mogu da se setim. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
hansf 1 Posted April 29, 2018 200 totti... 200kg, tacnije 225 nemoj da preuvelicavas https://www.auto-data.net/en/citroen-c4-ii-hatchback-phase-i-2010-1.6-hdi-114hp-27957 https://www.auto-data.net/en/peugeot-508-sw-1.6-e-hdi-115hp-fap-17660 I taj 508 je pun plastike i ostalih lakih materijala kao i c4. zadnja vrata su skroz plasticna, bokovi i ko zna sta jos. Inace svaki 508 krece iz mesta kad pustis kocnicu... Verovatno su to jos softverski vremenom doterivali. Kod C4 e-hdi nije tako? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13019 Posted April 29, 2018 Jeste i kod njih Samo da dodam... veliki servis na Hdi, a ako ima start/stop, izađe više od tih 30.000 din, tačnije oko 40.000, jer većina ne menja (pa čak ni u ovlašćenom) veliki španer na PK krugu (koji je baš skup). Ako ćeš sve po PS-u, a auto ima SS, onda za veliki servis računaj tu cifru od 40k. Sent from my SM-G950F using Tapatalk Evo za mene npr, baš sam Jugoslava pitao Quote Share this post Link to post Share on other sites