djomla 8385 Posted April 28, 2020 Deda, nemoj sad da kačim skrinšot iz whaCapa Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted April 28, 2020 54 minutes ago, totti said: Robot u Picassu Više ga ne koriste, verovatno sa nekim razlogom, tako da je to pod izvesnim znakom pitanja Quote Share this post Link to post Share on other sites
Elra 204 Posted April 29, 2020 22 hours ago, djomla said: Šta na kraju valja od automatika? Mercedesovi automatski mjenjači (7G, 9G), Aisin 8AT, ZF automatici 8S, VAG DSG/S Tronic dok se ne pokvari Stari Audi Tiptronic koji je isao u A6 3.0 TDI je bio pouzdan 1 djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 29, 2020 Audi 3.0tdi tiptronic je zapravo zf6 i on je solidno pouzdan, aisin6 brz takodje, a zaboravio si mercedes 5g automatik, njemu nema smrti 2 Elra and djomla reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 29, 2020 Ima tiptronic i sa 8 brzina Ne znam, moja iskustva (koja sam skupio od servisera što za menjače, što za VAG) su takva da je njihova preporuka (u smislu pouzdanosti) uvek bila Multitronic pre S-tronic. Svi su savetovali - ako daješ garanciju na menjač, onda biraj Multitronic. Nas je jedan S-tronic na A7 izuo za nekih ~ 2000€. Takođe, naš špediter je na novom A3 '17 imao 3 intervencije u garantnom roku na S-tronicu... uvek je u pitanju elektronika. Multitronic zahteva održavanje na otp 60.000 km i to mu je to. Ne ulazim šta je zanimljivije/lepše za vožnju i koji više iritira 2 djomla and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted April 29, 2020 @totti Svestan si da takva iskustva potencijalno veoma loše utiču na neodlučne? Što je najgore, već imam spoznaje o takvim (lošim) iskustvima nekih meni jako bliskih ljudi (i to kao "prvih vlasnika"). Sve je to nekako "jako onespokojavajuće" Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 Stvarno ne znam mnogo o VW derivatima auto menjača. Znam samo da su svašta pokušavali... Ali... Očigledno ste otišli u diskusiju automtatskih menjača onih vlasnika koji ne umeju da ga koriste... Poput drže ga u N, nabodu pun gas, pa ubace u D kako bi auto potpisivao... Pri takvom korišćenju kod manuelnih se haba korpa i lamela, a kod full auto stradaju lamelice... Sve to nije merodavno. Ono što je činjenica je da kod manuelnih se set kvačila menja na oko 80k pređenih kilometara, a na auto se ne radi mehanički servis ni posle 300k kilometara, samo zamena ulja i filtera po fabričkoj specifikaciji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted April 29, 2020 8 minutes ago, OmenVeritas said: Ono što je činjenica je da kod manuelnih se set kvačila menja na oko 80k pređenih kilometara Kod kojih to se radi već na 80 kkm ? Vozim preko 30 godina i to mi se desilo samo sa ladom nivom. Jer sam joj vadio dušu i po terenu ... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 (edited) Prvo, na budi bukvalista. Nemam nameru sada da ja prelazim po SM i tebi postujem koji se auto kada servisira. Drugo, ako ti se Niva nije pregrejala u poslednjih 30. godina, znači da joj nisi izvadio dušu. Edited April 29, 2020 by OmenVeritas Quote Share this post Link to post Share on other sites
moron 3645 Posted April 29, 2020 Sve ok, razumeo sam... Sigurno sam spavao i samo sanjao prethodnih 30 godina ... 1 1 N.N. and Grafit reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 Ništa nisi razumeo. Novija Niva ima elektro sistem koji sprečava pragrevanje motora pod jakim opterećenjem. Starije se pregrevaju veoma brzo, dok se leti ne popnu na vrh Radan planine neplaniranim putem... A za tebe poslastica: googlaj Niva Bronto. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 29, 2020 25 minutes ago, OmenVeritas said: Ono što je činjenica je da kod manuelnih se set kvačila menja na oko 80k pređenih kilometara, Nije to činjenica. Da si napisao ''oko 120k'' kilometara, ili ''oko 150k'' kilometara, onda je to ok jer ima servisnih knjižica gde se predviđa takav servisni interval. To opet ne znači da će sigurno biti tada, tj. može da bude i kasnije i pre toga, zavisi od stila vožnje i uslova korišćenja vozila. Ima automatik druge prednosti, mislim da se zato ne mora ''natezati'' da mu je prednost u onoj sferi gde je to verovatno najmanje slučaj. 1 totti reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 Ni ne mislim da je auto bolji od manuelnog. Ali jeste činjenica da se servisi rade češće na manuelnim nego na automatskim. Barem tri puta češće, pa konkretne brojke nisu ni važne... Ok, zaboravite tih pomenutih 80k kilometara i razmislite svojom glavom... Takođe, auto više troši... ali koliko više? Da li je to zaista tolika razlika bitna? Mislim, koliko, 10 din i manje po kilometru? Baš zato u poslednjih 10-15 godina je poluautomatic najbolji... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 29, 2020 Kod manuelnog (kada je dobar fabricki) nema rok trajanja seta kvacila, sve zavisi kako se i gde koristi. Za gradsku voznju nesto normalno je tih 120hkm, moze da bude i 80 i 180hkm. Kod cestih voznji na otvorenom putu nema granice bukvalno. Kolega je na sprinteru zamenio zamajac na 700hkm i ostavili stari set kvacila jer mu je kvacilo po recima majstora odlicno, a u voznji je tako jer sam ga vozio nekih 1200km pre jedno mesec dana i uverio se i sam Redovna zamena ulja koje je fabrika propisala i toliko. 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 U Nemačkoj postoji rent a car koji ne naplaćuje ako se auto ostavi u Pragu i drugi korisnik ga vrati u Minhen. Kvačilo tog auta nije relevantno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
N.N. 553 Posted April 29, 2020 15 hours ago, OmenVeritas said: Baš zato u poslednjih 10-15 godina je poluautomatic najbolji... How yes no 2 moron and Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 Nikad Izvini... Yes yes no no... By Aleksandar. Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9584 Posted April 29, 2020 1 hour ago, OmenVeritas said: Ali jeste činjenica da se servisi rade češće na manuelnim nego na automatskim. Barem tri puta češće, pa konkretne brojke nisu ni važne... Pa, važne su brojke kad kažeš da je ''barem 3 puta češće''. Nemoj onda pominjati brojke ako nisu važne. Inače, ne slažem se da je ''barem 3 puta češće'' jer bi to značilo da se automatici ne pipaju jedno 500k kilometara, plus treba dodati koliko je jeftinije kod manuelnog menjača... Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 29, 2020 (edited) Neka bude da sam pogrešio sa tim 80k jer sada stvarno ne mogu da prelazim SM svih živih automobila. Ali ono što mogu apsolutno da potvrdim iz ličnog iskustva bez servisa auto menjača su: - Pomenuti Jimmy - Grand Cherokeee 5.7 Hemi - 300 C 5.7 Hemi - Corsica 3.1 - Beretta 2.3 - Focus 2.0 Zetec - Sebring 2.7 - Grand Cherokee 4.7 X4 komada - Pontiac Firebird 3.1 i jedan 5.7 - Pontiac Grand Prix 2.3 - Lexus LS 430 - Lexus GS30 I mnogi drugi. Svi su prešli preko 300k km i ni jedan nije imao problem sa automatskim menjačem. Edited April 29, 2020 by OmenVeritas Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 726 Posted April 30, 2020 To u USA i Canada, sve oversizeovano, a neiskorisceno. Evropa je drugacija i drugacije se vozi 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 30, 2020 Ako je vozeno pretezno na otvorenom kvacilo/zamajac takodje uglavnom traje preko 300-400.000km bez ikakvih problema. Ona skoda tdi sto je presla skoro milion km sa fabrickim kvacilom, a na 700.000km je menjao lezajeve u menjacu, dakle trajalo duze kvacilo od menjaca. 1 MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6451 Posted April 30, 2020 Prica o kvacilima je toliko random, bukvalno je moguce jedan te isti set da ima i do 10 puta razlicitu trajnost, u zavisnosti od nacina upotrebe. Eto, vagenovac je naveo ekstremne primere u jednu stranu, a meni se recimo na Fiat Puntu 1.2 8v desilo da mi set kvacila 'propao', nakon 6 meseci / 8.000 km. Ugradili su mi u servisu Fiatino, u NS, neki loseg kvaliteta, i propala je korpa, pa sam morao da menjam sve. Prilikom te zamene je skinut fabricki set, kojem je lamela jos bila citava, ali je takodje korpa propala. Tada je bilo na satu oko ~250.000 km... 3 dekirs, moron and MS PK reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 30, 2020 Ja sam pisao za fabricke setove, prvu ugradnju. Sve posle toga nema veze koliko god "original" bilo Послато са SM-J330F помоћу Тапатока 1 moron reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22620 Posted April 30, 2020 Ja sam prodao lybru svojevremeno sa pravih 280.000 i tek je novi kupac odmah promenio set kvačila. Mogla je još da se vozi sa starim. Vožena i po gradu i na otvorenom, više po gradu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 30, 2020 Fiatino, dobro da si i 8000 izgurao Na grande puntu na 200.000km i dalje fabricki set kvacila, a stavljena hibridna turbina, dignuta snaga i trkao sam se x puta, vozio krugove, a i generalno izuzetno ostro vozen. 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites