vagenovac 4533 Posted March 27, 2020 ZF8 i otac i majka i brat rodjeni, zbog njega sam presao na (zf8) automatike 1 dellas reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted March 27, 2020 U Sportu je bio, pa još uvek nije prešaltovao u 9. brzinu 4 dekirs, PremieRacing, igor0511 and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 738 Posted March 27, 2020 Bolesno koji prenos Drugaru je BMW 750xd na skoro 100km puta kroz Austriju prosecne brzine 118km/h trosio 3.1l. Prosecna potrosnja bez ikakve stednje gde god da ga vozi 11.1l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 27, 2020 (edited) 200 je nekih 2500rpm Edited April 14, 2020 by neshaoct prebacio sliku na FLCS server 2 neshtry and igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
dellas 1556 Posted March 27, 2020 (edited) Jel ima vise varijacija? Ja sam prosle godine vozio 320gt zf8 b47 190hp nije mu prenos bio ovakav , na ravno 2000rpm 140 kao kod Zf6 Edited April 14, 2020 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted March 27, 2020 Ima dosta varijacija, zavisno od godista, motora, snage, pogona, modela itd. Kod zf6 ima daleko manje kombinacija, a recimo ristajling e60 ali samo 535d ima dosta duzi i brzi zf6, salta isto kao zf8, a prenos dosta duzi od obicnog zf6 i salta brze kao zf8 otprilike Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 28, 2020 (edited) I bre...a je se sećam davne 2012'te u Bocvani, ujak i ja idemo za Pretoriju i Johanesburg u Tojoti Corola 1.8 atmosu sa 6B automatikom. Gazila skalu od skoro 200, a ona mislim iz 85-6te sa oko 340+Kkm Dok se nisam navikao na isti auto, otvarao sam prozore kao sumanut (RHD). U tom momentu mi je automatik lepo legao, iskreno bih poludeo da sam tamo naucio tecno mauelni i onda dosao nazad... ionako mi je za voznju trebalo dobrih 1.5 mesec da ne uletim u suprotan smer Edited March 28, 2020 by ISV_01 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 28, 2020 @ISV_01 Jouanesburg-Pretoria-Midrand, prvi put voznja sa desnim volanom i dobijem Corollu, manuelni menjac. Sledeci dolazak sam dobio Pola, opet manuelac. Zla sreca A lepo sam ga gazio onim putevima uz Charakanda FM radio 1 ISV_01 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted March 29, 2020 @igor0511 Tu Corolu sa kojom smo isli je ujakov prvi auto kada je dosao i poceo da radi kao dermatollg, nas jako poznat dermatolog i dole jedan od retkih sa licencom i dozvolom za izdavanje lekova za sidu. E sad, kako je odrzavao govori to da pred put kada sam proverio ulje, sipka bila suva ko barut... Kako je isla, pojma nemam, ali stalo je jedno 3L ulja glat Imao je u isto vreme Nisana Murano sa automatikom, jako lepim za voznju, ali sa njim nismo isli jerbo bi ostali bez njega, posto je stopa kriminala prava sitnica Inace si ti prosao kao bos po trnju sa manuelcima i RHDom 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted March 29, 2020 @ISV_01 iskreno su mi bili gori oni “hijacking point-i” nego voznja. Snasao sam se za koji dan, a i nije bilo alternative realno. A sto se dermatologs tamo tice, znam da imaju oko 18% HIV pozitivnih, ali sam nekako stekao utisak da njih bas briga za to. Hakuna matata pristup za sve Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 8, 2020 (edited) Jel vozio neko da podeli isksustva ili mozda zna kako su se pokazali ovi Merc menjaci 7G-DCT, menjac sa 7 brzina dual clutch Mislim da ide u noviju A, B klasu i ko zna u koji jos njihov model. Mozda @totti jedino Edited April 8, 2020 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted April 9, 2020 Samo sa 7g-tronicom imam neka davnija iskustva. 1 srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 13, 2020 Puf, bolje da zaboravim Merca i njegovo odrzavanje Nego, primetio sam da u ovaj c4 od 2015-e trpaju samo full automatik EAT6 sa konvertorom, to je koliko vidim starija ali moguce i ispeglanija tehnologija Jel gresim? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 13, 2020 Mnogo je bolji pravi automatik sa konvertorom u odnosu na robotizovane manuelce, od robotizovanih menjaca jedino DSG se izdvaja, a i on ima svojih bubica i bubetina (zavisno od verzije jer ih ima mali milion). Dok su svi klasicni automatici manje vise bez greske, jedina mana pravih automatika je sporije saltanje i nesto veca potrosnja, ali uz zamenu ulja ne treba da bude problema. 1 srdjos reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 13, 2020 (edited) Ovaj menjac pravi Aisin, Japan, do sada sam naleteo na dobre komentare za njega a i svidja mi se sto ima ulje jer ga mozes drzati u D modu ceo dan bez da se pregreje ili zasmrdi Edited April 13, 2020 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7734 Posted April 13, 2020 Zar ih ne izbacuju u ler posle nekog vremena automatski? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted April 13, 2020 Ne ili makar uglavnom ne, ali nema ni potrebe, na ler gasu je opterecenje za menjac zanemarljivo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 13, 2020 (edited) Nemojte mi zameriti jer sam pročitao samo poslednju stranu... AT menjači imaju jako mnogo varijacija od 90ih do danas... Uglavnom, neophodno je detaljnije izučavanje. Do današnjeg dana automatika se nije rešila rasipanja energije pa čak ni sa duplim kvačilima. Mada, taj izraz "duplo kvačilo" je samo farsa i zamena teza... Ali ajd... Vozio sam i provozao mnogo kola. I slobodno mogu da kažem da mi se mnogo sviđa robotizovani manuelni menjač i da ga smatram najboljim (Ako izuzmemo LS460). Samo, u nekim popularinim situacijama tokom vožnje to već treba znati voziti i imati osećaja. Tj, ne biti sirovina... Edited April 13, 2020 by OmenVeritas Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted April 14, 2020 Kako misliš farsa i zamena teza za DC? Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 14, 2020 (edited) 21 hours ago, srdjos said: Ovaj menjac pravi Aisin, Japan, do sada sam naleteo na dobre komentare za njega a i svidja mi se sto ima ulje jer ga mozes drzati u D modu ceo dan bez da se pregreje ili zasmrdi nasao sam jos nesto , njegova originalna oznaka je AWTF-80 SC i koristi se u velikom broju automobila (Ford, GM, Volvo...) sto i nije lose za rezervne delove 20 hours ago, MS PK said: Zar ih ne izbacuju u ler posle nekog vremena automatski? ne bi trebalo, ovi menjaci imaju ulje i fino se hlade za razliku sa onim sa suvim kvacilom, dakle, stanes negde, ostavis ga u D i drzis kocnicu do mile volje, nista mu ne bi trebalo biti sto ce reci, za voznju po gradu milina Edited April 14, 2020 by srdjos edit Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 14, 2020 @srdjos ja sam vozio CLA sa tim menjacem (ali imao je 8 brzina). Bas lepo ide i salta neprimetno. Milina ga je voziti. Manuealno saltanje na samaraljkama nema mnogo smisla jer mnogo lepse salta ako ga pustis da sam vozi po svojoj pameti. A ubacuje u ler u eco modu zbog potrosnje kada se pusti gas. Smesno bude kada ides 180-190 u leru Inace, ja sam po prvi put malo vise vozio CVT zimus i bas mi se dopao. Ne znam kakva je trajnost, ali za voznju je bas miina. Cak i lepo vuce jer nema saltanja pa ne prestaje da povlaci. 2 srdjos and PremieRacing reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1602 Posted April 14, 2020 @igor0511 da, ima i varijanta sa 8 brzina, EAT8 ili ti po japanski AWF8F35 ili AWF8F45, ima dve varijacije https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Aisin_transmissions 1 igor0511 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2882 Posted April 14, 2020 Ja bih CLA 2.2 dizel za tim menjacem uzeo bez razmisljanja. Mnogo mocan motor i menjac, pogotovu za onu karoseriju. Uzivanje je voziti i smesno trosi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
arnage 28 Posted April 14, 2020 11 hours ago, voodoons said: Kako misliš farsa i zamena teza za DC? Po konstrukciji, to nije automatski menjač. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6456 Posted April 14, 2020 Da, to je tacno, 'iznutra' on je isti kao manuelni, samo umesto da ima ispovezivanu rucicu menjaca i pedalu kvacila, on ima 'malog robota' (uslovno receno), koji pomera sta treba, i menja brzine. A kad se kaze 'automatski menjac', obicno se misli na onaj sa planetarnim zupcanicima i tork konverterom, koji potpuno drugacije funkcionise... Mada, po meni, sve sto nema tri pedale je automatik 1 Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites