Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

Menjači - manuelni vs automatski

Recommended Posts

Neka uzme 100€ za ruke, i plus 70K za komplet seta kvačila i zamajac, ispada max 700€. A za matika je 1300€ sa novim delovima. Razlika je 600€. Malo li je?

PS

Još nešto, koliku garanciju daju na remont automatika? Kakav je kvalitet njihovog remonta?

Ja znam za jednog.majstora koji uzima 900e sa novim delovima i znam za menjac koji je presao 300k posle reparacije kod njega i vozi se i dalje. Ali se slazem da nije bas prijatno kad te sastavi 900e, posebno na starijim kolima gde bi se nekako za zamajac snasao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se, ali u ovoj koži i dalje ću da vozim manuelca. Ko je vozio lade RWD i FWD ni pakao mu neće teško pasti :D


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi ćete vi u jednom trenutku da pređete na a/t. Ne zato što ćete hteti već zato što ka tome ide autoindustrija danas a ovde su svi mladi i još dugo će da voze...

 

P.S. Nisam mislio da vas ljutim, nemojte sad da krenete sa pljuvačinom, samo konstatujem ono što vidim u industriji poslednjih 10-15god.   :harhar:


Stvarno kocis levom nogom? 

Inace, taj CVT u puntu stvarno ide kao lud, vozio sam skoro...

 

Stvarno, još od prvog svog automatika sam krenuo sa vežbom kad-god sam bio sam u kolima i danas bez problema vozim auto kao karting. Sada još i stalno prelazim iz a/t u m/t i nemam problem, do prve raskrsnice sam update-ovan   :smoke:

 

a Punto Speedgear je mama! Ja sam ga imao u Sportingu sa kao 7 preset brzina i bio sam prezadovoljan. Malo je falilo da kupim opet to isto samo u beloj boji ali mi je prodavac podig'o cenu kad sam krenuo po auto, i hvala mu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa imacemo automatik, pa autopilota...vec vidim naslov teme nakon 15 god: "Kako vas vozi vas autopilot? Uzivanje ili smor?" . Ne smem ni da prevedem ovo na bugarski, strasno zvuci... :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čovek je čudo, na sve se navikne a na dobro se navikne u kratkom roku   :laughing:

Setio sam se jedne MB 124 koju sam kratko imao, benzinac sa 4 manuelne brzine   :unworthy:   Taj se stvarno vozio kao automatik, ubaciš u drugu za grad i četvrtu za otvoren put i na biiip si   :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lamborghini: Manuelni menjač je prošlost

 

lambo%20h%2011111.jpg

 
Kako prenosi Mojauto, direktor Lamborginija Stefan Vinkelman je na aktuelnom Salonu automobila u Detroitu izjavio da njegova firma polako povlači manuelne menjače u korist onih sa duplim kvačilom, jer ih mušterije prosto više ne žele. Već neko vreme manuelni menjači nalaze sve manje mesta u Lamborginijevim modelima, a izgleda da su poslednji primerci bili oni na modelima Gallardo i Murcielago: ''Prosto ne možete da budete brži u odnosu na menjač sa duplim kvačilom'', rekao je Vinkelman u Detroitu. ''Niko ih više ne traži. Kada sam stigao u Lamborgini samo 10 procenata porudžbina su bili manuelni menjači. Pri kraju prodaje modela Gallardo i Murcielago smo bili u neverici kada bi ih neko naručio''.
 
Ovaj fenomen nije jedinstven za Lamborgini. Ferari ni na jednom modelu više nema manuelni menjač, kao ni Meklaren. Nedavno je čak i Porše izjavio da je potražnja tako mala da im se proizvodnja ne isplati. Kako objašnjava šef razvoja u Laborginiju Mauricio Ređiani, ova promena se delom desila zbog nemogućnosti starog sistema da podrži sve veći obrtni momenat moćnih motora. ''Sa tehničke strane, mi smo već na granicama mogućeg'', rekao je Ređiani. ''Nije problem u manuelnom menjaču, već u kvačilu koje ne može da izdrži snagu koju nudimo u novim automobilima. To je bio problem sa starim Diablom. Kako bi ste pritisli njegovo manuelno kvačilo, bila je potrebna sila od 42 kg'',objasnio je Ređiani. ''Onda su naravno počele da stižu žalbe iz celog sveta, jer ako ne pritisnete kvačilo kako treba, dolazi do problema.'' U današnjim Lamobrginijevim automobilima bi za pritiskanje manuelnog kvačila bilo potrebna sila od čak 70 kg, dok je ona u postavci sa duplim kvačilom zanemarljiva.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, kazem ja... sad samo fali da svi predjemo na Lambo, Ferari, McLaren i slicno   :laughing:

 

Nego, za praznike sam malo duze vozio Cruze automatik. Jako interesantan prenos! 2.0 dizel na autoputu (tempomat) 120km/h ide sa 1250rpm. Na 140km/h putne brzine je ispod 1500rpm!!!

I ja ne bi verovao da nisam video   :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato su isplativi na dužim putovanjima. Zeza ih grad i stani-kreni. Pri tom mislim na potrošnju i dugotrajnost, ne na našu levu nogu :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao kad Igor vidi ovo, mislim da je vec reseno sta sledece kupuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

:D Ne bih baš automatik :)
2000rpm na 120km/h je meni savršeno.

 

Inače, nije sve i u dugačkom menjaču. Leon 1.4 tsi ide na oko 3000rpm 120km/h, ali zato su muke dok povuče.

Sa druge strane Octavia 2.0tdi čupa sa 120 u 6oj iako je na manje od 2000rpm. Ipak treba i 150 konjića i 2000 kubika da bi to sve lepo išlo :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je toliko s.anje da ti ne mogu opisati rečima. To jedino mogu žene da podnesu, jer ne moraju da se zezaju sa kvačilom i brzinama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio hondu civic 4 godine sa automatskim menjacem I zenin mercedes a 170 takodje sa poluautomatskim menjacem I hondu jazz, a sada kada ponovo vozim manuelni mogu samo da kazem da ce sledeci auto takodje da mi bude sa automatskim menjacem. Jednostavno lagodnija je voznja sa automatikom ...

Edited by japaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Porsche veran manuelnim menjačima

 

porsche%20cayman%20501.jpg

 
Većina top proizvođača kao što su Ferrari, Lamborghini i Mercedesov AMG više ne nude opciju manuelnog prenosa, pošto skoro da ne postoji potražnja za njima. Porsche sa druge strane, planira da održi ovu liniju dok god ima ljudi koji je žele. Trenutno, između 10 i 15 procenata modela 911 se proda sa opcionim manuelnim prenosom, dok ostali dolaze sa efikasnijim PDK automatskim prenosom. Iako postoji velika razlika u prodaji, direktor kaže da za 911 Turbo, Carrera 4 i Targa modele, Erhard Mossle i još neke modele neće biti ukinut manuelni prenos u skorije vreme.
''U pitanju je unikatni pristup Porschea da zadrži manuelni prenos u 911 modelima i trudićemo se da ih održimo koliko god možemo. Čak i sa 10% tržišta, važno je da ih imamo u ponudi za neka tržišta''. Porsche je možda ukinio manuelne prenose kod svojih modela visokih performansi kao što je 911 GT, ali priznaju da on više povezuje vozača sa automobilom od PDK prenosa. ''Ono što smo naučili u poslednje dve godine rada sa Cayman GT4 i Boxster Spyder modelima, da nije sve u brzini, već i emociji, povezanosti sa autom. Čak i ako auotmobil nije najbrži tako, najzabavniji je za vožnju sa manulenim prenosom. Naravno da je PDK brži, ali mnogo kupaca žele da sami menjaju brzine''.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...