Dante Bg 4 Posted April 6, 2015 Auuuu :laughing: Bas lepo sto komentarisete 2.0 i 2.2 sa manuelnim,ali ovde se radi od 4.5 sa automatikom!!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted April 6, 2015 Eo dante A8 '05 4.0tdi 202kw na otvorenom na 180km/h potrosnja 7,0l. Na toj brzini obrtaji mu ~1800 akooo se dobro secam +-50. U gradskoj voznji ne moze ispod 15. Iskreno tolika kubikaza je za otvoreno a ne za grad Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 6, 2015 Bogami lose se secas, bas lose, 4.0tdi koristi isti menjac kao 3.0tdi i na 120kmh je na 2150rpm Takodje jedva trosi 7l na 90kmh Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 6, 2015 Osnovni zakoni fizike, da bi mali motor dostigao snagu koju ima veliki motor, mora mnogo više da se vrti, više se vrti, više troši. Takodje ogromni superb 2.0 170ks trosi manje od grandea 1.9 130ks, a vidim ova najnovija generacija motora od 2014 trosi jos manje. Jel, ja sam čuo da VW motori ne troše dizel, oni proizvode dizel Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted April 6, 2015 To nema veze sa osnovim zakonima fizike, zapravo skoro da nema veze sa fizikom uopste.Da bi se vozilo kretalo potrebno je savladati odredjene otpore (kotrljanja, inercije (mase), aerodinamike), za savladavanje istog otpora potrebna je ista energija, znaci potrosnju ce da diktira (ne)efikasnost motora (tj. Gubici kako termicki, tako i mehanicki u vidu trenja i mase pokretnih delova u motoru).Da rezimiram, sto su gubici i otpori veci to je potrebno vise energije (goriva) 1 horvat reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted April 6, 2015 (edited) Opste poznata stvar je da kada se navodi potrosnja nekog auta navodi se ona koja je najmanja?U rezimu kada taj auto najmanje trosi? Iliiii se navodi prosecna potrosnja koja uzima u obzir sve okolnosti u kojima ce se taj auto voziti.A ne samo voznju na Marsu ili nekom vakumu Ovo kaze fabrika za taj auto: Fuel consumptionin road conditions based on typical European traffic extra-urban / city / highway / average combined:l/100km:7.6-9.7 / 15.5-19.8 / 7.9-10.1 / 11.9 Edited April 6, 2015 by Dante Bg Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 7, 2015 Ajde skupite te vase konje i kubike i idite u temu manuelni protiv automatika, a ovde okacite po neki lep auto oglas Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted April 7, 2015 Dante tebi treba zabraniti da pišeš o potrošnji dizela da nam se ne bi nervirao Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 7, 2015 Takodje ogromni superb 2.0 170ks trosi manje od grandea 1.9 130ks, a vidim ova najnovija generacija motora od 2014 trosi jos manje.To nema veze sa osnovim zakonima fizike, zapravo skoro da nema veze sa fizikom uopste.Da rezimiram, sto su gubici i otpori veci to je potrebno vise energije (goriva) Dakle, tvoja fizika kaže da veći i teži auto ima manji otpor pri kotrljanju i manje troši goriva, dooooooobroooo da znam :-) Evo i za čika Belog jedan automatik, ne znam da li ste primetili jedan običan aftić koji postaje popularan kod nas, Citroen C4 od 2011 pa nadalje. Meni on ima prelepu unutrašnjost i još lepši izgled automatskog menjača a pride ima i ručice za "šamaranje" iza volana naravno, sve ovo u nekom jačem paketu, recimo ovako nešto: http://www.polovniautomobili.com/putnicka-vozila/6013507/citroen-c4-automatic-start-stop Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 7, 2015 Ljudi, ajde ja ovako lud da vam objasnim, autici u klasi Punta ili Stila, po meni nikako ne mogu da budu zanimljiv automatik, cak i Deltu da kupim gledao bih manuelni menjac, ali ovi veci automobili tipa 159, Thesis, gradski terenci, porodicni venovi, sve to je uzivanje voziti sa automatskim menjacem Brat ima b6 automatik, komsija sa manuelnim menjacem, lako se voze i jedan i drugi, ali mi je tu nekako interesantnije voziti automatik zamisli uletim u ovakvu guzvu sa manelnim menjacem ... iscupao bih rucicu menjaca i spalio lamelu i polomio pedalu kvacila Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 7, 2015 Slažem se za male te prdavce, Delta već može automatik, nije to mali auto I ne zezaj, onaj c4 automatik gore je vrhunskog izgleda, upada u istu klasu gde i Stilo (valjda), i ne bi ga vozio, jest ne bi Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 7, 2015 sta znam, ti citroeni su mi uvek izgledali kao kola za zene ili malo starije porodicne ljude Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 7, 2015 Žene, pih :-)Ima bolja sedišta od pola Italijana zajedno, baš za žene Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 7, 2015 Pa da ih ne bole gu*ice i ledja, kad stignu kuci da mogu da spremaju rucak Meni ne smeta da vozim i mala kola, C2, cak i C3 mi se svideo, C4 je zanimljiv, C5 mora da bude automatik i tako ... za C6 sam mali Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted April 7, 2015 To nema veze sa osnovim zakonima fizike, zapravo skoro da nema veze sa fizikom uopste.Da bi se vozilo kretalo potrebno je savladati odredjene otpore (kotrljanja, inercije (mase), aerodinamike), za savladavanje istog otpora potrebna je ista energija, znaci potrosnju ce da diktira (ne)efikasnost motora (tj. Gubici kako termicki, tako i mehanicki u vidu trenja i mase pokretnih delova u motoru).Da rezimiram, sto su gubici i otpori veci to je potrebno vise energije (goriva) Ahahahahahaha kakav si ti car Nema veze sa fizikom uopšte a onda navedeš 20 zakona fizike ahahahahaha Što se tiče tog novog C4 meni je spolja smešan ko crtani film, unutra je odličan. Bar na slikama. Prethodna generacija C4 mi je bila ful kad se pojavila sve dok drugar nije kupio jedan pre 2 godine a onda kad sam seo u njega i provozao se nastalo je razočarenje jer je opšti utisak unutra kao da se radi o trećerazrednom autu a ne o Citroenu. Nasuprot tome C5 je vrhunski i iznutra i spolja, kao da je drugi proizvođač u pitanju. Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 7, 2015 (edited) Meni se kod Francuza ne svidja što ne odustaju od tog dizajna zadnje dela, gepeka, neko ga zove i pačije dupe . Ali to mu dodaje extra prostor uvek potreban.Ali za ovu unutrašnjost im se ne može zameriti Edited April 7, 2015 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted April 7, 2015 Doope ko doope ima ga svako samo nečije je zgodnije a nečije je manje zgodno Na prethodnoj generaciji Citroena mi je onaj volan bio vrhunski, samo ne znam kakav je za svakodnevnu vožnju. Verovatno traži privikavanje. Ovaj novi unutra izgleda fino, samo ako su malo popravili opšti utisak. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 7, 2015 Ja se ložuckam na taj C4 kupe, neko 2007. godište npr. Aj offujte još o njemu, da nakupim dosta informacija (2.0 HDi 136ks me interesuje, eveeeeeeentualno 1.6 HDi ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted April 7, 2015 I mene interesuje kako se pokazao ovaj automatski menjač u najnovijem c4 ali niđe naći neku informaciju .... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bogisha 9 Posted April 7, 2015 A ne, ne, meni je to jedina stvar koja me ne zanima. Sigurno neću uzeti sa automatikom, a ne znam ni da li ih ima u tom godištu koje ja gledam Quote Share this post Link to post Share on other sites
sErGiO-AR 3 Posted April 7, 2015 I mene interesuje kako se pokazao ovaj automatski menjač u najnovijem c4 ali niđe naći neku informaciju ....De nađe da spomeneš automatski menjač pred Bogishom :D Quote Share this post Link to post Share on other sites
beli_Punto 123 Posted April 7, 2015 Bogisa, sta ces da vozis u amerikama? Tamo je i Yugo bio automatik Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 7, 2015 I mene interesuje kako se pokazao ovaj automatski menjač u najnovijem c4 ali niđe naći neku informaciju ....Nikad ni jedan francuz nije imao dobar a.menjac, tako da ne verujem ni da ovaj moze da bude dobar Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13151 Posted April 7, 2015 U novom C5 je odličan. Za razliku od, recimo, Insignije... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted April 7, 2015 Odlican u smislu voznje ili u smislu radnog veka ? Quote Share this post Link to post Share on other sites