nesa 169 346 Posted February 17, 2017 Mislio sam naravno na kilometrazu posle generalne za one koji su je radili. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 17, 2017 Posto je? Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 U NS je trenutno 2450 za motore do 2000 kubika, kazu da je to popust do 1.4. U BG mislim da je 3500, to cu jos proveriti, ali cini mi se da to ima i u KG, a cini mi se da bi tebi Nis bio najzgodniji, samo ne znam da li to tamo neko radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 18, 2017 Gde si to radio u ns I koliko vremenski traje?Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 18, 2017 Vec neko vreme citam o tome prvo su bili u "Sve za vas auto" kod starog sajmista, a posle su se preselili u zgradu Blakan u Ugrinovackoj ulici u Zemunu i vidim da cesto imaju turneje po vecim gradovima i da valjda prodaju i masine servisima. Sto se mene tice malo sam skeptik, to je isto sto i ugradnja HHO u auto, samo sto ovo traje oko 45 min a HHO je uvek u autu, Zanima me kad to "procisti" usisnu granu, usisne ventile, kompresioni prostor da li to moze da zapusi katalizator koji vec nije dovoljno protocan ili jos i dpf, mislim da to za 45min nemoze da to sve procisti, pogotovo kad pricamo o dizelima za koje je to i najpreporucljivije.Bas mi bilo cudno da to do sada niko sa foruma nije odradio, a vidim da masovno ljudi idu na taj tretman.Sto se tice HHO ugradnje u kola, jedan clan na forumu je ranije to pravio i ugradjivao u auto, ali se ne secam kako se to na kraju zavrsilo.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 (edited) 5 hours ago, vagenovac said: Gde si to radio u ns I koliko vremenski traje? Sent from my KIW-L21 using Tapatalk Kod Kedija vulkanizera u Miše Dimitrijevića, traje od pola sata do sat vremena maksimum. 26 minutes ago, Kuvalja said: Vec neko vreme citam o tome prvo su bili u "Sve za vas auto" kod starog sajmista, a posle su se preselili u zgradu Blakan u Ugrinovackoj ulici u Zemunu i vidim da cesto imaju turneje po vecim gradovima i da valjda prodaju i masine servisima. Sto se mene tice malo sam skeptik, to je isto sto i ugradnja HHO u auto, samo sto ovo traje oko 45 min a HHO je uvek u autu, Zanima me kad to "procisti" usisnu granu, usisne ventile, kompresioni prostor da li to moze da zapusi katalizator koji vec nije dovoljno protocan ili jos i dpf, mislim da to za 45min nemoze da to sve procisti, pogotovo kad pricamo o dizelima za koje je to i najpreporucljivije. Bas mi bilo cudno da to do sada niko sa foruma nije odradio, a vidim da masovno ljudi idu na taj tretman. Sto se tice HHO ugradnje u kola, jedan clan na forumu je ranije to pravio i ugradjivao u auto, ali se ne secam kako se to na kraju zavrsilo. Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Što se tiče HHO, razmišljao sam i o tome, ali tu je bio vic u priči da se time jako podiže obrtni momenat pri niskim obrtajima, što na prvi pogled zvuči dobro, ali sam se bojao malo za motor, a kod dizela je onda tu pitanje i za zamajac. Ovo je priča u kojoj to bude samo malo u motoru i kraj, nema više. Gledao sam i par dana pre kako su završili isto na jednom dizelu, čovek reče da mu lepše radi, a za ostalo će posle videti. Oni tvrde i da posle tretmana motor smanjuje dimljenje na punom gasu i lakše pali, ali to već ja ne mogu da potvrdim pošto dima i inače nemam, a svakako mi pali na pola zuba svejedno da li je topao ili hladan. Vozio sam ga sad celu noć i stvarno malo lakše vuče iz niskih obrtaja. U visoke ga nikad ni ne teram, tako da za to ne znam. Jednostavno - malo se lakše vozi. Edited February 18, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 18, 2017 Super je kad nesto uradis i vidis da ima nekog efekta.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 Da, što se tiče vožnje, bolje je. Za potrošnju još ne znam, trebaće to dosta da se meri jer ni tu ne očekujem dramatičnu razliku, a kod plinaša su oscilacije u potrošnji svakako veće nego na dizelu. Sračunaću za par nedelja. Kod mene je igra velikih brojeva pošto prelazim oko 50.000 godišnje. Ako bih uspeo da smanjim potrošnju za 5%, to bi na godišnjem nivou bila lepa svotica. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted February 18, 2017 Ja sam skeptik stvarno što se toga tiče. Bilo je ovde ubeđivanja na forumu, ima cela tema o hho uređajima, ugradnji... Generalno, na celoj temi nije bilo validnih argumenata ni sa jedne strane da valja ni da ne valja. Tema prešla u prepucavanje. Ovo što košta tih 20 evra je OK cena za probati i videti. Verovatno ću i ja oterati pošto mi je Kedi u komšiluku. Nekako mi sve to deluje da će biti placebo efekat, kao i posle čišćenja dizni Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 Ovo uopšte ne čisti dizne. Cevčicu stave iza filtera za vazduh, dakle čisti mehanizam za gas, ventile, unutrašnjost motora i izduv sa svim što sadrži. 1 Zvezdo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5792 Posted February 18, 2017 Znam da ne čisti dizne. Samo rekoh da kod čišćenja dizni wynnsom sem placebo efekta ništa drugo nisam primetio. U tom kontekstu napisah da ću verovatno probati ali da ne očekujem ništa spektakularno. Tj očekujem bolji protok izduvnih gasova jer sistem skida garež, koliko sam video. A to ne verujem da će značajno uticati na potrošnju ili na performanse Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 (edited) Ništa, predlažem ti da probaš auto sa štopericom isto onako kao ja pre i posle tretmana, pa ćeš tačno znati. Mi nemamo dino testere kao Dejan safe chip, pa da možemo tako da izmerimo. Edited February 18, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4525 Posted February 18, 2017 @nesa 169 hvala za info, posle konsultacije sa majstorom mozda se i ja odlucim da "bacim" pare na to, mada onda mislim bolje fizicki skinuti i ocistiti/oprati delove iako je nesto skuplje i tako u krug i onda nista ne diram Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 18, 2017 Kad sam uzeo auto odlucio sam se za mehanicko ciscenje, skinuo karter ocistio, zatvorio egr, skinuo usisnu ocistio, i odma po kupovini auta uradio mali servis i ulje i filter ulja posle 1000-2000km opet zamenio.Kad saberes izadje dosta skuplje ali racunam da sam dosta produzio vek motoru.Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7718 Posted February 18, 2017 Jesi..ako je bio prljav Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kuvalja 406 Posted February 18, 2017 Pa koji nije, usisna grana je bila dosta zaprljana, a sito uljne je bilo cisto, zidovi kartera imali braon film po sebi...Sent from my HTC One M9 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 18, 2017 Dobro, karter se ovim ne cisti, ali recimo ventili da, a do njih bas nije lako doci. EGR po meni svakako treba na dizelu zatvoriti i katalizator skinuti. Ja sam ga skinuo i na benzincu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Veki 8 Posted February 18, 2017 Kod nas koliko ima vode u gorivu auto sam uradi dekarbonizaciju hahahahaha Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy92 52 Posted February 19, 2017 (edited) Evo da napisem svoje iskustvo sa slicnim poduhvatom. Pre nekih mesec dana sam uradio na autu tzv Wynns tretman za cicsenje kompletnog sistema za dovod goriva. Prikljuce tu neku masinu na filter goriva i sipaju u nju Wynns aditiv Diesel System Purge. Procedura traje nekih 40tak minuta, i prosiciti Bosh pumpu, dizne, glave klipova, i to sve kuda prolazi gorivo. Meni je bitno bilo zbog dizni da se prociste, i da se odstrane naslage prlavstine koje otezavaju normalan rad motora. U setvisu su mi rekli da se to radi preventivno, znaci nece popraviti nista ako ne valja ali bi trebalo da procisti. Meni je stariji dizel motor, pa se trudim kolko mogu da mu olaksam rad, pogotovu u zimskom periodu. Rezultat: malko lakse je palio nakon tretmana, malo mirniji rad na leru, i bolje ubrzava, i cini mi se da manje trosi (svi utisci su subjektivni i po osecaju, ne znaci da je svima isto)...Bio sam skeptik i ja ali sigurno se isplatilo, cena tretmana je 4600 din, i ljudi su odradili profesionalno sve, u Lav Autu sam bio, tamo imaju tu masinu za ciscenje. Takodje kako su mi rekli mnogo je korisnije uraditi tako nego sipati slicne aditive u rezervoar. Ovaj Diesel System Purge ide samo preko te masine...Sve u semu, preporuka! A i pre toga na malom servisu sam isto koristio Wynns engine flush aditiv koji se sipa u motor, neposredno pre zamene ulja, i navodno ocisti stare naslage ulja i prljavstine, takodje sam skinuo i ocistio karter. http://www.lavauto.rs/hemijski-tretmani/81.html Edited February 19, 2017 by Tommy92 Quote Share this post Link to post Share on other sites
srdjos 1580 Posted February 19, 2017 (edited) @andreja.micovic, @Tommy92 Momci, dizne na dizelu se ne čiste jer se na njima pohabaju delovi koje treba menjati i to je jedino što će im pomoći. Otići ću i ja do Kedonje, da se malo upustim u avanturu Edited February 19, 2017 by srdjos Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 6885 Posted February 19, 2017 Moj prijatelj je na BMW 320d radio dekarbonizaciju, primetno je manje dimio. pri naglom davanju gasa.Sent from mTalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Tommy92 52 Posted February 22, 2017 Ne razumem se bas u dizne, nisam mehanicar, hvala na info. Ali ih ne bi skidao sve dok bas ne moram, kako je fabricki neka ga. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 346 Posted February 22, 2017 (edited) Dizna koja loše radi može da ošteti motor, nije se time igrati. Mislim pre svega na dizele, pošto je kod njih pritisak ogroman. Edited February 22, 2017 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mahoney 0 Posted February 25, 2017 Mislim da to na dizelima ima smisla raditi,na benzin- plinu nema toliko,kod njih vecinom sjedista ventila izgore od plina i ne prave naslage,zbog temperatura.Kod mene se to desilo,pa sam odradio citavu glavu,da bih dobio fabricku kompresiju. Slika Quote Share this post Link to post Share on other sites
The Punisher 6590 Posted April 10, 2018 AutoAnaliza video: Servis za dekarbonizaciju motora - Jel ovo dobro? 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites