Jump to content
FAS Goran
ivan.ik

Renault Espace

Recommended Posts

2015_renault_espace_first_photos_reveale 2015_renault_espace_first_photos_reveale 2015_renault_espace_first_photos_reveale 2015_renault_espace_first_photos_reveale
 
2015_renault_espace_first_photos_reveale 2015_renault_espace_interior_first_photo 2015_renault_espace_interior_first_photo 2015_renault_espace_interior_first_photo
 
2015_renault_espace_interior_first_photo 2015_renault_espace_interior_first_photo 2015_renault_espace_interior_first_photo 2015_renault_espace_interior_first_photo
 
2015_renault_espace_interior_first_photo Renault_Espace_1.jpg Renault_Espace_2.jpg Renault_Espace_3.jpg
 
Renault_Espace_4.jpg Renault_Espace_5.jpg Renault_Espace_6.jpg Renault_Espace_7.jpg
 
Renault_Espace_8.jpg Renault_Espace_9.jpg Renault_Espace_10.jpg Renault_Espace_11.jpg
 
Renault_Espace_12.jpg Renault_Espace_13.jpg Renault_Espace_14.jpg Renault_Espace_15.jpg
 
Renault_Espace_16.jpg Renault_Espace_17.jpg Renault_Espace_18.jpg Renault_Espace_19.jpg
 
Renault_Espace_20.jpg Renault_Espace_21.jpg Renault_Espace_22.jpg Renault_Espace_23.jpg
 
Renault_Espace_24.jpg Renault_Espace_25.jpg Renault_Espace_26.jpg Renault_Espace_27.jpg
 
Renault_Espace_28.jpg Renault_Espace_29.jpg Renault_Espace_30.jpg Renault_Espace_31.jpg
 
Renault_Espace_32.jpg Renault_Espace_33.jpg Renault_Espace_34.jpg 

 
La Métamorphose
 
2015renaultespace.jpg
 
Renault Espace se često naziva rodonačelnikom segmenta monovolumena, što francuska marka voli da naglasi, a sada doživljava preobražaj. Novi model stavlja naglasak na emocije i uzima svoje nadahnuće od Initiale Paris konceptnog automobila koji je predstavljen na Salonu automobila u Frankfurtu 2013.
 
Spoljašnost: tečna, elegantna linija i utisak snage 
Sa 4,85 metra dužine (u verzijama od pet i sedam sedišta) i širine 1,87 metara, novi Espace monovolumen je dobrih proporcija i izdašnog unutrašnjeg prostora. Visinu od 1,68 metara (63 mm niži od sadašnje Espace generacije) i visoki bokovi prožimaju savremeni „stav“. Utisak aerodinamičke efikasnosti potvrđuje i statistika otpora vazduha, i to od tek 0,30 i CDA od 0,845 kvadratnih metara. 
 
Renaultov novi monovolumen izražava: 
Dinamizam, zahvaljujući dizajnu prednjeg kraja i ramena 
Karakter, s točkovima velikog prečnika (17 do 20 inča) i izražajnih lukova blatobrana 
Toplinu kroz enterijer, osvetljenje kabine i četvorodelna Lumière panoramska stakla (uključujući fiksni stakleni krov). 
 
Prednja svetla su dva PURE Vision LED modula koji ispunjavaju funkcije kratkog i dugog svetla. Precizan i intenzivan zrak emituje svetlost 20% snažniju od halogenog svetla, što čini značajan napredak kada je u pitanju noćna vožnja.
 
2015renaultespace_501.jpg
 
Unutrašnjost: high-tech, udobnost i modularnost
Centralni element inovativne putničke kabine je verzija opremljena EDC automatskim menjačem i konzolom koja se uklapa neprimetno u sveukupni dizajn. Jednostavna i uredno, sve se nalazi na dohvat ruke: višenamenske rotirajuće kontrole, sistem multi-Sense® prečica, tipke za pomoć pri parkiranju i tempomat. U kabini je high-tech osećaj dodatno naglašen velikim, 8,7 inčnim, vertikalno postavljenim ekranom za R-Link 2® multimedijalni sistem. 
 
Posebno udobna prednja sedišta se ističu svojim obuhvatajućom formom. Tri sedišta u drugom redu i treći red sa dva sedišta. Sva zadnja sedišta su preklopiva a mogu se ukloniti u potpunosti, za prtljažni prostor kapaciteta 2 kubna metra. Sedišta se preklapaju, bilo pojedinačno ili sve zajedno, jednim klikom na dugme, bez obzira na položaj naslona za glavu . Sa strane svakog sedišta se nalaze poluge za manuelno sklapanje svakog od njih. Sklapanje omogućava glatki mehanizam kojim sedišta nestaju jedno za drugim, kao padajuće domine, a kada se elektronika isključi, sedišta nestaju genijalno, jednim mehaničkim potezom i principom gravitacije.
 
2015renaultespace_502.jpg
 
Multi-Sense®: tehnološka revolucija 
Renaultov Multi-Sense® sistem je uređaj koji upravlja i koordiniše rad tehnologija ugrađenih u novi Espace i stvara izuzetno i ugodno iskustvo vožnje. Sistem podrazumeva upravljač za 4Control®, elektronsku kontrolu amortizera, volana, motora, EDC menjača, zvuk motora i ambijentalne rasvete. 
 
4Control® sistem 
- Niz tehnologija udobnost i sigurnost vožnje (ADAS) 
- Adaptivni tempomat, aktivna funkcija naglog kočenja. 
- Upozorenje pri napuštanju trake, upozorenje sigurne udaljenosti i brzinu sa prepoznavanjem saobraćajnih znakova, upozorenje za mrtvi ugao. 
- Prednji, zadnji i bočni senzori za parkiranje, zadnja kamera, automatska kratka i duga svetla, pomoći pri kretanju uzbrdo i automatska vrata prtljažnika. 
 
Novi Renault se parkira gotovo samostalno, zahvaljujući Easy Park Assist sistemu. Nakon što pomaže u identifikaciji parkirnog mesta - merenjem raspoloživog prostora svojim senzorima - uređaj preuzima potpunu kontrolu nad upravljačem tokom manevra. Park Assist funkciju preuzima kormilo za uporedno, dijagonalno i vertikalno parkiranje. U svim slučajevima, vozač zadržava kontrolu kočenja i ubrzavanja tokom manevra.
 
2015renaultespace_503.jpg
 
Snaga 
Zahvaljujući fino brušenoj aerodinamici, kao i smanjenoj težini, bilo je moguće opremiti novi Espace s izborom 1,6 litarskih motora koji kombinuju zadovoljstvo u vožnji i smanjenu potrošnju goriva. 160 KS od strane Twin Turbo Energy dCi 1.6 dizel motora opremljenog EDC menjačem i multi-Sense® sistemom generiše nivo u vožnji koji se očekuje od automobila kao što je novi 2015 Renault Espace. 
 
Kvalitet 
Efikasnost: arhitektura i pedantna tehnologija optimizacije materijala (aluminijum, Noryl™ termoplastika) i procesa proizvodnje omogućili su da novi Espace „smrša” čak 250 kilograma u odnosu na ekvivalent bivše generacije. 
 
Trajnost: novi Espace je uspešno prošao najteže testove, uključujući i simulaciju tri godine korišćenja u samo tri meseca. Program je video da novi Espace prelazi 5.500.000 km i kompletira 520 sati rigoroznih ispitivanja, kao i 450 sati klimatskih testova. Novine kao što su Renault One Touch sistem sklopivih sedišta i automatska vrata prtljažnika su podvrgnuti zasebno razvijenim testovima.
 
2015renaultespace_504.jpg
 
Kvalitet proizvodnje
Vruća presa znači zagrevanje limova na 850C° za nekoliko minuta, pre nego što se naglo ohlade. Rezultat je bolja mehanička čvrstoća i korišćenje tanje ploče. Zahvaljujući vrućem presovanju, novi Espace dobija kvalitet time što štedi u težini. Novi Espace je dostupan u izboru od devet različitih boja. Metal se premazuje veoma izdržljivim lak premazom visoke dubine i sjaja. Kvalitet lakirane površine je zatim podvrgnut rigoroznim inspekcijskim postupkom od 900 tačaka. Ne manje od 5.000 operacija se izvodi na svakom telu vozila u toku kojih se izvodi inspekcijski nadzor u 45 ključnih područja, čime se jamči savršena geometrija i vidljivi kvalitet eksterijera vozila.
 
2015renaultespace_505.jpg
 
Kvalitet kabine
Unutrašnjost novog Espacea prednjači upotrebom hromiranih delova satenskog sjaja, koji umanjuju vidljivost otisaka prstiju. U međuvremenu, sedišta novog Espacea su Initiale Paris verzija presvučena napa kožom punog zrna a isto tako i volan, nasloni za ruke i umeci panela vrata. Naglasak na kvalitet se osigurava pažnjom na detalje u određenim područjima, uključujući i head-up displej koja se ističe svojom svetlom, višebojnom grafikom. Napredni BOSE zvučni sistem ima nevidljivu antenu koja koristi avangardnu tehnologiju kako bi se osigurao optimalan prijem.
 
2015renaultespace_506.jpg
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iako imam averziju prema francuzima generalno i njihovim motorima, moram da priznam da mi ovaj kombee, kao citroen Ds5,deluje jako prefinjeno. Odličnu liniju ima. Enterijer predpostavljam jako udoban barem sa slika i snimaka odaje takav utisak. Jedva čekam da ga uživo pogledam. Jer bio izložen sad na sajmu?

Edited by sale nacionale

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista priča pre mesec dana. Fantastično izgleda ovako taman na ulici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pitstop.jpg PitStop video: Test Renault Espace

 

Nekada su ulice bile pune MPV modela, dok su danas retkost. Jedan od preostalih Renault Espace je konačno dobio nove, jače motore kakve je oduvek trebao imati u ponudi:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Snimljen ''osveženi'' Renault Espace

 

193516-renault espace.jpg

 

Peta generacija modela Renault Espace lansirana je na tržište krajem 2014. godine. Po pravilima autoindustrije, došlo je vreme za ''osveženje'' u vidu redizajna i unapređenja tehnologije. Čak i nakon pet godina na tržištu, mora se priznati da Renault Espace i dalje izgleda ''sveže''. To je samo dokaz da je dizajnerski tim francuskog proizvođača u ovaj model uložio puno truda. Koketirajući u isto vreme i sa segmentom minivan modela i sa segmentom krosovera, Renault Espace po mišljenju mnogih poseduje jedan od najoriginalnijih dizajna u svojoj kategoriji.

 

Prema tome, sasvim je razumljivo to što Renault ne želi da taj dizajn drastično menja. Kao što smo viđali i na ranijim špijunskim fotografijama uslikanih prototipova, kamuflažom su prekriveni samo prednji i zadnji deo automobila. Prema tome, velike su šanse da će samo ti delovi modela Espace zapravo biti redizajnirani. Ovoga puta su se pojavile nove špijunske fotografije na kojima vidimo ovaj model prilikom testiranja u Španiji. Zahvaljujući njima, sada imamo bolji uvid u to kako će izgledati farovi i zadnje svetlosne jedinice. Sva svetla na ovom modelu će imati LED tehnologiju. U svakom slučaju, na farovima su promene veče nego kod zadnjih svetlosnih jedinica. ''Osveženi'' Espace će pratiti dizajnerski pravac sa novih modela francuskog proizvođača. To znači da će on dobiti novu masku (gril) i restilizovani branik sa integrisanim LED pokazivačima pravca koji će biti repozicionirani. Zadnji branik će takođe biti modifikovan, ali u manjoj meri nego prednji. Još uvek nema fotografija enterijera, ali očekuju se manje promene. Tu se pre svega misli na unapređen infotejnment sistem sa verovatno većim ekranom osetljivim na dodir. Takođe, očekuje se i veći broj sistema za asistenciju vozaču. Ne očekuju se veće promene ni po pitanju mehanizacije. Neće biti većih promena ni kada je reč o pogonskim opcijama. Naime, Renault je nedavno paleti motora dodao 1.8-litarski turbo benzinski agregat koji razvija 222 konjske snage. Takođe, 1.6-litarski dCi turbo dizel je zamenjen novim dvolitarskim dCi agregatom koji je dostupan u varijantama koje razvijaju 158 i 197 konjskih snaga.

Očekuje se da ''osveženi'' Renault Espace bude predstavljen na Sajmu automobila u Frankfurtu u septembru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

35. godišnjica: Renault Espace

 

espace 004.jpg

 

Pola godine nakon Plymouth Voyagera stigao je genijalni francuski MPV koji je Matra napravila za Renault, izuzetne funkcionalnosti i prostranosti, sa sedam sedišta u tri reda kao i benzincem 2.0/110 KS i turbodizelašem 2.1/88 KS. Dobio je 1986. i pogon 4x4 (Quadra). Jedan od najuspešnijih Renaultovih automobila novijeg doba svakako je Espace, koji je predstavljen početkom marta 1983. godine na salonu u Ženevi. Genijalni monovolumen, prvi evropski model takve koncepcije koji je 1990-ih pokrenuo lavinu ovakvih evropskih modela, u stvari je trebao nastati ''pod kapom'' PSA, kao naslednik zanimljive crossoverske varijante hatchbacka Simca 1100, Talbot-Matra Rancho. 

Ko zna zašto, čelnici Peugeot-Citroena, u čijem je vlasništvu bio slavni brend Talbot, taj su koncept smatrali neperspektivnim, a pokrenut je u vreme dok je Talbot bio ''u portfelju'' Chryslera, koji ga je krajem 1970-ih proglasio ''živim mrtvacem'' i budzašto prodao PSA-u. Kako je Matra imala mogućnost samostalnog poslovanja i odlučivanja, nakon što ga je matični koncern odbio ponudili su ga Renaultu. Njihovi čelnici su ''imali sluha''. Tu je koncepciju, pola godine pre uveo Plymouth Voyager (kod nas se od 1988. prodavao kao Chrysler Voyager, sklapan u Grazu), tako da preko fabrike Matra i Talbot postoji koncepcijska veza sa Chryslerom. Renault Espace je bio evropski pionir te koncepcije.

 

espace 003.jpg

 

Genijalni koncept ''kutije na točkovima'' i ravnom prednjom pločom (haubom i šoferkom u istoj ravni) pod uglom od 58 stepeni osigurali su zanimljiv spoj prostranosti i funkcionalnosti sa jedne strane, i izvrsne aerodinamike sa druge. Koeficijent otpora vazduha od 0.32 za ''kombijevsku formu'' bio je senzacionalan i tada je to bio najbolji rezultat među svim visokoserijskim automobilima (te je godine predstavljen Audi 100 treće generacije C3, sa 0.30 ali u limuzinskoj formi). Bila je to osnova za uverljive performanse uz povoljnu potrošnju. Ali, veliki je iskorak Renault napravio i samom tehnologijom proizvodnje. Potpuno pocinkovana karoserija, dodatno tačkasto zavarena, omogućila je otpornost na rđu i strukturalnu čvrstoću uz tanji patos. Koncepcija sa sedam sedišta u tri reda, uz mogućnost posebnog preklapanja i vađenja, osigurala je čudnovatu funkcionalnost i prostranost (Renault će je 1992. u ''tetrapak formatu'' iskoristiti i za prvi Twingo). Motor je bio postavljen uzdužno jer se koristila mehanička koncepcija modela 20 i 30, iz kojih će, po istom šablonu te godine nastati model 25. Zanimljivo, on je za 1985. godinu osvojio drugo mesto u izboru za Evropski automobil godine - pobednik je bio Opel Kadett E (''Suza''), treća je bila Lancia Thema, a revolucionarni Renault Espace je bio nepravedno zapostavljen u novinarskom žiriju.

 

espace 002.jpg

 

Osnovni je model bio sa tada savremenim OHC/zupčasti remen 4-cilindrašem sa 1995 ccm i 110 KS. Sa ručnim 5-stepenim menjačem omogućavao je ubrzanje do stotke za 11.9 i postizao je 175 km/h, prosečno je trošio 9 litara. Za koncepciju ''Van'' tada - sedi pet! Ponuđen je i turbodizelaš 2.1 dT sa 88 konja za dobre performanse (13.3 s, 165 km/h) i prosečnu potrošnju 6.8 litara. Velika je novost usledila u leto 1986 godine. modelom Quadra sa pogonom 4x4, sa 2165 ccm i istih 110 KS, ali pri 5000 umesto 5500/min i najvećim momentom povećanim sa 160 na 170 Nm. Ubrzavao je do stotke za 11.1 i postizao 170 km/h, a sa prednjim pogonom je bio već dinamičan (10.0 i 177 km/h). Potrošnja je bila 9.5 litara, a sa pogonom 4x4 - 10.3 l. Sledeća je novost pod haubom usledila početkom 1988. godine kad je osnovni benzinac sa katalizatorom (prve generacije bez lambda sonde) prigušen na 101 KS, a stigla je i verzija sa povećanom kompresijom sa 9.2 na 10, sa 120 KS. Model druge generacije predstavljen je 1991. godine, koji je u sličnoj koncepciji i formi dobio poprečno ugrađen motor. Espace III stigao je 1996. godine, Espace IV 2002., a aktuelni Renault Espace pete generacije je sa nama od 2015. godine, ali je iz monovolumenske koncepcije trendovski ''pobegao'' u crossoversku varijantu.

 

espace 001.jpg

 

preuzeto sa - autoportal.hr

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija video: Test Renault Espace EDC 200

 

Ni Espace nije imun na popularnost SUV/Crossover modela, tako da je nova verzija podignuta i malo drugačije oblikovana kako bi više ličila na crossover sa 1.8 tona. Zahvaljujući novim motorima lepo ide u rasponu od 60 Km/h do 120 Km/h, ali može lagano i preko 160 Km/h. Razlika između top modela (Initiale Paris) i klot verzije je ogromna, toliko velika da onaj u najvećem paketu opreme može čak da se nazove i premiumom kad se pogleda kvalitet materijala unutra i ugrađena tehnologija. Najslabiji ima 160 konja (kreće sa cenom od oko 42.000 evra), jači 200 KS (oko 46.000 evra), a Initiale Paris ima istih 200 KS i od opreme sve kao prethodna dva, plus još skupih stvari poput staklenog krova, masažera u sedištima... Najjači i najopremljeni Espace ikada (Initiale Paris paket) počinje sa cenom od malo preko 50.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Renault Espace facelift

 

Renault-Espace 006.jpg

 

Renault je za modelsku godinu 2020 blago restilizovao aktuelnu, petu generaciju modela Espace, koja se pojavila u oktobru 2014. godine. Te 2014. je aktuelni Espace inače promovisan kao luksuzniji model u odnosu na prethodnika (sa daleko kvalitetnijim materijalima u komfornoj i modularnoj unutrašnjosti), kao i sa kombinacijom stajlinga i praktičnih elemenata crossovera i MPV-ova.

 

Renault-Espace 005.jpg

 

Što se tiče ove verzije za modelsku godinu 2020, ona ne donosi neke veće vizuelne izmene, što se uostalom nije ni očekivalo. Ipak, ističu se nova LED Matrix adaptivna prednja svetla, redizajnirana zadnja LED svetla, novi dizajn alu točkova, izmenjeni zadnji branik i doterani prednji deo kod najluksuznije Initiale Paris verzije.

 

Renault-Espace 004.jpg

 

Promema ima i u unutrašnjosti, pri čemu se primećuju redizajnirana centralna konzola, infotainment sistem sa Easy Connect interfejsom i 9.3-inčnim ekranom osetljivim na dodir, pa Apple CarPlay i Android Auto, kao i nova 10.2-inčna digitalna instrument tabla.

 

Renault-Espace 003.jpg

 

Za luksuzni Espace Initiale Paris su predviđena i dva nova Nappa kožna paketa (Black Titanium i Light Sand-Grey), kao i prednja sedišta sa grejanjem, ventilacijom i masažom (sedišta su takođe i podesiva u 10 smerova).

 

Renault-Espace 002.jpg

 

Treba pomenuti da će 2020 Espace biti dostupan u verzijama sa 5 ili 7 sedišta, kao i da će se standardno dobijati i veliki stakleni krov. Takođe, deo opreme će između ostalog činiti i sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, sistem upozorenja na vozilo u mrtvom uglu, sistem za prepoznavanje saobraćajnih znakova, sistem automatskog kočenja i detekcija pešaka, pomoć pri parkiranju, Nivo 2 sistem autonomne vožnje, kao i 4Control upravljanje na sva četiri točka sa adaptivnim amortozerima i tri moda vožnje (Eco, Comfort i Sport).

 

Renault-Espace 001.jpg

 

Što se dimenzija tiče, Espace je dugačak 486 cm, širok 189 cm, visok 168 cm, dok međuosovinsko rastojanje iznosi 288 cm. U gami motora su 1.8 turbo benzinac sa 225KS (samo u kombinaciji sa 7-stepenim automatskim menjačm sa dvostrukim kvačilom), kao i dva 2.0 dizelaša sa 160KS odnosno 200KS (oba u kombinaciji sa 6-stepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom).

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

polovniautomobili.jpg PolovniAutomobili: Renault Espace

 

Renault se odavno pozabavio rešenjem za prevoz većeg broja ljudi u što komfornijem pakovanju. Testirana je peta generacija Espace, rodonačelnika MPV klase.

Konkretan primerak je u najvišem paketu opreme - Initiale Paris - i u njemu najveći Renault deluje poput neke luksuzne dnevne sobe na točkovima:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Espace na proleće

 

renault espace 2023 02.jpg

 

Renault potvrđuje da će svoj novi SUV sa 5 i 7 sedišta zvati Espace. Espace je kultno ime koje povezuje novi SUV sa pet prethodnih generacija. U novembru 2023. Renault će proslaviti 40 godina koncepta Espace, prvi put predstavljenog 1983. Nadaleko poznato širom Francuske i širom sveta, ime Espace brzo se istaklo kao očigledan izbor za šestu generaciju Renaultovog novog SUV-a sa 5 i 7 sedišta.

 

renault espace 01.jpg

 

Svaka generacija Espaca je evoluirala kako bi efikasno ispunila očekivanja kupaca i pozicionirala se kao automobil svog vremena. Danas počinje novo poglavlje u kojem će biti oličenje revitalizaciju brenda Renault, dok prati i ostaje veran prethodnim generacijama Espaca, jer je pre svega udoban, inovativan i vrhunski. Napravljen na CMF-CD platformi Alijanse, novi Espace će primati do 7 ljudi u automobil dizajniran za duga putovanja. Novi Renault Espace biće predstavljen na svetskoj premijeri na proleće 2023. godine.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Espace

 

renault espace 2023 4.jpg

 

Renault je potvrdio da će ove nedelje održati premijeru nove generacije modela Espace, a dok čekamo na taj događaj neki francuski mediji su objavili prve slike koje otkrivaju njegov izgled.

Kako se navodi, Espace je kultno ime koje povezuje novi SUV sa pet prethodnih generacija. U novembru 2023. Renault će proslaviti 40 godina koncepta Espace, prvi put predstavljenog 1983. Svaka generacija Espaca je evoluirala kako bi efikasno ispunila očekivanja kupaca i pozicionirala se kao automobil svog vremena.

 

renault espace 2023 3.jpg

 

Nadaleko poznato širom Francuske i širom sveta, ime Espace brzo se istaklo kao očigledan izbor za šestu generaciju Renaultovog novog SUV-a sa 5 i 7 sedišta.

 

renault espace 2023 2.jpg

 

Sada počinje novo poglavlje u kojem će biti oličenje revitalizaciju brenda Renault, dok prati i ostaje veran prethodnim generacijama Espaca, jer je pre svega udoban, inovativan i vrhunski. Napravljen na CMF-CD platformi Alijanse, novi Espace je automobil dizajniran za duga putovanja. Treba podsetiti da je Renault najavio da će novi Espace, među svojim prednostima, nuditi i panoramski stakleni krov nenadmašnih dimenzija.

 

renault espace 2023 01.jpg

 

Stakleni krov je dužine 1.33 m i širine 84 cm, a nudi svetliju kabinu putnicima od 1. do 3. reda, za veće zadovoljstvo putovanja.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Novi Renault Espace zvanično

 

Renault Espace 8.jpg

 

Kao što se i najavljivalo, Renault je naziv Espace (koji je nekada nosio MPV model) sada upotrebio za svoj novi SUV.

Novi Espace je tehnički usko povezan sa Australom, ali u odnosu na njega Espace ima duže međuosovinsko rastojanje i prostraniju unutrašnjost, koja će biti dostupna u verzijama sa pet i sedam sedišta.

 

Renault Espace 7.jpg

 

Austral i Espace dele većinu karoserije, uključujući identičan prednji deo. Međutim, od B-stuba i pozadi, Espace ima veću zapreminu i uspravniji zadnji deo, iako i dalje sadrži poznate stilske karakteristike.

 

Renault Espace 6.jpg

 

Novi Espace je dugačak 4.722 mm i ima međuosovinsko rastojanje od 2.738 mm. Od dodatnih 212 mm dužine u poređenju sa Australom, 69 mm se pripisuje međuosovinskom rastojanju i 142 mm zadnjem prepustu. Ipak, novi Espace je 135 mm kraći u odnosu na nekadašnji istoimeni MPV.

 

Renault Espace 5.jpg

 

Renault će ponuditi tri različita paketa opreme, i to bazni Techno, luksuzni Iconic i sportski Esprit Alpine. U zavisnosti od opreme i opreme, novi Espace je težak između 1.587 kg i 1.698 kg, što ga čini 215 kg lakšim od prethodne generacije.

 

Renault Espace 4.jpg

 

Što se enterijera tiče, kontrolna tabla je preneta sa Australa, uključujući 12.3-inčni digitalnu instrument tablu, 12.0-inčni OpenR Link infotainment ekran osetljiv na dodir i 9.3-inčni head-up displej. Renault je predvideo ukupno šest USB-C portova (po dva za svaki red sedišta), dve utičnice od 12 V, 39 litara prostora za odlaganje u kabini i dosta držača za čaše.

 

Renault Espace 3.jpg

 

Modeli sa višim nivoima opreme dobijaju ambijentalno osvetljenje u 48 boja i Harman Kardon audio sistem sa 12 zvučnika. Esprit Alpine se odlikuje i presvlakama od alkantare/sintetičke kože i sa plavim šavovima, dok Iconic dobija umetke od kože i drveta. Posebno se ističe opcioni panoramski krov dužine 1.330 mm i širine 840 mm.

 

Renault Espace 2.jpg

 

Espace će biti dostupan sa pet ili sedam sedišta, i to bez razlike u ceni. Drugi red sedišta može da se pomera napred-nazad za 220 mm, stvarajući do 321 mm prostora za noge pozadi, što je do 128 mm za putnike u trećem redu. Sa svih sedam sedišta, postoji samo 159 litara tovarnog prostora. Međutim, treći red se može sklopiti, nestajući u podu i stvarajući prtljažnik od 477-677 litara u zavisnosti od položaja drugog reda. Ako preklopite sva sedišta, možete da stavite do 1.714 litara tereta, ili čak 1.818 litara u modelu sa pet sedišta koji ima standardni kapacitet od 581-777 litara.

 

Renault Espace 1.jpg

 

Novi Espace će na početku biti dostupan sa jednom opcijom pogonskog sklopa. Hibridni sistem se sastoji od 1.2 trocilindričnog turbo benzinskog motora, elektromotora, visokonaponskog startera-generatora i litijum-jonske baterije od 2 kWh. Baš kao i kod najbolje specifikacije Australa, E-Tech hybrid ima kombinovanih 200KS i 205 Nm obrtnog momenta, šaljući snagu isključivo na prednje točkove preko automatskog menjača. Espace ubrzava od 0 do 100 km/h za 8.8 sekundi i ima najveću brzinu od 175 km/h. Renault tvrdi da novi hibrid u proseku ima potrošnju goriva od 4.6 l/100 km i da emituje 104 grama CO2 po km u kombinovanom WLTP ciklusu, sa dometom do 1.100 km između punjenja.

 

Novi SUV je baziran na CMF-CD platfomi koju takođe koriste Nissan X-Trail i Mitsubishi Outlander, kao i manji Renault Austral. Espace ima i Multi-Sense režime vožnje, brojne sisteme pomoći vozaču i 4Drive upravljanje na sva četiri točka. Ovo poslednje omogućava radijus okretanja od 10.4 m sličan Cliu uprkos činjenici da je Espace najduže vozilo u trenutnoj paleti Renaulta. Renault Espace će biti dostupan za naručivanje od ovog proleća. SUV će se proizvoditi u fabrici u Palensiji u Španiji, pored mehanički povezanog Australa, a cene će biti saopštene naknadno.

 

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Spolja mi lepo izgleda.

Unutra nisam oduševljen onolikim televizorima.

Malo mi deluje kao šamar razumu da kola ove klase imaju 3-cilindrični motor.

A i ovo je valjda prvi primer na svetu da se kod hibrida ukupna sinergijska snaga hibridnog sklopa ( 200 ks) "dobije" prostim sabiranjem snage SUS-a ( 130 ks ) i pogonskog elektromotora ( 70 ks ).

Neki od podataka nije tačan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secam se kakav je bum bio prvi Espace kada se pojavio.

Ovo kao malo veci Kadjar, tipican dizajnerski Copy/Paste moderne autoindustrije. I onda idi na Sajam, za sta :D ...

 

hcwyo6ubo3qh_800.thumb.jpg.eb886fbc0874752ee8aac4170627016b.jpg Untitledx.thumb.png.4aaef89a697a7e310189ad9f1674b1b3.png 47854975771_0491380c2e_b.thumb.jpg.adcef390c7bc03c50e1ad6dcb16ba401.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Ivan said:

Ovo kao malo veci Kadjar...

Nema više Kadjara, umesto njega Renault nudi malo veći (6cm duži i sa većim međuosovinskim rastojanjem) Austral, kojeg si mogao videti na Sajmu :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to i kazem, sve isto, sta ima da idem :P .

Share this post


Link to post
Share on other sites

automarkethr.jpg Automarket.hr: Novi Renault Espace

 

Renault Espace poznat je po tome da može prevesti 7 putnika. Pogledajte kakva je potpuno nova generacija koja više liči na SUV nego MPV:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...