kikiriki 0 Posted April 1, 2015 Od pre par nedelja, kada se zagreje, izbacuje poruku da mu je pritisak ulja u motoru nizak, a ulja ima sasvim dovoljno. Cesto se desava i da, kada izbaci tu poruku, sam ugasi motor... to uradi i kada dam pun levi i polako dodajem gas bilo da je u rikvercu ili ne... Ako imate ideju sta bi moglo da bude, unapred veliko hvala! Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted April 2, 2015 Prvo naravno dijagnostika. Po meni može biti neodgovarajući viskozitet ulja, senzor pritiska ulja, uljna pumpa i još mnogo toga. Možda će još neko dati svoje mišljenje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
kikiriki 0 Posted April 3, 2015 dijagnostika je radjena pre par nedelja, kada se problem pojavljivao sporadicno i nista nije pokazala... a ulje je k20... nadam se ce nas danas majstor konacno primiti, pa cemo videti... Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9591 Posted April 3, 2015 Promeni filter ulja, jeftino je, a može da bude problem u njemu.Ako ne pomogne, onda karter dole i pogledajte samu uljnu pumpu. Meni je na Stilu 1.6 znao da izbaci, prilikom jačih kočenja, istu poruku i da upali lampicu na sekund i ugasi je. Nakon skidanja kartera, videlo se da je uljna pumpa, na delu lule ka situ, imala sitnu pukotinu, a ona je nastala kada sam zakačio karterom, baš na mestu gde je bilo ulubljenje na njemu.Naručio drugu polovnu pumpu sa otpada (50 evra), montirana i sve posle bilo ok. Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksovac 0 Posted October 13, 2016 Jesu uradio nesto, kikiriki, imam isti problem vec par meseci. Motor oil low presure i ugasi ga, po 5 puta dnevno. Hvala Sent from my HTC Desire 530 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7729 Posted October 13, 2016 Proberi pritisak ulja Quote Share this post Link to post Share on other sites
niksovac 0 Posted October 13, 2016 Pritisak motornog ulja? Ono nije pod pritiskom koliko ja znam, il te nisam razumeo Sent from my HTC Desire 530 using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Shomy 0 Posted October 13, 2016 Meni je na glanc novom ducatu izbacivalo tu gresku ujutru na minusu. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Kubanac 6 Posted June 18, 2019 Imam potpuno isti problem. Javlja se ne tako cesto ali isti su simptomi. Kada je vruc i okrenem pun levi i dodam gas ugasi se i izbaci gresku. U pitanju je Multipla 1.6 bipower 2008. Da li je neko resio ovo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
bratsaja 18 Posted September 17, 2019 Moze da bude klapna gasa.Kada namotas pun napnes servo pumpu i tada klapna odnosno step motor treba da doda gas ali posto se tu nakupi razne garezi step motor vise nije tako precizan i ne moze da odraguje kako treba i jednostavno auto se ugasi.Tom prilikom u jednom trenutku naravno da opadne pritisak ulja usled nedovoljnog broja obrtaja,a neposredno pre samog prestanka rada motora i tada izbaci tu gresku. Da li ti se desava da na leru auto podrhtava,radi nemirno,ne vraca gas do kraja ili da menja broj obrtaja na leru?Sve su to simptomi neispravne klapne ali multipla je ionako sklona gasenju prilikom kretanja ili naprezanja motora i kad je klapna sasvim ok.Meni se desavalo dok sam imao neispravan ventilator hladnjaka koji je povlacio vise struje nego sto treba zbog losih biksniu da se auto ugasi kada krene da vrti ventilator na leru.Jednostavno taj 1.6 motor je malo slabiji nego sto treba za toliki auto,a pogotovo kada su iza njega stotine hiljada kilometara. Probaj za pocetak da ocistis klapnu ili jos bolje da stavis drugu. Quote Share this post Link to post Share on other sites