Jump to content
FAS Goran
kikiriki

Fiat Multipla 1.6 bipower - oil pressure low

Recommended Posts

Od pre par nedelja, kada se zagreje, izbacuje poruku da mu je pritisak ulja u motoru nizak, a ulja ima sasvim dovoljno. Cesto se desava i da, kada izbaci tu poruku, sam ugasi motor... to uradi i kada dam pun levi i polako dodajem gas bilo da je u rikvercu ili ne... Ako imate ideju sta bi moglo da bude, unapred veliko hvala! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

dijagnostika je radjena pre par nedelja, kada se problem pojavljivao sporadicno i nista nije pokazala... a ulje je k20... nadam se ce nas danas majstor konacno primiti, pa cemo videti...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promeni filter ulja, jeftino je, a može da bude problem u njemu.

Ako ne pomogne, onda karter dole i pogledajte samu uljnu pumpu. Meni je na Stilu 1.6 znao da izbaci, prilikom jačih kočenja, istu poruku i da upali lampicu na sekund i ugasi je. Nakon skidanja kartera, videlo se da je uljna pumpa, na delu lule ka situ, imala sitnu pukotinu, a ona je nastala kada sam zakačio karterom, baš na mestu gde je bilo ulubljenje na njemu.

Naručio drugu polovnu pumpu sa otpada (50 evra), montirana i sve posle bilo ok. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesu uradio nesto, kikiriki, imam isti problem vec par meseci. Motor oil low presure i ugasi ga, po 5 puta dnevno.

Hvala

Sent from my HTC Desire 530 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je na glanc novom ducatu izbacivalo tu gresku ujutru na minusu.

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam potpuno isti problem. Javlja se ne tako cesto ali isti su simptomi.

Kada je vruc i okrenem pun levi i dodam gas ugasi se i izbaci gresku.

U pitanju je Multipla 1.6 bipower 2008.

 

Da li je neko resio ovo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze da bude klapna gasa.Kada namotas pun napnes servo pumpu i tada klapna odnosno step motor treba da doda gas ali posto se tu nakupi razne garezi step motor vise nije tako precizan i ne moze da odraguje kako treba i jednostavno auto se ugasi.Tom prilikom u jednom trenutku naravno da opadne pritisak ulja usled nedovoljnog broja obrtaja,a neposredno pre samog prestanka rada motora i tada izbaci tu gresku.

Da li ti se desava da na leru auto podrhtava,radi nemirno,ne vraca gas do kraja ili da menja broj obrtaja na leru?Sve su to simptomi neispravne klapne ali multipla je ionako sklona gasenju prilikom kretanja ili naprezanja motora i kad je klapna sasvim ok.Meni se desavalo dok sam imao neispravan ventilator hladnjaka koji je povlacio vise struje nego sto treba zbog losih biksniu da se auto ugasi kada krene da vrti ventilator na leru.Jednostavno taj 1.6 motor je malo slabiji nego sto treba za toliki auto,a pogotovo kada su iza njega stotine hiljada kilometara.

Probaj za pocetak da ocistis klapnu ili jos bolje da stavis drugu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...