Jump to content
FAS Goran
sasco_kappa

Lancia Kappa 2.0 - problem sa strujom

Recommended Posts

Ajmo majstori, ko ima logican odgovor?...veceas, posle normalnog paljenja na benzin i prebacivanja na plin, krenuh poslom u grad. Nakon 1km voznje, zakacih desnim tockom neveliku rupu u asfaltu, nista opasno...medjutim, u tom trenutku auto ostade bez struje i prestade sa radom!...na trenutke je imao samo signalizaciju alternatora i nista vise, mrtav na kljuc....ni svetla, ni cetri zmigavca, ni ventilacija, ni brisaci,..samo svetlo u kabini. Posle kratkog moljenja Bogu i psovanja Italijanskih elektroinzenjera, auto prihvati kontakt i upali. Medjutim, u roku od 20-tak min, ponovo je gubio struju u navedenim potrosacima. 2 puta sam skidao kleme sa akumulatora i oba puta je posle toga palio..na kraju, posle 30-tak minuta, sve je bilo normalno, i dovezoh se uspesno kuci. 

Da li je kvar prouzrokovao udar u rupu (punu vode jer je padala kisa, mada sam ga cele zime vozio i po kisi i po snegu i ovo se nije desilo)?...Da li oko desnog tocka postoji deo instalacije koji je osetljiv na udar ili vodu, mada???....napominjem da mi brava nije u najboljem stanju i da kljuc hoce pri jakim vibracijama da ispadne - naravno, ne zakljuca volan i motor bez problema radi...Da li da trazim ujutro neke releje koji su se mozda razlabavili?...pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

...evo, od te veceri, vec 7dana vozim bez problema...skidao sam akumulator da proverim te mase i sve su bile OK...a sta mislite o SKLOPKI / KONTAKTORU koji se nalazi u grupi osiguraca i releja kod brisaca, neko mi je rekao da taj kontaktor iskljuci ''+'' pri jacem udaru?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako taj prekidac iskoci sam od sebe pa i da se desi ali nikako ne moze da se vrati u ON fazu.

Mislim da ti je tu problem oko kontakt brave i elektronskog uloska brave

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj "kontaktor" se u stvari zove "fuel cut-off svitch" i sluzi da pri jacem udarcu (udesu) prekine dovod goriva ka motoru,da ne bi doslo do pozara. On nema veze sa ostatkom elektronike u kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

nije do toga garant, nesto drugo mase mozda ili pogledaj da se klema nije raspala probaj da vuces kablove ako su fabricke kleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao taj problem i resio sam ga.U toku voznje samo se ugasi i tolko..Jednostavno, kleme ti nisu dobre ili kontakt sa klemom...Zameni ih.Ja sam moje zamenio i od tada mi se to vise nikad nije desilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav.Naime problem je sledeci kad ubacim kljuc u kontakt bravu i okrenem na prwd kontakt upali mi se istrument tabla i sve lampice po kabini(prekidaci za prozore,na bordu,na ventilaciji)ostavim u tom polozaju i okrenem prekidac za svetlo na poziciju upali mi pumpu u rezervoaru.Auto je kappa 2.0 VIS...ima plin.Pomagajte...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...