Jump to content
FAS Goran
Sale nbg

Fiat Nuova Croma 1.9 MJet 150 - zviždi turbina

Recommended Posts

Mene i dalje interesuje kolika je količina ubruzganog goriva po cuklusu u cilindar. Zanima me baš iz razloga koliko puta treba prekinuti regeneraciju da bi se recimo nakupilo 100g nesagorelog goriva, i to prekinuti tako što se motor ugasi. Koliko puta se regeneracija prekine u vožnji zbog neispunjenih uslova za istu ali motor nastavi da radi te sagori i ono viška goriva koje mu je ubrizgano?!

Smatram da prekidanje regeneracije utiče na povećanje zapušenosti DPF-a ali ne toliko na "razređivanje" ulja u karteru.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nekoliko prekidanja u periodu od zamene do zamene ulja nije problem. Problem je sto dosta ljudi kupi auto sa DPF a ne zna da ga ima ili zna ali ne zna kako on fuknkcionise, tako da prekinu jako puno regeneracija.

Ja na prvom mestu, kada sam uzeo Astru pre 3 godine, nisam znao za to da se gorivo vraca nazad. Prvi mali servis sam odradio kod majstora gde sam održavao Stila i koji je sunuo ulje do vrha, posle predjenih 1.5k km vidim da je nivo nesto visi. Problem je bio sto je auto stajao na carini neko vreme i paljen je svakih par dana, odradi malo u mestu i ugasi se, sto je zacepilo DPF samo tako.

Odmah je opet uradjen mali servis, zamenjeno ulje, ali ovog puta kod drugog majstora, koje je Opel partner, i radi samo Opel, te i ulje sipa po podacima koje je Opel dao, i ne sipa odokativnom metodom nego ulje uzima na burad, i sipa preko pistolja nekog :D

Edited by zrnkemiki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Marko , veću količinu goriva bi trebao da sagori . Zar ne ?

Baci pogled u onaj FES log možda bi moglo da se vidi na magistrali koliko je bila potrošnja i koliko je povećano / mada nije bilo konstantne vožnje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni radi regeneraciju skoro svaki dan posto posto imam 15km auto puta u jednom pravcu i ni jednom mi nije podigao nivo ulja a i prekinuo sam mu regeneraciju dosta puta posto nema sanse da je zavrsi svaki put.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto sam i obecao, javljam se sa tezultatima. Turbina remontovana, uradjen kompletan mali servis i DPF samo ociscen preko dijagnostike (i senzor filtera je bio zaprljan) i ako sam zahtevao da se filter iskljuci, samo su ga ocistili uz obrazlozenje da nece praviti problem. Sto se tice cene prosao sam sa manje novca nego sto sam ocekivao. Auto sam kratko vozio cisto da probam (imao sam obaveza), lepo radi, lepo vuce, sve isto kao i ranije. Jedino sto sam primetio da kada upali turbinu nema vise onako snazan refleks i ne ubacuje u sediste kao ranije, kao da turb. ima manji pritisak ili je mozda nesto drugo, ali je 30-40% slabije sigurno. Ostaje mi samo da uklonim taj DPF, ako neko ima neki savet ili preporuku... hvala u napred

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas kada sam isao na posao ( druga voznja od popravke), turbina otvara na 3000 obr. Ni to nestima kako treba...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina na tom motoru treba da pumpa od 1700-1800 o/min ako ne i malo niže.

Nabaci na dijagnostiku (još bolje u vožnji) i uporedi parametre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo mi lici na zacepljen DPF. Verovatno on gusi motor. Moraces malo duze i muski da ga provozas pa onda vidi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U vezi degradacije ulja... Da li stvarno postoji senzor koji to precizno meri, ili kompjuter sam na osnovu nekih parametara (pređeni kilometri, vreme od zamene, prosečne temperature ulja, prosečna brzina, pretežno hradska vožnja ili otvoren put...) šalje upozorenje na board, tj prijavljuje na dijagnostici?

 

Nema nikakvog senzora za kvalitet ulja. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari , hteo sam isto da pitam u vezi turbine nisam ga odveo jos kod servisa ali mi tako radi vec mesec dana nema mvremena bas kad da ga odvedem , imam problem osecam kao da zvizdi na 1300obrataja cujem taj zvizduk , i kada mu tad pustim gas cuje se turbina idalje , erg mi je zatvoren da li moze biti zbog toga? Mada nebih rekao da gubi vucu dobro vuce.. Hteo bih par saveta ako je ikako moguce inace imam Fiat Cromu 1.9 MJTD 110kw 150ks 2006godiste automatik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moze to niko preko tastature da ti kaze. I moja se "cuje" tako ima jedno 9god ali ne mogu da ti kazem da je i kod tebe tako i nije to nista mozes da vozis.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, MS PK said:

Ne moze to niko preko tastature da ti kaze. I moja se "cuje" tako ima jedno 9god ali ne mogu da ti kazem da je i kod tebe tako i nije to nista mozes da vozis.

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока
 

mogu da snimim nije problem pa da postavim na youtube-u pa da posaljem ovde.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari, koliko kosta remont turbine za Kromu 2009 godiste 150ks, u servisu mi rekli da masti i zato slabije vuce. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozoves neki turbo servis i pitas, 250-300eur sigurno

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zavisi sta bi se radilo. Bila je ranije uglavnom ova cifra koju Mica pominje, max 300 EUR (a uglavnom manje), bar u TS Uzice. Jedino ako i za to cene nisu otisle nenormalno gore.

5 hours ago, RPM said:

u servisu mi rekli da masti i zato slabije vuce

U kom servisu? Na kom delu tacno "masti"? Kakva je situacija sa EGR (on/zaprljan/off), klapnama usisa, MAP, MAF? Da nema slucajno nekih gresaka na dijagnostici, odlaska u Safe mode i sl.?

Pitam cisto iz razloga ako je nesto banalno i jeftino u pitanju, da se prvo krene od toga. Ako je sve drugo kako treba, a eksplicitno su ispraceni bas parametri turba i on je u problemu, onda OK. Posto se odmah gadja na jednu od najskupljih stavki.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam tacno na kom delu turbina masti, sutra cu do servisa.  Nije u safe mode, mada mi je pre jedno 10.000 km otisao u safe mode i tada nije vukao ni 20% od pune snage. Sada vuce i ubrzava oko 25-30% slabije nego sto bi trebao. EGR je odavno off. 

Hvala svima na javljanju.

Edited by RPM

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baci ovde slobodno povratnu informaciju kada je budes imao, cisto zbog sadrzaja teme i citanja ubuduce...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...