Markobgd 610 Posted March 27, 2015 Mene i dalje interesuje kolika je količina ubruzganog goriva po cuklusu u cilindar. Zanima me baš iz razloga koliko puta treba prekinuti regeneraciju da bi se recimo nakupilo 100g nesagorelog goriva, i to prekinuti tako što se motor ugasi. Koliko puta se regeneracija prekine u vožnji zbog neispunjenih uslova za istu ali motor nastavi da radi te sagori i ono viška goriva koje mu je ubrizgano?! Smatram da prekidanje regeneracije utiče na povećanje zapušenosti DPF-a ali ne toliko na "razređivanje" ulja u karteru. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 27, 2015 (edited) Nekoliko prekidanja u periodu od zamene do zamene ulja nije problem. Problem je sto dosta ljudi kupi auto sa DPF a ne zna da ga ima ili zna ali ne zna kako on fuknkcionise, tako da prekinu jako puno regeneracija.Ja na prvom mestu, kada sam uzeo Astru pre 3 godine, nisam znao za to da se gorivo vraca nazad. Prvi mali servis sam odradio kod majstora gde sam održavao Stila i koji je sunuo ulje do vrha, posle predjenih 1.5k km vidim da je nivo nesto visi. Problem je bio sto je auto stajao na carini neko vreme i paljen je svakih par dana, odradi malo u mestu i ugasi se, sto je zacepilo DPF samo tako.Odmah je opet uradjen mali servis, zamenjeno ulje, ali ovog puta kod drugog majstora, koje je Opel partner, i radi samo Opel, te i ulje sipa po podacima koje je Opel dao, i ne sipa odokativnom metodom nego ulje uzima na burad, i sipa preko pistolja nekog Edited March 27, 2015 by zrnkemiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 27, 2015 Marko , veću količinu goriva bi trebao da sagori . Zar ne ?Baci pogled u onaj FES log možda bi moglo da se vidi na magistrali koliko je bila potrošnja i koliko je povećano / mada nije bilo konstantne vožnje. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 602 Posted March 27, 2015 Meni radi regeneraciju skoro svaki dan posto posto imam 15km auto puta u jednom pravcu i ni jednom mi nije podigao nivo ulja a i prekinuo sam mu regeneraciju dosta puta posto nema sanse da je zavrsi svaki put. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted April 2, 2015 Kao sto sam i obecao, javljam se sa tezultatima. Turbina remontovana, uradjen kompletan mali servis i DPF samo ociscen preko dijagnostike (i senzor filtera je bio zaprljan) i ako sam zahtevao da se filter iskljuci, samo su ga ocistili uz obrazlozenje da nece praviti problem. Sto se tice cene prosao sam sa manje novca nego sto sam ocekivao. Auto sam kratko vozio cisto da probam (imao sam obaveza), lepo radi, lepo vuce, sve isto kao i ranije. Jedino sto sam primetio da kada upali turbinu nema vise onako snazan refleks i ne ubacuje u sediste kao ranije, kao da turb. ima manji pritisak ili je mozda nesto drugo, ali je 30-40% slabije sigurno. Ostaje mi samo da uklonim taj DPF, ako neko ima neki savet ili preporuku... hvala u napred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted April 3, 2015 Danas kada sam isao na posao ( druga voznja od popravke), turbina otvara na 3000 obr. Ni to nestima kako treba... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted April 3, 2015 Turbina na tom motoru treba da pumpa od 1700-1800 o/min ako ne i malo niže.Nabaci na dijagnostiku (još bolje u vožnji) i uporedi parametre. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted April 3, 2015 Ovo mi lici na zacepljen DPF. Verovatno on gusi motor. Moraces malo duze i muski da ga provozas pa onda vidi... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted April 3, 2015 Drugari auto je pre 10km bio u servisu na ciscenju, sta ja treba vise da radim? Da opet maltretiram auto? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 602 Posted April 3, 2015 Da maltretiras majstora... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted April 3, 2015 Da li je neko skidao DPF iz beograda i da je zadovoljan uslugom? Treba mi preporuka Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9664 Posted April 3, 2015 Odgovarajuća tema za DPF:https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/55131-skidanje-dpf-fap-filtera/ Ne možemo svuda pitati, pisati sve što nam padne na pamet, a nevezano za naslov teme. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted April 3, 2015 Hvala za temu. Izvinjenje za OFF. Quote Share this post Link to post Share on other sites
barcode 1 Posted April 4, 2015 U vezi degradacije ulja... Da li stvarno postoji senzor koji to precizno meri, ili kompjuter sam na osnovu nekih parametara (pređeni kilometri, vreme od zamene, prosečne temperature ulja, prosečna brzina, pretežno hradska vožnja ili otvoren put...) šalje upozorenje na board, tj prijavljuje na dijagnostici? Nema nikakvog senzora za kvalitet ulja. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted April 5, 2015 Meni se nije javljala nijedna signalizacija, auto ponovo bio kod majstora skinut DPF, sada je sve OK Quote Share this post Link to post Share on other sites
seki80 0 Posted January 8, 2020 Cao drugari , hteo sam isto da pitam u vezi turbine nisam ga odveo jos kod servisa ali mi tako radi vec mesec dana nema mvremena bas kad da ga odvedem , imam problem osecam kao da zvizdi na 1300obrataja cujem taj zvizduk , i kada mu tad pustim gas cuje se turbina idalje , erg mi je zatvoren da li moze biti zbog toga? Mada nebih rekao da gubi vucu dobro vuce.. Hteo bih par saveta ako je ikako moguce inace imam Fiat Cromu 1.9 MJTD 110kw 150ks 2006godiste automatik. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8002 Posted January 8, 2020 Ne moze to niko preko tastature da ti kaze. I moja se "cuje" tako ima jedno 9god ali ne mogu da ti kazem da je i kod tebe tako i nije to nista mozes da vozis.Послато са SM-J330F помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
seki80 0 Posted January 8, 2020 Just now, MS PK said: Ne moze to niko preko tastature da ti kaze. I moja se "cuje" tako ima jedno 9god ali ne mogu da ti kazem da je i kod tebe tako i nije to nista mozes da vozis. Послато са SM-J330F помоћу Тапатока mogu da snimim nije problem pa da postavim na youtube-u pa da posaljem ovde. Quote Share this post Link to post Share on other sites
RPM 3 Posted August 15, 2022 Cao drugari, koliko kosta remont turbine za Kromu 2009 godiste 150ks, u servisu mi rekli da masti i zato slabije vuce. Pozz Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 8002 Posted August 15, 2022 Pozoves neki turbo servis i pitas, 250-300eur sigurnoПослато са SM-A307FN помоћу Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
RPM 3 Posted August 15, 2022 Uglavnom kazu do 400-450 evra, u zavisnosti od ostecenja turbine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19067 Posted August 15, 2022 (edited) Zavisi sta bi se radilo. Bila je ranije uglavnom ova cifra koju Mica pominje, max 300 EUR (a uglavnom manje), bar u TS Uzice. Jedino ako i za to cene nisu otisle nenormalno gore. 5 hours ago, RPM said: u servisu mi rekli da masti i zato slabije vuce U kom servisu? Na kom delu tacno "masti"? Kakva je situacija sa EGR (on/zaprljan/off), klapnama usisa, MAP, MAF? Da nema slucajno nekih gresaka na dijagnostici, odlaska u Safe mode i sl.? Pitam cisto iz razloga ako je nesto banalno i jeftino u pitanju, da se prvo krene od toga. Ako je sve drugo kako treba, a eksplicitno su ispraceni bas parametri turba i on je u problemu, onda OK. Posto se odmah gadja na jednu od najskupljih stavki. Edited August 15, 2022 by Ivan Quote Share this post Link to post Share on other sites
RPM 3 Posted August 15, 2022 (edited) Ne znam tacno na kom delu turbina masti, sutra cu do servisa. Nije u safe mode, mada mi je pre jedno 10.000 km otisao u safe mode i tada nije vukao ni 20% od pune snage. Sada vuce i ubrzava oko 25-30% slabije nego sto bi trebao. EGR je odavno off. Hvala svima na javljanju. Edited August 15, 2022 by RPM Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 19067 Posted August 15, 2022 Baci ovde slobodno povratnu informaciju kada je budes imao, cisto zbog sadrzaja teme i citanja ubuduce... Quote Share this post Link to post Share on other sites