Sale nbg 0 Posted March 25, 2015 Kako poceti temu a ne zaplakati.Primetio sam u zadnje verme da blago zvizduce turbina tj. pocinje da se javlja. Motor radi perfektno, nikakve greske, neki dim iz auspuha itd... Prica ide ovako: uzmem da proverim ulje samo sto me slog nije strefio, nivo 10cm iznad gornje granice (pretpostavljam da je nalio gorivo u karter). Odvezem auto u servis i cekam odgovor. Kako majstor kaze: turbina ispustala ulje u DPF filter, DPF brljavio zbog toga i slao lazne podatke motoru i nalivo gorivo, gorivo se iz filtera vracalo u motor i razredilo ulje. Da se dovede u red potrebno je uraditi sledece: skinuti turbinu i poslati na proveru (99% ce biti reparacija), ukloniti DPF filter i uraditi opet mali servis. Cifra da se covek upuca. Imao sam potrebu ovo da podelim sa vama, mozda ce mi biti lakse Javljam se sa rezultatima kada bude sve zavrseno, nadam se uspesno. Servis je dobar i auto se tamo odrzava vec godinama. Zeleo bi da cujem i vase misljenje u vezi ovoga? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 25, 2015 (edited) Kako je moguće da motor sa tolikim nivoom "ulja" radi perfektno, da ne zveči, zvoni, lupa? Da nisu probili svi semerinzi koji mogu probiti? Nešto tu ne štima!? Edited March 25, 2015 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted March 25, 2015 Druze motor radi kao sat, nikakve promene nisam primetio niti zvukove, osim sto se turbina blago javljala... ne znam da li tu nesto nestima, ja samo prenosom sta mi je receno u servisu i zasto je dolo do toga... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 25, 2015 Ma ne mislim da ti nešto grešiš nego da te ne rade slučajno?! Jbg, sad pitam glupost ali koliko si puta proverio (obrisao) šipku pri kontroli? Znam da kod mene na Delti šipka za proveru ode u S pa po nekoliko puta moram brisati dok ne ostane čista u gornjem delu i ne pokaže pravi nivo.Baš mi čudno da to tako može da radi ali ništa nije nemoguće. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted March 25, 2015 Kod mene je merac nalik na dugacku sabijenu oprugu, brisao sam 3 puta i uvek isto, verovatno sam imao srece da nije doslo do neke havarije ili sam otkrio na vreme i nije mnogo radio sa razredjenim uljem. Cinjenica je da turbina zvizduce e sad iz kog razloga to i mene zanima, da nije zaprljana ili je problem sa nekim crevom...toliko se vec nerazumem. Mozda se javi neko sa slicnim iskustvom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bglion 401 Posted March 25, 2015 Da turbina provlaci ulje u izduv i dpf moralo bi bar malo dima da bude . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted March 25, 2015 Idi u jos neki servis... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 25, 2015 Koje godiste je Croma i koliko je presla? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan_KV 3 Posted March 25, 2015 (edited) Remont turbine ti je od prilike oko 250€ u Užicu i ti momci su najjbolji za to. A DPF možeš da skineš i ne trebati i da nabiješ još kojeg konja za 150 € sve softverski da se odradi. Edited March 25, 2015 by Ivan_KV Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted March 25, 2015 2007 god, 155k na satu. Za remont turbine su mi rekli 300-400eu uz garancuju, a skidanje DPF-a 100eu, cipovanje mi nije potrebno, vozim dvoje dece, auto i ovako ide odlicno Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted March 25, 2015 Tako se krecu cene.Skidanje stare turbine+remont+postavljanje nove 300-400e. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vix 1 Posted March 25, 2015 To sa turbinom, te plivjucim zamajcem su rizici sa kojima se moramo pomiriti u momentu kad kupujemo polovni turbo dizelas....e sad, svi se nadamo da nece, al nekad nekog hoce...a kad se vec desi, bitno je da se opravi kako treba.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 25, 2015 Sale, mislim da ćeš problem rešiti reparacijom turbine i ako skloniš DPF. Jes da košta (min 400e) ali si onda miran. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted March 25, 2015 Kostace me 600+ eu, sa rukama i malim servisom. Jbg neplanski trosak, ufff kakav samar Quote Share this post Link to post Share on other sites
francuz69 995 Posted March 26, 2015 Lepo ja kazem za DPF. Cupajte to sr*nje napolje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 26, 2015 Ima još jedna stvar koja se kosi sa nalivanjem goriva u karter u toj količini a to je degradacija ulja u motoru i prijavljivanje borda da je ulje za zamenu. Kod Mjet motora sa DPF-om se po fabričkom uputstvu ulje menja ne na kilometražu već na osnovu prijave borda da je degradacija ulja prešla dozvoljeni nivo. Da je toliko goriva naliveno u ulje verujem da bi se pojavilo upozorenje za hitnu promenu istog...Slažem se sa Ticmom, potraži i drugo mišljenje mada je diskutabilno šta se sad može videti ako je ulje već ispušteno.... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 535 Posted March 26, 2015 Ja tu nista ne bi dirao. Sipas novo ulje i vozis neko vreme pa u drugi servis ili odmah proveri na drugom mestu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martin 799 Posted March 26, 2015 + skini DPF! Dakle, zameni ulje i skini DPF. Quote Share this post Link to post Share on other sites
zrnke 41 Posted March 26, 2015 (edited) Prilikom regeneracije on dodaje dodatno gorivo, prilikom prekida regeneracije, odnosno gasenja auta pre nego sto je zavrsio regeneraciju, svo to gorivo se vrati u nazad, i mesa sa uljem. Cesta pojava je da ljudi sipaju ulje do vrha meraca, zatim nakon nekoliko prekinutih regeneracija nivo bude visi. Meni po specifikaciji ide ja mislim 4.2L ulja, i kad se ti sipa, une bude max na meracu, nego namereno ima tog prostora za eventualno prekinute regeneracije.Slozio bih se sa ostalom ekipom, za sad mali servis odradi, i eventualno ako imas novac, skini DPF, pa vozi tako i prati stanje redovno! Edited March 26, 2015 by zrnkemiki Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 26, 2015 Kolika je zapremina cilindra odnosno koliko mg goriva bude raspršeno u jednom ubruzgavanju po cilindru? Zna li neko da napiše? Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13160 Posted March 26, 2015 U vezi degradacije ulja... Da li stvarno postoji senzor koji to precizno meri, ili kompjuter sam na osnovu nekih parametara (pređeni kilometri, vreme od zamene, prosečne temperature ulja, prosečna brzina, pretežno hradska vožnja ili otvoren put...) šalje upozorenje na board, tj prijavljuje na dijagnostici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted March 26, 2015 Ja se nadam da je ovo prvo jer ovo drugo ima toliko promenljivih da je totalno nebulozno da tako meri... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale nbg 0 Posted March 26, 2015 Drugari hvala na savetima, ali auto je vec u servisu. Aj javicu sta i kako kada dobijem neke nove informacije. U ovom servisu se odrzava auto vec godinama i vise puta su ispali korektni... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bumblebee 18 Posted March 26, 2015 Ako neko zna o turbini onda sam to ja Turbina ili radi ili ne radi nema tu počela da zviždi možda je ovo :=)Vozaj dok se ne razleti i pravac užice :=) Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted March 27, 2015 Nije poenta da radi kompletan remont ili da kupuje drugu turbinu zbog neke havarije. Bolje da na vreme zameni delove koji su se potrošili.Opet mi nije jasno odakle tolika količina goriva u karteru, MJet povećava količinu ubrizganog goriva kako bi digao temperaturu izduvnim gasovima i time DPF-u / kako bi krenuo regeneraciju.Gorivo koje se ne raspršuje kako treba i koje ne sagori sliva se u karter. Quote Share this post Link to post Share on other sites