Bingodalton 737 Posted January 31, 2017 Hahaha srecom imam kratke relacije auto hladan. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 31, 2017 Marko, mislim da pogrešno radiš kada ne držiš stisnutu pedalu kočnice po zaustavljanju. Baš na taj način se efikasnije hlade pločice jer prenose toplotu na disk koji je efikasnije hlaďen, ventilrajuću. Čuvaš diskove a pločice pregrevaš ! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted January 31, 2017 Ne ne, nisi me shvatio. U periodu razrade sam skidao nogu sa kočnice. Ideja je bila da se površina diska odnosbo disk hladi ravnomerno po zaustavljanju a ne da ispod pločice koja je vruća takođe dolazi do sporijeg hlađenja te potencijalnog krivljenja diska. Sve ovo naravno zato što se "razrađuju" diskovi a ne pločice. I nije tu bilo govora o usijanju pločica jer sam kočio ultra lagano... Znači sve gore pomenuto u tih prvih 500tinak km. Sada naravno da kočim potpuno normalno Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted January 31, 2017 Eee, nisam shvatio, tako već može. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 3, 2017 Bio sam malo baksuz sa diskovima, srecom sve ekspresno reseno i zamenjeno. Disk je imao fabricko ostecenje koje pojma nemam kako bi se pokazalo na duzi vremenski period. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 3, 2017 Nisi pogrešio ako si ga zamenio. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 3, 2017 Trazio sam na internetu da li postoji neko slicno ostecenje i nisam nasao, pa pojma nemam ni sta se desava kasnije. Znas nekog sa slicnim ostecenjem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted February 3, 2017 Skoro sigurno nista, ali sto bi razmisljao milisekunde o tome kada si vec iskesirao novo i u kvalitetu Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 3, 2017 To mi je i bilo razmisljanje. Ako mogu da zamenim, zamenicu i to je to. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markobgd 609 Posted February 3, 2017 (edited) Predmetno deluje kao oštećenje nastalo u odlivku... Svakako je dobro što si zamenio jer možda ispod površine postoji ozbiljnije oštećenje na mikroskopskom nivou. Edited February 3, 2017 by Markobgd Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1263 Posted February 3, 2017 Ma što bi razmišljao, možda se problem ispolji tek kroz par hiljada km. Vreli diskovi, protrčiš kroz baru i nastanu mikropukotine. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted February 7, 2017 Ako je tako izaslo iz fabrike - KAKO JE MOGUCE? Ako je tako izaslo iz prodavnice - KAKO JE MOGUCE #2? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 7, 2017 Kako je moguce iz fabrike? Pojma nemam. Kako je moguce iz prodavnice? Bila zapakovana kutija skroz, nije otvarana uopste. Ja sam je prvi otvorio kad mi je stiglo postom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Jesha 9 Posted February 7, 2017 Gde si kupio diskove, i koja je bila cena? Čeka me zamena istih vrlo brzo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 7, 2017 Preko jednog dobavljaca iz Beograda, 10.500, u Kitu su bili 2x6.000. A isti ti diskovi od uvoznika, tj. Kit Commerc. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 15, 2017 Ugradjeno sta je kupljeno.- Ulje Shell Ultra 5w40- Svi filteri Mann- Prednji diskovi i plocice Ate- Sachs cilindar kvacila u kabini - glavno- Podmazane sajle rucne- Remontovana letva uz cauru kupljenu iz Poljske- Stavljena nova pletenica auspuha kod Bate Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted February 15, 2017 Jel si tu cauru iz Poljske sam nabavljao ili si sve kod majstora zavrsio? Koliko je ispala reparacija letve? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 15, 2017 Cauru sam porucio preko neta, platio PayPalom nesto preko 30 dolara. A@dezurni radio zamenu i zamenu lezaja jednog. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Lufti 690 Posted February 15, 2017 Hvala na obavestenju! Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted February 15, 2017 Izvini, u pitanju je Rumunijahttp://m.ebay.com/itm/281862176202?_mwBanner=1Jos sam narucio sipkice za vadjenje starog, to je bilo jos nekoliko dolara dodatno. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted August 15, 2017 Ajde malo dopune jos. Auto sam stavio da se prodaje pocetkom godine, nisam nesto posebno ni obracao paznju na oglas koji je svakako istekao za mesec dana. U medjuvremenu uradjeno: - Zadnji diskovi i plocice ATE - Zadnji amortizeri i solje KYB - Popravka brave rezervoara (nesto nije htelo bas da zakljuca) - 1 Grejac motora Bosch - Ramena u paru remont by Tejovic - Dihtung dekle ventila Victor Reinz. Kad su mi proveravali i stelovali ventile, izgleda da su stavili nesto losije, pa je slinio. A onda usledi i curkanje ulja na nekoj karici turbine, pa je pao remont u Uzicu komplet kako mu prilici, plus komplet zamena ulja i filtera ulja i vazduha, iako su u servisu rekli da ne mora. Naime ako nije bilo ostecenja koji bi stvorio opiljke, zamena ulja nije neophodna. I naravno kad pomislis vise nema sta, zastopa remenica alternatora, pa kad su je sad menjali ustanove da je malo stradala i remenica radilice. Odradjeno sve komplet, za remenicu alternatora ne znam koja je stavljena, saznacu, a remenica radilice Continental. Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted August 15, 2017 21 minutes ago, Bingodalton said: 1 Grejac motora Bosch Kako samo 1 grejač? Uglavnom 1 crkne a ostali su tu negde, kao ove nove sijalice, kad crkne 1 posle par dana ode i druga. Htedoh reći kad si sve ovo izmenio, što nisi odmah sva 4, a ove ispravne u rezervu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
dekirs 4819 Posted August 15, 2017 Koliko te izasao remont u TS ako nije tajna ?Sent from my SM-G935F using Tapatalk Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted August 15, 2017 22 minutes ago, andreja.micovic said: Kako samo 1 grejač? Uglavnom 1 crkne a ostali su tu negde, kao ove nove sijalice, kad crkne 1 posle par dana ode i druga. Htedoh reći kad si sve ovo izmenio, što nisi odmah sva 4, a ove ispravne u rezervu. Pa samo jedan. Znam da to hoce tako i na sve, ali recimo da mi vec par zima tako jedan dan prijavi grejac, posle nista. Sad je bas taj jedan konkretno bio indikativan i ajd zamenio sam ga. Jos kod njih grejaci i nisu bas pristupacni fizicki, pa nisam hteo vise da se trosim. Auto zaista pali bez problema i sa takvim grejacem, ali ne volim te greske koje pali. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bingodalton 737 Posted August 15, 2017 18 minutes ago, dekirs said: Koliko te izasao remont u TS ako nije tajna ? Sent from my SM-G935F using Tapatalk Isao sam direktno u Uzice, nisam zeleo da se cimam da je saljem i ne daj Boze vracam turbinu ako nesto ne valja. A i nemam bas vremena za to, jer se spremam za more. U sustini je turbina komplet remontovana, video sam i nov kompresorski impeler, ociscena i izduvna grana isla na obradu malo, pa mi je zato cena remonta bila 250, inace bi bila valjda 200 ili 220. Ruke su im skupe, tj dodatnih 80 EUR. Objasnjenje direktorice je da su pretrpani i da zele da izbegnu rad u njihovom servisu, jer ti radnici koji skidaju turbo su produktivniji kad ga remontuju, nego kad rade montazu i demontazu. Suma sumarum 330 EUR. Zamenili su mi gratis dihtung dekle ventila i odradili zamenu ulja i filtera ulja koji sam ja doneo. Quote Share this post Link to post Share on other sites