Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
yunoise

Pretpremijerno predstavljen Fiat 500X u Srbiji

Recommended Posts

Novi model Fiat 500 X svečano je predstavljen na VIP događaju u italijanskoj ambasadi u Beogradu

 

post-3-0-14268000-1426730823_thumb.jpg

 

Kompanija FIAT Automobili Srbija (FAS) zvanično je najavila i novo ime kompanije, koja će se od sada zvati FCA Srbija Kragujevac d.o.o. (FCA Serbia Kragujevac d.o.o.), u skladu sa prošlogodišnjim uspešno okončanim spajanjem kompanija FGA i Krajsler (Chrysler). Ovo je najavljeno tokom događaja organizovanog u italijanskoj ambasadi u Beogradu, povodom svečanog predstavljanja novog modela, Fiat 500X, na srpskom tržištu. Ovoj pretpremijeri prisustvovalo je preko 150 uglednih zvanica, uključujući ambasadora Italije u Beogradu, Đuzepea Manza (Giuseppe Manzo), zvaničnike Vlade Srbije, predstavnike poslovnih asocijacija i mnogih drugih uglednih gostiju.

Fiat 500X predstavlja novi kompaktni crossover iz porodice 500, koji obeležava evoluciju brenda, kao dodatni izraz tehnološke zrelosti.
''Kompanija FCA Srbija, najveći je izvoznik i investitor, koji odgovorno posluje u Srbiji i predstavlja pouzdanog partnera, od samog dolaska u Srbiju, pa sve do danas. Kao deo velike multinacionalne kompanije, FIAT Chrysler Automobiles, imamo veliku obavezu i odgovornost da zadovoljimo potrebe tržišta. Proširenje portfolija kompanije izuzetno je važno za korporaciju i stoga nam je čast da ovom prilikom predstavimo novi model Fiat 500X.'', rekla je gđa. Silvija Verneti - Blina (Silvia Vernetti Blina), generalni direktor kompanije FCA Srbija.

 

post-3-0-96345500-1426730819_thumb.jpg

''Fiat 500X predstavlja savršen spoj tradicionalnog modela Fiat 500 sa modernim. Fiat 500X postoji u dve verzije. Prvu karakterišu prepoznatljivi, elegantni stilski detalji, a predviđena je za mlade, dinamične i gradske kupce. Druga verzija, poseduje izrazito više terenski izgled i opremu i idealno je rešenje za ljubitelje odmora i aktivnosti na otvorenom.'' rekao je gdin. Umberto Janućeli (Umberto Iannuccelli), komercijalni direktor kompanije FCA Srbija i dodao: ''Ovom prilikom želim da Vas pozovem na Međunarodni salon automobila na Beogradskom sajmu, gde će svi posetioci imati priliku da se pobliže upoznaju sa spektrom modela iz našeg brend portfolija – FIAT, ALFA ROMEO, JEEP, FIAT PROFESSIONAL.''

Fiat 500X  kombinuje udobnost sa visokim performansama. Model 500X dolazi u dve verzije: prva, u nivoima opreme Pop, Popstar, Lounge poseduje osoben, elegantan stil i namenjena je mladim, dinamičnim i urbanim kupcima. S druge strane, druga verzija u Cross, Cross Plus nivoima opreme, poseduje izgled i tehnologiju koji su karakterističniji za terenca i idelano je rešenje za one koji slobodno vreme vole da provode na otvorenom.
Model Fiat 500X biće zvanično predstavljen na 52. Međunarodnom salonu automobila, koji će se održati na Beogradskom sajmu od 20. do 29. marta.

 

Od FCA Srbija Kragujevac za FLCS

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

...u Kragujevcu se neće proizvoditi niti 500X niti 500 Plus,inače prelepi automobili....kamo sreće da fiat nikad nije došao u SFRJ i u Srbiju....fiću i stojadina volim jer su naši, kad sam čuo da ulažu u modernizaciju fabrike u Malfiju,Italija,milijardu evra, a imaju najmoderniju gotovu fabriku za tu platformu kod nas muka me spopala....zato je ovaj moj 126 BIS poslednji Fiat koji će ući u moje dvorište...

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites

...kad sam čuo da ulažu u modernizaciju fabrike u Malfiju,Italija,milijardu evra, a imaju najmoderniju gotovu fabriku za tu platformu kod nas muka me spopala...

Pa, da....još je najbolje da Fiat uopšte nema proizvodnju u Italiji...nego da sve pravi u Poljskoj, Srbiji i Turskoj...pa da ga ti isti italijani zapale. :) Nema sumnje da bi nama ili Poljacima odgovaralo što više proizvodnje, ali nije realno da Fiat nema proizvodnju u matičnoj državi. Fiat je veliki poslodavac u Italiji, dooosta novca je dobijao kroz decenije da tako bude... ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisi shvatio,Srbija je probni balon i fiatov eksperiment koji plaća naša država,srbiji je to namenjeno ili neki škart model,kao što je 500L...

ako pogledate šta renault proizvodi u Sloveniji biće vam jasno(jedan od najtiražnijih modela)...

poljaci su uvek imali dobre modele u proizvodnji,od 126p,preko cinque,seicenta,pande.....

Edited by The Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakve su to priča sa škart modelom?

Ali će svakako biti zanimljiva priča oko dva buduća FIAT-a na SUSW platformi, jedan će vjerojatno u Melfi, a drugi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

....živi bili pa videli,ali atraktivan auto se u KG neće nikad proizvoditi,još za vreme sfrj poljaci su imali fiat 126p koji se prodavao i na zapadnom tržištu,a mi modifikovanog fiću koji ni stilski ni tehnički nije bio blizu originalnog italijanskog fiće niti se bilo gde na zapad izvozio...

....sad imamo nesrećni 500L koji je kratko vreme imao prođu kod amerikanaca,ali evropskom tržištu taj auto ne odgovara jer je pun kompromisao kao  all season gume....eto to je taj škart o kojem pričam....a ta fabrika će završiti kao železara,kad prođe rok povlasticama i dotiranja od strane države ,ugassiće proizvodnju i ostaviće nama fabriku u dugovima....

Edited by The Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

nisi shvatio,Srbija je probni balon i fiatov eksperiment koji plaća naša država...

 

Srbija je platila ''eksperiment'' od 1.3milijarde evra, ali je te isplate nekako sakrila u budžetu, šta?

 

....sad imamo nesrećni 500L koji je kratko vreme imao prođu kod amerikanaca,ali evropskom tržištu taj auto ne odgovara jer je pun kompromisao

 

Nije ti poznato da je 2014. prodaja 500L u toj Evropi bila za oko 30% veća nego 2013. godine?

Zašto pričaš napamet...zar nije bolje u 21. veku (veku informacija koje su na klik daleko), informisati se prvo.  ;)

 

Prodaja Fiata 500L na sledećim tržištima:

Austrija, Belgija, Kipar, Češka, Danska, Estonija, Finska, Francuska, Nemačka, Grčka, Mađarska, Island, Irska, Italija, Letonija, Litvanija, Luksemburg, Holandija, Norveška, Poljska, Portugalija, Rumunija, Slovačka, Slovenija, Španija, Švedska, Švajcarska, Velika Britanija:

 

01/2013. > 4.696 komada

02/2013. > 4.850

03/2013. > 8.860

04/2013. > 5.218

05/2013. > 7.226

06/2013. > 6.311

07/2013. > 7.220

08/2013. > 4.146

09/2013. > 6.857

10/2013. > 6.980

11/2013. > 6.193

12/2013. > 5.979

 

Ukupno 2013. godina > 74.536

 

01/2014. > 7.429

02/2014. > 6.765

03/2014. > 12.608

04/2014. > 9.968

05/2014. > 9.843

06/2014. > 9.976

07/2014. > 8.023

08/2014. > 4.286

09/2014. > 7.255

10/2014. > 7.476

11/2014. > 5.667

12/2014. > 4.818

 

Ukupno 2014. godina > 94.114

 

01/2015. > 7.745

Share this post


Link to post
Share on other sites

a što kuka AV i moli ruse da dozvoli bescarinski uvoz jer je proizvodnja smanjena da radnici u kg imaju posla....

tvrdim i ostajem pri tome da je škart model....

za razliku od 500 X ili Plus koji imaju  kapacitet blizu 300.000 kom godišnje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uf, jesi optimističan. Ako 500X bude prodavan u 300k godišnje to će biti negdje 2x bolje od najluđih iščekivanja. A ti nastavi svoju priču ako ti je drago.

Zapravo palo mi je napamet. Koliko onda po tebi onda može biti kombinirana potražnja za 3 karoserijske izvedenice budućeg FIAT Brava?

Share this post


Link to post
Share on other sites

a što kuka AV i moli ruse da dozvoli bescarinski uvoz jer je proizvodnja smanjena da radnici u kg imaju posla....

 

Pa, je l ti veruješ podacima, ciframa koje su ti date, ili političarima? Ozbiljni ljudi više veruju ciframa, manje političarima. ;)

Inače, tih 10.000 da je i dozvoljeno, radnici u Kragujevcu naprave za 17-18 full radnih dana.

Share this post


Link to post
Share on other sites

zapravo više sam mislio na plus :) kao zamena za punto,koji će ako cena bude u tom rangu i premašiti gore pomenutu brojku i koji ima optimizovan 500 dizajn(500 je kratak i malo previše "nabijen",500L previše kabast,500x prevelik)i pravi je naslednik starog,legendarnog i masovnog fiata 500...

Edited by The Mile

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam 'veći' 500 je bio 600 tj. ovdje Zastava 750...

Ali opet ja ne očekujem takvu prodaju, a ne očekujem da će se takvo što proizvoditi u Melfiu, a ako oće onda FIAT CUV C-segmenta ide van Italije. Gdje on ide? Pazi da se FIAT želi riješiti Pomigliana, to im je samo opterećenje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...