Jump to content
FAS Goran
Nino.

Citroen Xsara 2.0 HDI - 66kw

Recommended Posts

Posle visegodisnjeg druzenja,red je da predstavim i ovaj mali autic :)  U pitanju je Citroen Xsara karavan ,auto je decembar 2000 godine, prvi put registrovan 2001,godine u Italiji, u Orvietu. Kod nas je vec 4 godine, kupljen je sa 238.000km predjenih i servisnom knjigom i ostalom dokumentacijom, a sada 4 godine kasnije, auto je presao svega 4.000km, sto je prosek od nekih 1000km godisnje. Od ulaganja je bio veliki servis i svake godine redovna zamena ulja,silen blokovi,i njihova klasicna slaba tacka, elektronika podizaca vozacevog prozora. Sve u svemu, prezadovoljni smo autom, ja ga jako retko vozim posto je to dedin auto,tako da je pravi penzionerski auto,vecinu vremena provede u garazi. Za svoje godine, auto je lepo ocuvan

 

221120142633.jpg    221120142635.jpg    221120142636.jpg   221120142638.jpg   221120142639.jpg   221120142640.jpg   221120142641.jpg   221120142642.jpg    221120142643.jpg   221120142644.jpg     221120142648.jpg    221120142649.jpg    221120142650.jpg

 

i na kraju, cuveni 2.0 HDI

 

050320153106.jpg

 

 

 
 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izuzetno zahvalan autic i motor. Vozim identican 2.0 HDI od 90 ks, samo poslednje serije, 2004. godiste, u Exclusive opremi (senzori za kisu i svetlo, automatska klima, lajsne u boji vozila...).

Vozi se od 2009. maltene samo uz redovno odrzavanje. Jedina veca investicija, njihova takodje poznata boljka - radjena je zadnja torzija, oko 200-250 EUR, ako se dobro secam.

Kvalitetno sklopljen, udoban i pouzdan autic.

Tu je naravno i za tu snagu iznenadjujuce agilan HDI, koji je i vrlo ekonomican u normalnim rezimima voznje, cak i pod klimom ili opterecenjem.

Meni jedino malo smeta skucen prostor u kokpitu, kako god namestim volan, kolenom udaram u deo oko kljuca i MF komandi za muziku iza volana. A nisam bas nesto visok, 192 cm. Valjalo bi da ima i jos neku pregradicu u enterijeru.

Druga stvar koja mi smeta je blaga zadrska na gasu koju HDI u Citroenu ima, a probao sam ih vise. U poredjenju sa JTD koji odmah katapultira, agilniji je i blizi mom agresivnijem stilu voznje.

Sve u svemu, izuzetno zahvalan porodicni autic.

Share this post


Link to post
Share on other sites
 

Danas stigle nove tipske patosnice za Xsaru, savrseno su se uklopile :)

040420153706.jpg     040420153708.jpg   040420153709.jpg

Sledeca stavka je svakako i promena ulja, jer je poslednji put menjano u julu 2013, i po servisnoj knjizi od onda auto je presao citavih 982 km :)

 

Posto ga ja retko vozim, ono sto se prica za francuske aute je tacno, jako udoban auto, udobna sedista, i nema nikakvih sumova i zveckanja,pucketanja itd... Jako mali potrosac, u gradu je oko 7km prosek na 100km

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cipuj ga i videces da je brzi od svakog jtd-a

On 17.3.2015. at 10:40 PM, Ivan said:

Izuzetno zahvalan autic i motor. Vozim identican 2.0 HDI od 90 ks, samo poslednje serije, 2004. godiste, u Exclusive opremi (senzori za kisu i svetlo, automatska klima, lajsne u boji vozila...).

Vozi se od 2009. maltene samo uz redovno odrzavanje. Jedina veca investicija, njihova takodje poznata boljka - radjena je zadnja torzija, oko 200-250 EUR, ako se dobro secam.

Kvalitetno sklopljen, udoban i pouzdan autic.

Tu je naravno i za tu snagu iznenadjujuce agilan HDI, koji je i vrlo ekonomican u normalnim rezimima voznje, cak i pod klimom ili opterecenjem.

Meni jedino malo smeta skucen prostor u kokpitu, kako god namestim volan, kolenom udaram u deo oko kljuca i MF komandi za muziku iza volana. A nisam bas nesto visok, 192 cm. Valjalo bi da ima i jos neku pregradicu u enterijeru.

Druga stvar koja mi smeta je blaga zadrska na gasu koju HDI u Citroenu ima, a probao sam ih vise. U poredjenju sa JTD koji odmah katapultira, agilniji je i blizi mom agresivnijem stilu voznje.

Sve u svemu, izuzetno zahvalan porodicni autic.

Cipuj na 120 konja i dere svakog jtd-a

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6.12.2018. at 6:13 PM, danijel55 said:

HDI tesko da odere JTD i da ima 20ks vise haha :D

122 ks sa cip tjuningom odere 1.9 jtd kao i golf 5 sa 2.0 dizel motorom.

Ne planiram da je menjam dok se ne raspadne

On 6.12.2018. at 8:17 PM, Flex said:

Ko da odere JTD? emoji23.png

Sent from my SM-G950F using Tapatalk
 

Doteraj svoj jtd da se uveris. 

Nece da je obidje nego da je preskoci! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, totti said:

Baš o ovome pisah skoro... Pa zar je najbitnija stvar na punoletnom autu koga će da preskače? emoji21.png

 

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

 

 

 

 

Kako kome,  meni je zadovoljstvo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na 133ks cipovana 307,moju bivsu libru nije prosla.Nazalost ne mogu da je doteram,ali rado bih se oprobao i po pravcu ili krivinama.
Elem cipovana 156 1.9 116ks odvalila cipovanu 407 136ks.

Edited by danijel55

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt, kakva tema   :clap:   :unworthy:

 

 

Čovek pre pet godina predstavio karavan dizel i nikad više ništa nije napisao a onda prošle godine, kao pao s' Marsa, lik podigne temu iz mrtvih samo da mu kaže da je čipuje kako bi odrao jtd i to na Fiat forumu... 

 

Opet tajac skoro godinu dana da bi se isti lik pojavio da proziva i poziva na nekakva preskakanja. 

 

A najjače od svega što samo u ovoj temi piše, a danijel55 se svaki put pojavi u odbranu jtd   :laughing:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...