Jump to content
FAS Goran
Milutinac

10 modifikovanih japanskih heroja

Recommended Posts

1. Supercharged Mazda MX-5

2old_shop_2-53cd5d6fea7f8-550184a904bb9.

 

Jackson Racing MP62 Supercharger, TDR intercooler, and Tein Basic Coilovers.  Rotas alloys

 

 

2. Nissan 300ZX

10958200_442695269228403_77641-5501850c3


3. 'IceHound Z' Datsun 240Z

240z-539a89069b90f-550188abbe485.jpg


4. Toyota GT86

img_9214-547fc87553715-55018c5c358de.jpg

 

Work Cr Ultimate GTS 18-inch rims. New front splitter, rear diffuser and side skirts, BC Racing coilovers.

 

 

5. Nissan Silvia S12

img_8079-547f64d7d5892-55018e45dc8bf.jpg


6. ST205 Toyota Celica GT-Four

oner-54d9c5fb54a96-55018f59c9fef.jpg

 

Work CR Ultimate 17-inch wheels, Fortune Auto 500 series shocks, Gizzmo boost controller.


7. Toyota Cressida

 

2JZ-GE straight-six, plus a first-gen Celica Supra rear axle with a welded diff. The suspension has been extensively modified, and the whole shebang is finished off nicely with a set of 14-inch ET0 SSR XR4 Longchamp wheels.


8. V8-swapped Honda S2000

image-54381a9690777-5501a4d732a01.jpg

 

6.0-litre LS2 V8

 

 

9. Subaru Impreza WRX STI

img_61729206173402-5442908b2b7-5501a8b62

 

Garrett GT30R turbocharger, Supertech pistons and DeatschWerks injectors.

 

 

 

10. Nissan Skyline R33 GT-S

screenshot_2013-10-22-18-14-08-5501aaf86

 

Garrett Stage III turbocharger running at 16psi, a GReddy intercooler and an ISIS (no, not that ISIS) intake. 369whp

Share this post


Link to post
Share on other sites

A dje ovde SUPRA :2guns: ili Nissan 240sx , a Toyota GT je isto kao i BR.Samo je mala razlika u prednjem braniku

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je vidjeti da jos netko prati Car throttle :)

A od ovih japanaca ne znam koji mi je bolji :)

Cressida je vrh, volim te stare linije

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drago mi je vidjeti da jos netko prati Car throttle :)

 

 

:thumbup: naravno!

 

A ja...dajem 3 ona crna audija a6 ili a8 (ne razlikujem bas) ABT od pre neki dan sa teme -lepote iz oglasa- za jednu ovakvu sa broja 6

 

oner_54d9c5fb54a96_55018f59c9fef.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Honda S2000 sa motorom iz NSX-a

 

165390-honda%20s2000%201.jpg

 

Šta se desi kada kombinujete atraktivnu Hondu S2000 i motor jednog od najboljih sportskih automobila svog vremena, prve generacije modela NSX?

 

honda%20s2000%20111.jpg

 

2015. godine ECU Performance je predstavio ovu kreaciju koja je sada pretrpela određene izmene, prvenstveno na samoj motorizaciji. Zapremina motora je sada povećana sa 3.2 na 3.5 litra. Tu su još nove bregaste osovine, klipovi , klipnjače... kovane naravno! Sve zajedno za 450KS i 400 Nm obrtnog momenta iz jednog atmosferskog motora.

 

165391-honda%20s2000%2011.jpg honda%20s2000%201111.jpg

 

Ima tu naravno još dorada kao npr. Dranth sekvencijalni menjač sa 6 stepeni prenosa i Tilton kvačilo, novi izduvni sistem, KW Competition ogibljenje, Haltech PS2000 ECU.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nissan 240SX na prodaju za 100.000 dolara

 

nissan%20sx%201.jpg

 

Amerikanac koji poseduje savršeno očuvani primerak Nissana 240SX za svog ljubimca traži ''čitavih'' 100.000 dolara.

 

nissan%20sx%2010.jpg

 

Mnogi retki automobili većinu vremena provode u klimatizovanim garažama, ali ovaj automobil se nalazi na još boljem mestu. Dvadesetogodišnjeg četvorotočkaša vlasnik čuva u dnevnom boravku na postolju napravljenom od starih avionskih krila.

 

nissan%20sx%20111.jpg

 

Uz automobil idu originalni 15-inčni točkovi, servisna knjiga i upustvo, ali i OZ felne napravljene u Italiji specijalno za ovaj automobil.

 

nissan%20sx%2011.jpg

 

Novi vlasnik će za automobil morati da izdvoji 100.000 dolara.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na prodaju Toyota Supra sa V12 motorom

 

top secret toyota supra

 

Početkom ovog veka japanska tjuning kuća ''Top Secret'' je kreirala modifikovanu verziju Toyote Supre, u koju je ugrađen V12 motor iz Toyote Century (uz dodatak dva HKS turbo punjača raspolaže sa 930KS), a dobila je i kompletan aero body kit.

 

top secret toyota supra

 

Sada je najavljeno da će ovaj automobil 14. januara sledeće godine biti ponuđen na BH aukciji, kada počinje i 2018. Tokyo Auto Salon tjunera.

 

top secret toyota supra

 

Kako bilo, Supra sa V12 motorom se takođe odlikuje i doteranim prednjim delom, novim točkovima, modifikovanim oslanjanjem i transmisijom, jačim kočnicama, promenama u enterijeru...

 

top secret toyota supra

 

Osnivač Top Secret-a Kazuhiko Nagata je inače sa ovom Suprom na italijanskoj stazi Nardo postigao najveću brzinu od 222 milja na sat (357 km/h).

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proizveden je samo jedan primerak ovog drumskog bolida, da li ga prepoznajete?

 

sard mc8 1.jpg

 

Ovaj supersportski automobil je proizveden u jednom jedinom primerku, što ga čini trenutno najvećim i najpoželjnijim automobilskim raritetom. Ukoliko ste prepoznali automobil, a niste pasionirani ljubitelj jedne japanske marke, definitivno spadate u red boljih poznavalaca autoindustrije. Iako ovaj auto ne dolazi iz Ferrarija, Paganija ili Porschea, radi se o najbrutalnijem automobilu kojeg je 1990-ih dao Japan. A priča ide ovako.

 

sard mc8 11.jpg

 

Da bi bolid mogao da učestvuje na trci 24 sata Le Mana, morao je da bude proizveden bar jedan drumski primerak. Toyota je tako odlučila da stigne u Le Man sa zaista impresivnim automobilom. Ime mu je SARD MC8-R, ili duže Sigma Advanced Racing Development, a takmičio se ne baš uspešno u Le Manu. Sigma je 1990-ih radila sa Toyotom, pa ne čudi što je MC8-R u stvari bio detaljno prerađena serijska Toyota.

 

sard mc8 111.jpg

 

Najjednostavnije rečeno, SARD MC8 je bio 40 cm đuža i 20 cm šira verzija Toyote MR2. Pritom zaboravite na sve što ste pre slušali o Toyoti, jer je ispod poklopca ugrađen 4.0 V8 twin turbo motor sa preko 600KS. Dovoljno da odmeri snage sa Ferrarijem F40, McLarenom F1 ili domaćim Nissanom Skyline GTR i Hondom NSX, svima u specijalnoj GT1 verziji. Nažalost, automobil je od svih bio osetno lošiji, jednom se nije kvalifikovao, a drugi put se zapalio. Posramljen ili ne, nestao je i drumski primerak. Sve do 2015. godine nije se znalo gde je završio jedan jedini drumski primerak, a onda je osvanuo u prodaji. Sada je očigledno opet na putu ali previše vredan da bi se vozio.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...