Jump to content
FAS Goran
Dante Bg

VW Kombi (Transporter) slavi rođendan

Recommended Posts

VW Kombi (Transporter) puni 65 godina

 

Volkswagen obeležava šest i po decenija od početka proizvodnje čuvenog modela Typ 2 koji je širom sveta poznat pod raznim imenima, kao što su Kombi, Transporter, Camper, Microbus...

 

transporter 01.jpg

 

Nastao na osnovu skice iz 1947, originalni Typ 2 iz 1950. godine imao je stilske elemente koji su inspirisani dizajnom prve "bube".
Za pogon je upotrebljen 1.1 litarski motor sa 25 ks (19 kW), koji je Kombiju pružao dovoljno snage da preveze do osam osoba. Uklanjanjem zadnja dva reda sedišta, dobijao se prostor ze prevoz tereta, pa je Typ 2 korišćen i kao privredno vozilo. Velika tražnja za ovim automobilom naterala je Volkswagen da posle nekoliko godina otvori posebnu fabriku u kojoj se izrađivao isključivo VW Kombi.

Romantična predstava o Kombiju nastala je tokom šezdesetih godina 20. veka kada su ga osvojili i prisvojili pre svega mladi u razvijenim zapadnim zemljama. Kao simbol hipi kulture, koristili su ga kao prevozno sredstvo, ali i kao kuća na točkovima. Prva i druga generacija modela Typ 2 odavno su automobilski klasici, a nakon 65 godina i 11 miliona proizvedenih vozila, ime Transporter i dalje je prisutno u Volkswagenovoj gami. Iz nemačke kompanije najavljuju da će aktuelna peta generacija tokom 2015. dobiti naslednika, T6, koji će nastaviti niz dug šest i po decenija.

 

izvor - b92.net

 

 

Edited by neshaoct
update naslova teme / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da li smeo ovo da zakacis, ovo ce biti do ujutru uklonjeno :D znas da Nesi stizu notifikacije cim se spomene rec Trans :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen priprema naslednika Microbusa

 

160095-vw%20id%201.jpg

 

Treba napomenuti da ovo nije prvi put da Volkswagen sugeriše da će proizvesti naslednika legendarnog Microbusa iz 50-ih godina prošlog veka. Nemci su nam do sada već pokazali više koncept vozila od kojih je poslednji, I.D. Buzz, imao svetsku premijeru na auto salonu u Detroitu početkom godine. Ipak ovo je prvi put da je jedan VW-ov ključni direktor nedvosmisleno potvrdio da je dogovor o proizvodnji već pao.

 

160097-vw%20id%20111.jpg

 

U razgovoru za AutoExpress Herbert Diess je naime rekao: ''Emocionalni automobili su veoma važni za brend. Prodajemo još uvek mnogo Buba, naročito u SAD-u, ali takođe imamo i Microbus koji smo pokazali u obliku I.D. Buzza, i koji smo nedavno odlučili da proizvedemo.'' Ako se ova informacija pokaže tačnom, novi Microbus bi mogao da se na tržištu nađe do 2020. Proizvodio bi se na novoj platformi MEB, a koristio bi potpuno električni pogon. Ovaj automobil bi takođe mogao da bude prekretnica za nemačkog giganta nakon dizelskog skandala. Concept I.D. Buzz koristi dva elektromotora ukupne snage 375KS koji snagu preusmeravaju na sva četiri točka. Za isporuku energije je zadužena baterija kapaciteta 111 kWh dovoljna za ubrzanje do 100 km/h za samo pet sekundi ali i, mnogo važnije, autonomiju od 400 do 450 km. Serijski model bi trebalo da ima jedan motor i manju bateriju, kao i slabije performanse, ali zato istu autonomiju, kao i mogućnost punjenja baterije do 80 posto kapaciteta za samo pola sata.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto :D:D 

 

BTCC vozač Rob Ostin dovezao Volkswagen Transporter do rekorda na Nirburgringu

 

Austin-VW-transporter.jpg

 

Svaka kategorija automobila može da ima predstavnika sa najbržim krugom na Zelenom paklu, pa tako i kombi. Volkswagen Transporter za čijim je volanom bio BTCC trkač Rob Ostin postavio je novi nezvanični rekord kruga na Nirburgring ''Nordšlajfeu'' za tu klasu vozila. Kombi - rekorder zabeležio je vreme od 9 minuta i 58 sekundi i time nadmašio dosad najbrži krug ekvivalentnog četvorotočkaša, koji je od 2005. godine držala Zabine Šmic u vremenu 10 minuta i 8 sekundi. Pokušaj koji prikazuje priloženi video iziskivao je dva dana testiranja i priprema, a imao je za cilj probijanje granice od 10 minuta.

Na najkomplikovaniju stazu na svetu izašao je standardni produkcijski VW Transporter, opremljen srednjim dizel motorom u gami, jačine 150 KS. Volkswagen Transporter ovenčan je mnogim nagradama i priznanjima u toku šest decenija postojanja, a ovo postignuće svakako je jedno od najneobičnijih.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen T6.1

 

189388-vw m 1.jpg

 

Volkswagen je aktuelnu generaciju modela T6 predstavio 2015. godine, dok je unapređena T6.1 verzija promociju imala u četvrtak uveče u Wolfsburgu. Obnovljena je kompletna gama (što znači Transporter, Caravelle, Multivan i California), s tim što je naglasak više bio na tehničkim izmenama, a manje na unapređenju stajlinga.

 

vw m 11111.jpg

 

Ipak, Volkswagen T6.1 je i vizuelno osvežen, pri čemu se najviše ističu doterani prednji deo (maska, sveta, branik), novi dizajn alu točkova, kao i modernija unutrašnjost (izmenjeni prednji panel, 10.25-inčna digitalna instrument tabla, infotainment sistem sa 8.0 ili 9.2-inčnim ekranom osetljivim na dodir).

 

vw m 1111111.jpg

 

Takođe, treba pomenuti i elektromehanički servo sistem (umesto ranijeg hidrauličkog), kao i dugačku listi bezbednosnih sistema (Cross Wind Assist za stabilizaciju vozila u slulaju snažnog vetra, sistem za održavanje vozila u kolovoznoj traci, sistem za pomoć pri parkiranju...).

 

189389-vw m 11.jpg

 

I gama motora je modernizovana, a to podrazumeva 2.0 litarske TDI dizelaše sa 90KS, 110KS, 150KS i 199KS. Kupcima će se nuditi manuelni i DSG menjači, kao i 4Motion pogon na sva četiri točka.

 

vw m 111111.jpg

 

U ponudi je i električna verzija koju je razvio ABT i koja raspolaže sa 112KS, baterijama od 38.8 ili 77.6 kWh, kao i autonomijom većom od 400 km (u slučaju verzija sa baterijama od 77.6 kWh). Obnovljena gama Volkswagena T6.1 će se na evropskom tržištu naći od jeseni, a cene će biti saopštene naknadno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

ABT Volkswagen T6.1 Aeropaket

 

abt t6 003.jpg

 

Nemački ABT Sportsline u svojoj paleti već neko vreme ima i kit za doterani Volkswagen T6.1, a sada je ponudu za njega proširio i novim Aeropaketom. Tako sada vlasnici T6.1 mogu da doteraju eksterijer (prednji branik i spojler, ABT maska, set pragova, zadnji branik, zadnji krovni spojler), enterijer (osvetljenje pragova, nove patosnice), a dostupne su i nove izduvne cevi.

 

abt t6 002.jpg

 

Treba pomenuti i podešavajuće oslanjanje (vozilo može da se spusti 40-70 mm), kao i komplet ABT alu točkova od 19 ili 20 inča (ovi potonji mogu da se dobiju i u gloss back izdanju).

 

abt t6 001.jpg

 

Takođe, u gami su i paketi za pojačanje motora, pa je tako 2.0 TDI dizelaš pojačan sa 150KS i 340 Nm na 180KS i 400 Nm, dok je verzija sa 199KS i 450 Nm pojačana na 226KS i 490 Nm.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Volkswagen Transporter slavi 70. rođendan

 

201861-vw t 03.jpg

 

U Volkswagenu imaju razloga za slavlje jer njihov Transporter kao jedan od najstarijih modela u celokupnoj autoindustriji koji se i dalje proizvodi slavi svoj 70. rođendan. Priča oko verovatno najpoznatijeg kombi modela koji se u različitim karoserijskim verzijama uspešno snašao u mnogim komercijalnim poslovima počela je martu 1950. godine, a Transporter koji je došao do svoje šeste generacije je nakon 70 godina službe plasiran u više od 13 miliona primeraka širom sveta.

 

201860-vw t 02.jpg

 

Model prve generacije (T1) pokretao je pozadi smešteni vazduhom hlađeni boxer motor koji je VW ugrađivao i u legendarnu Bubu, a višenamenski kombi čija nosivost je iznosila 750 kilograma do 1967. godine je kupilo oko 1.9 miliona kupaca.

 

201859-vw t 01.jpg

 

Motor u Transporteru već odavno više nije iznad zadnje osovine, a aktuelna generacija (T6.1) predstavljena je prošle godine. U šarolikoj ponudi za svoj besmrtni kombi VW nudi i putničku verziju (Multivan) sa dvobojnom karoserijom koja bi trebalo da asocira na rešenja viđena na prvoj generaciji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kultni Volkswagen dobija naslednika

 

160096-vw id004.jpg

 

Još jedan obrt u priči o dolasku naslednika legendarnog Microbusa. Kako saznaje američki Car&Driver, Volkswagen nije odustao od naslednika baziranog na konceptu ID Buzz.

 

vw id buzz003.jpg

 

Navodno će biti predstavljen 2022. godine, a godinu kasnije bi trebalo da stigne i na američko tržište. To je potvrdio Carsten Intra, šef VW komercijalnih vozila, rekavši da će se raditi o putničkom MPV-u, a koji će se isključivo u Evropi nuditi i u dostavnoj verziji.

 

vw cargo002.jpg

 

ID Buz će imati isključivo električni pogon, verovatno u nekoliko varijanti u rasponu od 200 do 300 KS, pri čemu bi najjača imala dva elektromotora i AWD pogon. Očekuje se i raznovrsna ponuda setova baterija, od kojih bi maksimum bila baterija kapaciteta čak 111 kWh. U tom slučaju treba očekivati i odgovarajući domet od 550 km. Priča se i o solarnim panelima koji bi mogli da povećaju domet za još koji kilometar.

 

vw id buzz001.jpg

 

Ono što se niko ne usuđuje da proceni jeste cena ovakvog automobila. Bogata oprema, napredan pogon i ovako velike baterije u današnjim okvirima znače samo jedno - izuzetno visoku cenu. Ko zna, za godinu ili dve stvari bi mogle da se drastično promene.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta4x4 Volkswagen Multivan T7

 

220818-delta 03.jpg

 

Nemački off-road specijalista Delta4x4 najavljuje paket modifikacija za novi Volkswagen Multivan (T7), a koje će klijentima biti dostupne u drugoj polovini sledeće godine.

 

220817-delta 02.jpg

 

Delta4x4 je za Multivan T7 predvideo 40 mm viši klirens, Eibach opruge, Bilstein amortizere, zaštitu prednjeg dela, proširenja blatobrana, točkove od 18 inča sa gumama 255/55R18 ili od 20 inča sa gumama 275/40R20, krovni prtljažnik, LED svetla na krovu, kao i novi izduvni sistem.

 

220819-delta 01.jpg

 

Više detalja će biti saopšteno naknadno.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Počela proizvodnja električnog Volkswagena ID.Buzz

 

vw id buzz serija01.jpg

 

U Volkswagenovoj fabrici privrednih vozila u Hanoveru je i zvanično počela serijska proizvodnja potpuno električnog modela ID.Buzz, čija premijera je održana početkom marta ove godine. Volkswagen navodi da je u planu da ove godine proizvede oko 15.000 primeraka modela ID.Buzz Pro i ID.Buzz Cargo, dok je za sledeću godinu planirano 130.000 jedinica.

Cene za ID.Buzz Pro sa pet sedišta u Nemačkoj inače startuju od 56.606 evra (bruto).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Irmscher Volkswagen ID.Buzz

 

235062-irmscher buzz 03.jpg

 

Mada najpoznatiji kao specijalista za modifikovanje Opelovih modela, nemački Irmscher se pozabavio i novim Volkwagenovim električnim modelom ID.Buzz. Paket je inače najavljen još pre nekoliko meseci, a u međuvremenu je i zvanično predstavljen.

Dakle, tu su novi prednji spojler, pragovi, zadnji branik i zadnji krovni spojler, kao i spuštanje vozila za 30 mm.

 

235064-irmscher buzz 02.jpg

 

Osim toga, Irmscher nudi i kontrastne detalje, Irmscher oznake i točkove od 19 ili 20 inča, opciono i u crnoj boji.

 

235063-irmscher buzz 01.jpg

 

Na kraju, opcioni Irmscher ''i-Box'' za kampovanje sa sklopivim krevetom, sudoperom, delom za kuvanje i sl. je dostupan od 4.875 evra. Ovaj električni automobil i dalje raspolaže sa fabričkih 204 KS.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

AutoservisEmisija.jpg AutoservisEmisija: Volkswagen ID.Buzz

 

Netipično za VW, al' ovo su pustili u serijsku proizvodnju... i ovakav kao u videu košta oko 80.000 evra:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...