Jump to content
FAS Goran
DRAGANCE

The ''KGT'' project 2015

Recommended Posts

jevto, veruj mi, ne ide ni blizu kako je isao, sad sledi jurnjava, usce je ponovo krajem meseca

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto, resismo I mi da predjemo na sledeci stepenik, atmosfera je ok ali bez turba... ne moze da se vozi bas brzo...

posle loma motora trebalo je videti sta dalje, da li ici na neku jacu atmo kubikazu ili upustiti se u nama nesto poprilicno nepozato, nikad nisam voleo turbo motore pa me I nisu nesto zanimali, ali odluka je ipak pala, zasto da se I tu ne poigramo???

 

sta cemo, gde cemo?? prva ideja nam je bila audijev 1.8 turbo motor, dostupni su, ima delova I nisu ni skupi ,,, citamo, gledamo, pregledavamo ... ma nekako mi nije to bas to ...

aj da ubacimo 2.0 16vT, italijanski program, I njega ima svuda kao I delova .... jurimo oglase, raspitujemo se .... slaba vajda, em ih nema em svi kukaju na njih ...

sledeca ideja je bila 20VT ... njih ima, svi su u losem stanju .... I svi kukaju na njih :)

 

sasvim slucajno iz razgovora sa kolegom Grudicem sa 402 dolazim do informacije o 2.0 8v turbo motoru, to je old school motor, bije ga glas da je izdrzljiv kao mazga I da trpi dosta boosta ..... ali aj ga nadji u ovoj prokletoj srbiji ....

 

pojavljuje se na oglasima lancia thema sa tim motorom ali crknutim, vlasnik prodaje iskljucivo ceo auto ali ne zna sta je sa motorom .... trazimo dalje I uspevamo u januaru 2017 na minus 20 stepeni da pazarimo fiat cromu 2.0 8v turbo, nije neko sjajno stanje ali posluzice za dalje radove

 

baza ostaje ista.... fiat punto mk1 :)

 

28537301_10213947887204833_1555022956_n.jpg20170317_232021.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ipak zao sto nisi isao sa nekim "novijim" motorom, no dobro... jedva cekam da vidim kako i koliko ce to ispasti na kraju...samo polako :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

novije ne znaci i kvalitetnije, tu je brat Jevta pa cemo videti razlike izmedju 8v i 16v :)

 

idemo dalje, pala je odluka da se malo bavimo ono po cemu nas znaju ,,,, detaljnost, pedantnost .....

vadimo motor iz crome i krecemo sa rasturanjem, ribanjem, briskanjem .....

 

20170317_232021.jpg20170319_184525.jpg20170319_191932.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

situacija nije bas sjajna, mnogo ulja, rdje, masti, nastavljanih zica i creva ... bice tu posla...

 

20170319_194716.jpg20170319_194727.jpg20170319_194736.jpg20170319_224407.jpg

 

malo brusilica, cetka, aksel, benzin, antirost i mnoooooogo truda

 

IMG-7ef77ab8fda85824c73bf34267d86d3c-V.jpgIMG-8fe9be6629677fd0e0212f43de8802ca-V.jpg

 

sad vec pocinje da lici na nesto i otvara nam volju za daljim poslom ....

 

image-0-02-04-21d5a577e8cdb81ebb3cb3cff04a6042f5422f8b2f978be5dc2fb249504bf783-V.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gogo, ne stajemo dok ne padnemo :)

 

oprastamo se od HGT motora

 

received_10213804057605218.jpeg

 

i pozicioniramo novo srce kako bi napravili "privremene nosace" :)

 

image-0-02-04-a323ab261d1760fb5f835c62783c94a3fa08c1979e35f2d3064ac09e9b4b1ae8-V.jpg

20180102_163617.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozicioniranje zavrseno, odlucili smo se za menjac od HGT motora, najmanje prepravki i smatramo da je dovoljno "brz" da isprati motor ....

 

20180104_123207.jpg

 

cilindar kvacila ostaje stari, levi i zadnji nosac kao i shalterica, problem je korpa kvacila, udara u zvono menjaca, pravimo distancere od 13mm i za sada deluje da ce sve biti kako treba

prilikom pozicioniranja smo primetili da se dve remenice naslanjaju na sasiju, znaci bice malo secenja i varenja, nista strasno za nas

 

20180102_164750.jpg20180103_202446.jpg20180103_202452.jpg

 

pravimo privremeni desni nosac kako bismo znali da je motor u pravom polozaju, kasnije ce biti tu jos radova i verovatno drugi nosac ...

 

20180104_133504.jpg20180104_141807.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!! Dobra komedija :D

8 hours ago, jevta BG said:

Zavrsices ti to pre mene...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

krecemo polako sa kozmetikom :)

bilo bi glupo da ostavimo zardjale remenice

 

20180105_231026.jpg

 

srafove I podloske kartera cu malo osveyiti

20180109_190307.jpg

 

sta ti je italijan :)

20180109_190706.jpg

 

ocisceno I odmasceno

20180109_205601.jpg

 

karter je pretrpeo par sitnih udaraca ...

20180110_220158.jpg

20180110_220917.jpg

Edited by DRAGANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...