DRAGANCE 21 Posted June 16, 2015 ako bude bilo potrebe za tim, tucicu glavu bar mesec dana dok mi ne sine neka ideja Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted June 17, 2015 Napravi suvi karter Quote Share this post Link to post Share on other sites
paun 1 Posted June 17, 2015 Mozda nesto kao zastita na WRC vozilima,neki lim sa donje strane. Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted June 17, 2015 videcemo ,,,,, probacu da do te potrebe i ne dodje Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted August 12, 2015 malo slobodnog vremena donosi i malo radova, sporo ide ali se nesto desava, trke u uzicu su otkazane i moram da priznam da mi je malo laknulo posto ne znam da li bi auto bio spreman ...... motor je ubacen i javili su se mali problemi na trapu, naime kocnice nikako da se uklope, imam jedan set klesta od jtd-a a glavcine od hgt-a su trenutno prikacene primeticete da kacenje za klesta nije bas isto na svu srecu imam i glavcine od jtd-a i konacno je sve leglo kako treba prilikom sklapanja, primetio sam da desna poluosovina lepo leze u glavcinu ali prilicno nategnuto, ok resicemo i to, uz pomoc sajbnica pravimo malo dodatnog prostora svaki sraf koji je steze mora biti podmazan :D usput su i stigle felnice i distanceri od 16mm, nazalost nisam slikao distance evo i jedna slika motornog prostora, ima tu jos posla ali nije lose zasad resio sam da ozracim kvacilo i kocnice ali jednostavno mi se nije dalo, cilindar na pedali je procureo tu sam malo izgubio volju i ostavio KGT-a da spava Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 2, 2015 (edited) uvek ista recenica ..... vremena malo a posla mnogo bilo je svega u proteklih 2 meseca, auto je upaljen i radi kako treba, malo se javljao problem na leru ali posle raznih cimanja i provera dosli smo do sajle koja se usled jurnjave za estetikom malo prelomila i nije vrecala kako treba, odmah je motor poceo da radi kako treba ,,,, cilindar kvacila je resen, bilo je jos malo seckanja ali o tome kasnije,,, jos malo estetike, iako nisam neki ljubitelj ovoga, odradio sam ih koriscen je sprej za ciscenje kocionih klesta kao i motipov sprej za farbanje istih vodjice su podmazane grafitnom mascu da bi svoj posao odradile kako treba auspuh je fi 50 bez ikakvih prigusivaca i slicno, samo ravna cev i na kraju ce imati protocni lonac kako bi malkice ublazio nesnosnu buku, poklon drugara pirketa kolega je samo levo smetalo pumpa je spojena na prekidac u kabini, mnogi praktikuju jednostavnu varijantu, dve zice na akumulator i pravo na pumpu, nismo hteli mnogo da rizikujemo pa smo se odlucili da ubacimo relej i osigurac pokupovao sam i par prekidaca cisto da se nadju ako zatrebaju i za kraj posta ,,,,, ono najlepse see ya !!! Edited October 2, 2015 by DRAGANCE Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 3, 2015 Ozbiljno,nema sale! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted October 3, 2015 Ozbiljna stvarcica.... i ja razmisljam o ugradnji istog za jedno par meseci... Quote Share this post Link to post Share on other sites
nstyner 171 Posted October 3, 2015 Svaka cast,samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 3, 2015 Ozbiljna stvarcica.... i ja razmisljam o ugradnji istog za jedno par meseci... onda se baci u potragu sto pre,ja sam par meseci trazio, jako je tesko naci nitro sistem kod nas, pogotovu za pristojne pare, u hrvatskoj je situacija malo drugacija, ali su i cene .... mislim da ima jedan wizard za 300e, prodaje Bane iz batajnice, to je vise nego ok cena, tako da razmisli..... Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 9, 2015 dosle su i dizne na red, nisam nesto bio siguran da treba da se rade ali neka ih, nece im skoditi jedno profi ciscenje raskacene i skinute odnete kod cuvenog Vlade na banjicu i proces polako pocinje siguran sam da dosta vas zna da je provera posle ciscenja daleko bitnija od samog ciscenja, naravno to je i uradjeno u vise varijanti...evo nekih provera na 6760 rpm da vidimo da li sve dizne bacaju isto, tolerancija naravno postoji, vlada mi kaze da sve do 10% nije problem, kod mene konkretno je bilo nekih 2-3% kad sam skidao dizne, primetio sam na dva mesta nesto "mokro", odmah sam posumnjao na gumice pa smo i njih zamenili posao je zavrsen i ja sam beskrajno zahvalan vladi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 9, 2015 Ne treba ti 6700...saltaj na 6400 Quote Share this post Link to post Share on other sites
BokiHGT 0 Posted October 10, 2015 (edited) Sve u svemu, svaka cast iznenadjen sam samo tako nastavi Edited October 10, 2015 by BokiHGT Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 11, 2015 evo i mesta gde je gumica pustala stapic za usi u ruke i sve lepo da se ocisti od prasine i ostalih prljavstina, naravno sve cetiri osiguraci dizni su bili puni korozije i prljavstine posle ciscenja, dosle su i dizne na red gumice na diznama je obavezno pre montaze namazati tankim slojem ulja ili wd-om posle ubadanja dizni odlucio sam da zamenim one odvratne torekse sa klasicnim desetkama usput sam odlucio i da zamenim svecice, stare su bile u katastrofalnom stanju, na slici se vidi da su elektrode potpuno istrosene, cudo da je uopste mogao i da upali Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 16, 2015 (edited) dosao je na red i taj famozni desni nosac motora na red, sa tvrdocom ostala dva sam bio zadovoljan ali ne i sa ovim, ideja je bila da on bude "stelujuci", tako sam i napravio konkretno o ovom nosacu je rec nosac je naravno od bas tvrde gume i priteze se sa dve 17-ice koe ujedno imaju ulogu da stezanjem i obrnuto odredjuju tvrdocu samog nosaca tj koliko ce motor "raditi" prilikom starta i menjanja stepena prenosa, i sve to funkcionise ok ali djavo mi nije dao mira, resio sam da to sve malo pojacam sa jednom bednom 13-icom, navario sam na nosac i dodao mu jos jedno malecko stelovanje usput sam odradio i srafljenje za posudu antifriza, brzinski ali nije lose ispalo sve to sad izgleda ovako, nazalost posuda je od vagena, jbg samo ona je pasovala medju nekoliko kandidata Edited October 16, 2015 by DRAGANCE Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 16, 2015 Kad ce finis?Sta ti je ostalo jos da sredis? Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 17, 2015 ako bogda sutra neko mini testiranje,,,,, da bi se doveo u perfekciju, ima jos puno posla, ali to ce da ceka zimu, moram da osetim svoj rad na tockovima malo Quote Share this post Link to post Share on other sites
DRAGANCE 21 Posted October 25, 2015 auto je danas tokom dana sklopljen i uvece je pala prva probna voznja...utisci su odlicni, dosli smo do saznanja da je lamela jako losa a i slaba za ovakvu vrstu voznje, drzanje auta bi trebalo malo da se poboljsa i usteluje jer auto bukvalno divlja, nitro nismo povezali zbog peripetija sa diznama ali ... bice prilike da ne pricam mnogo, snimci ce najverovatnije veceras biti postavljeni, uzivajte Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted October 26, 2015 Dobar dobar. Ali vidi se da lamela zeza. Sredices ti to Quote Share this post Link to post Share on other sites
milan81 24 Posted October 26, 2015 Uu ala puni! A km sat nisi povezao? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Milutinac 5906 Posted October 26, 2015 Samo ne znam sto nisi neki dizel tu trpao unutra...taj 1.8 nije ni za sta, sta ti je ovo... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mihajlo F 0 Posted October 26, 2015 Ide ko nevreme Quote Share this post Link to post Share on other sites