Jump to content
FAS Goran
DRAGANCE

The ''KGT'' project 2015

Recommended Posts

ako bude bilo potrebe za tim, tucicu glavu bar mesec dana dok mi ne sine neka ideja :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda nesto kao zastita na WRC vozilima,neki lim sa donje strane.

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo slobodnog vremena donosi i malo radova, sporo ide ali se nesto desava, trke u uzicu su otkazane i moram da priznam da mi je malo laknulo posto ne znam da li bi auto bio spreman ......

 

motor je ubacen i javili su se mali problemi na trapu, naime kocnice nikako da se uklope, imam jedan set klesta od jtd-a a glavcine od hgt-a su trenutno prikacene

 

primeticete da kacenje za klesta nije bas isto 

 

na svu srecu imam i glavcine od jtd-a i konacno je sve leglo kako treba

 

cxcv980815.jpg
 
prilikom sklapanja, primetio sam da desna poluosovina lepo leze u glavcinu ali prilicno nategnuto, ok resicemo i to, uz pomoc sajbnica pravimo malo dodatnog prostora :D

 

cxcv980816.jpg
 
svaki sraf koji je steze mora biti podmazan :D :D

 

cxcv980817.jpg

 

usput su i stigle felnice i distanceri od 16mm, nazalost nisam slikao distance

 

20150704_230916.jpg

 

evo i jedna slika motornog prostora, ima tu jos posla ali nije lose zasad

 

20150629_083252.jpg

 

resio sam da ozracim kvacilo i kocnice ali jednostavno mi se nije dalo, cilindar na pedali je procureo

 

20150701_225710.jpg

 

tu sam malo izgubio volju i ostavio KGT-a da spava :D

 

20150704_222201.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

uvek ista recenica ..... vremena malo a posla mnogo :D

 

bilo je svega u proteklih 2 meseca, auto je upaljen i radi kako treba, malo se javljao problem na leru ali posle raznih cimanja i provera dosli smo do sajle koja se usled jurnjave za estetikom malo prelomila i nije vrecala kako treba, odmah je motor poceo da radi kako treba ,,,,

 

cilindar kvacila je resen, bilo je jos malo seckanja ali o tome kasnije,,,

 

jos malo estetike, iako nisam neki ljubitelj ovoga, odradio sam ih :D

 

20150815_202136.jpg

 

koriscen je sprej za ciscenje kocionih klesta kao i motipov sprej za farbanje istih

 

20150815_225924.jpg

 

vodjice su podmazane grafitnom mascu da bi svoj posao odradile kako treba

 

20150815_230614.jpg

 

auspuh je fi 50 bez ikakvih prigusivaca i slicno, samo ravna cev i na kraju ce imati protocni lonac kako bi malkice ublazio nesnosnu buku, poklon drugara pirketa

 

20150712_201136.jpg

 

kolega je samo levo smetalo :D

 

20150712_201145.jpg

 

pumpa je spojena na prekidac u kabini, mnogi praktikuju jednostavnu varijantu, dve zice na akumulator i pravo na pumpu, nismo hteli mnogo da rizikujemo pa smo se odlucili da ubacimo relej i osigurac

 

20150919_220456.jpg

 

pokupovao sam i par prekidaca cisto da se nadju ako zatrebaju 

 

20150924_230921.jpg

 

i za kraj posta ,,,,, ono najlepse

 

nos.jpg

 

see ya !!!

Edited by DRAGANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ozbiljna stvarcica.... i ja razmisljam o ugradnji istog za jedno par meseci...

 

onda se baci u potragu sto pre,ja sam par meseci trazio,  jako je tesko naci nitro sistem kod nas, pogotovu za pristojne pare,  u hrvatskoj je situacija malo drugacija, ali su i cene ....

 

mislim da ima jedan wizard za 300e, prodaje Bane iz batajnice, to je vise nego ok cena, tako da razmisli.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosle su i dizne na red, nisam nesto bio siguran da treba da se rade ali neka ih, nece im skoditi jedno profi ciscenje

 

raskacene i skinute

 

20150924_224331.jpg

 

20150926_093422.jpg

 

odnete kod cuvenog Vlade na banjicu i proces polako pocinje

 

20150926_092935.jpg

 

siguran sam da dosta vas zna da je provera posle ciscenja daleko bitnija od samog ciscenja, naravno to je i uradjeno u vise varijanti...evo nekih

 

provera na 6760 rpm

 

20150926_094158.jpg

 

da vidimo da li sve dizne bacaju isto, tolerancija naravno postoji, vlada mi kaze da sve do 10% nije problem, kod mene konkretno je bilo nekih 2-3%

 

20150926_094336.jpg

 

kad sam skidao dizne, primetio sam na dva mesta nesto "mokro", odmah sam posumnjao na gumice pa smo i njih zamenili

 

20150926_093428.jpg

 

posao je zavrsen i ja sam beskrajno zahvalan vladi

 

20150926_100446.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve u svemu, svaka cast iznenadjen sam samo tako nastavi ;):D

Edited by BokiHGT

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo i mesta gde je gumica pustala

 

20150926_134209.jpg

 

stapic za usi u ruke i sve lepo da se ocisti od prasine i ostalih prljavstina, naravno sve cetiri :D

 

20150926_134326.jpg

 

osiguraci dizni su bili puni korozije i prljavstine

 

20150926_141238.jpg

 

posle ciscenja, dosle su i dizne na red

 

20150926_140522.jpg

 

gumice na diznama je obavezno pre montaze namazati tankim slojem ulja ili wd-om

 

20150926_140622.jpg

 

posle ubadanja dizni odlucio sam da zamenim one odvratne torekse sa klasicnim desetkama

 

20150926_143524.jpg

 

usput sam odlucio i da zamenim svecice, stare su bile u katastrofalnom stanju, na slici se vidi da su elektrode potpuno istrosene, cudo da je uopste mogao i da upali

 

20150926_161553.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

dosao je na red i taj famozni desni nosac motora na red, sa tvrdocom ostala dva sam bio zadovoljan ali ne i sa ovim, ideja je bila da on bude "stelujuci", tako sam i napravio

 

konkretno o ovom nosacu je rec

 

DSCN2432.jpg

 

nosac je naravno od bas tvrde gume i priteze se sa dve 17-ice koe ujedno imaju ulogu da stezanjem i obrnuto odredjuju tvrdocu samog nosaca tj koliko ce motor "raditi" prilikom starta i menjanja stepena prenosa, i sve to funkcionise ok ali djavo mi nije dao mira, resio sam da to sve malo pojacam sa jednom bednom 13-icom, navario sam na nosac i dodao mu jos jedno malecko stelovanje :D

 

20150925_204431.jpg

 

20150925_204444.jpg

 

usput sam odradio i srafljenje za posudu antifriza, brzinski ali nije lose ispalo

 

20150925_203059.jpg

 

sve to sad izgleda ovako, nazalost posuda je od vagena, jbg samo ona je pasovala medju nekoliko kandidata :D

 

20150925_205658.jpg

Edited by DRAGANCE

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako bogda sutra neko mini testiranje,,,,, da bi se doveo u perfekciju, ima jos puno posla, ali to ce da ceka zimu, moram da osetim svoj rad na tockovima malo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

auto je danas tokom dana sklopljen i uvece je pala prva probna voznja...

utisci su odlicni, dosli smo do saznanja da je lamela jako losa a i slaba za ovakvu vrstu voznje, drzanje auta bi trebalo malo da se poboljsa i usteluje jer auto bukvalno divlja, nitro nismo povezali zbog peripetija sa diznama ali ... bice prilike :)

 

da ne pricam mnogo, snimci ce najverovatnije veceras biti postavljeni, uzivajte :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...