Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Ovo znaci da ce se vozni park drasticno smanjiti...ako ovako rigorozni budu bice veselo. Mene smarali za zadnji pojas ali me pustili(u medjuvremenu sam isti nabavio i stavio).

 

Edited by cuore_sportivo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda se smanji za 0.1%! 

Problem je samo u nama jer smo naucili da je nenormalno normalno! 15 godina je na nekim mestima moguc teh pregled bez vidjenja vozila???!!!??? dalje, jos uvek se prica o video nadzoru i fotografisanju? Pa zar to nije odavno zavrseno??? ako nije zasto ti teh pregledi rade???

Sta ce se novo meriti ili gledati u odnosu na ono sto se je gledalo i merilo pre 20 godina? Samo je razlika u kolicini i sadrzaju izduvnih gasova vezano za euro norme i nista vise!  Dakle tehnicki pregledi samo treba da rade ono sto je zakonom propisano i  za sta ih mi placamo i nista vise! Posle takvog teh pregleda svaki vozac i vozacica moze bezbrizno voziti sledecih godinu dana jer je sve bitno pregledano i ukazano na moguci problem na sledecem pregledu.

 

Zakonom je propisano da automobil mora biti tehnicki ispravan i tako je u svim zemljama i tu nije nista sporno. Dakle samo se mora postovati zakon i nista vise.

 

Kao sto sam na pocetku rekao problem je u nasim navikama i nista vise! Kada se stari dizel pokvari i vise ne vuce kao nekada problem se resava ne popravkom nego cipovanjem?!?!?! dakle svedoci smo putujucih dimnjaka na putevima.

Zna se koliko koja euro norma sme da ispusta i TEHNICKI ISPRAVAN auto to ispunjava! ako ne ispunjava znaci da je neispravan! To samo znaci da skidanje katalizatora, DPFova i zatvaranje EGRova mozda vise nece biti lako moguce.

 

Sto se tice teh pregleda dva puta godisnje za starija vozila e to je citi harac!!! Apsolutno nema smisla  ako ce se sve ispostovati na prethodnom pregledu! Dakle kao da su predvideli da se nista bitnije nece desiti sa radom teh pregleda.

Imamo i stare zakone a ne postuju se! sta ce nam onda novi kada i stare ne postujemo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uz uvodjenje strozeg tehnickog za starija vozila bi bilo posteno uvesti i redje provere za novija kao sto ti radi i vecina zemalja u komsiluku.

 

A ako cemo posteno nije ovo nista nenormalno i strasno. Stavise spasice ko zna koliko zivota. 12 meseci je dug period i moze svasta da otkaze na vozilu koje je preko 15 godina staro.

Pustati neispravan automobil na ulicu je medvedja usluga i samo ce podici bezbednost saobracaja.

 

Pre 3 nedelje, u subotu oko 20h, kada je poceo prvi sneg ove godine, stojim na Brankovom posto samo jedna kolona ide, a bio je sudar pa i ta stoji.

 

U suprotnom smeru, zbog radova, idu mic po mic. Tacno pored mene svi krecu i naglo staju, a covek sa Corsom pritiska na vreme kocnicu i uspeva da auto ispred njega nabaci na sledeci.

Niko povredjen, na srednjem automobilu poiskakali jastuci, steta solidna, pitam jel svima sve ok i kaze covek lose mu kocnice, vec godinu dana nikako da stigne da zameni, sad su slabo odreagovale. Taj koji ga je pustio da vozi sa tim kocnicama mu je sada napravio vecu stetu nego da ga je vratio sa tehnickog.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kocnice valjda trebaju da budu ispravne zbog onog ko vozi taj auto, a ne zbog drugih ucesnika u saobracaju. Kada budemo tako gledali na ispravnost kocionog mehanizma vozila koje vozimo, nece biti vozaca koji nisu u mogucnosti da blagovremeno zaustave svoje vozilo.

Nikad ali nikad u zivotu ne bih trazio da me puste na tehnickom pregledu zbog kocnica koje mi nisu ispravne.

Edited by Ivan BG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stalno sam za volanom i trudim se da mi auto bude tehnicki ispravan.

I zbog sebe i zbog drugih. Jos mi se nije desilo da me vrate sa tehnickog.

Sto je najgore, odrzavanje vozila u tehnicki ispravnom stanju nije skupo.

Ko to ne moze sebi da priusti, zaista ne treba da poseduje vozilo jer je ocigledno da ne moze sebi da ga priusti.

Mozda post deluje grubo, ali bolje je voziti se javnim prevozom, nego ugroziti kako sebe tako i druge ucesnike u saobracaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po pricama politicara, standard nam je kao u svajcarskoj, jeste, sto se tice atesta, tehnickih pregleda i slicno, ali plate su nam na dnu spiska evropskih zemalja.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/24/2017 at 10:49 AM, beli_Punto said:
Po pricama politicara, standard nam je kao u svajcarskoj


Neeeee... auto-put nam je kao u Švajcarskoj i Austriji

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam Seicenta od bivse na tehnicki dok sam zivio u Novom Sadu, i stvarno me iznenadilo to da je liku bilo bitnije da se vidi broj motora nego u kakvom je stanju auto. Naravno, Sei je bio u dobrom stanju radi nas koji smo ga vozili, ne radi tehnickog, ali ipak je mogao pogledati. A u HR na tehnickom su gledali sve, mada je i moj auto uvijek bio tehnicki ispravan. Pogotovo eko test.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogli bi uvesti stroziju kontrolu kvaliteta tehnickog pregleda... Dosadilo mi da se vrtim po gradu trazeci lezeci policajac koji nije za kamion... Ako je propisano zakonom da je najniza tacka vozila minimum 100mm onda bi trebao da mozes bilo gde da odes ako auto odgovara tome. Takodje bi bilo pozeljno da rade svoj posao, mene su gnjavili da mi ne radi rucna kako treba a lik je nije povukao do kraja...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema više tehničkog za džabe

 

pregled.jpg

 

Kolika će biti cena tehničkih pregleda vozila kada na snagu stupi izmenjeni Zakon o bezbednosti saobraćaja na putevima Srbije, niko ne zna, ali je jedno sigurno - neće više biti besplatnih tehničkih pregleda. ''Prema Predlogu zakona o izmenama i dopunama Zakona o bezbednosti saobraćaja koji se nalazi u skupštinskoj proceduri, biće propisana minimalna i maksimalna cena'' - kaže, za Novosti, Vladimir Marinković, predsednik Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda (NATEP). ''O tome kolike će cene biti odlučiće Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija.'' Marinković kaže da je pozitivno to što će se najzad stati na put nesavesnim vlasnicima preduzeća koja obavljaju tehnički pregled ''kroz papire'' i koja vozače mame besplatnim tehničkim pregledima, jer ih stimulišu visokim provizijama koje im daju osiguravajuća društva. ''Ima čak i slučajeva kada se porukom na ''Vajberu'' pošalju podaci o vozilu, a registraciona nalepnica vlasniku vozila stigne na kućnu adresu. Sada, uz obavezu fotografisanja i video-snimanja vozila na liniji, i uz minimalnu cenu, neće više biti moguće da se registruje vozilo a da se ne doveze na tehnički pregled.''

 

Ipak, u ovom trenutku niko ne zna kolika bi ta cena (ni minimalna ni maksimalna) mogla da bude. ''Ne znamo ko će i prema kojim kriterijumima odrediti minimalnu cenu''. Međutim, sada se stvari zbog novih propisa usložnjavaju. Naime, sada je za pregled jednog vozila (snimanje i slično) potrebno najmanje 35 minuta. To znači da jedan set radnika na liniji u toku jedne smene može da pregleda najviše 15 vozila. Kako u Srbiji postoji 2.500.000 vozila i oko 1.250 linija tehničkih pregleda, da bi se izbegle enormne gužve biće potrebno da se radi i u drugoj smeni, sa više setova radnika. ''To će povećati troškove, jer niko neće da radi džabe. Nadamo se da ćemo biti konsultovani prilikom određivanja minimalne cene da bismo izbegli sve eventualne nesporazume kasnije'' - kaže Marinković. Sadašnje cene tehničkih pregleda za vozila B kategorije se kreću (ako izuzmemo besplatne) od 400 do 1.200 dinara.

 

Licence bez polaganja

Izmenjenim zakonom je regulisano i izdavanje i produženje licenci pregledača na linijama tehničkih pregleda. Oni ubuduće, kako se predviđa Zakonom o izmenama i dopunama ZOBS, za produženje licence neće morati da svake tri godine polažu ispite.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mili Boze pa mi smo u kamenom dobu!!!

!0 godina i 10 zakona treba samo da se vozilo POJAVI na "pregledu"!!!

Koliko nam godina i zakona treba da se vratimo na nivo od pre 30 godina kada su se auti pregledali!!!

Dakle bitnije je slikanje i snimanje od tehnicke ispravnosti vozila!

Secam se negde 94 ili 95 kaze mi pregledac auspuh je korodirao, da pusta ne biste prosli! 1989 su rekli prag je oguljen ofarbajte to!...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu i dalje da shvatim kakve veze ima cena sa tim da li neko svoj posao redovno. Kao da ako das nekom vise para, a i dalje nema ko da ga kontrolise kako radi da ce on automatski sam da pocne da radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kolko sam ja shvatio, pre neko jutro je na RTSu bila gospoda koja je povela priču o uvozu polovnjaka i tehničkim pregledima, da su predati amandmani vezani za pooštravanje kontrole vozila na TP. Dakle, ako nemaš DPF, ćao, ako nemaš katalizator, ćao. Ako ti vozilo ispušta zagađenja veća od dozvoljenih, platićeš veću taksu. A sve zbog činjenice što se i dalje uvoze automobili preko 15 godina starosti, što im ne ide u prilog. Pogotovo su ciljna grupa dizelaši.
E, sad, bilo je tu priče i o uvozničkom lobiju, EU standardima itd.
U svakom slučaju potencirali su i priču da je bolje sakupljenih 5000€ za nekog polovnjaka, dati kao učešće za novo vozilo na kredit, jer se to isplati i državi i nama na duže staze.....
Čak su i naveli da po statistici, skoro svaka porodica ima dva automobila?!,, krša, pa je i Srbija prebukirana automobilima (krševima) a samim tim i zagađenje je skočilo enormno.......
Sve u svemu, malo se ekipa zanela I zaboravila na standard prosečnog srbina.

I pored svega, verujem da će vrlo skoro pooštriti kontrolu na TP, jer su osetili keš.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I onda misle ako svaka porodica ima dva krsa za svoje potrebe da ce odjednom moci svuda da stignu sa jednim autom ako je nov :D Mozda kad bi narodu omogucili da radi normalno radno vreme bi porodice se mogle uskladiti sa jednim vozilom da svi idu na posao i da kupe to novo vozilo, nego kad su ljudi primorani da rade ceo dan da bi preziveli... Kod nas bi situacija bolja i da imamo najprostije moguce zakone koje jedva nesto ogranicavaju, samo da se sprovode. Uvodjenje novih propisa dok se ni stari ne sprovode ne vodi apsolutno nicemu sem sto zagorcava zivot postenom coveku.

Edited by YUgisa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Đe si ti , poštovani kolega, video poštenog čo'eka?!
Pa mi smo svi za njike, sem izuzetaka, gomila ološa i propaliteta koje treba ugnjetavati kao vaške.
Umreću a znaću da ovima i nama s njima, i na onom svetu, nema pomoći.
Retardirana realnost.
 

PS
Ne, nadam se da nisam oboleo pa ovako nešto samo izvaljujem.
Ja ovo gledam decenijama.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamere na tehničkom pregledu, predlog da košta 3.000 dinara

 

kamere tehnicki.jpg

 

Vladimir Marinković iz Asocijacije tehničkih pregleda kaže da su predložili da cena tehničkog pregleda bude 3.000 dinara, a da će se, kako je predviđeno novim pravilnikom, u budućnosti taj proces provere snimati kamerama. U samo nekoliko dana najavljena je, a zatim i povučena nova mera i obaveza za vlasnike vozila starijih od 15 godina. Reč je o uvođenju obaveznog tehničkog pregleda na šest meseci, kojeg ipak neće biti. Ministar unutrašnjih poslova Nebojša Stefanović to je potvrdio posle višednevnih protesta u javnosti i najava protestnih skupova na društvenim mrežama.

 

Milan Vujanić, profesor Saobraćajnog fakulteta u Beogradu, kaže da je vlast odreagovala vrlo brzo, i da je to pozitivno jer je ranije bilo vrlo teško ubediti aparat na neku promenu, i da je za tako nešto bilo potrebno mnogo vremena. Ministar je vrlo brzo reagovao na argumente struke - kad smo sve uporedili sa evropskim standardima, ministar je odmah doneo odluku, navodi. Vladimir Marinković iz Asocijacije tehničkih pregleda kaže da je ta sporna odredba u zakonu izglasana još 2009. godine. Dodaje da je neprimenjeno zato što zakon nikad nije ušao u punu primenu, jer nisu doneti određeni pravilnici, pa ni podzakonska akta za tu odredbu. Vujanić dodaje da je i prosečna brzina stavljena te godine u zakon, ali da takođe nije primenjivana. Marinković dodaje da se na spornu odredbu možda moglo odreagovati u martu, tokom skupštinske procedure.

 

Prosečna starost automobila u Evropi je 11, kod nas 16 godina, kad se ima u vidu broj poginulih i sl. možda ne bi bilo zgoreg razmisliti o nekom drugačijem vidu prisile za pređeni broj kilometara, kaže Marinković. Do sada se tehnički pregled nije vršio, on je postojao kao takav, ali zbog u neku ruku osiguranja, svedeno je na neku formalnost, koja se nije ni izvršavala, naglašava Marinković. ''Početkom primene ovog pravilnika, od 5. jula, ćemo zaista početi da vršimo tehnički pregled'', dodaje. Vujanić navodi da tehnički pregled mora da se radi kvalitetno da niko nikoga ne bi ugrozio. Marinković pojašnjava da je predviđeno novim pravilnikom praćenje tehničkih pregleda kamerama, da će doći do uvođenja zajedničkog informacionog sistema u koje će ući svi tehnički pregledi, ali da je za to potreban određeni period - predviđeno je tri godine. Dodaje da je prva faza ka obezbeđenju adekvatnih tehničkih pregleda - fotografisanje. Ministar je najavio pet ili šest fotografija vozila na liniji pregleda. On dodaje da je situacija danas takva da ako odete na jedan tehnički pregled, na kom su zaključili da vaš automobil nije ispravan, taj tehnički pregled neće vas zavesti, da ste kod njih došli, i onda možete da odete na drugi gde su kriterijiumi slabiji, ili je polisa povoljnija, što nije dobro.

 

Vujanić kaže da su nova pravila dobra i za ljude koji rade na tehničkom pregledu, jer kad su u situaciji da ih neko pritiska ili proba da ih potplaćuje da prođe pregled - mogu da kažu: ''ne mogu, snima se''. Marinković kaže da briga države o ceni tehničkog pregleda nije primerena i da to treba da bude prepušteno tržištu. Kao udruženja smo dali predlog cene tehničkog pregleda, dodaje. Naš pregled je da cena tehničkog pregleda za reperno vozilo bude 3.000 dinara, ne znam šta će MUP dati predlog Ministarstvu finansija, navodi. Ta cena treba da obezbedi da tehnički pregled bude ekonomski nezavisan od osiguravajućih kuća, da bi imao normalan pristup svom poslu, da se izbegne ucenjivanje osiguravajućih kuća, dodaje Marinković. Vozilo će se, po pravilniku, zadržavati 35 do 40 minuta.

 

Vujanić kaže da će situacija u toj oblasti biti bolja ukoliko se bude radilo po pravilniku i ukoliko se uvaže predlozi udruženja koji su, kako ocenjuje, veoma ozbiljni. U Nemačkoj odltajmeri na dve godine idu na tehnički pregled, prenosi gost sa Saobraćajnog fakulteta. ''Novo vozilo u Srbiji kad kupite, vi morate na tehnički. Zašto? U Nemačkoj četiri godine ne morate, odgovara proizvođač, ako servisirate u ovlašćenom servisu'', dodaje. Kod nas nisam čuo da ijedan servis hoće da odgovara za neispravnost, ističe Vujanić. On smatra i da su oldtajmeri u Srbiji paženi, jer ih vlasnici čuvaju kao deo svoje porodice.

Marinković se osvrnuo na to što su se ljudi žalili na predlog da se za starije automobile vrši tehnički pregled dva puta godišnje. Kaže da svi ti automobili, mlađi od 2000. godišta nisu problematični, da će proći tehnički pregled sa minimumom ulaganja. Najveći problem su, navodi, automobili uvezeni, a stari od 12 do 18 godina. Takvi automobili će od 2021, kad budemo obraćali pažnju na izduvne gasove, biti u problemu, navodi Marinković. Marinković kaže da je najvažnije da se od 5. jula prođe tehnički pregled jednom kako treba. ''Pričamo o kočnicama, o elementima prijanjanja, upravljačkim elementima, koroziji, svetlima, staklima... O tim osnovinim... Ne pričam o izduvnim gasovima i OBD greškama, koje će 2021. godine početi da se kontrolišu'', dodaje. Vujanić kaže da se građani Srbije ni ne trude preko godine da održavaju svoje automobile, već se pripremaju samo za taj jedan dan -  dan tehničkog pregleda.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnički pregled vozila trajaće najmanje pola sata, uz fotografisanje

 

 

Pre nekoliko dana pojašnjeno je da neće biti drugog tehničkog pregleda za vozila starija od 15 godina, ali promena u proceduri će biti. Tehnički pregledi će biti obavezni i detaljniji, rekao je za RTS Aleksandar Radenković iz Uprave saobraćajne policije. Odluka da se vozila ne podvrgavaju dvostrukom tehničkom pregledu doneta je u interesu građana, rekao je gostujući u Dnevniku RTS-a Aleksandar Radenković. "Novina je da se od sada predviđa pet fotografija sa tehničkog pregleda vozila. To je prelazno rešenje a u naredne tri godine biće i video-zapis. Ove kontrole nisu toliko strože u odnosu na ranije a ono što je bitno je dužina trajanja tehničkog pregleda, a to je minimum 30 minuta. Tako da će pregledi svakako biti detaljniji. Što se tiče korozije, ona će uticati samo ako je reč o dubinskoj a ne površinskoj koroziji", rekao je Radenković.

 

Postoji potreba da se naše zakonodavstvo uskladi sa zakonodavstvom EU ali i želja da se smanje nesreće zbog tehničke neispravnosti vozila, pojasnio je Radenković. Već gotovo mesec dana meri se srednja brzina na auto-putevima u zemlji i za to vreme broj nesreća je smanjen za trećinu. "Prekoračenje brzine će se i dalje meriti radarima a reagovaće i presretači. Ako uporedimo sa istim periodom prošle godine, 29 lica je manje poginulo, a 500 je manje povređenih na tim deonicama na kojima se meri srednja brzina", pojasnio je Radenković.

 

Što se tiče početka primene odluke o brzini od 130 kilomatara na sat na auto-putu, Radenković kaže da je Nacrt zakona trenutno u skupštinskoj proceduri i da će se ta odluka primenjivati kada zakon bude usvojen u Skupštini. Odluka će važiti samo na onim deonicama auto-puta gde to dozvoljavaju tehničke karakteristike puta, rekao je za RTS Aleksandar Radenković iz Uprave saobraćajne policije.

 

 

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnički pregled vozila: Na kanalu ništa za džabe

 

180963-tehnicki.jpg

 

Od 5. jula počinje primena novog Pravilnika kojim se propisuju uslovi za obavljanje tehničkih pregleda vozila. Predloženo da košta od 3.000 do 4.700 dinara, ali minimalnu cenu odrediće država

 

Odzvonilo je besplatnim tehničkim pregledima i registraciji vozila ''na crno'' bez odlaska na liniju provere ispravnosti vozila! Minimalnu cenu kontrole na kanalu, proceniće Ministarstvo trgovine, a zasad postoji predlog da taj pregled košta od 3.000 do 4.700 dinara. Ovo su najvažnije novine ''Pravilnika o vršenju tehničkog pregleda vozila'' koji stupa na snagu 5. jula ove godine.

''Fotografisanje vozila na liniji tehničkog pregleda, koji predviđa pet obaveznih fotografija i vođenje evidencije vraćenih vozila je u suštini najvažniji rezultat koji očekujemo od primene novog Pravilnika'' - kaže Vladimir Marinković, predsednik UO Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda (NATEP). ''Tačno je propisan postupak i vreme trajanja provere ispravnosti vozila.'' Prema njegovim rečima, odredbama Zakona o bezbednosti saobraćaja na putevima predviđeno je da Vlada Srbije, odnosno Ministarstvo trgovine, određuje najnižu i najvišu cenu usluge tehničkog pregleda na predlog Ministarstva unutrašnjih poslova Srbije.

 

''Sa naše strane, a pritom mislim na sva udruženja tehničkih pregleda Srbije (NATEP, UOTP i ATPV), mi smo naš predlog cena poslali MUP Srbije sa obrazloženjem, preciznom računicom koliko bi ta usluga morala da košta'' - naglašava Marinković.

U tom predlogu, cena tehničkog pregleda za putnički automobil bi se kretala od 3.000 do 4.700 dinara. U udruženjima tehničkih pregleda, veruju da će Ministarstvo trgovine sigurno propisati minimalnu cenu ali da bi bilo i najbolje da sve tržište reguliše. Izvesno je, međutim, da će sada biti zakazivanja tehničkih pregleda jer će biti potrebno najmanje 35 minuta kontrole po vozilu. Kontrola vozila se, u suštini, ne menja. I dalje će se proveravati kočnice, fizičko stanje vozila, upravljački sistem, stakla... Na listi pregleda biće i stanje karoserije vozila.

''Niko neće biti vraćen sa tehničkog pregleda zbog, kako se to kaže, ''tačkica rđe'' - objašnjava Marinković. ''Neće, međutim, moći da prolaze vozila sa 15 do 20 odsto truleži, kao do sada.'' Najvažnije je, slažu se svi, od predstavnika Udruženja tehničkih pregleda do vozača da se uvede red u ovu oblast i da nam se na drumovima nađu tehnički ispravna vozila koja ne ugrožavaju bezbednost u saobraćaju.

 

Zagađivačima rok tri godine

Na tehničkim pregledima ubuduće će se meriti i količina izduvnih gasova, ali će svi oni koji budu premašili zadate norme koje vozilo ima u trenutku kada je napravljeno, biti o tome samo obavešteni. ''Njima će se dati rok od tri godine da svoje vozilo dovede u okvir zadatih normi bilo da ugrade ili zamene katalizatore, filtere'' - objašnjava Marinković.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

TEHNIČKI PREGLED KAKAV ZNATE ODLAZI U PROŠLOST:
MUP izdao nova stroga uputstva, zbog ovih 11 stvari PADATE!

 

Novi pravilnik o tehničkom pregledu vozila stupa na snagu 5. jula, pa neispravna vozila više neće moći da produže registraciju tako lako kao ranije, pre svega jer počinju obavezno fotografisanje vozila iz više uglova i rigoroznije kontrole ispravnosti. Gledanje kroz prste vlasnicima i registracija automobila koji se nije pojavio na liniji za tehnički pregled za koji dan odlaze u istoriju. Vozače umesto toga očekuje tehnički pregled u trajanju od najmanje pola sata za putničko vozilo, a potom i fotografisanje vozila (pet fotografija), uz naznačeno mesto i vreme fotografisanja. Postoje i neispravnosti zbog kojih vozila neće moći da prođu pregled.
 

Činjenice

 

- Izduvni gasovi za sada neće uticati na tehnički pregled, odnosno ako se utvrdi da su parametri iznad dozvoljenih, građani će o tome biti upozoreni

- Vozila bez katalizatora, kao i dizelaši sa softverski onesposobljenim DPF filterima moći će da se registruju najkasnije do 5. jula 2021. godine.

Neispravnosti zbog kojih vozilo neće proći tehnički

- Prljavo vozilo

- Neispravni brisači

- Nečitljiv broj motora

- Pukotina na vetrobranskom staklu

- Neispravan uređaj za zaustavljanje

- Vidno mehaničko oštećenje šasije

- Neispravni svetlosnosignalni uređaji

- Nekompletna obavezna oprema u vozilu

- Oštećena identifikaciona pločica na vozilu

- Vlasnik ne poseduje važeće uverenje o prepravci vozila

- Izduvani ili usled starosti oštećeni pneumatici sa dubinom šare manjom od fabrički dozvoljene, označene TWI oznakom na samom pneumatiku

 

https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3076833/tehnicki-pregled-kakav-znate-odlazi-u-proslost-mup-izdao-nova-stroga-uputstva-zbog-ovih-11-stvari-padate?ref=fbkurir

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve apsolutno normalne i ocekivane stvari za pregled. Propisi ni ranije nisu bili losi koliko se nisu postovali i koliko se provlacilo i gledalo kroz prste.

Posebnu paznju bih usmerio na pregled svetlosnih i signalnih uredjaja, jer voznja nocu (pogotovo van naselja) polako ali sigurno kod nas postaje blagi uzas.

Svaka pomenuta stavka za nekoga ko normalno odrzava vozilo (pre svega zbog bezbednosti i sebe i svoje porodice) predstavljace puku formalnost. Ali bitno je da su novinski naslovi senzacionalisticki, fali samo FOTO+VIDEO:

6 hours ago, cika_kole said:

zbog ovih 11 stvari PADATE!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...