mitros 134 Posted March 28, 2022 (edited) Danas registrovao ovog mog sa slike.Ukupno 21,800. Prosle god,bilo 20.000,verovatno razlika u ceni tehnickog. Polisa 10860,prosle god bila 10800,znaci skoro ista.Premijski stepen 1 kao i prosle god. Sta je jos naplaceno pored polise i tehnickog (10800+verovatno 6000) do cene od 21800.Zar ne bi trebalo da daju neke racune ,priznanice i sl osim samo polise? Edited March 28, 2022 by mitros Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9033 Posted March 28, 2022 6 hours ago, lomisa said: Da li gledaju na tehnickom da li moze auto da se zakljuca. Ne. Prošle nedelje od ćaleta uzet moj bivši Stilo da se obavi registracija, i na tehničkom nisu proveravali brave. Samo im odvezi i parkiraj otključan auto, i to je to. 16 minutes ago, mitros said: Zar ne bi trebalo da daju neke racune ,priznanice i sl osim samo polise? Pa, kad si već išao preko neke Agencije/Tehničkog i možda prvi put registruješ auto preko njih, onda još kako možeš reći da želiš kopije/odštampane sve uplatnice. Ako te već znaju, tj. znaš i ti njih, onda se sigurno nisu hteli smarati sa kopiranjem/štampanjem priznanica. 1 lomisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted March 28, 2022 Papirologija za 1248 ccm, 59 kW, 2015. ti je cca 14.864 din. Plus cena tehnickog je ukupna cifra (ako te ne klepnu sa nekim uslugama agencije i sl. glupostima). U tih 14.864 din ti ulaze: - polisa od oko 10460 din (zavisno od osiguravajuce kuce) - porez 2388 din - komunalna taksa 1240 din - zahtev 330 din - nalepnica 210+236 din Podaci su sa ovog sajta, tu imas sve detaljno pa se igraj. Bar meni se uvek poklapalo skoro u dinar, sta god da se registrovalo: https://registracija-vozila.rs/kalkulator-registracije-vozila 1 neshaoct reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
knezevic76 4746 Posted March 29, 2022 (edited) Moj drugar je vraćen sa tehničkog zbog neispravne brave na zadnjim desnim vratima. Kad je to sređeno, pustili su ga. Мој другар је враћен са техничког због неисправне браве на задњим десним вратима. Кад је то сређени, пустили су га. Brava čas nije htela daotključa, čas da zaključa. Edited March 29, 2022 by neshaoct formatiranje Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 134 Posted March 29, 2022 Kad sve ovo saberem i oduzmem opet mi fali nekih skoro 800-900 din,(21800-14864=6936),ispada da je tehnicki 6936,sto je nemoguce...ali ne mogu da se smaram.Inace nije agencija u pitanju,direktno sam isao na tehnicki. Quote Share this post Link to post Share on other sites
horvat 6084 Posted March 29, 2022 Uvek ispadne skuplje od tih kalkulatora... meni za sva tri auta tako, iako ni jednog ne osiguravam u istoj kuci, ni jednog ne registruje agencija, nego se sam iscimam sve, ali eto, ipak bude skuplje. I to bas za tako neki iznos kao sto si napisao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 13452 Posted March 29, 2022 Ako nekoga kokpa, jednostavno trazite predracun ili uplatnice i vidite za sta vas zavrnu. Spisak im je raznovrstan . Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 16159 Posted March 31, 2022 Rešenje za tehnički i muke sa DPF-om 1 lomisa reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
virke 67 Posted May 30, 2022 (edited) Fali mi poklopac otvora kuke za vucu na prednjem braniku. Stavio sam kao neki limcic i kao malo zamaskirao rupu ali se realno vidi. Da li prave problem za to? Edited May 30, 2022 by virke Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 3473 Posted May 30, 2022 Jok. Nas sluzbeni Sandero je ni nema, neko ukrao. Ja pozadi na Bravu imam isecenu podlogu od misa da zamaskira tu rupu pozadi jer je neki capio. Nikakav problem. 2 Srdjan011 and virke reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 754 Posted May 30, 2022 On 3/29/2022 at 7:11 AM, mitros said: Kad sve ovo saberem i oduzmem opet mi fali nekih skoro 800-900 din,(21800-14864=6936),ispada da je tehnicki 6936,sto je nemoguce...ali ne mogu da se smaram.Inace nije agencija u pitanju,direktno sam isao na tehnicki. Ima hrpa uplatnica i na svaku se placa provizija koja je minimalno 50 din po uplatnici (sada je verovatno i vise) Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4722 Posted June 12, 2022 (edited) Vidim u najavi danas za sat plus da će biti nekih promena za tehnički sad pogledao i biće 2 promene u vezi tehničkog pregleda. Prvi da će sada biti dozvoljeno 2 auta na traci, ovo sada stvarno nema smisla da jedan auto stoji na traci 50-55 minuta a pregled šta god da rade traje plafon pola sata. Možda sada i pojeftini tehnički jer će moći duplo više auta da odrade u toku dana,mada sumnjam u to. Druga izmena je ako se uoči neka neispravnosti na vozilu da će sada biti dozvoljeno 7 radnih dana za popravku a ne kao sada 3 dana. U ovih 7 dana neračuna se vikend bez obzira da li tehnički radi vikendom Edited June 12, 2022 by dach@ 2 knezevic76 and Dale reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5017 Posted June 12, 2022 Neće pojeftiniti ismreno nije ni tolika gužva na tehničkim kao što je bilo ranijih godina, makar u NS na gomili mesta može danas za sutra Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2443 Posted June 12, 2022 Zavisi od tehnickih, na nekima se zakazuje po 7-10 dana unapred... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Grafit 759 Posted June 12, 2022 Ja sam pre mesec dana registrovao Punta II koji nema ni jedan komad limarije da nije udaren (čak i lim na trećim vratima iznad stakla, kod šarki je ulubljen). Naprimer vozačka vrata i blatobran ispred njih su ”dobila” onu betonsku kuglu što stavljaju da čuva travu. A blatobran se odvojio i možeš gurnuti prste unutra. Naravno sve radi na njemu i glat prošao tehnički u N. Sadu (Autorad). 1 Ivan reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9033 Posted June 27, 2022 7 dana dovoljno za popravni na tehničkom? Do sada smo imali samo tri radna dana da se vratimo na tehnički pregled bez ponovnog plaćanja pune cene ukoliko prvi put ne prođemo tehnički pregled. Ovo je bio suludo kratak rok, pošto za to vreme često ne možete ni da zakažete odlazak u servis. S obzirom na cenu tehničkog pregleda, ovo je mnogim vozačima bio zaista veliki problem. Padnete na tehničkom, jurite majstore i servise, ne uspete na vreme da sredite auto i onda ponovo morate da platite 6.000 dinara. Ukupno, 12.000 dinara samo za tehnički pregled zbog nelogično kratkog roka koji je ostavljen za sređivanje automobila. Poređenja radi, na primer, u Hrvatskoj je rok 15 kalendarskih dana. Rok produžen sa 3 na 7 dana! Na sreću, ovaj rok je produžen sa 3 radna dana na 7 radnih dana. Dakle, sada imate 7 radnih dana da sredite auto ukoliko ste pali na tehničkom i da se vratite na tehnički bez duplog plaćanja. Međutim, iz razgovora sa brojnim vozačima i radnicima u servisima zaključujemo da i dalje ostaje pitanje: Da li je 7 radnih dana dovoljno? Naravno, 7 dana je neuporedivo bolje od 3 dana, naročito ukoliko je nešto ozbiljnije u pitanju. Sa druge strane, servisi su često preopterećeni, naročito oni kvalitetniji i provereni, što znači da vlasniku neretko može da se zakaže dolazak tek za 3-4 dana. Tu je i pitanje koliko će auto provesti vremena u servisu. Na primer, za neke modele ili verzije modela, naročito starije, nabavka delova može da bude zaista problematična. Neretko zadnje kočnice umeju zaista da zakomplikuju život vlasniku - kada i majstori počnu da sležu ramenima čak i nakon zamene mnoštva delova kočionog sistema. preuzeto sa - Auto Blog Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 5645 Posted July 6, 2022 Kako se radi provera rucne na tehnickom pregledu, ako auto ima elektricnu rucnu? Nije mi se svidelo kada sam cuo od radnikako kako je "standradno morao da gadja trenutak i pomaze redovnom kocnicom da bi bio dobar dijagram", a kao inace moj auto je super sve, samo mora tako sa elektricnom rucnom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 588 Posted July 6, 2022 Kod parkirne kocnice se ne gleda dijagram kao sto je to slucaj kod nozne, vec je neophodno da parkirna kocnica ispuni odredjen koeficijenat kocenja, inace sve zavisi od modela automobila, ali najcesce je dovoljno regularno je povuci, mada postoje modeli gde se zadovoljavajuci koeficijenat dobija tako sto se parkirna kocnica aktivira kad je motor iskljucen. Jer prosto proizvodjac nije predvideo da se parkirna kocnica koristi dok je vozilo u pokretu, a kako se tockovi okrecu, ECU misli da se auto i dalje krece te odbija da zaustavi tockove. Nisam jos nisao na situaciju gde je moralo da se "asistira" pedalom nozne kocnice, a model koji je najtezi za dobijanje parkirne kocnice je ovaj novi Megane Senic. 2 2 Woodoo, neshaoct, MiloshBg and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 5645 Posted July 7, 2022 Hvala @Ivan BG! Znaci valjci okrecu zadnje tockove i tehnicar aktivira elektricnu rucnu u toku rotacije kao kod klasicne rucne? Da li se tako radi svuda u svetu? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan BG 588 Posted July 7, 2022 Tako je, to je postupak testiranja parkirne kocnice kod nas u SRB, a verujem da je i u drugim zemljama u EU, isti ili veoma slican postupak. 1 1 Dale and Woodoo reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magnus 5 Posted August 2, 2022 (edited) Sutra imam pregled AMSS za atest za forlije. Na autu je dupni auspuh, medjutim sa tim auspuhom je prosao AMSS pregled pre 1 mesec kad je uvezen, takodje je prosao i tehnicki. Da li mogu da mi prave problem sutra zbog tog auspuha, cak iako je prosao sve preglede ranije? Danas kad sam zakazivao rekli su mi da na autu sve mora da bude fabricki. Ako me zezaju, sta mi je ciniti? Hvala Edited August 8, 2022 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4722 Posted August 2, 2022 Ako je prvi put sve bilo ok nema razloga da te sada zezaju 2 darkman14 and Magnus reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Magnus 5 Posted August 2, 2022 (edited) Nadam se, mada prvi put je radjen pregled amss kad je auto uvezen u BG na auto placu, i tehnicki je tamo prosao, rekao mi je vlasnik autoplaca da nije morao da skida auspuh. Sad ne znam kod mene u gradu kakve su procedura. Da li se auto slika uvek kada se radi pregled amss? Bilo bi dobro kada bi imali na uvid slike Edited August 2, 2022 by Magnus Quote Share this post Link to post Share on other sites
dach@ 4722 Posted August 2, 2022 (edited) Kako izgleda taj auspuh kad misliš da bi možda bio problem . Kako izgleda i šta slikaju na tom prvom AMSS ne znam. Što se tiče folija ili plina znam da slikaju ceo auto nevezano što si došao samo npr.za folije. Slika unutra pojaseve spolja dal ima kuku, pod haubom i gepek. Meri tu foliju napred da li neprelazi 30%,na zadnjim staklima nešto drugo. Ako to sve stoji pristojno i ne štrči verovatno neće ništa ni registrovati mislim na auspuh Edited August 2, 2022 by dach@ 1 Magnus reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites