Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Sve vreme od kada počne radno vreme rade kamere,imaš monitore u sali za čekanje i možeš da gledaš

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što znači da neko može doći pre ili posle radnog vremena i tad recimo u 5 minuta proveri kočnice na valjcima i npr. kako su svetla podešena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno, to je i rečeno :thumbup: 

On 12/1/2021 at 11:21 AM, neshaoct said:

Ono što nisu rekli na PA je da skoro svaki tehnički hoće da vam parcijalno proveri šta god treba na autu (npr. samo kočnice), ali treba da dođete na liniju tehničkog pre nego što kamere počnu da snimaju.

Npr. ako tehnički radi od 8, tada pale kamere i od tada čim auto stane na liniju mora da mu se odradi ceo tehnički pregled (zato gore u tekstu kažu da ne mogu da proveravaju samo kočnice). Ali, ako dođete u pola 8 i radnici su tu, još kako će časkom proveriti samo kočnice. Ako znate ljude na tehničkom (jer već godinama tu registrujete auto, ili vas je poslala Agencija čiji je tehnički i preko koje isto tako godinama registrujete auto), onda nećete ništa ni platiti. Ako im samo dođete sa ulice svakako će vam nešto sitno naplatiti (ili ćete častiti) za to što vam je obavljen pregled samo kočnica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako su onda meni proverili skoro sve sta treba na pocetku 2.Smene,negde oko 15h.da li su tad radile kamere nisam ni pitao. Ko se seca, tada sam pisao da auto zbog lamele nije ni mogao da sidje sa valjaka,nego su ga gurali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tada sam isao samo na proveru nekih stvari i da se raspitam,nije mi bilo vreme tada za tehnicki tj bilo vise od mesec dana do tehnickog. Znam coveka na tehnickom,ako to ima veze za ovu pricu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, mitros said:

...nije mi bilo vreme tada za tehnicki tj bilo vise od mesec dana do tehnickog.

Ovo je najvažnije u tvojoj priči.

Faktički ti je čovek na tehničkom izašao u susret, a bez rizika po tebe i/ili njega ako auto padne.

Tehnički pregledi mogu bilo kada da stave bilo koga na liniju tehničkog i da to naplate ili ne naplate...ali ako auto padne onda počinje teći onaj rok od 3 radna dana, i uvodi se to padanje u sistem (kako ne bi moglo samo da se odmah ode na neki drugi tehnički). Tvoj auto nije uopšte ni bio uveden u sistem jer mu nije bilo vreme, nije mu bio rok.

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno da nisam bio ''zvanicno" uveden.Covek mi je rekao kad da dodjem tj kad nema guzve.Nego poenta ove nase price je,da li su tada radile kamere,tj da li oni mogu da ih iskljucuju po potrebi,kao npr u ovom mom slucaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@mitros

 

Da, radile se tada kamere jer nema on problem sa kamerama u tvom primeru. Šta ga briga što su kamere snimile da je tvoj auto pao, jer on nije ni uveo tvoj auto u sistem...a, uvođenje u sistem nije stvar njegovog izbora, već predviđenih rokova. I da je tvoj auto prošao tehnički to ne bi bilo validno, tj. morao bi da dođeš opet na tehnički u roku (najranije mesec dana pre isteka registracije).

Sme da se snimi padanje bilo kog auta pre onog roka od mesec dana...jer to padanje nije pravno bitno, kao što ne bi bilo pravno bitno i da je auto prošao tehnički tada. :thumbup: 

 

On ima problem ako kamera snimi da je auto pao, a taj auto je u onom roku od najmanje mesec dana pred istek registracije...i zato se kaže da ljudi dođu pre nego što kamere počnu da snimaju, ili nakon što prestanu (van radnog vremena). Tvoj primer je van toga, tvoj auto je bio nebitan sa aspekta prođe li, ili padne...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je,jer ja fakticki nisam ni dosao na tehnicki.

E sad pitam ,jer bi on mogao da ga i ne uvede u sistem ako bi dosao u roku od tih mesec dana.Nesto sad razmisljam,ako ga ne uvede u sistem,onda sistem i ne zna kolko ima do registracije ,zar ne? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, mitros said:

E sad pitam ,jer bi on mogao da ga i ne uvede u sistem ako bi dosao u roku od tih mesec dana.Nesto sad razmisljam,ako ga ne uvede u sistem,onda sistem i ne zna kolko ima do registracije ,zar ne? 

Dođeš (auto u roku od mesec dana pred istek), ne uvede ga.

Dođe mu kontrola, pogleda snimak. Na osnovu tvojih tablica vide da si bio u zakonskom roku, a u sistemu te nema. Zatvaraju mu tehnički i lupaju ozbiljnu novčanu kaznu.

 

Uvođenje u sistem nije stvar izbora, nego obaveza. Kada bi tehnički birkali kad će koga da uvedu (a, svi u roku od mesec dana pred istek registracije), onda bi svako mogao da padne tehnički bez posledica. Sama činjenica da kažu ljudima da dođu van radnog vremena ti govori da nije moguće birkati sa uvođenjem u sistem kad je auto već u zakonskom roku (najranije mesec dana pred istek registracije).

 

Ako su automobili u roku od mesec dana od isteka registracije - onda dolaze van radnog vremena kada kamere ne snimaju.

Ako su automobili van tog roka - onda mogu da dođu i u toku radnog vremena (ako lik sa tehničkog to želi), jer ga nije briga što kamere snimaju u tom slučaju...taj pregled nije pravno relevantan, pa je nebitno da li auto padne ili prođe. I da prođe opet se mora doći na tehnički kada nastupi onaj rok od mesec dana pred istek registracije.

 

 

Edited by neshaoct
dopuna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam išao u nedelju predveče,kada ne rade kamere,da proverim ispravnost kočnica...bio još jedan auto isto problem sa kočnicama...

To je bila dobra volja vlasnika,nije morao

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta mi se desilo na tehničkom pregledu prošle nedelje... Oteram auto na reg, imam preko nekog drugara preporuku za jednu agenciju na NBG, par puta sam preko njih već završavao sve, veoma su korektni, brzi, efikasni, imaju i "kombinacije" ako zatreba, nemaju svoj tehnički već teraju u komšiluk u neki, ne znam ni kako se zove, mislim da je Mata Car ili tako nešto na Tošinom bunaru. E sad, u nedostatku vremena da se samostalno bavim registrovanjem kola, oteram Škodu u agenciju, ostavim papire i auto, dođi sutra, preuzmi auto, teraj dalje.

 

Dolazim sutradan, sedam u kola, palim, auto radi kao traktor, vibrira ceo enterijer, zuji, razbija, kao tamića bez auspuha da sam upalio. Šlogiran izađem napolje, ne čuje se ništa drugačije, samo iznutra :unsure: Odmah reklamacija, pravac kod majstora da pregleda, ispostavi se da su burazeri na tehničkom kanalsku dizalicu zaboli u donji nosač motora, direkt u silen blok, i tako digli auto da pregledaju. Naravno, nosač je upao unutra, guma ispala, naslonio se na balans štanglu, prenosi vibracije, urniše ceo auto.

 

Epilog svega - 5 dana života izgubljeno u dokazivanju krivice, još mi zapao i vikend pa sam dodatno osedeo čekajući rešenje, na kraju će tehnički pregled da snosi trošak popravke, moj majstor da sredi sve (mora ceo most i trap dole da bi se sredilo + reglaža trapa posle toga).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neverovatno ... Užas. Da nekoga "ubiješ".

Možeš li ( smeš li ) da nam kažeš koji je to tačno "tehnički" u pitanju ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah gore, mislim da je Mata Car, ako se tako zove, nadam se da nisam pogrešio pa ocrnio nekoga bezveze, uglavnom znam da je Tošin bunar 130, uđe se u dvorište, ima i par radionica sa leve strane (mehanika, elektrika i tehnički pregled).

 

Još čudnije je što nije neki priučeni gušter na tehničkom bio nego čovek koji kaže "radim ovo 11 godina i nikad mi se nije desilo", jbg, dešava se, i ja imam 36 godina iskustva u brisanju dupeta pa prođe prst kroz papir nekad... 

 

Sve u svemu odlepio sam, ajde bar će trošak pokriti, srediće se sve, ali ko će da mi refundira 5 dana života, kilogram živaca koje sam izgubio...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji i***i. A ionako mi je suludo to dizanje auta iz kanala. Dokon pop i koze krsti, umesto da se fokusiraju na najbitnije stvari.

Ne znam ni kada farove planiraju ozbiljnije da stave na dnevni red, ovo vec postaje uzas za voznju nocu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu samo da zamislim kako će farove da šteluju kad ne znaju ni auto da podignu na dizalicu... Bolje da ne diraju ništa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
50 minutes ago, Ivan said:

Koji i***i. A ionako mi je suludo to dizanje auta iz kanala. Dokon pop i koze krsti, umesto da se fokusiraju na najbitnije stvari.

Sta uopste tada gledaju?

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Ivan said:

Koji i***i. A ionako mi je suludo to dizanje auta iz kanala. Dokon pop i koze krsti, umesto da se fokusiraju na najbitnije stvari.

Ne znam ni kada farove planiraju ozbiljnije da stave na dnevni red, ovo vec postaje uzas za voznju nocu. 

 

Drugaru su na x5 2016 izgrebali branik ispod farova verovatno onom masinom sto gleda usmerenost/visinu svetla, a na braniku mu je ostao i trag tamo gde su zabadali srafciger da skidaju poklopac branika za uvrtanje kuke, bio nazad reklamirao, premotavali snimke, vidi se da je srafcigerom radjeno, a za visinu svetla se ne vidi najjasnije koliko je blizu, jer snimak tako gleda napred i nazad, a ne sa strane.

Ponudili da mu refundiraju 500din za farbanje poklopca branika, a za branik kazu nije do njih, ali eto castice ga oni za farbanje branika ako bas toliko zeli, on popizdeo i rekao ne mora nista.

 

Vecinu ogrebotina je izvukao poliranjem posle sam sebi, jer ima alat, ali je poludeo iz razloga neko ti izgrebe auto i prvo se pravi lud i cuti, a kad primetis onda negira i ajde kao castice te tek nakon premotavanja snimaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da, ja srećom nisam došao do momenta da tražim premotavanje jer su pristali da refundiraju, ali se naravno niko nije našao pošten da nakon tehničkog kažu "e druže, slučajno smo ti sjebali auto" nego su se svi pravili ludi, upalili auto, videli da bruji na sve strane iako ga nisu takvog naterali na kanal, i takvog ga vratili nazad do agencije gde sam ga preuzeo. Zbog toga sam očekivao da će biti veće cimanje, ali je sve srećom završeno kako treba. Bar se nadam, pošto tek treba da popravim to i refundiram.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate, dobro ih nisi pobio.. Sreca u nesreci je da si 'osetio' na autu da nesto ne valja, zamisli da nisi pa negde ti auto gekne zbog ostecenja.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Vule said:

Mogu samo da zamislim kako će farove da šteluju kad ne znaju ni auto da podignu na dizalicu... Bolje da ne diraju ništa.

Apsolutno se slazem sa tobom, pitanje je kada su im i da li uopste uredjaji bazdareni. Svaki entuzijasta ce uz malo znanja i odvojenog vremena sigurno bolje ustelovati farove za sebe i svoju bezbednost, nego neko nezainteresovan  ko to radi preko one stvari.

Ali ovde pricam o totalnim laicima ili totalno bahatim vozacima... Ne znam sta je u pitanju, ako vec sami ne vide da navode avione i ubijaju ljude u susret. Situacija je sve gora i gora, a nocu na otvorenom (pogotovo ako je mokro) skoro pa neizdrziva. Ne radujem se bilo kakvim sankcijama za bilo koga, ali jednostavno za neke nema drugacijeg resenja.

Sto se podizanja auta tice - dizi brate koliko hoces, ali kako Bog zapoveda, na tackama koje su za to predvidjene :) . A ne upravo kao ovi slucajevi iznad, podglavi gde ti je zgodno, sa dizalicama iz kanala.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Treba samo metar, malo ravnog poda ispred zida i malo znanja iz matematike da se podesi. Ja sam uvek podesavao sebi farove, na zidu od garaze imam nacrtano za Yuga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...