Jump to content
FAS Euroauto Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

To su dva razlicita profila
1. Upaljene maglenke napred uvek- zivotni stav, dao mi cale auto i mnogo sam opasan. Nema jaca kola od moja. Tinejdzeri i nesigurni likovi koji se loze da su mafijasi.
2. Upaljena maglenka nazad - zivotni stav, usao sam u ove gvozdene kocije i ispritiskao sve dugmice. Matorci koji su iz zastave presli u nesto novije posle sto godina, zene sto imaju vozacku ali su tek posle 15god krenule da voze.

Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni u zivotu nisu zasmetale tudje prednje maglenke, ali zato ni ne vidim njihovu poentu, jer po magli ne vidim prakticno nista bolje, a i ono sto radi kao corner light da osvetli bukvalno coskic uz branik, je vise gimmick sto bi rekli.

 

Zadnja vec zna da zasmeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zastava ima zadnju maglenku od 1990. godine
Moj kum ima Inocenti Koral 55 iz 1991. i ima maglenku pozadi.
Vidi se na tabli ili prekidaču da je upaljena,čista smotanost...

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Info iz prve ruke za tehnicki, video nadzor treba da bude od juna i po recima ljudi sa tehnickog ako to zaista krene tada onda ce svi biti u problemu.

Do tada ksenoni prolaze, kao i do sada :)

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni prednje maglenke ne smetaju po suvom, ali čim padne kiša, u ulicama (pametno projektovanim) gde se voda zadržava na sredini, a pri tom nema uličnog osvetljenja, zna da pogodi pravo u oko. Posebno onima koji su u maglenke stavili Čajna led diJodice!

Ni ja ne vidim poentu istih, kad pomislim o peripetijama u vezi zamene, još manje shvatam one koji ih stalno koriste!

Ali činjenica je da je opšta k...obolja zahvatila narod, svih godišta, polova, imovinskog stanja i porekla!

Mene je otac naučio da se bez ispravnih kočnica i svetala ne kreće na put. I dan danas auto može da bude blatnjav, ali stakla i farovi moraju da blistaju!

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam pojma za druge, ali meni su maglenke baš imale korisnu primenu pri jakoj magli, bočno osvetljavajući krajeve kolovzne trake i bankinu. Ima i do toga koje su sijalice tj boje maglenke. Nigde ne vidim poentu da u maglenkama budu sijalice koje emituju...belu svetlost (npr kao u glavnom faru) ?! Žute da (3600K) ili boje kao ulična svetla ranije (i dalje prisutna negde) koja vuku na nekako narandžasto. Poseban osvrt na "fensi" LED sijalice koje šljašte a realne primene u magli nigde, šta više zaslepljuju i njih i druge. 

 

Meni su, od kada imam Brava, na tehničkom i njih proveravali, kao i ostalu svetlosnu grupu. Izduvne, kočnice i bogami se zavuku u kanal na solidno vreme...e sad šta dole rade pojma nemam, verovaću da rade svoj posao. O "upucanosti" farova neću da pričam, jer se i po danu zadesi da neko zaslepi, mogu misliti uveče. Poseban krug pakla i za one sa xendžama u farovima sa rebrima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam ja jednu Saturnus sa forda Taunusa,ta radi posao na magli ... druga polupana

Sent from my motorola one macro using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Meni prednje maglenke ne smetaju po suvom, ali čim padne kiša, u ulicama (pametno projektovanim) gde se voda zadržava na sredini, a pri tom nema uličnog osvetljenja, zna da pogodi pravo u oko. Posebno onima koji su u maglenke stavili Čajna led diJodice!
Ni ja ne vidim poentu istih, kad pomislim o peripetijama u vezi zamene, još manje shvatam one koji ih stalno koriste!
Ali činjenica je da je opšta k...obolja zahvatila narod, svih godišta, polova, imovinskog stanja i porekla!
Mene je otac naučio da se bez ispravnih kočnica i svetala ne kreće na put. I dan danas auto može da bude blatnjav, ali stakla i farovi moraju da blistaju!
 
 
 
 
Jesi li video nekad bmw npr. e39 ili e46 sa prstenovima u faru i upaljenim maglenkama? Verovatno ti se svidelo kako izgleda :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neka preporuka gde uraditi tehnicki tj produzetak registracije u BGu? Ako igde moze jeftinije od 4-5K, rado cu otici, najvise iz principa. Pokusavao da nadjem po forumu, cini mi se da je neko pomenuo dal' Lastu ili neki GSP... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Suncu ulazi u cenu registracije sve, mene za Brava vec godinama kosta 30 soma

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dale said:

Neka preporuka gde uraditi tehnicki tj produzetak registracije u BGu? Ako igde moze jeftinije od 4-5K, rado cu otici, najvise iz principa. Pokusavao da nadjem po forumu, cini mi se da je neko pomenuo dal' Lastu ili neki GSP... 

Ivan je spominjao Lastu, tipa cifra oko 2000. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas pre neki dan sam zvao za kolegu (a i meni stize registracija uskoro), pitaju me koja velicina vozila - izgleda da su i u Lasti digli na 3000 din (svojevremeno je bilo 1700 kinti). Treba samo proveriti izdaju li nalepnicu i da li se isplati cimanje.

Mozda cimnuti GSP ili Dunav kod hotela Jugoslavije (svojevremeno je tehnicki bio dzabe ako se uzme njihova polisa, mozda i sada ima nekih pogodnosti).

1 hour ago, shomispc said:

mene za Brava vec godinama kosta 30 soma

Za 1.9 88 kW, ako si u 1. premijskom stepenu - papirologija bi trebalo da ti izadje oko 24.500 din. Plus tehnicki, kako se snadjes.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oko tehničkog pregleda za 4WD vozila, da li je potrebna/dozvoljena oprema (linija tehničkog pregleda) ista za svaku vrstu 4WD pogona ?

Share this post


Link to post
Share on other sites




Za 1.9 88 kW, ako si u 1. premijskom stepenu - papirologija bi trebalo da ti izadje oko 24.500 din. Plus tehnicki, kako se snadjes.


Osecam se prevarenim sada :(

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zato sto sam bio ubedjen da je "besplatno" uz tehnicki :D

Ne mislim nista lose inace, vise sam bio u saljivom fazonu :)

Okej mi je da naplate svoje usluge, nego mi nije jasno kako sam placao istu cenu godinama a prodavali su mi ranije pricu da je tehnicki besplatan uz registraciju jer prihoduju od provizija na prodaju polisa.. Tjst jasno mi je, lagali su :D

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ranije je tehnicki pregled "pokrivala" osiguravajuca kuca i bio je uracunat u cenu polise. Kako su pocele da divljaju cene tehnickih, osiguravajuce kuce vise ne pokrivaju te troskove. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jasno mi je, ono sto je zbunjujuce je sto je meni ista cena i sada i ranije (oko -1000din godisnje zbog premijskog stepena)

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shomispc

Ovde sa par klikova sve lepo dobijes, crno na belo: https://registracija-vozila.rs/kalkulator-registracije-vozila

Znas koliko te tacno kosta osiguranje, koliki je popust za premijski stepen, koliko ostale dazbine... Tj. lepo vidis koja je cena samo papirologije (za 1.9 88 kW ti je to oko 24.500 din). Na to se naravno dodaje cena tehnickog (kako se snadjes) i tacno znas na cemu si.

Tako registrujem vec godinama, ranije sam imao besplatni tehnicki (sto rece Andreja), sada se to naplacuje. Nije mi zao razlike, nego necu da me bilo ko pravi teletabisom. Najlakse je naci neki jeftiniji tehnicki koji izdaje nalepnicu na licu mesta, saberes njihovu cenu pregleda sa papirologijom i to ti je sav trosak.

PS: Ako si u prvom premijskom stepenu, od skoro ide i dodatni popust od 10% na osiguranje, tj. ukupno -25%. Takodje, vise nije potreban ni zeleni karton za BiH. Maltene ti i ne treba, osim ako ne ides za Grcku preko Makedonije. Ili si, kao sto rekoh, petrolhead kao ja, pa da ides za Tursku kolima :D, posto je i tamo potreban.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U Lasti moze da se uradi samo tehnicki, ne rade ostale usluge produzetka registracije. Za moj tvingo tj pitali samo za kubikazu je 2400 din. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To izgleda pausalno :D , kako na koga naletis. Mene nisu pitali za kubikazu, nego za klasu vozila.

Odlicna cena, jedino sto ako ne izdaju nalepnicu treba da se skokne predvece do SUP, kada nema guzve da se ista pokupi.

Ima i tehnickih koji izdaju nalepnice za par stotina kinti vecu cifru, tu su i agencije, pa ko sta voli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...