Jump to content
FAS Euroauto Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

16 hours ago, Mijailović P. said:

Aj' sve al' za nitne nije tačno.

Dok se ne narušava čitkost/vidljivost registarske oznake nije zabranjeno.

To sam lično čuo u SAT emisiji od nekog zvaničnika.

Ja sam svoju zašrafio. :whistle:

 

Na žalost, jeste tačno na neki način. Pa sad ko kako tumači. Tablica nije tvoje vlasništvo i jasno je propisano da ne sme da se oštećuje, tj. da je svako namerno oštećenje registarske oznake kažnjivo. Pa kad imaš idiJota koji tumači da je šraf ili pop-nitna oštetila tablicu - možeš da nahebeš. U tom smislu jeste tačno. Ovo pričam iz ličnog iskustva...

 

A sve gore napisano je toliko rastegljivo da sve može i ništa ne mora da bude.  :sick:

 

Meni su za farove na tehničkom (OVE godine, da se razumemo (ne pre 10god)) rekli da stavim fabričke samo za sliku, ne mora da rade. Ej, zamisli, potpisaće da je auto tehnički ispravan sa farovima koji ne rade a neće sa farovima koji su homologirani i mnogo bolji od fabričkih   :X

Share this post


Link to post
Share on other sites

Brate mili... Ispade da auto treba biti toliko cist da parira sterilnim uslovima u farmaciji. 

Staro a dobro 'udri po svima, al nekako se fokusirajmo na one koji ne mogupriustiti novo/novije vozilo. Da, da, bas po njima, mi ionako imamo love, a i doope nas zabole'.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Biti ce kao i obicno "tresla se gora a rodio se mis"

Vozaci veoma izdasno pune drzavnu kasu te bi smanjenje broja vozila nepovoljno uticalo na punjenje te iste.. vecito prazne... kase.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta očekuje srpske vozače u 2021. godini?

 

izduvni gasovi.jpg

 

Najveća nepoznanica biće najavljena kontrola izduvnih gasova na tehničkom. Iako je novi, rigorozniji pravilnik aktuelan od 2018. linijama tehničkog pregleda i vozačima date su tri godine da se prilagode jednoj od najstrožih mera, a to je kontrola izduvnih gasova automobila.

 

Međutim, člinjenica je da je retko ko od vlasnika starijih vozila pripremio svoj automobil za strožu kontrolu izduvnih gasova. Kako su pisali mediji u 2020. procenjuje se da barem 100.000 vozila u Srbiji emituje nepropisnu količinu izduvnih gasova, pa bi oni mogli prvi da dođu pod udar nakon 5. jula. Ipak, veliko je pitanje da li će tog datuma zaista i početi kontrola izduvnih gasova, s obzirom da se procenjuje da je tek 250 od 1.150 linija tehničkih pregleda osposobljeno za rad po novom pravilniku. To znači i da je retko koja linija tehničkog pregleda uopšte mogla da upozori vlasnike automobile na eventualni problem sa izduvnim gasovima u prelaznom trogodišnjem periodu.

 

Kada je ova tema aktuelizovana tokom leta prošle godine, nije bilo nagoveštaja da bi početak kontrole izduvnih gasova mogao da se prolongira za 2022. Da li će pandemija, koja je poremetila mnoge planove, uticati da se primena ove mere još jednom odloži, pokazaće vreme. Ukoliko sve ostane kako je najavljeno, od 5. jula će najviše problema imati vlasnici vozila koja nemaju katalizator, dok su kod dizelaša u problemu oni kojima je skinut DPF (filter štetnih čestica) koji takođe služi za prečišćavanje izduvnih gasova.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko me memorija služi, virus nije ništa uticao na rad Agencija i T.P. Oni su naplaćivali svoj rad i vozači su nesmetano registrovali svoja vozila.

Gde je to Pandemija uticala da se nešto promenilo.

Ja ne vidim nijedan razlog za odlaganje bilo čega ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas,igrom slucaja zavrsim na tehnickom koji radi sve po PS.Uopste mi to nije bila namera ali nije bilo nazad jel se poceli da rade tehnicki kad sam ujapirao da traze dlaku u jajetu.

Kazu ljudi mi radimo vec godinu dana po zakonu koji ce stupiti u julu.

Elem,prvo su pogledali sve gume,onda merili nivo vlage u kocionom ulju,zatim kocnice i usput OVALNOST DISKOVA,i na kraju Izduvne gasove.Na moje veliko iznenadjenje moj Grande punto prodjd tehnicki,sa vrednostima izduvnih gasova 0.7,ovalnost diskova 16 posto,sto je u granicama,i nivo vlage u ulju 1.4,a dozvoljeno je 4,i jos masu sitnica koje su gledali.Grande punto 2007 1.3 mjtd 66kw je prosao tehnicki bez greske,pa i famoznu ovalnost,a da napomenem da diskovi nisu novi,podosta istroseni ali nisu krivi.

 

IMG_20200728_160022.thumb.jpg.4bab64720e24b1cb6154ec8a6ad22a59.jpg

 

 

Edited by neshaoct
spojeno/prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na tehnickom samo gledaju da je auto da nije kamp kucica ili zaprezno vozilo, kakvi ovali kakvo ulje i slicno ni ne znaju kako se to meri

Share this post


Link to post
Share on other sites

Registrovao Bravca, iznenadjen sam što su već neki počeli sa novom procedurom (izduvni gasovi itd..) 4500 tehnicki pregled i oko 22k registracija

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni jos prosle godine u Arena Express (N.Beograd kod Arene) radili izduve. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Uros12 said:

Registrovao Bravca, iznenadjen sam što su već neki počeli sa novom procedurom (izduvni gasovi itd..) 4500 tehnicki pregled i oko 22k registracija

I sta su ti rekli, kakvi su, zadovoljavaju li deklarisane norme?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja se ozbiljno razmisljam da ugradim rpm limiter na Deltu za potrebe merenja gasova.

 

Ekstremno me nerviraju pametnjakovici koji teraju obrtaje u blokadu u leru pri merenju gasova.

 

Tako je  jos 2012. jedan sportista izbacen iz Stila na pola tehnickog pregleda :D

Na kraju mi se sef izvinjavao, ali nisam otisao ponovo tamo nikad

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam negde video podatak od 50% obrtaja gde je maksimalna konjaza ispoljena sto bi bilo okvirno 2000rpm na dizelu i 3000rpm na benzincu.

 

Leon svakako ima limiter na 2500rpm na leru tako da mogu da stiskaju do mile volje gas :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako mislimo na istu stvar, posto nisam citao mnogo unazad, po ovome mi deluje da lupaju u crveno (gde moze ofc)
https://www.paragraf.rs/dnevne-vesti/230920/230920-vest3.html

 merenje dimnosti se obavlja tako što se uzima prosek najmanje tri merenja, pri čemu se motor svaki put dovede do najvišeg dozvoljenog broja obrtaja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je jos neko registrovao auto od pocetka ove godine? 

 

Ne bih da menjam farove zbog xenon-a, al se plasim da me to obrni okreni ceka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja ću sledeće nedelje. Taman da za vikend uradim 1.vo voskiranje u ovoj godini :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni istice 24og pa sam u tripu da idem sto pre za slučaj da nešto mora da se menja.. 
Do sad sam svake godine isao u Sunce na Ledinama, videćemo gde ću ove...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, shomispc said:

Da li je jos neko registrovao auto od pocetka ove godine? 

 

Ne bih da menjam farove zbog xenon-a, al se plasim da me to obrni okreni ceka...

Ja imam aftermarket xenone na bravu i prosao sam lagano samo ubacena u sociva

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ja imam aftermarket cele projektore u faru, tako da ne mogu lako da zamenim...
Ako budu drndali, jeftinije mi da kupim druge farove a ove moje sa projektorima da prodam...

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, igor0511 said:

Ja sam negde video podatak od 50% obrtaja gde je maksimalna konjaza ispoljena sto bi bilo okvirno 2000rpm na dizelu i 3000rpm na benzincu.

 

Leon svakako ima limiter na 2500rpm na leru tako da mogu da stiskaju do mile volje gas :D 

 

 

Baš me interesuje kako mere na limuzinama koje imaju taj 'limiter' na leru u potpunosti... Dok je auto u leru, ne možeš nikako da daš gas. Na bilo kakav pritisak papučice se obrtaji ne mrdaju ni za 1rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stave ih na valjke,sva četiri točka...
Bilo na SATu...imaš na YT
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A koliko tehničkih pregleda ima valjke za 4 točka? Ja koliko znam, na valjke za merenje kočione sile ne sme da se uključi pogon... znači to bi trebalo da su drugi neki valjci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti što nemaju biće zatvoreni

Na tim valjcima proveravaju i diskove

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...