Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Kod nas su zabranjena naknadno ugrađena dvevna svetla,mogu samo fabrička.Vidim da ih polako skidaju svi...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne znam zasto , ja ih imam 5 god na kolima i rade , dole su nisko a sijaju u mraku kao blesava i nikome ne smetaju --- meni su licno 2 puta spasla zivot na putu ka c.g. jer ja krecem iz bgd-a 23-24h a stizem tamo oko 8-9h ujutro ......... znaci to je totoalna glupost ove jadne , bedne , usrane i proklete drzave ........ gde ne ode u svet kao svi normalni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ksenoni su po meni bespotrebni ako nema projektora koji su tu da usmere svetlo tamo gde treba. Velika vecina ljudi sa ksenonima samo zaslepljuje na putu, jos ako se ide magistralom pa ''zaborave'' da ugase duga svetla bude pakao.

Znam da je vecina progledala posle ugradnje projektora i ksenona u kompletu, i da se niko nije zalio kako mu neko blica iz suprotnog pravca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja sa tim nemam problema , fabricki ksenoni imaju sasvim drugaciji far iznutra (kao neko pregradno socivo) -- bar kod stila i vidi se iz avion kad je fabrika + imaju prskalice u braniku , kao sto na svim staklima ima utisnuto V jer su blago zatamljena na zelenkasto + i kolko su to fabricki zatamljena zbog koze unuta -- meni je i soferka takva i nema problema kad je fabrika sada (na pocetku voline nisu ni znale za to na teh. nego sam i ja rekao - pa zvali tamo nekoga) i normalno prosao tehnicki --- a auto je 2002 god. ali kupljen tada u toj nekoj full opremi. Ko zna koliko ga je taj italijan u ono vreme platio ali jedno 3 puta skuplje od obicnog , jer je sve to bila dodatna oprema koja se doplacivala , koza , navi , grejaci bulje , abart 17 felne , zatamljena stakla , aut. klima , brdo aibegova , itd, itd, itd --- ma sve mu je na dugme , sve radi i dalje sasvim normalno uz odrzavanje.

 

ali sta im smetaju ova mala led svetla dole bele svetlosti u rupi maltene e to mi nije jasno ............... drkanje i nista vise.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ksenoni su po meni bespotrebni ako nema projektora koji su tu da usmere svetlo tamo gde treba. Velika vecina ljudi sa ksenonima samo zaslepljuje na putu, jos ako se ide magistralom pa ''zaborave'' da ugase duga svetla bude pakao.
Znam da je vecina progledala posle ugradnje projektora i ksenona u kompletu, i da se niko nije zalio kako mu neko blica iz suprotnog pravca.
Potpuno se slažem!
I uveren dam da je fabrički xenon
Ali Punto mk2 sa onim prdavcima od farova i sa projektorima...ono je opasno po život bez prerade na xenon!

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

e tu je problem , na fabrickim farovima ta sociva pregradna vremenom izgore i vidljivost uopste nije dobra , a kad stavis kinezaru na cist far bez tog sociva bije kao svetli ilija , inace obisao sam otpade propast i nigde nisam video te fabricke farove za stila -- jos ............ :lol:

Edited by bole-stilo.jtd

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minutes ago, neshtry said:


Ali Punto mk2 sa onim prdavcima od farova i sa projektorima...ono je opasno po život bez prerade na xenon!
 

Ima projektore, znaci moze ksenon :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nemaš ni izbora tu nekog...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skoro sam se cuo sa kolegom Banetom iz G.M.Kaze da je radio tehnicki skoro i da nisu pravili probleme ni zbog xenona ni zbog angel eyes sto ima na puntu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam dal vraćaju ako na tabli postoje neke greške itd..Moj Bravo nije tolko napredan da ima razne bidže chek ovo chek ono?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja prošao sa crknutim abs na tabli,ali sam rekao pre nego što je počeo pregled

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Izmene u načinu registracije: Za nove automobile tehnički na dve godine

 

182786-pregled.jpg

 

Tehnički pregled prilikom prve registracije novog vozila ubuduće neće biti obavezan, proističe iz najnovijih izmena Zakona o bezbednosti saobraćaja Srbije koje je prodložila Vlada, a o kojima trenutno raspravlja Skupština Srbije. Vlasnici tih vozila će na prvi tehnički pregled ići tek posle dve godine. Pri tome ''slovo zakona'' nalaže uvoznicima, odnosno domaćim proizvođačima vozila da izdaju vlasnicima ''Potvrdu o saobraznosti vozila'', dokaz koji sadrži tačne podatke o karakteristikama vozila. Uvoznici i domaći proizvođači vozila, ukoliko izdaju ovu Potvrdu sa netačnim podacima biće kažnjeni u iznosu od 200.000 do 600.000 dinara!

 

''Potvrda je u suštini ista kao i registracioni list s tim da se unose i neki dodaci poput fabrički ugrađene kuke ili druge fabrički homologizovane opreme'' - kaže za ''Novosti'' Milan Belin direktor kompanije Renault-Nissan Srbija. ''Praktično će sa tom potvrdom i drugim ispravama kupac novog vozila ići direktno u MUP, bez odlaska na tehnički pregled i registrovati vozilo''. Belin kaže i da u njihovoj kompaniji neće biti naplaćivana ova usluga. ''Ukoliko neko od uvoznika proceni da ne može da, iz nekog razloga, da u poptupnosti tačne podatke neće izdavati potvrdui i kupac će ići na tehnički pregled kao i do sada'' - objašnjava Belin.

Ovo je, posle odluke da vozila starija od 15 godina ne moraju da idu na tehnički pregled svakih šest meseci još jedna lepa vest za vozače.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 26.10.2018. at 11:34 PM, neshtry said:

Moraš da uradiš atest.Ako nemaš problem sa tim,ugradi.
Prvo ti treba dozvola proizvođača,pa ugradnja,pa atest.

Pa još i prskalice i automatska nivelacija farova ali koliko znam još nisu odobrili za atest xenona. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rade se atesti,proverio sam...
Ali mora potvrda od proizvođača za nadogradnju i posle atest.
Ne moraju prskalice i samonivelacija za naknadnu ugradnju...

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo na tehničkom,lično,pa telefonom amss cmv(magnet u somboru).
Ono što su mi rekli,ja sam već napisao...
Dakle:
Potvrda proizvođača za nadogradnju,pa ugradnja,pa atest

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da o xenonima,mada verijem da je i za led ista procedura
Ne mora da ima prskalice i samonivelaciju kod naknadne ugradnje.
Ako ima fabričke xenone,mora da ima prskalice i samonivelaciju...


Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogu tehnički da urade u napr. Kraljevu?

Послато са LG-M250 уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...