Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

Danas registrovao ovog mog sa slike.Ukupno 21,800. Prosle god,bilo 20.000,verovatno razlika u ceni tehnickog. Polisa 10860,prosle god bila 10800,znaci skoro ista.Premijski stepen 1 kao i prosle god. Sta je jos naplaceno pored polise i tehnickog (10800+verovatno 6000) do cene od 21800.Zar ne bi trebalo da daju neke racune ,priznanice i sl osim samo polise?

Edited by mitros

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, lomisa said:

Da li gledaju na tehnickom da li moze auto da se zakljuca.

Ne.

Prošle nedelje od ćaleta uzet moj bivši Stilo da se obavi registracija, i na tehničkom nisu proveravali brave. Samo im odvezi i parkiraj otključan auto, i to je to. :thumbup:

 

16 minutes ago, mitros said:

Zar ne bi trebalo da daju neke racune ,priznanice i sl osim samo polise?

Pa, kad si već išao preko neke Agencije/Tehničkog i možda prvi put registruješ auto preko njih, onda još kako možeš reći da želiš kopije/odštampane sve uplatnice.

Ako te već znaju, tj. znaš i ti njih, onda se sigurno nisu hteli smarati sa kopiranjem/štampanjem priznanica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Papirologija za 1248 ccm, 59 kW, 2015. ti je cca 14.864 din. Plus cena tehnickog je ukupna cifra (ako te ne klepnu sa nekim uslugama agencije i sl. glupostima).

U tih 14.864 din ti ulaze:

- polisa od oko 10460 din (zavisno od osiguravajuce kuce)

- porez 2388 din

- komunalna taksa 1240 din

- zahtev 330 din

- nalepnica 210+236 din

 

Podaci su sa ovog sajta, tu imas sve detaljno pa se igraj. Bar meni se uvek poklapalo skoro u dinar, sta god da se registrovalo:

https://registracija-vozila.rs/kalkulator-registracije-vozila

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj drugar je vraćen sa tehničkog zbog neispravne brave na zadnjim desnim vratima. Kad je to sređeno, pustili su ga. Мој другар је враћен са техничког због неисправне браве на задњим десним вратима. Кад је то сређени, пустили су га.
Brava čas nije htela daotključa, čas da zaključa. 

 

 

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sve ovo saberem i oduzmem opet mi fali nekih skoro 800-900 din,(21800-14864=6936),ispada da je tehnicki 6936,sto je nemoguce...ali ne mogu da se smaram.Inace nije agencija u pitanju,direktno sam isao na tehnicki.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uvek ispadne skuplje od tih kalkulatora... meni za sva tri auta tako, iako ni jednog ne osiguravam u istoj kuci, ni jednog ne registruje agencija, nego se sam iscimam sve, ali eto, ipak bude skuplje. I to bas za tako neki iznos kao sto si napisao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nekoga kokpa, jednostavno trazite predracun ili uplatnice i vidite za sta vas zavrnu. Spisak im je raznovrstan :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fali mi poklopac otvora kuke za vucu na prednjem braniku. Stavio sam kao neki limcic i kao malo zamaskirao rupu ali se realno vidi.

Da li prave problem za to?

 

Edited by virke

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jok. Nas sluzbeni Sandero je ni nema, neko ukrao. Ja pozadi na Bravu imam isecenu podlogu od misa da zamaskira tu rupu pozadi jer je neki capio. 

Nikakav problem. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 3/29/2022 at 7:11 AM, mitros said:

Kad sve ovo saberem i oduzmem opet mi fali nekih skoro 800-900 din,(21800-14864=6936),ispada da je tehnicki 6936,sto je nemoguce...ali ne mogu da se smaram.Inace nije agencija u pitanju,direktno sam isao na tehnicki.

Ima hrpa uplatnica i na svaku se placa provizija koja je minimalno 50 din po uplatnici (sada je verovatno i vise)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidim u najavi danas za sat plus da će biti nekih promena za tehnički sad pogledao i biće 2 promene u vezi tehničkog pregleda. Prvi da će sada biti dozvoljeno 2 auta na traci, ovo sada stvarno nema smisla da jedan auto stoji na traci 50-55 minuta a pregled šta god da rade traje plafon pola sata. Možda sada i pojeftini tehnički jer će moći duplo više auta da odrade u toku dana,mada sumnjam u to. Druga  izmena je ako se uoči neka neispravnosti na vozilu da će sada biti dozvoljeno 7 radnih dana za popravku a ne kao sada 3 dana. U ovih 7 dana neračuna se vikend bez obzira da li tehnički radi vikendom 

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Neće pojeftiniti :)

ismreno nije ni tolika gužva na tehničkim kao što je bilo ranijih godina, makar u NS na gomili mesta može danas za sutra

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam pre mesec dana registrovao Punta II koji nema ni jedan komad limarije da nije udaren (čak i lim na trećim vratima iznad stakla, kod šarki je ulubljen). Naprimer vozačka vrata i blatobran ispred njih su ”dobila” onu betonsku kuglu što stavljaju da čuva travu. A blatobran se odvojio i možeš gurnuti prste unutra.

Naravno sve radi na njemu i glat prošao tehnički u N. Sadu (Autorad).

Share this post


Link to post
Share on other sites

7 dana dovoljno za popravni na tehničkom?

 

tehnicko pregled linija.jpg

 

Do sada smo imali samo tri radna dana da se vratimo na tehnički pregled bez ponovnog plaćanja pune cene ukoliko prvi put ne prođemo tehnički pregled. Ovo je bio suludo kratak rok, pošto za to vreme često ne možete ni da zakažete odlazak u servis. S obzirom na cenu tehničkog pregleda, ovo je mnogim vozačima bio zaista veliki problem. Padnete na tehničkom, jurite majstore i servise, ne uspete na vreme da sredite auto i onda ponovo morate da platite 6.000 dinara. Ukupno, 12.000 dinara samo za tehnički pregled zbog nelogično kratkog roka koji je ostavljen za sređivanje automobila. Poređenja radi, na primer, u Hrvatskoj je rok 15 kalendarskih dana.

 

Rok produžen sa 3 na 7 dana!

Na sreću, ovaj rok je produžen sa 3 radna dana na 7 radnih dana. Dakle, sada imate 7 radnih dana da sredite auto ukoliko ste pali na tehničkom i da se vratite na tehnički bez duplog plaćanja. Međutim, iz razgovora sa brojnim vozačima i radnicima u servisima zaključujemo da i dalje ostaje pitanje: Da li je 7 radnih dana dovoljno? Naravno, 7 dana je neuporedivo bolje od 3 dana, naročito ukoliko je nešto ozbiljnije u pitanju. Sa druge strane, servisi su često preopterećeni, naročito oni kvalitetniji i provereni, što znači da vlasniku neretko može da se zakaže dolazak tek za 3-4 dana. Tu je i pitanje koliko će auto provesti vremena u servisu. Na primer, za neke modele ili verzije modela, naročito starije, nabavka delova može da bude zaista problematična. Neretko zadnje kočnice umeju zaista da zakomplikuju život vlasniku - kada i majstori počnu da sležu ramenima čak i nakon zamene mnoštva delova kočionog sistema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se radi provera rucne na tehnickom pregledu, ako auto ima elektricnu rucnu? Nije mi se svidelo kada sam cuo od radnikako kako je "standradno morao da gadja trenutak i pomaze redovnom kocnicom da bi bio dobar dijagram", a kao inace moj auto je super sve, samo mora tako sa elektricnom rucnom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod parkirne kocnice se ne gleda dijagram kao sto je to slucaj kod nozne, vec je neophodno da parkirna kocnica ispuni odredjen koeficijenat kocenja, inace sve zavisi od modela automobila, ali najcesce je dovoljno regularno je povuci, mada postoje modeli gde se zadovoljavajuci koeficijenat dobija tako sto se parkirna kocnica aktivira kad je motor iskljucen. 

Jer prosto proizvodjac nije predvideo da se parkirna kocnica koristi dok je vozilo u pokretu, a kako se tockovi okrecu, ECU misli da se auto i dalje krece te odbija da zaustavi tockove.

Nisam jos nisao na situaciju gde je moralo da se "asistira" pedalom nozne kocnice, a model koji je najtezi za dobijanje parkirne kocnice je ovaj novi Megane Senic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala @Ivan BG
Znaci valjci okrecu zadnje tockove i tehnicar aktivira elektricnu rucnu u toku rotacije kao kod klasicne rucne? Da li se tako radi svuda u svetu? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je, to je postupak testiranja parkirne kocnice kod nas u SRB, a verujem da je i u drugim zemljama u EU, isti ili veoma slican postupak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sutra imam pregled AMSS za atest za forlije. 
Na autu je dupni auspuh, medjutim sa tim auspuhom je prosao AMSS pregled pre 1 mesec kad je uvezen, takodje je prosao i tehnicki. 

Da li mogu da mi prave problem sutra zbog tog auspuha, cak iako je prosao sve preglede ranije? Danas kad sam zakazivao rekli su mi da na autu sve mora da bude fabricki. Ako me zezaju, sta mi je ciniti? Hvala

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nadam se, mada prvi put je radjen pregled amss kad je auto uvezen u BG na auto placu, i tehnicki je tamo prosao, rekao mi je vlasnik autoplaca da nije morao da skida auspuh. Sad ne znam kod mene u gradu kakve su procedura. Da li se auto slika uvek kada se radi pregled amss? Bilo bi dobro kada bi imali na uvid slike 

Edited by Magnus

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako izgleda taj auspuh kad misliš da bi možda bio problem  . Kako izgleda i šta slikaju na tom prvom AMSS ne znam. Što se tiče folija ili plina znam da slikaju ceo auto nevezano što si došao samo npr.za folije. Slika unutra pojaseve spolja dal ima kuku, pod haubom i gepek. Meri tu foliju napred da li neprelazi 30%,na zadnjim staklima nešto drugo. Ako to sve stoji pristojno i ne štrči verovatno neće ništa ni registrovati mislim na auspuh

Edited by dach@

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...