cika_kole 825 Posted August 12, 2021 dobar dan kazem ja... dobar dan kazu oni meni na tehnickom, izvolite... lancia delta treba da se reg. prvo platio, momak sede u auto, na liniju, ja u kaficu kafu, sok... proslo 45 minuta, zovu me, izvolite, sve ok. prijatno, vidimo se dogodine... sta su radili, gledali, kacili na dijagnostiku ili ne, ne znam, ali sve je proslo onako kako treba... a sada odoh na dunav i tisu da pecam 8 Dzimbo, totti, PremieRacing and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted August 12, 2021 Kad je moj 17 godina star Citroen prošao bez problema zašto ne bi verovatno dosta mlađa Lancia? Quote Share this post Link to post Share on other sites
darkman14 5900 Posted August 12, 2021 @nesa 169 duplo mladji C4 od tvog je pao tehnicki i sad je prosao. Jbg, trazili pare... Napisao sam probleme na nekom ranijem postu. A u pitanju je Autotehnika tehnicki pregled u NS. Sve zavisi od tehnickog do tehnickog i slobodne procene ovih sto rade. Naravno, ako je neko totalni krs ne bi prosao nigde, ali da i dalje postoji kombinacija postoji. Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted August 12, 2021 (edited) Jao, kod njih sam jednom bio, u mnogo srećnija vremena su mi pravili problem zbog svetla registarske tablice, a na tom autu je bilo baš nezgodno da se to sređuje. Edited August 12, 2021 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 12, 2021 Ko je kriv za haos na tehničkim pregledima vozila? ''Ovo je posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Nije problem ako nemate kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana'', kaže Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave policije. Osim vrućina i gužvi u saobraćaju, vozačima ovoga leta velike muke zadaju i tehnički pregledi vozila. Novi pravilnik uneo je brojne nedoumice, a građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica, piše Politika. Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže da građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno. Milinković kaže da je mali broj nedostataka zbog kojih vozilo neće biti okarakterisano kao neispravno. ''To se pojavilo prethodnih dana i posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Dakle, nije problem ako ne postoje kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana'', kaže Milinković za RTS. ''Ono što građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno, ako ne radi stop-svetlo, far, pokazivači pravca, pre nego što odete na tehnički pregled zamenite to, popravite to da ne biste trošili vreme, jer vozači odu na tehnički, pa se vrate, i onda moraju da ponovo dođu kada otklone to i pravi se gužva'', istakao je Milinković. Vozači, pripremite vozilo pre nego što odete na tehnički, podvukao je Milinković. Dešava se da kontrolor napiše da je vozilo tehnički neispravno, a kasnije se ispostavi suprotno. Milinković kaže da to dolazi zbog određenog manjeg broja kontrolora na manjem broju linija, koji nemaju dovoljno znanja, većina kontrolora radi svoj posao kako treba i većina građana nema problem na tehničkom pregledu. Prema njegovim rečima, ako kontrolor ispravno vozilo oceni kao neispravno i to dospe u medije, građani koji smatraju da ih je kontrolor oštetio mogu da se obrate MUP-u, Upravi saobraćajne policije i dobiće odgovor da li je vozilo stvarno neispravno ili nije. Skočila je i cena tehničkih pregleda. Kako kaže Milinković, cenu treba da odredi tržište, tamo gde kontrolori nemaju dovoljno uvežbanosti i iskustva, tehnički pregled traje duže, mogu da pregledaju manje vozila pa je to možda jedan od razloga. ''Ubeđen sam da će u narednih mesec ili dva sve da dođe na normalu jer će se kontrolori uvežbati pa će tehnički pregled trajati kao i pre početka primene ovog pravilnika'', zakaljučio je Milinković. preuzeto sa - Auto Blog 1 nesa 169 reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3442 Posted August 12, 2021 "Tržište određuje cenu TP" - da nije bezobrazno rekao bih da je glupost "Off the week". U poređenju sa cenama na "Zapadu" su astronomske a tržište nije za poređenje. Nešto iz ekonomije smo naučili i na Balkanu. Karteli more! Samo kad bih mogao da rastegnem ovu moju registraciju, kao oni klupu u Melencima, dok se kontrolori ne uvežbaju pa da dočekam "Tržišnu cenu TP". Uhhhh... 1 vagenovac reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted August 12, 2021 (edited) Ne verujem da će cena TP biti u budućnosti manja, jedino mislim da će za mesec - dva malo olabaviti kriterijum baš zbog tržišta. Kad se raščuje da neko obara zbog gluposti zaobilaziće ga u širokom luku. Edited August 12, 2021 by nesa 169 Quote Share this post Link to post Share on other sites
neshaoct 9592 Posted August 13, 2021 Do septembra normalizacija situacije sa tehničkim pregledima Očekujemo da će se do septembra normalizovati situacija sa tehničkim pregledima, a to se odnosi i na cene tehničkih pregleda i na gužve koje se tranutno stvaraju na linijama pregleda vozila, izjavio je za Tanjug predsednik Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda Vladimir Marinković. On je dodao da se do kraja godine očekuje da proradi centralni informacioni sistem i budu završen Pravilnik o obuci kontrolora, kada će MUP moći da da predlog cene pregleda. ''Po zakonu, najvišu i najnižu cenu tehničkog pregleda vozila određuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija na predlog MUP-a, ali postoje preduslovi da bi se to desilo. Očekujemo da Agencija za bezbednost saobraćaja završi Pravilnik o obuci kontrolora, a zatim i uvođenje cetralnog informacionog sistema i kad se to bude završilo tada će MUP moći da da predlog cene pregleda. Do tada to nije moguće'', pojasnjava Marinković. On je dodao da bi sve trebalo da bude gotovo do kraja ove godine, ali da bi do pada cena možda moglo da dođe i ranije. ''Možda će cene padati kada više tehničkih pregleda počne da radi, pa će tržište početi da vrši pritisak na sadašnje cene'', smatra Marinković. Dodao je da sada problem predstavlja i to što jedan broj vozača još uvek ne shvata da zbog neispravne svetosne signalizacije ne mogu da dobiju potvrdu o ispravnosti vozila, pa se stvaraju gužve. ''Tek je počeo da radi novi sistem pregleda i imamo veliki pritisak na linije tehničkih pregleda, jer ljudi još uvek nisu shvatili da su svetla neispravnost, pa se mnogo njih vraća kada otkloni te problema i zauzima mesta drugima. Ovo je tranzicioni period i zato je takva rakcija i vozača i kontrolora'', rekao je Marinkvović. On smatra da poređenje situacije u Srbiji i ovdašnjih cena tehničkog pregleda sa Hrvatskom i regionom koja su se pojavila u javnosti nisu umesna. ''U regionu su odavno definisane sve ove stvari, pa poređenje sa regionom nije realno, a i oni tamo imaju drugačije pravilnike. Vi u Hrvatskoj možete da pregledate onoliko automobila koliko pregledača imate, bez vremenskog ograničenja trajanja pregleda. Tamo su dugačke linije tehničkog pregleda, ima više pregledača. Kada se kod nas sve slegne' verovatno ćemo imati vrlo slične cene", ocenio je Marinković. preuzeto sa - Auto Blog Ispravan auto je osnova za bezbedan saobraćaj, ogrebotina nije razlog da vozilo ne prođe tehnički Brojni građani su proteklih nekoliko nedelja imali neprijatnosti prilikom odlaska na tehnički pregled vozila. Nakon uvođenja novih pravila veliki broj vozila je bio vraćen sa tehničkog pregleda iz opravdanih razloga, ali je bilo i slučajeva u kojima su vozači bili odbijeni zbog sitnica poput ogrebotine na automobilu. Šta je to što je zaista razlog da vozilo ne prođe tehnički pregled i zašto je bitno da se konačno na ulicama Srbije nađu samo potpuno ispravni automobili? Odgovore na ova pitanja dali su Boban Milinković, zamenik načelnika saobraćajne policije i Ivana Soković, predsednica upravnog odbora osiguravača Srbije u jutranjem programu TV Prva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
totti 13165 Posted August 20, 2021 https://vm.tiktok.com/ZMRFFmRnu/ 3 5 djomla, Danilo1, dach@ and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
ISV_01 4032 Posted August 20, 2021 Kako se lik omračio.....jadan Fazon, bolje da nisam došao na posao. Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted August 23, 2021 (edited) On 7/28/2021 at 2:08 PM, alfini0507 said: https://www.facebook.com/100008001998744/posts/3001401170136587/ Pišijada od države... Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk On 7/26/2021 at 10:38 PM, freemen said: Sve mogu da shvatim samo ne kako panorama utice na tehnicku ispravnost u saobracaju i koga ugrozavam sa neispravnom panoramom. Da li kabriolet kom je neispravan mehanizam za spustanje krova nemoze da prodje tehnicki. Mene panorama nikad nije nervirala auto sam kupio jer volim fiata i ceo zivot vozim Italijane i zato sto je bio sa originalnom kilometrazom. Popravi cu ja i to ali me nervira da auto ukoji je u besprekornom stanju nemoze da prodje tehnicki zbog necega sto neugrozava nikoga u saobracaju i neutice na bezbednost. Moj utisak je da su na tehnickom zaplaseni velikim kaznama i da neznaju sta rade pa vracaju sve zivo. Nakon 25 dana muke i ucenja oko panorame i milion sati rada konacno prosao tehnicki. Edited August 23, 2021 by freemen Prosao tehnicki 4 PremieRacing, skile86, djomla and 1 other reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Axic 20025 Posted August 23, 2021 @freemen koliko te je na kraju izašla popravka panorame? Quote Share this post Link to post Share on other sites
freemen 19 Posted August 23, 2021 (edited) Delovi oko 35 e plus brdo sprejeva za podmazivanje i drugarski ogradjeno kod strugara polumesec lemele rad neracunam materijal i lepak za tapetarske radove dzaba dao mi poslodavac sve ukupno oko 70e. Edited August 23, 2021 by freemen 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6807 Posted August 23, 2021 @freemen Dobro da si resio problem! Da li je Lale auto dobio licencu? U martu zavlacili kevu da bi na kraju saznali da u stvari voze auto na drugi tehnicki jer tada nisu imali licencu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted August 23, 2021 On 8/23/2021 at 9:14 PM, freemen said: Nakon 25 dana muke i ucenja oko panorame i milion sati rada konacno prosao tehnicki. E sad si ispravan Komsija mi prica malopre, vratili ga zato sto mu zadnji pojas ne stoji kako treba. Kaze, ja pogledam, pipnem ga prstom samo on se vrati u polozaj koji treba, sklapao sediste pre neki dan i ono ga malo povuklo 1 Dale reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
PremieRacing 5314 Posted August 24, 2021 Tog radnika na tehničkom, koji ima licencu za pregled ispravnosti vozila, treba tim istim pojasem obesiti za muda ispred ustanove gde je polagao i stekao pravo da radi to što radi... 7 Grafit, djomla, neshaoct and 4 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dale 6807 Posted August 24, 2021 Pazi sad! Da li moraju da rade sve diode u npr stop lampama da bi auto bio "tehnicki ispravan"? Npr na mom bivsem autu (pasat b6) ne svetli pun krug od dioda, par njih u nizu crkle. slicno npr moze da bude kod Delte i sl modela koje imaju puno dioda u stop lampama. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vagenovac 4533 Posted August 24, 2021 Tehnicki da, ali verovatno gledaju kroz prste. Problem je ako moze par cknutih dioda, koliko je to, da ne kaze jedan kako si onog pustio sa 2 neispravne diode, a mene neces sa 3, nepravda i tako upadas u zacaran krug. Recimo na mercedesima cesto crkavaju diode trece stopke, na e klasi 211 je 50e zamensko, tako da nema tu logike da neko vozi mecku visoke klase i placa registraciju preko 2000 kubika, a da ne moze da sredi signalizaciju 1 Axic reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted August 24, 2021 Mečka da, ali sad ima i dosta jeftinijih automobila s tom igračkom. Recimo odmah se setih Golfa 5 plus kojeg sam dužio u jednoj firmi i sad kad ih vidim na ulici većini ne radi poneka dioda mada celo svetlo inače radi. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Woodoo 22937 Posted August 24, 2021 2 hours ago, Dale said: Pazi sad! Da li moraju da rade sve diode u npr stop lampama da bi auto bio "tehnicki ispravan"? Npr na mom bivsem autu (pasat b6) ne svetli pun krug od dioda, par njih u nizu crkle. slicno npr moze da bude kod Delte i sl modela koje imaju puno dioda u stop lampama. Mora da radi više od 50%, ne moraju sve. 1 Dale reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
kreator 288 Posted August 26, 2021 Neka iskustva za Smederevo jel radio neko tehnički? Cene i ostalo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
mitros 142 Posted August 26, 2021 On 8/12/2021 at 9:27 AM, cika_kole said: dobar dan kazem ja... dobar dan kazu oni meni na tehnickom, izvolite... lancia delta treba da se reg. prvo platio, momak sede u auto, na liniju, ja u kaficu kafu, sok... proslo 45 minuta, zovu me, izvolite, sve ok. prijatno, vidimo se dogodine... sta su radili, gledali, kacili na dijagnostiku ili ne, ne znam, ali sve je proslo onako kako treba... a sada odoh na dunav i tisu da pecam Aman,kazi gde si bio !!! Quote Share this post Link to post Share on other sites
danko 157 Posted August 26, 2021 Razmisljam....ne bi bilo lose ugraditi neki skriveni prekidac da ukljucuje neki vremenski rele koji prekida rad motora. Zatim kad dovezem auto na tehnicki, ukljucim taj prekidac, ostavljam im kola (jer tako traze i odem u kafic jer ne dozvoljavaju da budem prisutan na tehnickom), Kada oni uzmu auto i startuju motor, vremenski rele pocne odbrojavanjei zatim nakon pola minuta, minut, ugasi motor.(moze i alarm da se iskoristi za to, samo da se skine sirena...) Posto naravno, ne mogu da upale, kada dodjem, moj stav je: Ne zanima me, dovezao sam vam ispravan auto, sve je radilo...sta ste vi radili-ne znam, i ne zanima me-hocu ispravan auto nazad.Ako ne mozete da upalite, zovite i platite slep sluzbu+platicete popravku+moju izgubljenu dnevnicu....Pa nek se preznojavaju malo i oni, a ne samo mi... 1 Mijailović P. reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
voodoons 349 Posted August 26, 2021 Oni ti samo vrate auto i kažu da je tehnicki neispravan, da imaš 72h da ga rešiš a ako ti se ne svidja to, da ih tuzis… kakvo crno preznojavanje.. posle bi se ti preznojavao hoćeš proći u tih 72h ili placas još jedan tehnicki… 7 1 Mijailović P., nesa 169, PremieRacing and 5 others reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
nesa 169 348 Posted August 26, 2021 Da, tako bi najpre bilo. Nekad se moglo s njima dogovoriti za svašta, ali ta su vremena prohujala s vihorom. Quote Share this post Link to post Share on other sites