Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

dobar dan kazem ja...

dobar dan kazu oni meni na tehnickom, izvolite...

lancia delta treba da se reg. prvo platio, momak sede u auto, na liniju, ja u kaficu kafu, sok... proslo 45  minuta, zovu me, izvolite, sve ok.
prijatno, vidimo se dogodine...

sta su radili, gledali, kacili na dijagnostiku ili ne, ne znam, ali sve je proslo  onako kako treba...

 

a sada odoh na dunav i tisu da pecam :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je moj 17 godina star Citroen prošao bez problema zašto ne bi verovatno dosta mlađa Lancia?

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nesa 169 duplo mladji C4 od tvog je pao tehnicki i sad je prosao. Jbg, trazili pare... Napisao sam probleme na nekom ranijem postu. A u pitanju je Autotehnika tehnicki pregled u NS. 

 

Sve zavisi od tehnickog do tehnickog i slobodne procene ovih sto rade. Naravno, ako je neko totalni krs ne bi prosao nigde, ali da i dalje postoji kombinacija postoji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jao, kod njih sam jednom bio, u mnogo srećnija vremena su mi pravili problem zbog svetla registarske tablice, a na tom autu je bilo baš nezgodno da se to sređuje. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ko je kriv za haos na tehničkim pregledima vozila?

 

tehnicki f.jpg

 

''Ovo je posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Nije problem ako nemate kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana'', kaže Boban Milinković, zamenik načelnika Uprave policije. Osim vrućina i gužvi u saobraćaju, vozačima ovoga leta velike muke zadaju i tehnički pregledi vozila. Novi pravilnik uneo je brojne nedoumice, a građani se žale na kontrolore jer ih vraćaju zbog raznih sitnica, piše Politika.

 

Zamenik načelnika Uprave saobraćajne policije Boban Milinković kaže da građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno. Milinković kaže da je mali broj nedostataka zbog kojih vozilo neće biti okarakterisano kao neispravno. ''To se pojavilo prethodnih dana i posledica je neznanja i neiskustva određenih kontrolora. Dakle, nije problem ako ne postoje kapice na ventilima, ili ogrebotine i manja oštećenja karoserije, nije problem ako nema tečnosti za pranje vetrobrana'', kaže Milinković za RTS.

 

''Ono što građani nisu shvatili da neispravnost svetlosnih i svetlosno-sigurnosnih uređaja jeste osnov da se vozilo oceni kao tehnički neispravno, ako ne radi stop-svetlo, far, pokazivači pravca, pre nego što odete na tehnički pregled zamenite to, popravite to da ne biste trošili vreme, jer vozači odu na tehnički, pa se vrate, i onda moraju da ponovo dođu kada otklone to i pravi se gužva'', istakao je Milinković. Vozači, pripremite vozilo pre nego što odete na tehnički, podvukao je Milinković.

 

Dešava se da kontrolor napiše da je vozilo tehnički neispravno, a kasnije se ispostavi suprotno.

Milinković kaže da to dolazi zbog određenog manjeg broja kontrolora na manjem broju linija, koji nemaju dovoljno znanja, većina kontrolora radi svoj posao kako treba i većina građana nema problem na tehničkom pregledu. Prema njegovim rečima, ako kontrolor ispravno vozilo oceni kao neispravno i to dospe u medije, građani koji smatraju da ih je kontrolor oštetio mogu da se obrate MUP-u, Upravi saobraćajne policije i dobiće odgovor da li je vozilo stvarno neispravno ili nije.

 

Skočila je i cena tehničkih pregleda. Kako kaže Milinković, cenu treba da odredi tržište, tamo gde kontrolori nemaju dovoljno uvežbanosti i iskustva, tehnički pregled traje duže, mogu da pregledaju manje vozila pa je to možda jedan od razloga. ''Ubeđen sam da će u narednih mesec ili dva sve da dođe na normalu jer će se kontrolori uvežbati pa će tehnički pregled trajati kao i pre početka primene ovog pravilnika'', zakaljučio je Milinković.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Tržište određuje cenu TP" - da nije bezobrazno rekao bih da je glupost "Off the week".

U poređenju sa cenama na "Zapadu" su astronomske a tržište nije za poređenje.

Nešto iz ekonomije smo naučili i na Balkanu.

Karteli more!

Samo kad bih mogao da rastegnem ovu moju registraciju, kao oni klupu u Melencima, dok se kontrolori ne uvežbaju pa da dočekam "Tržišnu cenu TP".

Uhhhh...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne verujem da će cena TP biti u budućnosti manja, jedino mislim da će za mesec - dva malo olabaviti kriterijum baš zbog tržišta. Kad se raščuje da neko obara zbog gluposti zaobilaziće ga u širokom luku. 

Edited by nesa 169

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do septembra normalizacija situacije sa tehničkim pregledima

 

pregled.jpg

 

Očekujemo da će se do septembra normalizovati situacija sa tehničkim pregledima, a to se odnosi i na cene tehničkih pregleda i na gužve koje se tranutno stvaraju na linijama pregleda vozila, izjavio je za Tanjug predsednik Nacionalne asocijacije tehničkih pregleda Vladimir Marinković. On je dodao da se do kraja godine očekuje da proradi centralni informacioni sistem i budu završen Pravilnik o obuci kontrolora, kada će MUP moći da da predlog cene pregleda.

 

''Po zakonu, najvišu i najnižu cenu tehničkog pregleda vozila određuje Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija na predlog MUP-a, ali postoje preduslovi da bi se to desilo. Očekujemo da Agencija za bezbednost saobraćaja završi Pravilnik o obuci kontrolora, a zatim i uvođenje cetralnog informacionog sistema i kad se to bude završilo tada će MUP moći da da predlog cene pregleda. Do tada to nije moguće'', pojasnjava Marinković. On je dodao da bi sve trebalo da bude gotovo do kraja ove godine, ali da bi do pada cena možda moglo da dođe i ranije.

 

''Možda će cene padati kada više tehničkih pregleda počne da radi, pa će tržište početi da vrši pritisak na sadašnje cene'', smatra Marinković. Dodao je da sada problem predstavlja i to što jedan broj vozača još uvek ne shvata da zbog neispravne svetosne signalizacije ne mogu da dobiju potvrdu o ispravnosti vozila, pa se stvaraju gužve. ''Tek je počeo da radi novi sistem pregleda i imamo veliki pritisak na linije tehničkih pregleda, jer ljudi još uvek nisu shvatili da su svetla neispravnost, pa se mnogo njih vraća kada otkloni te problema i zauzima mesta drugima. Ovo je tranzicioni period i zato je takva rakcija i vozača i kontrolora'', rekao je Marinkvović.

 

On smatra da poređenje situacije u Srbiji i ovdašnjih cena tehničkog pregleda sa Hrvatskom i regionom koja su se pojavila u javnosti nisu umesna. ''U regionu su odavno definisane sve ove stvari, pa poređenje sa regionom nije realno, a i oni tamo imaju drugačije pravilnike. Vi u Hrvatskoj možete da pregledate onoliko automobila koliko pregledača imate, bez vremenskog ograničenja trajanja pregleda. Tamo su dugačke linije tehničkog pregleda, ima više pregledača. Kada se kod nas sve slegne' verovatno ćemo imati vrlo slične cene", ocenio je Marinković.

 

preuzeto sa - Auto Blog

 

Ispravan auto je osnova za bezbedan saobraćaj, ogrebotina nije razlog da vozilo ne prođe tehnički

 

Brojni građani su proteklih nekoliko nedelja imali neprijatnosti prilikom odlaska na tehnički pregled vozila. Nakon uvođenja novih pravila veliki broj vozila je bio vraćen sa tehničkog pregleda iz opravdanih razloga, ali je bilo i slučajeva u kojima su vozači bili odbijeni zbog sitnica poput ogrebotine na automobilu. Šta je to što je zaista razlog da vozilo ne prođe tehnički pregled i zašto je bitno da se konačno na ulicama Srbije nađu samo potpuno ispravni automobili? Odgovore na ova pitanja dali su Boban Milinković, zamenik načelnika saobraćajne policije i Ivana Soković, predsednica upravnog odbora osiguravača Srbije u jutranjem programu TV Prva.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako se lik omračio.....jadan :D Fazon, bolje da nisam došao na posao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/28/2021 at 2:08 PM, alfini0507 said:

https://www.facebook.com/100008001998744/posts/3001401170136587/

Pišijada od države... emoji23.png

Sent from my Redmi Note 3 using Tapatalk
 

 

On 7/26/2021 at 10:38 PM, freemen said:

Sve mogu da shvatim samo ne kako panorama utice na tehnicku ispravnost u saobracaju i koga ugrozavam sa neispravnom panoramom. Da li kabriolet kom je neispravan mehanizam za spustanje krova nemoze da prodje tehnicki. Mene panorama nikad nije nervirala auto sam kupio jer volim fiata i ceo zivot vozim Italijane i zato sto je bio sa originalnom kilometrazom. Popravi cu  ja i to ali me nervira da auto ukoji je u besprekornom stanju nemoze da prodje tehnicki zbog necega sto neugrozava nikoga u saobracaju i neutice na bezbednost. 

Moj utisak je da su na tehnickom zaplaseni velikim kaznama i da neznaju sta rade pa vracaju sve zivo.

 

 

IMG_20210818_184004.jpg

IMG_20210823_122105.jpg

Nakon 25 dana muke i ucenja oko panorame  i milion sati rada   konacno prosao tehnicki.

Edited by freemen
Prosao tehnicki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delovi oko  35 e plus  brdo sprejeva za podmazivanje  i drugarski ogradjeno kod strugara  polumesec lemele rad neracunam materijal i lepak za tapetarske radove dzaba dao mi poslodavac sve ukupno oko 70e.

Edited by freemen

Share this post


Link to post
Share on other sites

@freemen Dobro da si resio problem! Da li je Lale auto dobio licencu? U martu zavlacili kevu da bi na kraju saznali da u stvari voze auto na drugi tehnicki jer tada nisu imali licencu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/23/2021 at 9:14 PM, freemen said:
 
IMG_20210818_184004.thumb.jpg.f3613f699889981e58f749b330c0c031.jpg
IMG_20210823_122105.thumb.jpg.5c3b310b504162101a2d06e723052cee.jpg
Nakon 25 dana muke i ucenja oko panorame  i milion sati rada   konacno prosao tehnicki.

E sad si ispravan

 

Komsija mi prica malopre, vratili ga zato sto mu zadnji pojas ne stoji kako treba. Kaze, ja pogledam, pipnem ga prstom samo on se vrati u polozaj koji treba, sklapao sediste pre neki dan i ono ga malo povuklo :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi sad! Da li moraju da rade sve diode u npr stop lampama da bi auto bio "tehnicki ispravan"?  Npr na mom bivsem autu (pasat b6) ne svetli pun krug od dioda, par njih u nizu crkle. slicno npr moze da bude kod Delte i sl modela koje imaju puno dioda u stop lampama. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tehnicki da, ali verovatno gledaju kroz prste.

Problem je ako moze par cknutih dioda, koliko je to, da ne kaze jedan kako si onog pustio sa 2 neispravne diode, a mene neces sa 3, nepravda i tako upadas u zacaran krug.

Recimo na mercedesima cesto crkavaju diode trece stopke, na e klasi 211 je 50e zamensko, tako da nema tu logike da neko vozi mecku visoke klase i placa registraciju preko 2000 kubika, a da ne moze da sredi signalizaciju :)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mečka da, ali sad ima i dosta jeftinijih automobila s tom igračkom. Recimo odmah se setih Golfa 5 plus kojeg sam dužio u jednoj firmi i sad kad ih vidim na ulici većini ne radi poneka dioda mada celo svetlo inače radi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Dale said:

Pazi sad! Da li moraju da rade sve diode u npr stop lampama da bi auto bio "tehnicki ispravan"?  Npr na mom bivsem autu (pasat b6) ne svetli pun krug od dioda, par njih u nizu crkle. slicno npr moze da bude kod Delte i sl modela koje imaju puno dioda u stop lampama. 

Mora da radi više od 50%, ne moraju sve.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8/12/2021 at 9:27 AM, cika_kole said:

dobar dan kazem ja...

dobar dan kazu oni meni na tehnickom, izvolite...

lancia delta treba da se reg. prvo platio, momak sede u auto, na liniju, ja u kaficu kafu, sok... proslo 45  minuta, zovu me, izvolite, sve ok.
prijatno, vidimo se dogodine...

sta su radili, gledali, kacili na dijagnostiku ili ne, ne znam, ali sve je proslo  onako kako treba...

 

a sada odoh na dunav i tisu da pecam :)

Aman,kazi gde si bio !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razmisljam....ne bi bilo lose ugraditi neki skriveni prekidac da ukljucuje neki vremenski rele koji prekida rad motora. Zatim kad dovezem auto na tehnicki, ukljucim taj prekidac, ostavljam im kola (jer tako traze i odem u kafic jer ne dozvoljavaju da budem prisutan na tehnickom), Kada oni uzmu auto i startuju motor, vremenski rele pocne odbrojavanjei zatim nakon pola minuta, minut, ugasi motor.(moze i alarm da se iskoristi za to, samo da se skine sirena...)

Posto naravno, ne mogu da upale, kada dodjem, moj stav je: Ne zanima me, dovezao sam vam ispravan auto, sve je radilo...sta ste vi radili-ne znam, i ne zanima me-hocu ispravan auto nazad.Ako ne mozete da upalite, zovite i platite slep sluzbu+platicete popravku+moju izgubljenu dnevnicu....Pa nek se preznojavaju malo i oni, a ne samo mi...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, tako bi najpre bilo. Nekad se moglo s njima dogovoriti za svašta, ali ta su vremena prohujala s vihorom. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...