Jump to content
FAS Goran
Milutinac

Skuplji i strožiji tehnički pregled vozila - stupio na snagu

Recommended Posts

A koliko tehničkih pregleda ima valjke za 4 točka? Ja koliko znam, na valjke za merenje kočione sile ne sme da se uključi pogon... znači to bi trebalo da su drugi neki valjci.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti što nemaju biće zatvoreni

Na tim valjcima proveravaju i diskove

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste i onda se napravi neki pametan saobracajac koji me otera na vanredni tehnicki, isto kao sto su isli u lov na folije..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na tebi je da odlucis da li ces da prihvatis taj reskir ili ne. Ja bih ga prihvatio.

Folije su jedno, a farovi nesto sasvim drugo. Cisto sumnjam da bi se zamlacivali sa dokazivanjem da li su neciji farovi aftermarket ili ne, pogotovo ako su uradjeni kako treba. Masa vozila ima fabricke projektore, zamisli da svakog salju na vandredni tehnicki zbog toga. Folije sa druge strane fabricki i nema bas mnogo vozila. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, werp690 said:
Kapiram da bi ona dekarbonizacija tik pre tehnickog dala rezultate na izduvnim gasovima. Samo razmisljam naglas. Radio mozda neko, merio pre i posle? 

Moj brat, drastično su bolji rezultati
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
33 minutes ago, werp690 said:
Na tebi je da odlucis da li ces da prihvatis taj reskir ili ne. Ja bih ga prihvatio.
Folije su jedno, a farovi nesto sasvim drugo. Cisto sumnjam da bi se zamlacivali sa dokazivanjem da li su neciji farovi aftermarket ili ne, pogotovo ako su uradjeni kako treba. Masa vozila ima fabricke projektore, zamisli da svakog salju na vandredni tehnicki zbog toga. Folije sa druge strane fabricki i nema bas mnogo vozila. 

Pa ne vidi se naravno nista dok se ne digne hauba posto bravo svakako ima projektore.. Eventualno da ponovo povezem duga svetla posto su i ona raskacena...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, shomispc said:

Ne bih da menjam farove zbog xenon-a, al se plasim da me to obrni okreni ceka...

A, što bi te to čekalo? :) 

Da li postoji Fiat Nuova Bravo bez projektora u faru? Koliko znam takav Bravo se nije pravio. To je onda to, regularan si.

Da li je unutra halogena sijalica, ili xenon sijalica, kako će to da se vidi kad ti na tehničkom slikaju auto bez upaljenih farova?

Ako te jednim od najvećih svetskih čuda Policija nekada pošalje na vanredni tehnički gde se utvrdi da imaš xenon sijalicu u projektoru fara (a ne halogenu), tehnički gde si registrovao auto nema nikakav problem jer uvek mogu da kažu da je to modifikacija koju si uradio naknadno (posle obavljenog prošlog tehničkog).

 

 

Edited by neshaoct

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa obojicom, i to je obrazlozenje koje sam dobijao svih ovih godina (uz obostrano razumevanje bas onoga sto ste obojica rekli, ako neko nekad pita - ubacio sam posle tehnickog).

Ono sto su mi jos prosle godine rekli je da kada krene video snimanje tehnickog onda nece moci da se prodje zato sto se na snimku vidi razlicit nacin "paljenja" farova, znate vec na sta mislim :)

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sta je toliko problematicno kod tog "tvog" :) aftermarket projektora, koja sijalica tacno je u pitanju? Ovde obicno montiraju Morimoto Mini H1 - znaci identicna sijalica kao i na fabrickom Bravo faru. Ako bas toliko zentas, skines i montiras zutace kad zatreba, posao je smesan. Licno imam 4300K ksendze u fabrickom projektoru i vozim ih iskljucivo radi bezbednosti. Jednostavno sam navikao na dobre farove i na svojim i na sluzbenim kolima. Na ovom autu nisam hteo nista da modifikujem i izdrzao sam godinu i kusur bez njih :) . Kada naviknes na dobro, jednostavno je "s konja na magarca" sto se vidljivosti tice.

I da ti neko pravi problem na putu (u sta cisto sumnjam, projektor+OEM 4300K boja+precizno upucan far i nema zime) - obicne sijalice se montiraju bukvalno za par minuta, na Bravu mesta koliko volis za prilaz i rad.

Ksenone vozim od 2008., maltene od kada su se ovde pojavili, a istu pricu slusam vec 13 godina :) .

Share this post


Link to post
Share on other sites
32 minutes ago, shomispc said:

razlicit nacin "paljenja" farova,

Ta kamera treba da bude bar 2K rezolucija da bi neko zaista mogao, pri polu-dnevnom svetlu ili svetlu pod neonkama da provali razliku u nijansi i načinu paljenja. Primetiće se ako sa 4300 pređeš na 6000+ kelvin boju, a i to je diskutabilno. Iskreno mislim da, čija god da je to investicija da se snima tehnički, sigurno neće biti kamera te rezolucije. Sa druge strane, ti dolaziš ionako sa upaljenim xenonima - zagrejanim. Iako ti opet upale farove - xenon sijalica je već koliko toliko zagrejana i ta razlika je manje primetna. Doduše imaš i brze balaste (0,1 sec) paljenje, pa tek tu nema neke priče da li će se išta primetiti. 

Ja se još držim halogenki jer mi odgovaraju, ali definitivno ću gledati kod yuhice da nabavim xendže....kad tad. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan Ne mogu da ubodem obicnu halogenku u morimoto bixenon ebiga

 

@ISV_01 Ja sam to odradio jos 2017e i stvarno se nisam pokajao, znacajno je bolje od fabrickih sijalica.. E sad, u medjuvremenu su mi farovi opet matirali pa bi to trebalo osveziti, al trenutno i ne vozim auto nesto puno tako da se i ne zamlacujem

Share this post


Link to post
Share on other sites
57 minutes ago, ISV_01 said:

pa tek tu nema neke priče da li će se išta primetiti.

Ako hoce da te zezaju - nema sanse da se ne primeti ako je aftermarket ksenon :) . Nemas prskalice farova, nemas automatsku nivelaciju, svako iole tehnicki pismen (a kamoli ljudi koji se profesionalno bave sa tim) ce provaliti razliku u snopu izmedju ksenon i neke pojacane sijalice. O obicnim tek da ne pricamo. Pa instalacija iz fara ka balastu (na malom broju modela to moze da se spakuje u kuciste, a licno to ne bih ni radio), startovanje balasta... Mogu da ti nabrajam do sutra.

Pod uslovom da hoce da zakeraju, a ocigledno u nekoj prici sa projektorom to bar za sada prolazi bez problema. Po meni nema ni smisla maltretirati ljude ako je far dobro upucan, projektorski, a bolje se vidi i svi su bezbedniji. Ne pricam o onima koji samo stave toliko jaku sijalicu u nenastelovan ili razbijen far i za*ole ih za sve okolo... Ne bih imao nista protiv nekoga atesta za normalnu cifru i da se cela problematika dovede u red, kao i u slucaju folija. Najgore je sto je na putevima apsolutni Divlji zapad i sa obicnim farovima, bezobzirnih na svakom koraku.

1 hour ago, ISV_01 said:

ali definitivno ću gledati kod yuhice da nabavim xendže....kad tad

U poredjenju sa 250 EUR koliko su kostali kada sam krenuo da se interesujem tamo 2007., trenutno je to investicija od celih 30 EUR ;) .

"CN Light" uzeh za vec vratolomnih 40 EUR, montiras sam uz pivce. Razlika u vidljivosti nebo i zemlja, video si i sam kada sam te provozao onomad na skupu. Ili si od onog raketnog ubrzanja samo kukao i gledao da izadjes :P . Salu na stranu, bas primetan dobitak za smesno ulaganje, uvek se to ispostavi kao najpametnija stvar koju potrosim na auto. Za vecu cifru mozes da se igras i sa malo komplikovanijim stvarima, ali mislim da je za bezbednu voznju i ovo sasvim dovoljno, ako su ti fabricki projektori sacuvani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo farova, sijalica, projektora i ostalo, negde sam čitao da je u suštini moguće i dozvoljeno menjati sijalicu a sam far mora da bude 'fabrički'. To znači da ako auto ima projektore/sočiva fabrički, možeš da staviš koju god 'sijalicu' hoćeš. Kako onu sa +50%, tako i I xenon, i led... Problem je kad' se far menja, prepravlja. 

 

A ovo drugo što je IDzO postovao je odavno poznato, sad sam samo video da će dizele da turiraju do "najvišeg dozvoljenog broja obrtaja" a benzince na 2000rpm  :rofl: :lol:

 

Biće raspadanja agregata po TP samo tako  :rtfm: . Upravo to se desilo na TP gde sam radio amortizer test (skoro je to bilo, kraj decembra), pre mene je čovek došao 'preventivno, pre vremena' da proveri izduvne gasove i rekao radniku da slobodno zaturira. Prolupao mu motor... Sklonili ga sa strane 'da se ohladi' pa da probaju opet. Radnik tehničkog ušao u kancelariju i hvata se za glavu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
41 minutes ago, PremieRacing said:

Biće raspadanja agregata po TP samo tako  :rtfm: . Upravo to se desilo na TP gde sam radio amortizer test (skoro je to bilo, kraj decembra), pre mene je čovek došao 'preventivno, pre vremena' da proveri izduvne gasove i rekao radniku da slobodno zaturira. Prolupao mu motor... Sklonili ga sa strane 'da se ohladi' pa da probaju opet. Radnik tehničkog ušao u kancelariju i hvata se za glavu. 

Vidi....ne mislim da je slučaj tog tipa ali sigurno ima ljudi koji razmišljaju "Imam ne baš održavan auto i sumnjam da ću proći, motor mi nije toliko zdrav....možda prolupa. Bolje da uzmem advokata i za 150-200e koliko bi dao da se sredi neki od kvarova na kolima tužim tehnički i dobijem daleko veću odštetu zbog uništavanja tuđe stvari."

E sad...taj deo krivičnog zakona za štetu na stvarima (ćl 212) je svakako iznad bilo kog pravilnika, ali neko se nije setio toga...još uvek. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...